شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت مشابه والکس

سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال امروزه بسیار زیاد شده است اما حال میخواهیم به یکی از نمونه های پرطرفدار اشاره کنیم. طراحی سایت مشابه والکس یک نمونه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال محبوب است. این سایت حدود 86 هزار کاربر فعال دارد و بانیان این سایت از دانشگاه شریف هستند. این سایت مانند دیگر طراحی سایت ها شامل امکانات بسیار زیادی از جمله احراز هویت، ورود دو مرحله ای، خرید و فروش انواع رمز ارزها و غیره است.

همانطور که میدانید یکی از دغدغه های مهم کاربران ارز دیجیتال انتخاب یک صرافی قابل اعتماد است. زیرا پلتفرم های معاملات داخلی و خارجی زیادی در زمینه رمز ارزها وارد بازار تجارت الکترونیکی شده اند. انتخاب بهترین پلتفرم باعث میشود که کاربران برای همیشه از یک سایت موردنظر خود برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده کنند. سایت صرافی والکس که یک نوع طراحی سایت صرافی آنلاین است. جزو بهترین سایت های ارز آنلاین فارسی زبان است. به همین دلیل است که بیشتر کاربران از ما درخواست طراحی سایت شبیه والکس را درخواست میکنند.

سایت والکس یک پلتفرم آنلاین برای معاملات ارز دیجیتال است. که واسطی امن برای مشتریان، خریداران و فروشندگان است. در این نوع پلتفرم کاربران میتوانند با هم به صورت مستقیم نیز تبدلات ارزی داشته باشند. و با قیمت پیشنهادی خود خرید و فروش انجام دهند.در این نوع پلتفرم مانند طراحی سایت کارگزاری بورس شما میتوانید معاملات خود را در یک بستر امن انجام دهید.

مزایای طراحی سایت مشابه والکس

از مزایای طراحی وب سایت مشابه والکس این است که تنوع ارزهای دیجیتال بسیار زیاد است. در این نوع صرافی ارز دیجیتال مبادلات به صورت P2p یا همتا به همتا انجام میگیرد. نوع طراحی صرافی p2p که در والکس مشاهده میکنید در بسیاری از سایت های خرید و فروش ارز دیجیتال نیست.. از معایب سایت والکس این است که گرافیک آن بسیار ساده است. و این گرافیک به گونه ای است که اگر شما سایت مشابه آن را بخواهید باید گرافیک بهتری را درخواست دهید.

زیرا گرافیک سایت نیز از جمله مواردی است که کاربران به آن اهمیت میدهند. و از معایب دیگر این سایت عدم اپلیکیشن است. که البته دئووب همیشه اعلام کرده است که اگر سایت به خوبی و مطابق با موبایل طراحی شود شما نیازی به اپلیکیشن نخواهید داشت. اما خوب عده ای از مشتریان ما بدون توجه به کارایی آن طراحی اپلیکیشن را نیز در کنار طراحی سایت نیز درخواست میدهند. طراحی سایت کارگزاری بورس نیز مشابه این سایت ها همواره جزو طراحی سایت های سخت بوده است.

یک صرافی ارز دیجیتال باید تضمین امنیت حساب و معاملات کاربران را بدهد. باید پشتیبانی قوی داشته باشد که بتواند میزان نقدینگی و حجم معاملات بالا را پشتیبانی کند. کیف پول اختصاصی یکی از ویژگی های مهم در طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال است که در این سایت وجود دارد.

طراحی سایت مشابه والکس

سفارش طراحی سایت والکس در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه والکس خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

هزینه طراحی سایت شبیه والکس

با توجه به امکانات و قابلیت های یک سایت برآورد هزینه ساخت وب سایت انجام میگیرد. اما از آنجایی که والکس یک سایت با امکاناتی که مشابه است هزینه آن بسته به تعداد ارزهای دیجیتالی که نیاز دارید، نوع کیف پول، نوع سیستم احراز هویت، نوع معاملات، ظاهر سایت، امکانات بخش مدیریت پنل سایت و پنل کاربری مشخص خواهد شد. از طرفی اینکه شما نیاز به طراحی اپلیکیشن ارز دیجیتال نیاز دارید. همچنین بخشی که برای شما نیز مهم است مربوط به برآورد هزینه سئو سایت میباشد.

شما برای رقابت با سایتی مشابه والکس باید سیستم سئو سایت قوی و حرفه ای داشته باشید در غیر این صورت میان سایت های ارزی که روزانه به تعداد آن ها افزوده میشود گم خواهید شد. از طرفی باید سایت های ارز دیجیتال ماهانه از نظر امنیت، سرعت و محتوا زیر نظر متخصص پشتیبانی شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد اهمیت طراحی سایت ارز دیجیتال والکس، سئو و بهینه سازی سایت و خدمات پشتیبانی میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را یاری نمایند.

