شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت فیلم و سریال

طراحی سایت فیلم و سریال با وب سازان مرصاد

یکی از تفریحات مردم مشاهده فیلم و سریال موردعلاقه خود است. که باعث میشود که افراد اوقات فراغت خود را با این روش بگذرانند. اگر به فیلم و سریال علاقه دارید و دارای آرشیوی بزرگ از فیلم و سریال های ایرانی و خارجی دارید. میتوانید با طراحی سایت فیلم و سریال کسب و کار اینترنتی خود را راه بیندازید. سایت های فیلیمو و نماوار یکی از سایت های فیلم و سریال است. که بعضی از فیلم ها و سریال های خود را به صورت رایگان ارئه میدهد. اما برای دیدن فیلم و سریال های جدید و بیشتر باید هزینه اشتراک را پرداخت نمایید. این سایت ها سود خوبی برای دارنده سایت خواهند داشت.

سایت فیلم و سریال یکی از سایت های پردرآمد است. شما میتوانید با افزایش بازدیدکننده در سایت خود، بخشی از سایت خود را به تبلیغات اختصاص دهید. میتوانید در بخش فروشگاهی آرشیو فیلم ها و سریال های خود را به فروش برسانید. یکی از منبع های درآمد از این سایت ها دریافت هزینه اشتراک ماهانه کاربران است. بسیاری از کاربران به سایت شما مراجعه میکنند. اما برای استفاده از امکانات اساسی سایت شما مجبور به پرداخت هزینه اشتراک ماهانه میشوند. این نوع سایت ها زیر مجموعه ای از دسته طراحی سایت تفریحی قرار میگیرند که پلن درآمدزایی خوبی برای شما خواهد بود.

طراحی سایت فیلم و سریال

امکانات طراحی سایت فیلم و سریال مشابه دیجی مویز

افراد میتوانند با پلن های مختلف اشتراک، در سایت فیلم و سریال شما عضو شوند. و هزینه عضویت را به صورت آنلاین از طریق درگاه های بانکی پرداخت نمیاند. این اشتراک های میتواند به صورت ماهانه و سالانه نیز باشد. سایت هایی مانند فیلیمو با شرکت هایی مانند دیجیکالا قرار داد بسته است. و در صورت پرداخت حق اشتراک، تخفیف هایی به افراد برای خرید از سایت هایی همچون دیجیکالا ارائه میشود. همچنین ما به شما طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال را نیز پیشنهاد میدهیم. زیرا کاربران شما دائمی هستند بنابراین از طرق اپ مخصوص تماشای فیلم راحت تر میتوانند فیلم تماشا نمایند.

به روز بودن مطالب و آرشیو محتوا در سایت فیلم و سریال بسیار مهم است. شما باید روزانه در سایت مطالب جدید قرار دهید و سایت خود را بروزرسانی کنید. جستجوی پیشرفته در سایت برای پیدا کردن مطالب در سایت باید قرار گیرد. برای بالا بردن و بهبود سئو مطالب در مورد فیلم و سریال ها قرار دهید. قرار دادن امکان چت آنلاین با پشتیبانی اعتبار سایت شما را بالا خواهد برد. باید مترجمان حرفه ای استخدام کنید. تا سریال ها و فیلم های خارجی شما را زیرنویس نمایند.

سفارش طراحی سایت فیلم و سریال در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه فیلم و سریال خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

قیمت طراحی سایت فیلم و سریال

فیلم و سریال یکی از سرگرمی های هر فردی میباشد. مهم این نیست که در چه کشوری با چه فرهنگی زندگی میکنید. افراد با سن و سال های مختلف از فیلم ها وسریال های به روز همیشه طرفداری میکنند. با طراحی سایت فیلم میتوانید امکان را دهید. تا افراد فیلم و سریال های خود مشاهده کنند. و محدودیتی برای زمان و مکان برای مشاهده فیلم های مورد علاقه خود نداشته باشند.

شاید در گذشته باید به فروشگاه برای خرید سی دی فیلم و سریال مراجعه میکردید. اما حال با پیشرفت تکنولوژی شرایط تغییر کرده است. یا اینکه از برنامه های ماهواره ای یا تلویزیونی دیدن میکردید. و نمیتوانستید یک سریال یا فیلم را هر زمان که خواستید مشاهده نمایید.

هزینه طراحی سایت فیلم و سریال به امکاناتی که میخواهید بستگی خواهد داشت. عده ای تمام امکانات سایت های مشابه فیلیمو را سفارش میدهند. که در این صورت هزینه افزایش پیدا میکند. عده ای نیز یک سایت دانلود و پخش آنلاین فیلم و سریال را سفارش میدهند که برای برآورد قیمت طراحی سایت باید با سفارش خود را ارسال نمایید. تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و پیش فاکتور را ارسال نمایند.

