شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت مارکت پلیس

امروزه اکثر سایت های فروشگاهی به این سمت پیش میروند که یک سیستم جامع از فروشندگان ایجاد کنند. زیرا درآمد این سایت ها بیشتر از حالت تک فروشندگی است. شما حتی میتوانید در کنار فروش محصولات خود در سود حاصل از دیگر فروشندگان شریک باشید. طراحی سایت مارکت پلیس یا همان طراحی سایت چند فروشندگی یک نوع طراحی فروشگاه اینترنتی است. در این نوع فروشگاه، تامین کنندگان، توزیع کنندگان، واردکنندگان و فروشندگان محصولات خود را در سایت بارگذاری میکنند.

مدیر فروشگاه اینترنتی باید بخش فروش، سفارش ها و امور مالی فروشندگان را رصد کرده و آن ها را به خوبی مدیریت نماید. مدیر سایت در صورت فروش محصولات از فروشندگان اصلی پورسانت خود را دریافت مینماید. زیرا با وجود این سایت افراد توانسته اند محصول خود را به فروش برسانند.

دیجیکالا یک نوع طراحی سایت چند فروشندگی است. صاحب مارکت پلیس میتواند به درآم د زایی بسیار خوبی برسد. در بسیاری از موارد لازم نیست که هزینه ای برای نگه داری محصولات هزینه شود. شما میتوانید محصول را مستقیم از فروشنده گرفته و ارسال نمایید.

هرچه محصولات شما بیشتر باشد باعث میشود که بازدیدکنندگان بیشتری وارد سایت شما شوند. بنابراین با فروشگاه های متنوع همکاری در فروش داشته باشید. تا بتوانید تعداد کالاهای موجود در سایت فروشگاهی خود را بالا ببرید. شما میتوانید به درآمدزایی فروشندان و خود کمک بزرگی کنید. فروشندگان محصولات دیگر نیاز نیت که هزینه های گزافی بابت بازاریابی اینترنتی و تبلیغات بپردازند. زیرا این موضوع از سمت سایت مارکت پلیس اتفاق میفتد.

طراحی سایت چند فروشندگی

رقابت با فروشگاه های دیگر یک چالش بزرگی است. و از همه مهم تر رقابت در دنیای اینترنت است. که شما باید با سایت های فروشگاهی زیادی در رقابت باشید. برای موفقیت در این مسیر باید به صورت اصولی عمل کنید. و با طراحی سایت مارکت پلیس حرفه ای با دئووب مشکل را حل نمایید. استراتژی های بازاریابی قوی تیم ما به کمک شما خواهد آمد. برنامه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ باید توسط افراد حرفه ای در این زمینه تدوین شود که تیم شرکت دئووب برای شما انجام خواهد داد.

بازاریابی فروشگاه اینترنتی میتواند بستری فراهم کند که شرکت ها، فروشندگان بازار و خریداران در آن با هم در تعامل باشند. از مزایای آن این است که فروشنده میتواند در منزل نیز کالاهای خود را در این نوع طراحی سایت چند فروشندگی ثبت کرده و به فروش برساند. با توجه به شرایط پیش آمده بیماری کرونا بسیاری از کسب و کارهای فیزیکی از بین رفته اند. به این واسط سیستم نرم افزاری در آینده ای نزدیک مانند یک بمب منفجر خواهد شد.

در واقع صاحبان سایت مارکت پلیس نقش رابطی مطمئن میان فروشندگان و خریداران را دارند. و بر روی تمامی فرآیند های خرید و فروش نظارت کامل را برعهده خواهد داشت. در بیشتر مواقع صاحبان مارکت پلیس کالایی از خود برای فروش در سایت ندارند. و گاهی نیز با گذشت زمان نیز کالاهای تولیدی خود را قرار میدهند.

طراحی سایت مارکت پلیس

سفارش طراحی سایت مارکت پلیس در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه مارکت پلیس خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

امکانات طراحی سایت مارکت پلیس

طراحی سایت مارکت پلیس با توجه به اهداف میتواند متفاوت باشد. هر سایتی امکانات و ویژگی های مختص به خود را در زمینه فروش دارند. باید به تدوین استراتژی مناسب برای کسب و کار اینترنتی خود بپردازید. و باعث برندسازی خود شوید. علایق، نیازهای مشتریان، رفتار رقبا، نوع بازاریابی و غیره باید مورد تحقیق قرار بگیرد. باید تشخیص دهید که چه فرآیندهایی برای در طراحی سایت چند فروشندگی شما وجود داشته باشد.

کاربران باید به دور از پیچیدگی و سردرگمی به امکانات سایت دسترسی داشته و فعالیت خود را انجام دهند. بنابراین طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری طراحی سایت فروشگاهی مارکت پلیس بسیار مهم است. باید محصولات را به صورت منظم در طراحی سایت چند فروشندگی دسته بندی کنید. با قابلیت جستجو پیشرفته، محصولات را بر اساس آیتم ها و ویژگی های مختلف گروه بندی نمایید. تا کاربران بتوانند با اعمال فیلتر بر روی محصولات ، د ر کمترین زمان به سایت خود دسترسی داشته باشند.

امکان مقایسه محصولات در سایت مارکت پلیس بسیار مهم است. محصولات باید به طور کامل به همراه جزئیات با هم قابل مقایسه باشند. فرآیند سفارش گیری محصلات باید به ترتیب قرار گیرند. کاربران محصول موردنظر از فروشنده را انتخاب کرده و بعد از انتخاب شیوه پرداخت آن را سفارش دهند. در بخش فاکتور باید زمان ارسال کالا، نوع ارسال کالا، تاریخ خرید و غیره ذکر شود.