طراحی سایت مشابه نوبیتکس
طراحی سایت صرافی رمزینکس

امکانات طراحی سایت والکس

  • ایجاد کیف پول اختصاصی برای ارزهای دیجیتالی
  • مشاهده لحظه ای قیمت های ارز دیجیتال در نمودار های گرافیکی Treadingview و ورود ابزارهای تحلیلی
  • ثبت سفارشات خرید و فروش به روش بازار و دستی
  • واریز و برداشت ریالی و ارزی با کارمزد مناسب
  • وجود تنوع در انواع رمز ارزها
  • امکان احراز هویت سریع در کنار احراز هویت مرحله ای
  • داشتن امنیت 2faauth
  • انجام معاملات به صورت شبانه روزی
  • امکان دعوت از دوستان و اشتراک گذاری
  • خرید و فروش ارزهای دیجیتال به صورت سریع
  • داشتن چارت قیمتی و تحلیل بازار

  • مبادله P2P ارز دیجیتال
  • سئو شده برای موتورهای جستجوگر مانند گوگل

ویژگی های طراحی سایت مشابه والکس

ارائه کیف پول اختصاصی به کاربر

یکی از دغدغه های کاربان در بازار رمزارزها، نگهداری دارایی آن ها در سایت های ارز دیجیال است. بسیاری از صرافی های آنلاین دارای کیف پ.ل نیستند. اما این سایت خود کیف پول ارز دیچیتال معتبر و حرفه ای را در اختیار کاربر قرار میدهد تا بتواند دارایی های خود را در آن داشته باشد. و نیازی نباشد که کیف پول برای ارزهای دیجیتال از سایت های واسط تهیه نماید. این روش برای تریدرها و افرادی که مدام خرید و فروش میکنند اصلا مناسب نیست.

اگر قصد دارید که کاربران به راحتی خرید و فروش مداوم ارز دیجیتال انجام دهن باید سایت دارای کیف پول اختصاصی باشد. و به این صورن کاربر میتواند سرمایه گذاری بلند مدت در سایت شما داشته باشد. بنابراین نیازی نیست که کارمزدهای زیادی بابت جابه جایی و انتصال دارایی های خود بپردازد. و شما نیز از این طریق کاربران را جذب میکنید زیرا پاسخگوی نیازهای آن ها در زمینه خرید و فروش خواهید بود.

کیف پول اختصاصی
نمایش بازار معاملاتی

تنوع ارزهای دیجیتال

همانطور که میدانید تنوع ارز دیجیتال در طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال مهم است. زیرا سلایق کاربران متفاوت است. و هرچه این تنوع بیشتر باشد باعث میشود که کاربران شما نیز بیشتر شود و همچنین انتخاب و تصمیم گیری بار مدیریت سبد سرمایه ها و ترید ها نیز راحت تر باشد. ممکن است که شما ارز دیجیتالی را ارائه دهید که سایر سایت ها آن را نداشته باشند بنابراین به شما مراجعه خواهند کرد.

قابل توجه است اگر در ابتدای راه هستید بهتر است که با کوین های دیجیتالی مطرح نظیر بیت کوین، اتریوم و تتر و غیره شروع کنید. و با گذشت زمان لیست رمزارزهای خود را افزایش دهید. برنامه نویسان این شرکت در طراحی سایت صرافی والکس در تلاش هستند که ترون، ایاس، استلار را به دیگر لیست رمز ارزهای خود اضافه نماید. این سایت در حال حاضر از ارزهای دیجیتالی شامل بیت کوین، ریپل، اتریوم، لایت موینو غیره پشتیبانی میکند.

دریافت کارمزد مناسب

در این سایت نیز کارمزد به توجه به حجم معاملات بین 0.2 تا 0.4 درصد است. که به نسبت سایر صرافی های ارز دیجیتال در جایگاه خوبی قرار دارد. بسیار از سایت های صرافی آنلاین شکاف زیادی میان قیمت بازار ارز دیجیتال و قیمت در سایت دارند. که این تفاوت باعث شده است که کاربران به سراغ دیگر سایت ها بروند. در طراحی سایت مشابه والکس نیز این مورد رعایت خواهد شد که خرید و فروش ارز دیجیتال طبق نمودار بازار جهانی باشد. و تنها هزینه بابت کارمزد گرفته شود. که این به حداقل رسیدن شکاف قیمتی باعث میشود که کاربران بیشتر به شما اعتماد کنند.

قابل توجه است اگر در ابتدای راه هستید بهتر است که با کوین های دیجیتالی مطرح نظیر بیت کوین، اتریوم و تتر و غیره شروع کنید. و با گذشت زمان لیست رمزارزهای خود را افزایش دهید. برنامه نویسان این شرکت در طراحی سایت صرافی والکس در تلاش هستند که ترون، ایاس، استلار را به دیگر لیست رمز ارزهای خود اضافه نماید. این سایت در حال حاضر از ارزهای دیجیتالی شامل بیت کوین، ریپل، اتریوم، لایت موینو غیره پشتیبانی میکند.

تنوع بالای انواع رمزارزها
سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...