شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت لوازم التحریر

فروشگاه های اینترنتی بسیاری راه اندازی شده اند. که هر کدام محصولات خاصی را به فروش میرسانند. امکانات عمومی سایت های فروشگاه اینترنتی تقریبا مشابه هم هستند. و تنها محصولات آن تغییر میکنند. طراحی سایت لوازم التحریر نقش بزرگی در افزایش درآمد شما خواهد داشت. اگر صاحب فروشگاه لوازم التحریر هستید میتوانید سبک کاری خود را تغییر دهید. و به تجارت آنلاین روی بیاورید.

مشتریان میتوانند بدون هیچ محدودیتی به فروشگاه شما دسترسی داشته باشند. و از طریق سایت محصولات خود را سفارش دهند. طراحی سایت فروشگاهی لوازم التحریر کمک میکند. تا به صورت شبانه روزی مراجعه کنندگان وارد سایت شما شوند. و محصولات شما را انتخاب کرده و سفارش دهند.

در صورتیکه که فروشگاه لوازم التحریر و کتاب فروشی زمان کاری مشخصی دارد. همچنین یک فروشگاه فیزیکی صرفا فقط میتوانید به یک محل خاصی خدمات ارائه دهد. شما میتوانید با کتابفروشی نیز همکاری داشته باشید.و از امکانات طراحی سایت کتاب فروشی استفاده نمایید.

طراحی سایت لوازم التحریر

طراحی سایت لوازم التحریر با وردپرس

علاوه بر ظاهر سایت لوازم التحریر، هسته سایت نیز بسیار مهم است. بنابراین سعی کنید که هاست با کیفیت تهیه کنید. تا سرعت سایت شما بالا باشد. و در قرار دادن تصاویر مربوط به محصولات با مشکل مواجه نشوید. باید از تصاویر با کیفیت مربوط به محصولات استفاده نمایید. که همین تصاویر زیبا باعث میشود که کاربران اقدام به خرید از سایت شما کنند. برای شما پیش آمده است که با ورود به یک سایت فروشگاه اینترنتی علاقه به خرید از آن سایت داشته اید. در صورتیکه محصولی برای خرید نمیخواستید. زیرا تصاویر زیبا شما را دعوت به خرید از سایت کرد.

محصولات در سایت لوازم التحریر به سه بخش کلی تقسیم بندی میشوند. مهمترین ابزارها در سایت فروشگاهی لوازم التحریر شامل طراحی و نقاشی، نوشت افزارو لوازم اداری هستند. از ابزارهای طراحی و نقاشی میتوان به مدادرنگی، ماژیک، پاستل، آبرنگ وغیره اشاره کرد. نوشت افزار به انواع مدادهای طراحی، اتود، پاک کن و غیره گفته میشود. لوازم اداری نیز شامل لوازم بایگانی، مقوا، دفتر، کلاسور و غیره اشاره کرد.

طراحی سایت با وردپرس لوازم التحریر یکی از پلن های شرکت طراحی سایت و بهینه سازی سایت وب سازان مرصاد است. که قالب سایت فروشگاهی نوشت افزار شما از ابتدا کدنویسی خواهد شد. که میتوانید امکانات مختص به خود را در آن داشته باشید.

سفارش طراحی سایت لوازم التحریر در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه لوازم التحریر خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

هزینه طراحی سایت لوازم التحریر

بسیاری از شرکت ها و سازمان ها محصولات خود را با تعداد بالا خریداری میکنند. شما میتوانید با سایت ها و شرکت های مختلف همکاری داشته باشید. و محصولات لوازم التحریر خود را به آن ها عرضه کنید. همچنین بسیاری از شرکت ها در سمینارها وجشن های مختلف به تعداری هدایا در زمینه لوازم نوشتاری نیاز دارند. که شما میتوانید در بسته بندی های زیبا این امکان را فراهم کنید.

همچنین میتوانید با مدارس و دانشگاه های مختلف نیز همکاری داشته باشید. و لوازم نوشتاری و تحریری را برای استادان و دانش آموزان فراهم نمایید. هزینه طراحی سایت لوازم التحریر به نوع امکانات و بودجه شما بستگی خواهد داشت. که میتوانید در بخش برآورد هزینه طراحی سایت این مورد را محاسبه کرده و به کارشناسان ما ارسال نمایید. تا پیش فاکتور با جزئیات قیمت ها برای شما ارسال شود.

میتوانید از امکانات طراحی سایت کتابخانه آنلاین نیز در فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر خود استفاده نمایید. بسیاری از سایت ها امکانات شبیه به هم دارند. که باید به شیوه خلاقانه آن ها را سفارشی سازی کرد. البته باید توجه کنید که مبحث هزینه سئو سایت و بهینه سازی سایت را نیز درنظر بگیرید. زیرا گوگل باید شما را تایید نمایید تا بتوانید در صفحه اول دیده شوید.

