شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت فوری

ممکن است که کسب و کار شما به گونه ای باشد که زمان کمی برای طراحی وب سایت داشته باشید. و یا اینکه بی صبرانه منتظر هستید که تجارتتان رشد چشمگیری داشته باشد ما به شما طراحی سایت سریع و فوری را پیشنهاد میدهیم. طراحی سایت فوری برای افرادی که نمیتوانند هفته ها برای راه اندازی سایت خود صبر کنند بسیار مناسب است.

همانطور که میدانید بسیاری از افراد هستند که صبر کمی دارند و ما برای اینکه روند پیاده سازی سایت این عزیزان را تسریع ببخشیم، طراحی سایت فوری را به آن پیشنهاد میدهیم. شما باید از پیش تمام اطلاعات را در سایت خود آماده کنید تا در زمان دیگر نیازی نباشد. که ما محتوای سایت شما را درخواست نماییم و بلکه همگام با ساخت صفحات محتوای سایت نیز قرار بگیرد.

البته اگر محتوایی از پیش تهیه نکرده اید نگران نباشید. متخصصان و محتوانویسان ما میتوانند موارد مرتبط با کسب و کار شما را انجام دهند. ما تولید کنندگان محتوا بهینه داریم که میتوانند در یک روز مطالب فورس را برای سایت شما آماده کنند. و در این صورت سایت ایده آل خود را داشته باشید.

لازم به ذکر است که ساخت سایت فوری به معنای بی کیفیت بودن آن نیست. ما قابلیت ها و امکانات غیر ضروری را کاهش میدهیم تا بتوانیم یک سایت ایده آل با امکانات ضروری را به شما تحویل دهیم. لازم به ذکر است که در پلن طراحی سایت فوری و سریع، چند برنامه نویس و طراح بر روی سایت شما فقط کار میکنند.

ساخت سایت فوری و سریع

برخی از مواقع وجود دارد که شرکت ها و سازمان ها متناسب با سیاستی که دارند سفارش طراحی سایت فوری را میدهند. تمایل دارند که در کمترین زمان ممکن سایت موردنظر خود را داشته بشاند. داشتن یک سایت خوب و بهینه در استراتژی افزایش درآمد بسیار مهم است. اما گاهی مواردی پیش می آید که افراد مجبور هستند سفارش طراحی سایت فوری را بدهند تا بتوانند در سریع ترین زمان ممکن سایت خود را راه اندازی کنند.

لازم به ذکر است که برای طراحی سایت فوری باید شرایطی از قبل آماده باشید. سایت فوری با وردپرس یکی از پلن های ما است. همانطور که میدانید سیستم طراحی سایت با وردپرس مزایای خود را دارد که شما نیز آگاه هستید. در طراحی سایت اختصاصی فوری زمان بیشتر نیاز است زیرا باید سایت از ابتدا کدنویسی شود. ما برای زودتر تحویل دادن سایت به شما از برنامه نویسان اضافه تر استفاده میکنیم. در طراحی سایت فوری و ارزان ما از قالب آماده استفاده میکنیم و بسیاری از امکاناتی که مورد نیاز نیست را حذف میکینم. تا بر اساس بودجه شما یک سایت ساده و با کیفیت تحویل میدهیم.

طراحی سایت فوری

سفارش طراحی سایت فوری در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه فوری و سریع خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

طراحی سایت فوری ارزان

اگر شما میخواهید که در آینده بر روی سئو سایت خود کار کنید باید به کارشناسان ما اعلم کنید. البت ههمه طراحی سایت های ما بهینه شده هستند. اما سایت هایی میخواهند سئو نیز شوند کمی تفاوت دارند. ما همه تلاش خود را میکنیم تا از اصول استاندارد در سخت وب سایت پیروی کنیم. سایت های فوری ما همگی به صورت ریسپانیو هستند بنابراین نگران ریسپانسیو و واکنسگرا بودن سایت خود نباشید.

قیمت طراحی سایت فوری مطابق با امکاناتی که میخواهید تعیین میشوند. قیمت های ساخت سایت فوری نسبت به طراحی سایت های عادی مناسب است تا شما بتانید هرچه زودتر وارد دینای دیجیتال مارکتینگ شوید.

امکان طراحی سایت فوری برای طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت املاک و غیره وجود دارد. پس از اتمام سایت به صورت کامل همراه با آموزش به مشتری تحویل داده مییشوند تا مشتری هرچه زودتر بتواند از آن استفاده کند.

سفارش طراحی سایت با وردپرس با وب سازان مرصاد

نکات مهم در طراحی سایت فوری

عکس برداری از محصولات

اگر اقدام به طراحی سایت فروشگاهی فوری را دارید باید سفارش عکس برداری سریع از محصولات را نیز بدهید تا عکاسان ما در محل یافته و تا قبل از اتمام پروژه عکس ها را تحویل طراحان ما بدهند. اما شما نیز اگر دارای موبایل هوشمند هستید میتوانید عکس ها را تهیه کرده و به کارشناسان ما ارسال نمایید تا در سایت قرار گیرد. و بعدا پپس از پیاده سازی سایت در صورت درخواست شما ، عکاساین حرفه ای جهت گرفتن تصاویر حرفه ای از محصولات فرستاده میشود. تا تصاویر حرفه ای جایگزین تصاویر قبلی شود.

