شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت مشابه دیجی استایل

دیجی استایل یکی از سایت های فروشگاهی در حوزه مد و پوشاک است که بسیار محبوب است. با راه اندازی فروشگاه اینترنتی دیجی استایل میتوانید کسب و کار خود را به افراد زیادی معرفی نمایید. فضای مجازی باعث شده تا بتوانید حوزه فعالیت خود را که در زمینه لباس و پوشاک است گسترش دهید. طراحی سایت مشابه دیجی استایل یکی از پلن های طراحی سایت وب سازان مرصاد است. ما در اینجا قصد داریم که توضیح دهیم چرا بسیاری از افراد میخواهند که سایت شبیه دیجی استایل داشته باشند.

هزینه های ناشی از تبلیغات و بازاریابی های محیطی تا حدودی کاهش خواهد یافت. زیرا بسیاری از افراد در همین دنیای اینترنت شما را پیدا خواهند کرد. البته این به این معنی نیست که از روش های بازاریابی اینترنتی استفاده نکنید. بلکه باید برای فروشگاه اینترنتی خود تبلیغ نمایید. اما با هزینه کمتر با روش های بازاریابی فروشگاه اینترنتی میتوانید اینکار را انجام دهید. یکی از روش های مهم اما سخت سئو سایت و بهینه سازی سایت است. که باعث بهبود رتبه بندی سایت شما و در نتیجه دیده شدن شما خواهد شد.

شما میتوانید فروشگاه فیزیکی برای خود نداشته باشید اما از طریق طراحی فروشگاه اینترنتی خود اینکار را انجام دهید. تعامل خود را میتوانید از طریق سایت خود با مخطاطبان حفظ نمایید. طراحی سایت پوشاک شبیه دجی استایل یک گزینه مناسب برای رونق فعالیت شما در زمینه لباس خواهد بود.

طراحی سایت دیجی استایل با وب سازان مرصاد

با توجه به شیوع بیماری کوید بسیاری از کسب و کارهای فیزیکی دچار مشکل شدند. زیرا مردم ترجیح میدهند که از منزل بیرون نیایند. اگر صاحب یک کسب و کار فیزیکی هستید بهتر است که اقدام به طراحی سایت در حوزه کاری خود کنید. در غیر این صورت در آینده ای نزدیک دچار ورشکستگی خواهید شد. زیرا مردم به فروشگاه ها سر نخواهند زد. و از منزل خرید های خود را انجام میدهند. طراحی سایت لباس شبیه دیجی استایل یک راه حل است.

در طراحی سایت ارزان دیجی استایل از قالب آماده استفاده میشود. تا حد امکان هزینه طراحی سایت را کاهش دهیم. قالب های آماده ویژگی های مثبت خوبی دارند. اول اینکه سرعت راه اندازی سایت شما بسیار بالا خواهد برد. و همچنین اینکه شما از این طریق با انتخاب قالب با صرف زمان و بودجه کمی کار خود را آغاز میکنید. قالب های آماده در دسترس هستند. اما ممکن است که شما را محدود نمایند. و نتوانید ابتکارهای لازم در سایت فروشگاهی خود به خرج دهید.

همچنین ممکن است که شما صرفا وارد کننده باشید یا کالای خاصی برای قرار دادن در سایت نداشته باشید. ولی میتوانید از شیوه طراحی سایت marketplace استفاده نمایید. و لباس سایر فروشندگان لباس را در سایت خود قرار داده و پورسانت دریافت نمایید. و بعد از گذشت زمان کالاهای لباس و کیف و کفش خود را قرار دهید.

طراحی سایت مشابه دیجی استایل

سفارش طراحی سایت مشابه دیجی استایل در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه مشابه دیجی استایل خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

قیمت طراحی سایت مشابه دیجی استایل

ارائه قیمت های مناسب در طراحی سایت فروشگاهی دیجی استایل بسیار مهم است. اگر قیمت ها مناسب نباشند کاربران از سایت های دیگر خرید خود را انجا میدهند. به همین دلیل اصل را بر کیفیت و قیمت بگذارید. تا از این جهت بتوانید مشتریان را راضی نگه دارید.

یکی از سیستم هایی که همیشه جواب میدهد مشتری مداری و احترام به مشتریان است. معیارهای بسیاری از افراد کیفیت و برند لباس است. که بهتر است به این کاربران احترام بگذارید و ساختار لباس و پوشاک و جنس الیاف آن را در قسمت توضیحات قرار دهید. این شیوه کمک میکند که مخاطبان شما بهتر تصمیم بگیرند.