پکیج برنزی

میلیون تومان 8
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات
  • بخش مرتبط با محصولات
  • داشتن بخش مرتبط با خدمات
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش نظرات
  • داشتن بخش اخبار
  • ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 12
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران
  • مشاوره آنلاین
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • رزرو آنلاین
  • سامانه چت آنلاین

پکیج طلایی

میلیون تومان 18
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اس ام اس
  • داشتن بخش تیکتینگ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
طراحی سایت فروشگاه نوشت افزار

طراحی سایت لوازم التحریر ارزان

از مزایای طراحی سایت فروشگاهی لوازم التحریر میتوان به کم شدن ترافیک برای رفت و آمد اشاره کرد. شما دیگر نیاز نیست که برای خرید محصولات نوشت افزاری خود تا فروشگاه بروید.با فروشگاه اینترنتی لوازم التحریر میتوانید شهرهای مختلف نیز سفارش بپذیرید. و با هزینه پستی محصولات موردنظر را ارسال نمایید. شما میتوانید با صرف هزینه بهینه محصولات خود را در فضای مجازی معرفی کنید. باید بدانید که در آینده ای نزدیک کسب و کارهایی که آنلاین نیستند از بین خواهند رفت.

طراحی سایت لوازم التحریر بسته به بودجه شما میتواند بسیار ارزان یا گران درنظر گرفته شود. که همه این موارد به نوع نیازهای شما بستگی دارد. هرچه سایت نوشتار افزار شما زیباتر و حرفه ای تر باشد. به طبع زمان زیادی باید بر روی آن سپری شود. و به همین دلیل نیز قیمت طراحی سایت افزایش پیدا میکند. اما با کمترین بودجه هم میتوانید با خرید قالب آماده سایت صاحب سایت استاندارد و زیبا خود شوید.

امکانات طراحی سایت لوازم التحریر

معرفی فروشگاه

طراحی سایت لوازم التحریر به کاربران کمک بسیار زیادی خواهد کرد. تا بتوانند بدون مراجعه حضوری به فروشگاه ها، تنها از سایت شما لوازم مورد نیاز خود را سفارش دهند. و از این طریق بتوانند. تجربیات، سال تاسیس، گواهینامه ها و انواع خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید. تا بتوانند از این طریق با شما آشنا شوند.

در بخش معرفی میتوانید شماره های تماس، شعبات، لینک های شبکه های اجتماعی و غیره را در دسترس مشتریان قرار دهید. تا بتوانید یک پشتیبانی قوی به آن ها ارائه دهید.  اگر دارای فروشگاه فیزیکی هستید نیز میتوانید از نقشه گوگل مپ برای راهنمایی بهتر مشتریان خود استفاده کنید.

دسته بندی محصولات

در طراحی وبسایت فروشگاهی لوازم التحریر تنوع محصولات بسیار مهم است. افراد باید بتوانند که تمام محصولات مرتبط به نوشتاری خود را از سایت شما تهیه نمایید. بنابراین محصولات خود را به دسته بندی ها و زیر دسته بندی ها تقسیم بندی نمایید. تا از این طریق افراد بتوانند محصولات موردنظر خود را جستجو کنند. سپس مشخصات هر یک از محصولات را به همراه کیفیت به کاربران ارائه دهند.

جست و جوی لوازم التحریر

با افزودن قابلیت جستجو میتوانید به کاربران برای پیدا کردن محصول موردنظر کمک زیادی کنید. جستجوگر پیشرفته باید وجود داشته باشد تا افراد بتوانند به صورت مستقیم محصول خود را پیدا کنند. فیلتر های این جستجوگر باید بر اساس نوع محصولات نوشت افزاری شما باشد.

طراحی سایت فروشگاه نوشت افزار

با توجه به اینترنتی و دیجیتالی شدن بسیاری از کارها، مردم تصمیم گرفتند که کسب و کار خود را در هر زمینه ای که هست آنلاین کنند. از این رو بسیاری تصمیم گرفتند که اقدام به ساخت سایت کنند زیرا یکی از اولین قدم ها برای دیجیتالی کردن کسب و کار، ساخت وب سایت است. امروزه اکثر افراد خرید خود را اینترنتی انجام میدهند. ما در بخش نوشت افزار توصیه میکنیم طراحی سایت ابزار آلات را نیز مشاهده نمایید.

بسیاری از دانش آموزان، دانش جویان، مدیران و کارمندان از طریق سایت فروشگاه نوشت افزار به صورت آنلاین خرید خود را انجام میدهند که مزایای بسیار زیادی دارد. زیرا دیگر شما نیازی نیست که تا یک فروشگاه مانند بوک سیتی برای خرید لوازم نوشت افزاری خود بروید. تنها با یک سرچ و ورود به سایت خریدهای خود راانجام داده و محصولاتی که سفارش داده اید را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

طراحی سایت فروشگاه نوشت افزار برای شما که دارای فروشگاه لوازم التحریری هستید بسیار کارآمد خواهد بود. اگر دارای فروشگاه نیستید مشکلی نخواهد بود شما میتوانید با استفاده از سایت یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید و دیگر نیازی به فروشگاه فیزیکی نخواهید داشت.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...