شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت مشابه بیمیتو

همانطور که میدانید کارگزاری های بیمه ای بسیار زیاد شده اند. اما چیزی که اهمیت دارد این است. که بتوانند در فضای وب به صورت آنلاین به رقابت بپردازند. شرکت های بیمه ای زیادی وجود دارند که به صورت مستقل فعالیت دارند. طراحی سایت مشابه بیمیتو یکی از پلن های طراحی سایت بیمه وب سازان مرصاد محسوب میشود. که یکی از صنعت های درآمدزایی افراد است. که موسسات و شرکت های زیادی برای جذب مشتری بیشتر و دیده شدن اقدام به ساخت سایت میکنند.

در دوران اخیر به خاطر کرونا بیمه درمانی از توجه بسیار زیادی بهره مند شده است. علاوه بر این بیمه درمانی، بیمه ماشین، زلزله، عمر، سازمانی، مسافرتی و غیره نیز بسیار پرطرفدار است. هر فردی که ماشین دارد ملزم به این است که بیمه ماشین شامل بیمه بدنه و شخص ثالث را تهیه کنید. که تمدید این بیمه نامه ها به صورت سالیانه است. و با حجم زیاد ماشین که وجود دارد تمدید این بیمه نامه ها یک درآمد برای شرکت بیمه ای محسوب میشود.

طراحی سایت مشابه بیمیتو به شرکت های کارگزاری بیمه کمک شایانی میکند. تا این شرکت ها را به افراد زیادی از طریق سایت خود معرفی کنند. سایت بیمیتو یک نوع بازاریابی آنلاین به صورت هوشمند برای این نوع شرکت های بیمه ای انجام میدهد.

طراحی سایت مشابه بیمیتو

طراحی سایت شبیه بیمیتو با وب سازان مرصاد

پس از ثبت نام در سایت مشابه بیمیتو باید نوع بیمه خود را انتخاب نمایید. که در صفحه اول سایت بیمیتو میتوانید بیمه های مسئولیت پزشکی، عمر، موتور سیکلت، درمان و کرونا، زلزله و غیره را مشاده کنید. که با انتخاب هر یک از این نوع بیمه ها میتوانید شرکت صادر کننده بیمه نامه خود را نیز انتخاب کنید. سایت مشابه بیمیتو در واقع یک پرتال از پایگاه داده های بیمه نامه های شرکت های مختلف است. که یک واسط میان شما و شرکت های صادر کننده بیمه نامه است.

همچنین در طراحی سایت مشابه بیمیتو قسمتی را فراهم میکنیم. که افراد بدون مراجعه حضوری به مراکز پرداخت خسارت، به صورت آنلاین برای دریافت خسارت خود ثبت درخواست کرده. و با ارزیابی آنلاین خسارت را به صورت آنلاین پرداخت خواهد کرد. که البته فراهم کردی همچین امکانی به نیروهای انسانی شما نیز بستگی دارد که این نوع پرونده این نوع خسارت ها را پیگیری و مشاهده نمایند. یکی از نمونه بیمه های مهم مربوط به بیمه ماشین است که حجم ترافیک زیادی را دارد. شما میتوانید طراحی سایت خودرو در کنار سایت بیمه ای خود به صورت دو منظوره داشته باشید.

در طراحی سایت مشابه بیمیتو ماژولی کدنویسی خواهد شد. که وظیفه یادآوری اقساط بیمه ای افراد را نیز بر عهده داشته باشد. زیرا یکی از مزیت های تمدید بیمه نامه با سایت های مشابه بیمیتو این است. که میتوانند مبلغ بیمه ای خود را به صورت قسطی پرداخت نمایند. که قبل از تماس کارشناسان با افراد برای پرداخت اقساط خود بهتر است که از طریق پیامک یا سایت این نوتیفیکشن پرداخت اقساط بیمه برای افراد ارسال شود. که این سیستم اتوماتیک به شما نیز کمک خواهد کرد.

سفارش طراحی سایت شبیه بیمیتو در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه شبیه بیمیتو خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

قیمت طراحی سایت مشابه بیمیتو

طراحی سایت مشابه بیمیتو مزایای زیادی دارد. یکی از مزایای آن درآمدزایی و سودآوری آن است. شما میتوانید از سراسر ایران نیز مشتریان خود را داشته باشید. و محدود به منطقه جغرافیایی خاصی نخواهید بود. مهم این نیست که دفتر کاری شما در چه منطقه ای باشد. با طراحی سایت بیمه شبیه بیمیتو میتوانید تمام کارهای خود را در بستر سایت انجام دهید. و از مزایای آن این است که محدود به زمان نخواهید بود. و در روزها و ساعات غیرکاری نیز میتوانید سفارش های خود را داشته باشید.

با طراحی سایت مشابه بیمیتو بسیاری از تماس های تلفنی و مراجعات حضوری به شعبات شما حذف خواهد شد. چون افراد بدون تماس نیز میتوانند تنها با چند کلیک ساده یمه نامه خود را صادر کنند. وجود پشتیبانی فنی از این جهت است. که کابران حس اعتماد بیشتری نسبت به شما داشته باشند. طراحی سایت های شبیه بیمیتو میتوان به بیمه بازار یا بیمه دات کام اشاره کرد. که شما باید بتوانید با این نوع برند های فروش بیمه نامه آنلاین به رقابت بپردازید. که البته با دئووب این کار برای شما سخت نخواهد بود.

