شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت مشابه نوبیتکس

طراحی سایت مشابه نوبیتکس یکی از درخواست های مشتریانی است که سایت صرافی آنلاین سفارش میدهند. از آنجایی که این سایت جزو برترین طراحی سایت ارز دیجیتال است به همین بیشتر نیز ساخت نمونه مشابه آن درخواست میشود. همانطور که میدانید یکی از راه های سرمایه گذاری و کسب درآمد معاملات ارز دیجیتال است. که این روزها در ایران نیز بسیار استفاده میشود. شرکت وب سازان مرصاد به شما کمک میکند تا بتوانید برترین طراحی سایت ارز دیجیتال مشابه نمونه های برتر داشته باشید.

در مدت زمانی که از قانونی شدن سایت های ارز دیجیتال در ایران میگذرد. سایت های زیادی شروع به فعالیت خرید و فروش ارز دیجیتال به صورت آنلاین کرده اند. اما سفارش هایی که در مورد طراحی سایت ارز دیجیتال از مشتریان خود دریافت میکنیم در حوزه طراحی سایت شبیه نوبیتکس، رمزینکس و والکس است. در این مقاله به این سایت نوبیتکس میپردازیم که میتوانید سایر سایت های ارزی را در مقالات دیگر به صورت مفصل بخوانید. شرکت طراحی سایت معتبر وب سازان مرصاد با توجه به امکاناتی که فراهم کرده است توانسته است نمونه های مشابه با سایت هایی که مورد علاقه شما است را راه اندازی نماید.

یکی از موارد مهم در طراحی سایت نوبیتکس اعلام کنیم که این سایت در دسته طراحی سایت صرافی p2p قرار میگیرد. که افراد میتوانند به صورت نظیر به نظیر با هم مبادله ارز دیجیتال زیر نظر پلتفرم نوبیتکس انجام دهند که این مسئله به محبوبیت این برند ارزی اضافه کرده است.

طراحی سایت نوبیتکس

طراحی سایت ارز دیجیتال نوبیتکس با هدف رفع نیاز کاربران ایرانی برای معاملات ارزی در سال 96 ایجاد شد. نام این سایت که از سایت واژه “نو”، “بیت” و “اکسچنج” تشکیل شده است که به معنی انجام مبادلات نو و جدید رمزارزهایی از جمله بیت کوین است. این سایت بستری امن برای خرید و فروش انواع رمزارزها برای کاربران ایرانی فراهم کرده است. از ویژگی های مهم سایت نوبیتکس امنیت سایت، خرید و فروش با کارمزد کم، رابط کاربری و تجربه کاربری عالی، پشتیبانی شبانه روزی و غیره است. که باعث شده است اکثر مشتریان ما مشابه این سایت را از ما درخواست نمایند.

با توجه به شرایطی که به وجود آمده بازار بورس و بازارهای خرید و فروش ارزهای دیجیتال بسیار داغ شده است. به همین دلیل است که کاربران از میان سایت های زیادی که در این زمینه فعالیت دارند به دنبال سایت هایی هستند که از همه لحاظ با کیفیت باشد. طراحی سایت مشابه نوبیتکس از این جهت پرطرفدار است چون این سایت یکی از اولین و بزرگ ترین سایت هایی است که در زمینه ارز دیجیتال فعالیت دارد.

طراحی سایت مشابه نوبیتکس

سفارش طراحی سایت مشابه نوبیتکس در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه نوبیتکس خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

هزینه طراحی سایت مشابه نوبیتکس

شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد با توجه به تجربه و تخصصی که دارد با توجه به امکاناتی در طراحی سایت شبیه نوبیتکس وجود دارد شما را در این زمینه مشاوره میدهد و ر نهایت با درخواست شما بهترین سایت صرافی آنلاین رمز ارز را در این میان خواهید داشت. البته توجه کنید که داشتن پشتکار در این راه بسیار مهم است. زیرا سایت های زیادی هستند که به روی کار آمده اند و شما باید با صبر و تلاش با این سایت ها به رقابت بپردازید. که البته ما یک راهنمای امن و راه بلد است که به شما مسیر پیشرفت در این راه را نشان میدهد. لازم به ذکر است که قبل از اقدام به طراحی اسکریپت ارز دیجیتال بهتر است که در ابتدا نمونه سایتی که مدنظر خود است را به ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما با توجه به نیازها و بودجه شما هزینه طراحی سایت ارز دیجیتال را تعیین کنند.

 

با توجه به شرایطی که به وجود آمده بازار بورس و بازارهای خرید و فروش ارزهای دیجیتال بسیار داغ شده است. به همین دلیل است که کاربران از میان سایت های زیادی که در این زمینه فعالیت دارند به دنبال سایت هایی هستند که از همه لحاظ با کیفیت باشد. طراحی سایت مشابه نوبیتکس از این جهت پرطرفدار است چون این سایت یکی از اولین و بزرگ ترین سایت هایی است که در زمینه ارز دیجیتال فعالیت دارد.

