شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت فرش فروشی

همانطور که تبلیغات فرش را در تلویزیون و بنر ها در خیابان دیده اید نشان دهنده این است که رقابت در این صنعت در حال افزایش است. با طراحی سایت فرش فروشی میتوانید فروشگاه فرش خود را به کاربران معرفی کنید. برای مثال به معرفی فروشگاه فرش خود بپردازید و تصاویری از فرش ها در گالری خود قرار بدهید. تا افراد با دیدن گالری شما بتوانند بهتر تصمیم گیری کنند. زیرا خود ممکن است که به فرش فروشی رفته باشید اما میان طرح های مختلف فرش مردد میشوید. در طراحی سایت فرش فروشی میتوانید به صورت آنلاین فرش ها را ببینید و با هم نیز مقایسه کنید. به همین دلیل است که مردم خرید اینترنتی را بیشتر از خرید حضوری دوست دارند.

امروزه هر کسب و کاری که میخواهد در دنیای آنلاین حضور پیدا کند. به اولین چیزی که نیاز دارد راه اندازی سایت است. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی فرش فروشی میتواند با وردپرس یا به صورت اختصاصی انجام شود. زیرا فضای مجازی عملا یک فرصت برای رونق کسب و کارهای مختلف است. کاربران و مشتریان میتوانند در هر ساعت شبانه روز به سایت فروشگاه اینترنتی شما بیایند. و وقت کافی برای پیدا کردن محصول موردنظر داشته باشند. این موضوع موجب تغییرات بزرگ در فروش شما خواهد بود.

طراحی سایت فرش فروشی

طراحی سایت فروش فرش با وب سازان مرصاد

در بخش معرفی محصولات میتوانید به معرفی انواع فرش ها اعم از دستی، ماشینی، تابلو فرش، موکت، گلیم و غیره بپردزید. همچنین میتوانید به آموزش گلیم بافی و فرش بافی در سایت خود بپردازید. که همین باعث رضایت بسیاری از افراد علاقه مند خواهد شد. زیرا دانشجویان و علاقه مندان زیادی در زمینه فرش و طرح و نقشه در اینترنت به جستجو میپردازند. و شما نیز میتوانید این افراد را جذب سایت خود کنید. به طبع هرچه بازدیدکنندگان سایت شما بالاتر باشد. برای کسب و کار شما بهتر خواهد بود.

قابلیت جستجوی حرفه ای در سایت فرش فروشی بسیار مهم است. زیرا افراد زیادی به دنبال طرح خاصی از فرش میگردند. و شما باید طرح های فرش خود را دسته بندی کنید. تا افراد بتوانند بر اساس رنگ و طرح فرش خود را انتخاب کنند. استفاده از تصاویر باکیفیت در طراحی سایت فرش فروشی مهم است.

باید خاصیت زوم با کیفیت بالا در سایت قرار گیرد. تا مشتریان بتوانند با زوم کردن در تصاویر به طرح اصلی آن پی ببرند. با فیلتری باشد که مشتری بر اساس انتخاب آیتم های مختلف اعم از رنگ بندی، نوع طرح، ماشینی یا گلیمی، اندازه فرش، قیمت فرش ، محصول مورد نظر خود را بیابد.

امکانات طراحی سایت فروش فرش با وب سازان مرصاد

جستجوی پیشرفته

دسته بندی محصولات

دارای لوگو ونماد

پشتیبانی آنلاین

ثبت نظر و امتیازدهی

وبلاگ و اخبار

پرداخت آنلاین با کارت

فروشگاه محصولات

تماس و درباره ما

گالری تصاویر و اسلایدر

پنل مدیریتی حرفه ای

قوانین و مقررات

شبکه های اجتماعی

امنیت بالا

رابط کاربری آسان

کدنویسی اختصاصی

کاملا ریسپانسیو

چت آنلاین

سفارش طراحی سایت فرش فروشی در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه فرش فروشی خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

سئو سایت فرش فروشی

علاقه مندان بسیاری در جهان وجود دارند. که میخواهند به صورت کلی و جزئی از شما فرش خریداری کنند. از طریق وب سایت میتوانید این علاقه مندان را جذب سایت و هنر فرش بافی خود کنید. و همچنین سفارش طرح و نقشه فرش بگیرید. یا با بسیاری از افرادی که نقش و طرح فرش میکشند همکاری داشته باشید. بهینه سازی سایت فرش بسیار مهم است. به گونه ای که برای بودن در صفحه اول گوگل باید سئو سایت فرش فروشی خود را به شرکت ما بسپارید.

همانطور که میبینید مشتریان شما نسبت به شرایط کمتر شده است. زیرا بازدیدکنندگان شما کاهش یافته است حال برای اینکه بازدیدکننگان خود را افزایش دهید باید بازاریابی کنید. تا دیده شوید و افراد شما را بشناسند. سئو و بهینه سازی سایت نیز به همین ترتیب است.