قیمت طراحی سایت شبیه بیمیتو به نوع امکاناتی که در سایت دارید بستگی دارد. عده ای بعضی از ویژگی سایت بیمیتو را حذف میکنند. و امکانات مختص به خود را میخواهند که در سایت قرار بگیرد. در بخش برآورد هزینه طراحی سایت نیز میتوانید از قیمت های طراحی سایت ما اطلاع پیدا نمایید.

طراحی سایت بیمیتو

مشتریان به راحتی با ورود به سایت مشابه بیمیتو میتوانند نوع شرکت خدمات دهنده بیمه ای خود را انتخاب کنند. و این یک رقابت میان شرکت های بیمه ای خواهد بود. که هرکدام خدمات خود را بهبود دهند تا افراد از این نوع شرکت ها استفاده نمایند. کاربران با ورود به سایت بیمیتو با چند کلیک میتوانند بیمه نامه خود را صادر کرده. و دفترچه بیمه ای خود را در صورت لزوم درب منزل تحویل بگیرند.

یکی از مزیت های طراحی سایت مشابه بیمیتو این است. که امروزه اگر کسب و کار سایت نداشته باشد. کم کم اعتماد خود را نسبت به مردم از دست خواهد داد. طراحی سایت شبیه بیمتو کمک میکند که شرکت های بیمه ای از همان ابتدا به صورت آنلاین بیمه نامه های خود را به فروش برسانند. سایت های شبیه بیمیتو باید در زمینه دیجیتال مارکتینگ نیز بسیار حرفه ای باشند. که مردم این نوع سایت ها شناخته و به آن ها اعتماد کنند.

طراحی سایت بیمه برای همه شرکت های بیمه ای یک نوع طراحی سایت خدماتی محسوب میشود. که میخواهند کسب و کار خود را گسترش بدهند مهم است. طراحی سایت شبیه بیمیتو باید api های مهم از سایت شما دریافت کند. تا بتواند خدمات و بیمه نامه های شما را در سایت خود برای فروش قرار دهد. بنابراین قبل از هرچی طراحی سایت حرفه ای بیمه بسیار مهم است.

طراحی سایت بیمه
طراحی سایت رایگان

طراحی قالب سایت بیمیتو با وردپرس

طراحی قالب سایت بیمیتو برای شما هم به صورت اختصاصی و هم وردپرسی انجام میشود. در طراحی سایت اختصاصی بیمتو ما پنل را از ابتدا برای شما طراحی میکنیم. در ساخت قالب سایت وردپرسی بیمیتو پوسته از ابتدا مطابق با طرح شبیه بیمیتو پیاده سازی خواهد شد. هزینه طراحی سایت اختصاصی با پنل اختصاصی بسیار گران تر از تعرفه ساخت سایت وردپرسی بیمیتو است زیرا در طراحی وردپرسی پنل شما اختصاصی ولی بر بستر سیستم مدیریت محتوای وردپرس ایجاد میشود.

اگر در ابتدای راه هستید ما طراحی سایت وردپرسی بیمیتو را به شما پیشنهاد میدیهم زیرا هم مقرون به صرفه تر است هم اینکه راحت تر میتوانید با پنل آن کار کنید. برای اطلاع از هزینه طراحی قالب سایت بیمیتو به بخش نحوه برآورد قیمت های طراحی سایت مراجعه کنید. و یا اینکه میتوانید با شماره های مندرج شده تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما شما را در زمینه طراحی سایت شرکت بیمیتو راهنمایی نمیایند.

طراحی سایت بیمه شبیه بیمیتو

طراحی سایت شبیه بیمیتو را باید به شرکت طراحی سایت حرفه ای و معتبر در این زمینه بسپارید. زیرا هر شرکتی نمیتواند سایت بیمه ای مشابه بیمیتو را برای شما پیاده سازی نماید. طراحی اختصاصی سایت کارگزاری بیمه ای بیمیتو باید بسیار دقیق و حرفه ای انجام پذیرد. تا به تمام نیازها و خواسته های مشتریان در کمترین زمان پاسخ داده شود. شرکت های بیمه ای باید به صورت جداگانه به معرفی آن ها پرداخته شود. تا رتبه و مزایای هر کدام از این شرکت ها برای مردم نیز روشن شود.

دسته بندی بیمه ها باید توجه به نظم خاصی که در سایت بیمیتو وجود دارد باید انجام شود. طراحی سایت مشابه بیمیتو باید به گونه ای باشد. که تمام موارد برای انجام عملیات های مختلف کاربر در سایت شفاف باشد. همچنین میتوانید بخشی برای سوالات متداول بیمه ای افراد نیز قرار دهید. تا افراد اقدام انجام اقدامات مربوطه در بخش پشتیبانی پاسخ های خود را دریافت نمایند.

در سایت مشابه بیمیتو باید اقدامی برای رقابت میان شرکت های بیمه ای ایجاد کنید. و یک مقایسه ای میان شرکت های مختلف وجود داشته باشد. تا کاربران بر حسب نوع کارکرد بیمه آن شرکت را انتخاب نمایند. در سایت به تفصیل به معرفی بیمه نامه های مختلف بپردازید. تا کابران بتوانند با شرایط هر کدام از بیمه نامه ها آشنا شوند. برای مثال بیمه آتش سوزی فقط برای حریق نیست. بلکه به آسیب های نظیر ترکیدگی لوله، نشست زمین، طوفان، سبل و غیره نیز ربط دارد.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...