تسریع در انعقاد قرارداد با شرکت

همانطور که میدانید پروسه انعقاد قرارداد با شرکت طراحی سایت کمی زمان بر است. اما اگر شما مایل باشید ما سعی میکنیم که روند اداری آن را هرچه سرعتر برای شما انجام دهیم تا پروسه طراحی سایت فروی برای شما شروع شود. شما تنها کافی است که مبلیغی به عنوان پیش پرداخت به بخش حسابداری شرکت ارسال کنید تا فرآیند ساخت سایت فوری شما هرچه زودتر به جریان بیفتد. شما میتوانید در موقعیت مناسب جهت مراجعه حضوری به شرکت آمده و قرارداد را حضوری ببندید. اما نگران نباشید ما بسیاری از قراردادهای خود را به صورت مجازی میبندیم چون به دلیل شیوع کرونا افراد ترجیح میدهند که آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند.

فراهم کردن محتوا

همانطور که بالاتر نیز توضیح داده شد سعی کنید که سریعا همگام با ما محتوایی که در سایت میخواهید را به دست ما برسانید. همانطور که گفته شد تولیدکنندگان محتوا در شرکت ما میتوانند در سریع ترین این کار را انجام دهند. اما محتوایی در شرکت شما وجود دارد که تنها خود شما باید آن را نوشته و به دست ما بسپارید. تا ما از کسب و کار و نحوه فعالیت شما اطلاع پیدا نماییم.

کاهش حساسیت

در سفارش طراحی سایت فوری باید از حساسیت هایی که در روند پروژه دارید کاسته کنید. اگر بیش از حد عجله داشته باشید ممکن است سایت با کیفیت مطابق با نظری که میخواهید دریافت نکنید. تیم ما تمام تلاش خود را به کار میگیرد که سفارش های فورس و فوری را در اولیت خود قرار دهد. ما تمام برنامه ریزی های خود را به گونه ای انجام میدهیم که شما کمترین اتلاف وقت را برای راه اندازی سایت خود داشته باشید.

طراحی سایت حرفه ای در وب سازان مرصاد

مراحل طراحی سایت سریع و فوری

اولین مرحله این است که قالب مناسب برای سایت شما انتخاب شود. قالب های آماده توسط شرت ما از قبل طراحی شده و به صورت اورجینال و تست شده هستند بنابراین نگران قالب سایت نباشید. ما به گونه ای ساختار سایت را طراحی میکنیم که درآینده بتوانید آن را توسعه دهید. و همچنین قالب سئو شدن در آینده را داشته باشد. تمامی طراحی های ما به صورت بهینه استاولین هدف ما رضایت مشتریان است زیرا همین باعث موفقیت های بعدی ما میشود.

در مرحله دوم نام دامنه و نوع هاست شما باید انتخاب و خریداری شود. از آنجایی که نام دامنه برای شما ماندگار خواهد بود بهتر است که نام مناسبی برای آن انتخاب کنید. در مرحله بعدی نیز طراحان و برنامه نویسان بر روی سایت شما کار کرده و پس از اتمام آن را به شما تحویل میدهند. پنل سایت نیز به صورت کامل به شما آموزش داده میشود. تا خود بتوانید تغییراتی که میخواهید را ایجاد نمایید.

 

طراحی سایت فوری اختصاصی

یبسیاری از شرکت ها و فروشگاه ها هستند که با توجه به ایده ای که دارند باید هرچه زودتر وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شوند. در غیر این صورت مشتریان خود را از دست خواهند داد. ساخت سایت در کوتاهترین زمان مزایای خود را دارد اما باید توسط شرکت طراحی سایت حرفه ای این کار انجام شود تا سایت قابلیت توسعه پذیری را داشته باشد.

همه کسب و کارها نیاز به طراحی سایت دارند زیرا یک آپشن بسیار هوشمند است که باعث برندسازی آن شرکت یا فروشگاه میشود. شما از طریق سایت اعتماد مشتریان را بهتر میتوانید کسب کنید. مشتریان تنها با یک جستجو میتوانند خدمات شما را مشاهدهکرده و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایند. این امر موجب بستن قرارداد محکمی خواهد شد و تعامل شما با مشتریان همواره حفظ خواهد شد.

بسیاری از افراد هستند که کسب و کار نوپایی دارند و میخوهند با طراحی سایت فوری وارد بازار کار شوند. برای این افراد بهترین گزینه این است که در ابتدا سایت خود را راه اندازی نمایند. تا در گوگل مطرح شوید.

طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت فوری با وردپرس

یکی از پلن های طراحی سایت ما، طراحی سایت فوری با وردپرس است. زیرا وردپرس یک مدیریت محتوای بسیار حرفه ای است که میتواند یک سایت ساده تا یک سایت حرفه ای را پاسخگو باشد. بخش بک اند سایت با وردپرس نوشته شده است. بنابراین زمانی که صرف میشود بابت طراحی قالب سایت است. البته طراحی سایت اختصاصی فوری نیز در شرکت ما انجام میشود. ولی وردپرس هزنیه کمتری دارد و کار با آن برای افراد راخت تر است. شما وارد پنل وردپرس میشوید و به راختی میتوانید تغییراتی که میخواهید در متن، عکس یا ویدیو بدهید.

متخصصان شرکت وب سازان مرصاد از بهترین زیر ساخت ها برای طراحی سایت فوری شما نیز استفاده میکنند. سرعت و امنیت سایت بسیار مهم است. ما تمام تلاش خود را به کار میگیریم که سایت شما بهترین سرعت را داشته باشد. برای پلاگین نیز، پلاگین های اورجینال و معتبر برای شما خریداری میشود. و یا اینکه میتوانید پلاگین اختصاصی و سفارشی را به تیم ما سفارش دهید. شرکت ما از زیر ساخت های مناسب برای پیاده سازی وردپرس استفاده میکند. افزونه های تهیه شده و قالب سایت به صورت مدام بروزرسانی میشود و شما هیچ مشکلی جهت آپدیت سایت خود نخواهید داشت.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...