طراحی سایت فروشگاهی

سئو سایت مارکت پلیس

شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد تمام تلاش خود را به کار میگیرد. که اشخاص با توجه به هزینه طراحی سایت از این نوع ویژگی در کسب و کار خود عقب نمایند. ما همیشه سعی داریم که به مشتریان خود اعلام نماییم که تلاش شما در سایت بسیار مهم است. و اگر یک سایت حرفه ای و اختصاصی باشد دلیلی بر موفقیت آن نخواهد بود. بلکه نکته مهم موارد بعد از طراحی سایت شامل نگهداری و توسعه سایت، دیجیتال مارکتینگ و سئو سایت مارکت پلیس شما است. ما به قطع اعلام میداریم که اگر قرار گرفتن سایت در صفحه اول گوگل برای شما مهم نباشد. بنابراین باید قید مشتریان و کاربران خود را بزنید.

شما خود نیز با سرچ موضوعی در گوگل تنها چند نتیجه اول گوگل را خواهید دید. و به سراغ دیگر صفحات یا نتایج پایین تر گوگل نمیروید. نتایج اولیه همیشه بیشترین ارتباط موضوعی با شما را خواهند داشت. به همین دلیل با انتشار مقالات و فعالیت در شبکه های جتماعی باید سایت خود را مشهور نمایید. و از همه مهمتر همانطور که عرض شد بهینه سازی و سئو سایت فروشگاهی شما است. که با این رعایت این اصول در نتایج اولیه گوگل با دیده شدن مشتری جذب خواهید نمود.

طراحی سایت مارکت پلیس با وردپرس

طراحی سایت مارکت پلیس با وردپرس یکی از پلن های وب سازان مرصاد است. که در این نوع طراحی از قالب اختصاصی وردپرسی استفاده میشود. از مزایای طراحی سایت چند فروشندگی با این نوع Cms این است که در زمان کمتر با هزینه کمتر نسب به طراحی سایت اختصاصی میتوانید صاحب سایت مختص به خود شوید. به شما توصیه میکنیم که اگر در ابتدای راه هستید طراحی سایت با وردپرس را برای فروشگاه اینترنتی Marketplace خود انتخاب نمایید.

البته لازم به ذکر است که ماژول ها و پلاگین هایی که برای چند فروشندگاهی لازم باشد از ابتدا برای شما کدنویسی و طراحی خواهد شد. قالب چند فروشگاهی برای سایت وردپرسی شما نیاز است که مطابق با استاندارهای روز پیاده سازی میشود. همیشه توصیه ما این است که سعی نمایید از ابتدا معماری اطلاعات و زیر ساخت سایت Marketplace خود را به خوبی طراحی نمایید.

طراحی سایت فروشگاهی مارکت پلیس

قیمت طراحی سایت مارکت پلیس

با طراحی سایت مارکت پلیس میتوانید در حوزه های تخصصی وارد شوید و محصولات تخصصی در آن زمینه را به فروش برسانید. شما برای مثال میتوانید از امکانات طراحی سایت لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده کنید. و در این حوزه به صورت تخصصی با وارد کنندگان محصولات آرایشی بهداشتی و تامین کنندگان همکاری داشته باشید. بسیاری از فروشگاه های زیبایی و آرایشی هستند که در تلاش هستند در سایت مشابه شما محصولات خود را قرار دهند.

رعایت طرافت و پیچیدگی طراحی سایت مارکت پلیس بسیار مهم است. میتوان برای این نوع سایت ها از امکانات طراحی سایت با وردپرس استفاده نمود. یا اینکه میتوانید از طراحی سایت اختصاصی مارکت پلیس استفاده کنید. که برنامه نویسان ما این طرح را به صورت حرفه ای برای شما پیاده سازی خواهند کرد. با توجه به وجود فروشنده های مختلف زمان تامین کالا، ارسال کالا، معرفی محصول را در سایت چند فروشندگی خود مدیریت خواهید کرد. و به عنوان صاحب مارکت پلیس باید تمام فروشندگان و تامین کنندگان را مدیریت کنید.

قیمت طراحی سایت مارکت پلیس Marketplace به عوامل زیادی بستگی دارد. هرچه قابلیت های سایت شما بیشتر باشد به طبع راه اندازی سایت شما به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. و در بخش برآورد هزینه طراحی سایت Marketplace میتوانید امکانات خود را به ما ارسال کنید. تا هزینه دقیق را به شما اعلام نماییم.

طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت مارکت پلیس اختصاصی

در طراحی سایت مارکت پلیس اختصاصی، تمام کدنویسی از ابتدا برای شما انجام خواهد شد. در طراحی وردپرسی، از CMs وردپرسی استفاده میشود. اما در طراحی سایت اختصاصی مدیریت محتوا برای شما از ابتدا طراحی و کدنویسی میشود. که شبیه به هیچ از یک CMs هایی که دیدید نخواهد بود و مختص به شما خواهد بود. این نوع طراحی سایت هزینه بسیار بالاتری خواهد شد. زیرا نیاز به زمان بیشتر و نیروهای متخصص بیشتری خواهد بود.

هسته سایت در وردپرسی با زبان PHP نوشته میشود. اما در طراحی اختصاصی هسته سایت و ظاهر سایت با زبان های برنامه نویسی که مناسب تر باشد نوشته میشود. که برنامه نویس مربوطه به توجه به قابلیت هایی که میخواهید این نوع طراحی با زبان برنامه نویسی را انتخاب خواهد کرد. اگر قبلا سایت چند فروشگاهی داشته اید و یا اینکه با هزینه بالای طراحی اختصاصی مشکلی ندارید این نوع طراحی را به شما توصیه میکنیم.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...