پکیج برنزی

میلیون تومان 10
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات
  • بخش مرتبط با محصولات
  • داشتن بخش مرتبط با خدمات
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش نظرات
  • داشتن بخش اخبار
  • ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 14
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران
  • مشاوره آنلاین
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • رزرو آنلاین
  • سامانه چت آنلاین

پکیج طلایی

میلیون تومان 18
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اس ام اس
  • داشتن بخش تیکتینگ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

طراحی سایت فیلم و سریال مشابه نتفلیکس

تماشای آنلاین فیلم و سریال در چند سال اخیر پیشرفت کرده است. در قدیم شما مجبور بودید که سی دی فیم موردنظر خود را خریداری کنید. یا باید زمانی صرف میکردید تا فیلم و سریال موردنظر را از سایت های فیلم دانلود نمایید. از معایب دانلود فیلم و سریال برای کاربر گرفتن حجم عظیمی از هارد است. و شخص موردنظر نمیتواند فیلم را همان لحظه پخش و تماشا نماید. نت فلیکس یا Netflix یکی از سایت های بزرگ پخش فیلم و سریال به صورت آنلاین است. و به همین منظور بسیار طرفدار پیدا کرده است. طراحی سایت مشابه Netflix یکی از جمله پروژه هایی است که توسط شرکت وب سازان مرصاد انجام میشود.

شما میتوانید با دستگاه های مختلف از جمله گوشی خود متصل شده و فیلم موردنظر را همان لحظه مشاهده نمایید. دسته بندی سایت نت فلیکس باعث میشود که ژانر فیلم و سریال مورد نظر خود را انتخاب نمایید. سایت های پخش فیلم مانند Netflix در زمان کرونا بسیار مورد بازدید قرار گرفتند. شما در هر رنج سنی که باشید میتوانید از برنامه های این سایت استفاده نمایید. وب سازان مرصاد جزو بهترین شرکت های طراحی سایت در ایران است که برای شما این نوع سایت را راه اندازی خواهد کرد. برای طراحی سایت مشابه نتفلیکس میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

طراحی سایت وب سازان مرصاد
طراحی سایت رایگان

طراحی سایت فیلم و سریال مشابه نماوا

سایت های فیلم و سریال مشابه نماوا امکان پخش آنلاین فیلم را فراهم میکنند. تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین برای فارسی زبانان وجود نداشت. اما سایت نماوا اولین برا این امکان را به صورت حرفه ای به وجود آورد. در این سایت ها، فیلم ها و سریال های متنوع ایرانی و خارجی قرار داده میشوند. که شما میتوانید آن ها به صورت آنلاین تماشا کنید. یا اینکه در صورت تمایل دانلود نمایید. سایت نماوا به صورت اختصاصی فیلم ها و سریال ها را دوبله میکند. که برای بسیاری از کاربران موردپسند است.

دسته بندی های نماوا بر اساس ژانر فیلم ها و سریال ها بسیار استاندارد است. سایت نماوا در سال 93 توسط شرکت شاتل راه اندازی شد. اطلاعات و توضیحات تمام فیلم ها و سریال به صورت کامل در صفحات مجزا توضیح داده میشود. همچنین پیش نمایشی وجود دارد. که افراد در صورت دلخواه فیلم و سریال را تماشا کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طراحی سایت مشابه نماوا با کارشناسان ما صحبت نمایید.

طراحی سایت فیلم مشابه فیلیمو

سایت فیلیمو زیر نظر سایت آپارات است. که یکی از سایت های فیلم و سریال فارسی زبان معتبر است. که یکی از بزرگ ترین آرشیو های فیلم و سریال ها را در اختیار دارد. سرعت این سایت با وجود حجم زیاد اطلاعات بسیار بالا است. و همین یکی از مزیت های این سایت است. کیفیت پخش فیلم ها با توجه به اینترنت شما تغییر میکنند. به همین دلیل شما میتوانید با هر اینترنتی که دارید از این سایت استفاده کنید. یکی از ویژگی های خوب سایت فیلیمو داشتن دسته بندی های دقیق با جزئیات است.

افراد برای مشاهده فیلم و سریال باید اقدام به خرید اشتراک ماهانه یا سالانه کنند. در دسته بندی های سایت فیلیمو کشور و زبان را نیز میتوانید انتخاب نمایید. سایت فیلیمو بخشی تحت عنوان فیلمو مدرسه به وجود آورده است. که برای دانش آموزان و محصلان در نظر گرفته شده است. که بتوانند در ایام قرنطینه، آموزش مجازی خود را ادامه دهند. افراد میتوانند در هر بخش فیلم و سریال، نظرات خود را ارسال کنند.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...