شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت مبلمان

موفقیت هر صنعت به پذیرش مخاطب بستگی زیادی خواهد داشت. بسیاری از شرکت ها و کارگاه ها برای ارائه محصولات و خدمات خود در نمایشگاه های فیزیکی شرکت میکنند. طراحی سایت مبلمان اداری یا منازل یکی از حوزه های پرطرفدار و جذاب برای صاحبان این مشاغل است. صنعت چوب و مبلمان یکی از صنابع سودآور است. که کارخانه ها و تولیدی های بسیار زیادی در این زمینه راه اندازی شده اند. این حوزه در کشور ما از جایگاه بالایی برخوردار است.

اما میتوانید با طراحی وب سایت مبلمان خدمات و محصولات را از طریق سایت ارائه دهید. که این منجر به اعتبار یافتن شما خواهد شد. با طراحی سایت فروشگاه اینترنتی میتوانید مانند یک نمایشگاه آنلاین محصولات خود را به دید همگان برسانید. همچنین میتوانید با طراحی فروشگاه مارکت پلیس محصولات دیگر همکاران خود را نیز قرار دهید. طراحی سایت فروش مبلمان اداری یا منازل باعث برندسازی شما خواهد شد. و عده ای با گذشت زمان سفارشات خود را با توجه به برند شما ثبت میکنند.

از مزایای طراحی سایت مبلمان سودآوری آن برای شما خواهد بود. ممکن است که شما هزینه زیادی را بابت اجاره مغازه خود بدهید. اما در واقع سود زیادی ندارید. چون مشتریان شما به صورت حضوری مراجعه نمیکنند. به همین دلیل توصیه ما طراحی سایت فروشگاهی مبلمان است. مطمئن باشید که بعد از گذشت زمان به مرور اعتبار بالایی کسب خواهید کرد.

طراحی سایت مبلمان

طراحی سایت فروش مبلمان با وب سازان مرصاد

در بخش سفارشی سازی محصولات میتوانید رنگ، نوع پارچه، جنس و غیره را انتخاب نمایید. و سپس سفارش خود را ثبت کنید. این امکان به کاربر کمک میکند که بتواند رنگ دلخواه را در دکوراسیون خود را انتخاب کند. البته بهتر است که کارشناس دکوراسیون داخلی قبل از خرید محصولات به مشتریان مشاوره های لازم را بدهد.

در هر بخش باید جزئیات کاملی از محصولات مبل و چوبی خود ارائه دهید. این اطلاعات حس اعتماد کاربران را بالا میبرد. و همین باعث میشود که مشتریان بالقوه تبدیل به مشتریان بالفعل در خرید مبلمان شما شوند. زیرا باید این حس منتقل شود که در مغازه مبل فروشی شما هستند. طراحی سایت مبلمان با وردپرس یکی از پلن های طراحی ما است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است که برای سایت های فروشگاهی نظیر سایت مبل فروشی بسیار مناسب است.

در طراحی سایت مبلمان با وردپرس از قالب اختصاصی استفاده میشود. یعنی سایت از ابتدا برای شما طراحی و کدنویسی میشود. بنابراین نگران این قیمت نباشید میتوانید مشابه سایت های حرفه ای در زمینه فعالیت کنید. صرفا فقط سایت شما بای روی وردپرس پیاده سازی میشود. اگر نیاز به پلتفرم اختصاصی دارید. با سفارش طراحی سایت اختصاصی مبل فروشی را ثبت نمایید. لازم به ذکر است که سایت وردپرسی که ما طراحی میکنیم ریسپانسیو و واکنشگرا با همه دستگاه ها هستند.

سفارش طراحی سایت مبلمان در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه مبلمان خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

هزینه طراحی سایت مبل فروشی

در طراحی سایت مبلمان باید امکاناتی فراهم کنید. تا کاربر بتواند تصاویر محصولات خود را مشاهده نماید. این تصاویر باید از ابعاد و کیفیت بالایی برخوردار باشند. البته کم حجم بودن آن در این میان برای قرار گیری در سایت مهم است. که شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد این کار را برای شما انجام خواهد داد. قابلیت زوم این و زوم اوت برای مبلمان را در سایت قرار دهید. تا کاربران بدون مراجعه حضوری به مبل فروشی درخواست خود را ثبت نمایند.

هزینه طراحی سایت مبلمان به نوع امکاناتی که میخواهید بستگی دارد. با ثبت سفارش طراحی سایت مبل فروشی در بخش تماس با ما، کارشناسان در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار خواهند کرد. در بخش صدور پیش فاکتور نیز میتوانید وارد شوید. و با انتخاب نوع طراحی سایت فرم را ارسال نمایید. تا کارشناسان ما پس از صحبت با شما، پیش فاکتور را با جزئیات برای شما ارسال نمایند. هدف ما این است که کیفیت را در کنار قیمت منصفانه به شما ارائه دهیم.

بسیاری از فروشندگان فضای مناسب برای ارائه محصولات خود ندارند. اما یک سایت مبلمان محدودیتی در اندازه ندارد. و هرچقدر که بخواهید میتوانید محصول در سایت فروشگاهی خود قرار دهید. مشتریان میتوانند از طریق پرسش و پاسخ در سایت نظرات خود را نیز ثبت نمایند. دسته بندی در سایت مبل فروشی بسیار مهم است. میتوانید محصولات و کالاهای خود را دسته بندی کنید. و به این شیوه مشتریان بهتر میتوانند محصول موردنظر را بیایند.