برای اینکار پیشنهادات زیادی را میتوان مطرح نمود بدین منظور بهتر است که از ویژگی های طراحی سایت دیجی استایل بهره برد. راه های طراحی سایت فروشگاهی به بودجه و نیاز های شما بستگی دارد. این عامل بسته به این است که میخواهید در چه مقیاسی فعالیت کنید. و تا چند سال آینده برای خود برنامه ریزی کرده اید. وب سایت شبیه دیجی استایل باید از ویژگی و طرح آن الهام گرفته شود.

قیمت طراحی سایت مشابه دیجی استایل بسته به نوع امکانات شما متفاوت است. که در بخش برآورد قیمت طراحی سایت درخواست خود را ارسل کنید. تا پیش فاکتور آنلاین طراحی سایت برای شما صادر شود.

پکیج برنزی

میلیون تومان 10
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات
  • بخش مرتبط با محصولات
  • داشتن بخش مرتبط با خدمات
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش نظرات
  • داشتن بخش اخبار
  • ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 13
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران
  • مشاوره آنلاین
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • رزرو آنلاین
  • سامانه چت آنلاین

پکیج طلایی

میلیون تومان 18
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اس ام اس
  • داشتن بخش تیکتینگ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

طراحی سایت فروشگاهی دیجی استایل

در این نوع طراحی زمان و هزینه بسیار بیشتری صرف خواهد شد. و نیروی کار بسیار زیادی لازم خواهد بود. برای مثال طراح Ux بعد از جلسات متعدد با مشتری اقدام به ساخت وایرفریم سایت میکند. و سپس طراحی و کدنویسی سایت شروع میشود. به همین دلیل است که توصیه شده هر طور که میخواهید در این بخش میتوانید درخواست ساخت سایت خود را بدهید.

شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد یکی از بهترین شرکت طراحی سایت در تهران است که به شما کمک خواهد کرد تا تحول در کسب و کارتان داشته باشید. برنامه نویسان حرفه ای ما بر تمام اصول و متدلوژی کدنویسی بروز مسلط هستند.

طراحی سایت دیجی کالا و طراحی سایت دیجی استایل بر پایه زبان PHP است که البته با توجه به تکنولوژی روز از فریم ورک های مناسب برای شما استفاده خواهد شد. تکنولوژی های که در طراحی سایت دیجی استایل شما به کار برده میشود بسیار حرفه ای تر و بروز تر خواهد بود. زیرا الگوهای ما در طراحی سایت و برنامه نویسی سایت، سایت های برتر در دنیا هستند. ما از ویژگی سایت های خارجی در این زمینه که در رتبه های اولیه قرار دارند. استفاده مینماییم. تا بتوانیم به شما ثابت کنیم که بهتر از سایت مشابه دیجی استایل نیز خواهید بود. و در صفحه اول گوگل به خوبی میان دیگر رقبا بدرخشید.

طراحی سایت شبیه دیجی استایل

طراحی فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل

دیجی استایل از جمله سایت هایی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این سایت زیر مجموعه از شرکت دیجی کالا است که در زمینه فروش لباس به صورت اختصاصی فعالیت دارد. در دیجی استایل انواع لباس و پوشاک برای هر سنی که نیاز دارید خواهد بود. شما میتوانید با هزینه بسیار کم طراحی سایت فروشگاهی لباس دیجی استایل را از تیم طراحان و برنامه نویسان ما بخواهید. در واقع همانطور که گفته شد این سایت به صورت اختصاصی و وردپرسی قابلیت پیاده سازی دارد. با توجه به آنکه میخواهید چه مقدار بودجه هزینه کنید نوع طراحی نیز مشخص میشود.

از طرفی موضوعی که بسیار مهم است این است که سایت های فروشگاهی بیشمار در اینترنت وجود دارد و شما متاسفانه باید با این سایت ها به رقابت بپردازید تا بتوانید دیده شوید و مشتریان را به خود جذب نمایید. از آن جایی که این سایت ها با توجه به قابلیت و امکانات اکثر مشتریان است چیزی که مطرح میشود بخش سئو سایت فروشگاهی دیجی استایل است. شما بدون سئو و بهینه سازی سایت نمیتوانید با رقابت با دیگر سایت های فروشگاهی بپردازید و صرفا هزینه ای که برای سایت خود کرده اید بی نتیجه میماند. برای اطلاع از قیمت سئو و بهینه سازی سایت میتوانید با کارشنایان ما در ارتباط باشید.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...