طراحی سایت صرافی رمزینکس
تنوع بالای انواع رمزارزها

امکانات طراحی سایت مشابه نوبیتکس

  • ایجاد کیف پول برای ارزهای دیجتال مختلف
  • احراز هویت به صورت دو مرحله ای
  • ثبت سفارشات خرید و فروش به قیمت بازار و قیمت دلخواه
  • خرید و فروش رمزارزها
  • همگان سازی اپلیکیشن نوبیتکس با سایت
  • نمایش قیمت ارزها به صورت لحظه ای همراه با نمودارهای گرافیکی
  • دعوت دوتسان از طریق لینک
  • شبیه ساز بازار و شبیه ساز خرید و فروش دستی
  • امکان خرید و فروش با ریال
  • قابلیت اشتراک گذاری در شبکه های مجازی
  • تعریف سطوح دسترسی کاربران سایت

مزایای طراحی سایت مشابه نوبیتکس

طراحی رابط کاربری جذاب

طراحی سایت نوبیتکس رابط کاربری بسیار جذاب و در عین حال ساده ای دارد. بسیاری از کاربران از این سایت استفاده میکنند زیرا کار با امکانات این سایت بسیار آسان است و هر فردی میتواند از قابلیت های آن بهره لازم را ببرد.

 

دریافت کارمزد کم

همانطور که میدانید طراحی سایت شبیه نوبیتکس به گونه ای است که درصد کارمزد این صرافی ارز دیجیتال بسیار پایین است و همین باعث محبوبیت بیشتر این سایت نسبت به دیگر سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال شده است. نرخ کارمزد در این سایت بین 0.2 تا 0.25 درصد است.

امنیت

در طراحی سایت مشابه نوبیتکس از پروتکل های امیتی بالایی باید استفاده شود زیرا شما رقیب بسیار بزرگی دارید. این سایت ها امکاناتی مانند 2FA Auth داران که بهترین راه ذخیره کردن اطلاعات Cold Storage است که از آن استفاده میشود.

پشتیبانی حرفه ای

طراحی سایت مشابه نوبیتکس تنها کافی نیست. باید به خدمات و پشتیبانی سایت و اپلیکیشن توجه ویژه ای داشته باشید. شما باید مشکلات را در کوتاه ترین زمان ممکن حل کنید. و در زمان کم باید پاسخگوی مشتریان خود در هر ساعت شبانه روز باشید.

طراحی اپلیکیشن نوبیتکس

یکی از مزیت های طراحی سایت نوبیتکس وجود طراحی اپلیکیشن نوبیتکس در کنار سایت است. که افراد میتوانند در کنار سایت اپ موردنظر را در گوشی همراه خود داشته باشند. البته ما سایت ها را به گونه ای ریسپانسیو طراحی میکنیم که شما بدون اپ موبایل نیز میتوانید پاسخگوی افراد با تلفن همراه باشید.

افزایش اعتبار برند

سایت نوبیتکس عملکرد مناسبی در ترید رمزارزها دارد. همانطور که میدانید این سایت تبدیل به یک برند خرید و فروش ارز دیجیتال شده است. اعتبار سازی برند با استفاده از سئو سایت معتبر بسیار اثرگذار است. که شما از طریق سایت خود میتوانید با حفظ کردن جایگاه در صفحه اول گوگل تبدیل به برند شوید. و نیازی نباشد که هزینه زیادی را بابت تبلیغات بپردازید.

طراحی سایت ارز دیجیتال مشابه نوبیتکس

صرافی نوبیتکس در سال 1396 با هدف مبادله ارزهای دیجیتال برای ایرانیان ایجاد شد. یکی از سوالاتی که متقاضیان صرافی ارز دیجیتال از ما میپرسند این است که آیا طراحی سایت ارز دیجیتال مشابه نوبیتکس توسط شرکت وب سازان مرصاد راه اندازی میشود یا خیر ؟ اما برای ما سوال است که چرا این صرافی اینقدر محبوب شده است. به گونه ای که اکثر افراد نیاز به سایتی شبیه به آن را دارند. برای اطلاع از نحوه راه اندازی صرافی ارز دیجیتال بخش مربوطه را مشاهده نمایید.

در واقع این سایت در میان سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال تبدیل به یک برند شده است. خوب برندسازی نیز برای هرکاری بسیار مهم است. و اینکه این سایت جزو اولین سایت ها بوده است که در این زمینه توانسته است مشتریان خود را راضی نگه دارد. نوبیتکس از سه واژه نو، بیت و اکسچنج به وجود آمده که یک پلتفرم صرافی آنلاین است. که شما میتواند ارزهای دیجیتال زیادی را با ریال خرید و فروش نمایید. و در واقع یک واسطی امن میان خریداران و فروشندگان است.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...