پکیج برنزی

میلیون تومان 8
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات
  • بخش مرتبط با محصولات
  • داشتن بخش مرتبط با خدمات
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش نظرات
  • داشتن بخش اخبار
  • ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 12
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران
  • مشاوره آنلاین
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • رزرو آنلاین
  • سامانه چت آنلاین

پکیج طلایی

میلیون تومان 18
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اس ام اس
  • داشتن بخش تیکتینگ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
طراحی سایت مبلمان اداری و منزل

طراحی سایت مبلمان منزل و اداری

طراحی رابطه کاربری و تجربه کاربری در طراحی سایت مبلمان بسیار مهم است. در طراحی فروشگاه اینترنتی محصولات در این فروشگاه میتواند اعم از مبلمان، میز نهارخوری، دکور، بوفه و غیره باشد. بسیاری از عروس خانم ها که میخواهند جهیزیه خود را تکمیل کنند. در ابتدا در اینترنت به جستجوی مبلمان منزل خود میپردازند. تا بتوانند از این میان با طرح و قیمت ها آشنا شوند.

بسیاری از افراد که قصد دکوراسیون شرکت خود را دارند. در اینترنت به دنبال آن میگردند. تا بتوانند از این میان از طریق سایت های مبلمان سفارش خود را بدهند. زیرا اکثر این افراد مشغله فراوانی دارند. البته توصیه میکنیم که با طراحان دکوراسیون و معماران همکاری داشته باشید. زیرا بسیاری از افراد صرفا طریق ست کردن و دکوراسیون منزل یا شرکت خود را نمیدانند. و این متخصص شما به نحوه سفارش دهی و خرید لوازم چوبی و مبلمان کمک بسیار زیادی خواهد کرد. میتوانید از قابلیت های طراحی سایت دکوراسیون داخلی استفاده کنید.

در طراحی سایت مبلمان از جستجوگر حرفه ای استفاده کنید. که این جستجوگر شامل فیلترهای اعم از قیمت، نوع طراحی ، نوع برند ، نوع محصول و غیره باشد. هرچه سایت شما حرفه ای تر باشد. به موفقیت شما کمک خواهد کرد. طراحی سایت حرفه ای مبلمان یکی از پلن های وب سازان مرصاد است.

طراحی سایت مبلمان ارزان

بخش نمونه کارها در طراحی سایت مبلمان بسیار مهم است. میتوانید از تصاویر حرفه ای در این زمینه زمینه استفاده نمایید. که توصیه ما به شما این است که سفارشی عکاسی حرفه ای را در شرکت ما بدهید. تا تیم حرفه ای از عکاسان عکس های باکیفیت مناسب با سایت از مبلمان و لوازم چوبی شما بگیرند. هرچه تصاویر جذاب تر و حرفه ای تر باشند. به گونه ای کاربران را دعوت به خرید از آن خواهید کرد. تولید محتوای جذاب و حرفه ای برای جذب مشتری بسیار مهم است. برای اطلاعات بیشتر میتوانید طراحی سایت لوازم خانگی را نیز مشاهده کنید.

بخش ثبت نام و سفارشات آنلاین در بستر درگاه های پرداخت امن صورت میگیرند. که باید فروشگاه مبل فروشی مجوزهای لازم و نماد اینماد را دریافت کرده و در سایت قرار دهد. معرفی سوابق و افتخارات نقش مهمی در جلب اعتماد مخاطبان شما خواهد داشت. در بخش چت آنلاین میتوانید مشتریان خود را به صورت شبانه روزی راهنمایی کنید. و حتی در روزهای تعطیل سفارش دریافت کنید.

طراحی سایت مبلمان ارزان را میتوانید در شرکت طراحی سایت و سئو سایت وب سازان مرصاد ثبت کنید. توصیه ما به شما این است که اگر بودجه کافی ندارید. از قالب آماده در پیاده سازی سایت شما استفاده شود. همچنین قیمت طراحی سایت ارزان را مطابق با بودجه شما تعیین خواهیم کرد. که به خواسته خود در کمترین زمان برسید.

طراحی سایت دکوراسیون منازل

مزایای طراحی سایت مبلمان اداری و منزل با وب سازان مرصاد

سرعت رقابت میان صنایع مبلمان سازی و چوب سازی بسیار گسترش پیدا کرده است. افارد به جای اینکه وقت زیادی را صرف خرید حضوری از مبل فروشی کنند. تنها با چند کلیک در منزل میتوانند مبلمان خود را سفارش دهند. در ضمن در فروشگاه های مبل ممکن است که بسیاری از محصولات به چشم شما نیاید. اما در سایت مبلمان این امکان وجود دارد. که کاربر میان صفحات مختلف پیمایش کند. و محصولات موردنیاز را حتی با هم مقایسه کنند. که این شیوه در واقعیت سخت تر است.

سایت مبلمان در واقع یک ویترینی آنلاین از مغازه شما خواهد بود. که به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است. این ویترین شامل اطلاعات دقیقی از کیفیت هر محصول است. متصدی مبل فروشی در واقعیت باید زمان زیادی را صرف بازاریابی و فروش محصولات کند. بنابراین نیازی نیست که دیگر انرژی زیادی را صرف فروش مبلمان خود کنید. در بخش پشتیبانی و مشاوره آنلاین میتوانید سوالات مربوطه را پاسخ دهید.

با طراحی سایت مبلمان کسب و کار شما گسترش پیدا خواهد کرد. و میتوانید تغییرات اساسی آن را در حرفه خود مشاهده کنید. ممکن است که در ابتدا نتیجه ای نبینید. ولی با گذشت زمان از مزایای طراحی سایت حرفه ای مبلمان بهره مند خواهید شد. و از رقیبان خود در این عرصه پیشی خواهید گرفت.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...