بعد از طراحی سایت اگر به تولید محتوای مناسب و سئو سایت خود نپردازید. در صفحه هایی از گوگل قرار میگیرید. که افراد شما را نمبینند. اکثر کاربران صفحه اول را مشاهده میکنند. و هرچه رتبه شما در صفحه اول بیشتر باشد احتمال بازدید از سایت شما بیشتر خواهد بود. و هرچه بازدید کننده از سایت شما بیشتر خواهد بود منجر به فروش بیشتر شما خواهد شد.

امکانات طراحی سایت فرش فروشی

بسیاری از افراد صاحب کارخانه فرش هستند. و دسته دیگر هم فرش فروشی دارند. و دسته سوم هم صاحبان کارگاه های فرش بافی هستند. طراحی سایت فرش فروشی به همه این عزیزان توصیه خواهد شد. که بتوانند به صورت اینترنتی فرش های خود را به فروش برسانند. و حتی فرش های گران بهای خود را به مزایده بگذارند.

سایت فرش فروشی یک نوع طراحی سایت بازرگانی محسوب میشود زیرا صادر کننده فرش میتواند باشد. که باید ظاهری متناسب با نقش و نگار ایرانی داشته باشد. و همچنین دارای قابلیت هایی که کاربران راحت تر فرش موردنظر خود را جستجو کنند. شما میتوانید تمام تابلو فرش های خود را در سایت فروش فروشی خود در معرض دید قرار دهید. زیرا ممکن است که نتوانید در فروشگاه خود حجم زیادی از تابلو ها را جلوی چشم مشتریان خود قرار دهید.

در طراحی سایت فرش فروشی باید به فروش آنلاین و ارسال به خریداران پرداخته شود. و همچنین از طریق سایت فرش میتوانید با فروشگاه ها، کارگاه ها، کارخانه ها و سایر همکاران خود در زمینه فرش و گلیم همکاری داشته باشند. و همین باعث بهبود وسعت کسب و کار شما خواهد شد. خوبی دنیای اینترنت این است که میتوانید هم مشتریان خوبی پیدا کنید. و هم میتوانید همکاران خوبی در صنف خود بیابید.

طراحی سایت فروشگاهی مارکت پلیس
طراحی سایت حرفه ای در وب سازان مرصاد

طراحی سایت فروشگاه فرش

یکی از صنعت های بزرگ ایران صنعت فرش بافی است که از دیرباز موردپسند بسیاری از جهانیان بوده است. با طراحی سایت حرفه ای میتوانید با مشتریان خارجی خود نیز ارتباط برقرار کنید. لازم به ذکر است که طراحی سایت شما نباید باعث سردرگمی کاربران شود. باید به گونه ای ساده و در عین حال زیبا طراحی شود. طراحی سایت فرش فروشی نمونه ای از سایت های فروشگاهی است.

خریداران با چند کلیک میتوانند فرش خود را سفارش دهند. و همین باعث صرفه جویی در وقت و هزینه آنان میشود. سلیقه مشتریان نیز بسیار مهم است. طراحی سایت دو زبانه برای شمایی که طراحی سایت فرش فروشی میخواهید اساسی است. از اسلایدهای زیبا استافده کنید. و محصولات جدید خود را به معرفی افراد برسانید. در بخش تماس با ما نیز یک تیم پشتیبانی قرار دهید که بتوانید به صورت شبانه روزی به مشتریان پاسخ دهی کنید.

سامانه پرداخت های بانک معتبر مهم است بنابراین سعی کنید برای سایت فروشگاه اینترنتی خود را نشان اینماد استفاده کنید. که خرید امن منجربه رضایت بیشتر مشتریان شما خواهد شد. بخش بندی اصولی برای انواع فرش های شما بسیار مهم است که سعی کنید آن را رعایت کنید.

مزایای طراحی سایت فرش فروشی

یکی از مزایای سایت فرش فروشی این است که میتوانید عکس تمام فرش ای خود را در سایت بگذارید. زیرا در فروشگاه فرش یا در مغازه فرش فروشی خود نمیوانید تمام فرش ها را به مشتریان خود نشان دهید. و همین باعث میشود که افراد به سراغ دیگر فرش فروشی ها بروند. مغازه فرش شما در یک محدوده خاصی قرار دارد. که افرادی که نزدیک به آن محدوده زندگی میکنند فروشگاه فرش شما را میبینند.

طراحی سایت فرش فروشی میتوانید حتی فرش های خود را به خارج از کشور نیز ارسال نمایید. که در این صورت اعلام میداریم که از سایت اختصاصی چند زبانه استفاده کنید. شما میتوانید مشتریان بسیاری بیشتری برای فرش های خود بیابید. بسیاری از افراد که در اوج از کشور زندگی میکنند به فرش ایرانی بسیار علاقه دارند. و حاضر اند که هزینه را آنلاین پرداخت کنند. تا بتوانید فرش را به صورت پستی برایشان ارسال نمایید. که تجارت فرش شما بین المللی خواهد شد. و همین باید سودآوری چند برابری شما خواهد شد.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...