شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت کاریابی

در گذشته کارجویان و کارفرما ها برای پیدا کردن شغل یا نیروی مورد نظر زمانی زیادی صرف میکردند. یکی از روش ها اقدام به تهیه روزنامه های آگهی استخدام بود. که کاری وقت گیر و پر هزینه بود. امروزه افراد به صورت اینترنتی شغل یا نیروی مورد نظر خود را پیدا میکنند. با طراحی سایت کاریابی افراد میتوانند. به سایت شما مراجعه کنند. و به صورت آنلاین درخواست شغلی خود را ثبت کنند که کاری بسیار کم هزینه ای خواهد بود. شما میتوانید به ازای ارتباطی که میان کارفرماها و کارجوها میکنید سودی دریافت نمایید که با توجه به آنلاین شدن درخواست ها بسیار کاربردی خواهد بود. طراحی سایت استخدام مشابه طراحی سایت آگهی و نیازمندی ها است به این تفاوت که فقط در جهت یافتن شغل مناسب است.

با طراحی وبسایت کاریابی و استخدام باعث اتصال نیروی کار به کارفرمای مناسب میشوید. در گذشته افراد باید برای مصاحبه به شرکت های مختلفی میرفتند. اما حال میتوانند. از طریق سایت شما مصاحبه را به صورت آنلاین برگزار کنند. و نیاز نباشد که مسافت زیادی تا آن شرکت بروند. همچنین افراد میتوانند از شهرها یا کشورهای مختلف از طریق سایت استخدامی درخواست بدهند. محدودیت جغرافیای و زمانی از بین خواهد رفت. سایت هایی زیادی در زمینه استخدام فعالیت دارند. شما هم یکی از آن ها باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران وب سازان مرصاد در این زمینه تماس بگیرید.

طراحی سایت کاریابی

طراحی سایت کاریابی ارزان

طراحی سایت کاریابی ارزان یکی از پنل های طراحی ما است. با دارا بودم بودجه کم نیز میتوانید صاحب سایت استخدام خود شوید. البته باید توجه کنید که منظور از طراحی سایت ارزان یعنی اقتصادی است. زیرا هرچه امکانات سایت بیشتر باشد. باید ماژول های بیشتری کدنویسی شود. برای این منظور باید طراحی سایت اختصاصی را انتخاب نمایید. که هزینه طراحی سایت کاریابی شما بیشتر خواهد شد.

این نوع وب سایت ها را میتوان هم به صورت طراحی سایت با وردپرس و هم به صورت طراحی سایت اختصاصی . طراحی نمود که بستگی به شما و مقدار هزینه ای که قرار است بفرمایید ؛ دارد . ما در ابتدا به شما طراحی سایت با وردپرس را پیشنهاد میکنیم . و دلیل این پیشنهاد ما را میتوانید از بخش مربوطه وردپرس مطالعه نمایید .

سفارش طراحی سایت کاریابی در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه کاریابی خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

سئو سایت کاریابی

امروزه افراد از طریق اینترنت اقدام به جستجو شغل خود میکنند. برای مثال فردی کلمه سایت استخدام یا استخدام برنامه نویس را در گوگل وارد میکند. گوگل مطابق با عبارت وارد شده. میلیون ها نتایج را نشان خواهد داد. زیرا سایت های زیادی در زمینه استخدام فعالیت دارند. و یا اینکه مطالبی مرتبط در رابطه کاریابی نوشته اند.

افرادی وقت برای مشاده همه سایت های کاریابی نمیگذارند. سئو سایت اصولی کاریابی اگر اصولی انجام شود. شما را جز نتایج اولیه نشان خواهد داد. بنابراین برای دیده شدن. بهینه سازی سایت و سئو سایت خود را به شرکت ما بسپارید. تا جایگاه شما را در موتورهای جستجوگر بهبود دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاور سئو سایت ما صحبت کنید.

امکانات طراحی سایت کاریابی

پنل کاربری کارجویان

در طراحی سایت کاریابی و استخدام پنل کاربری کارجو مهم است. زیرا از طریق آن میتوانند ثبت نام خود را انجام دهند. و رزومه خود را قرار دهند. و در این بخش اعلانات مربوط به پذیرش یا عدم پذیرش کارفرما اعلام میشود.

پنل کاربری کارفرمایان

در طراحی سایت کاریابی و استخدام، کارفرمایان میتوانند. پروفایل اطلاعات شرکت خود را بسازند. تا کارجویان از جزئیات آن شرکت آگاهی پیدا کنند. و با پرداخت هزینه ای به تعدادی از پروفایل کارجویان دسترسی داشته باشند. تا بتوانند درخواست نیاز به نیرو را ارسال کنند.

رزومه ساز آنلاین

در این بخش کارجویان میتوانند. با بهره گیری از تکنولوژِی رزومه ساز آنلاین، رزومه مناسب خود را در یکی قالب استاندارد بسازند. تا بتوانند رزومه ایجاد شده را در قالب یکی فایل خروجی بگیرند. و به شرکت های موردنظر ارسال کنند.

بخش اخبار و مقالات

در این بخش اخبار و مقالات مختلفی در مورد شرکت ها، استخدام، نحوه مصاحبه و غیره قرار داده میشود. تا کاربران بتوانند اطلاعات مفیدی در زمینه های آینده شغلی خود کسب کنند. مطالب این بخش باید هدفمند و مفید برای کارجویان باشد. برای قابلیت های بیشتر میتوان از ویژگی های طراحی سایت خبری استفاده کرد.

پل ارتباطی کارفرما ها و کارجویان

کارفرما و کارجوی موردنظر در صورت پذیرش درخواست میتوانند. از طریق پنل کاربری خود گفت و گوی آنلاین داشته باشند. تا زمان مصاحبه حضوری یا آنلاین را مشخص کنند. همچنین کارفرما میتواند از طریق حساب کارجو تماس تلفنی برقرار کند.

معرفی شرکت ها

در این بخش به معرفی شرکت های مختلف پرداخته میشود. تعدا پرسنل، سال تاسیس، تعداد و نوع درخواست آن ها به نیروی کار مشخص میشود. کارجویان میتوانند در یک لیست کلی تمام شرکت های مرتبط با کار خود را مشاهده کنند. میتوانید طراحی سایت شرکتی ارزان را در بخش مربوطه مشاهده نمایید.

مزایای طراحی سایت کاریابی

شرکت های در زمینه کاریابی و استخدام وجود دارند. که افراد باید به صورت حضوری مراجعه کنند. با طراحی سایت کاریابی میتوانید. به صورت آنلاین به کارجویان و کارفرما ها خدمات ارائه دهید. و اطلاعات جامعی از مشاغل داشته باشید. یکی از مزایای طراحی سایت استخدام این است. که افراد در صورت تمایل میتوانند. با صرف هزینه مشخصی آگهی استخدام خود را ویژه و فوری کنند.

از مزایای سایت استخدامی این است. که میتوانید یک بانک جامع از ایمیل و تلفن های شرکت ها و کارجویان باشید. و در صورت لزوم کارفرما با پرداخت هزینه میتوانند. به پروفایل کارجویان دسترسی داشته باشند. که این باعث درآمد زایی شما خواهد بود. همچنین به صنعت استخدام و کاریابی کمک بسیار زیادی خواهید کرد. البته قابل به ذکر است. از نظر امنیتی کارجویان میتوانند مشخص کنند. که آیا اطلاعات پروفایلشان نمایش داده شود یا خیر. در صورت تمایل اطلاعاتشان به کارفرماها ارسال میشود.

طراحی سایت مشاغل
طراحی سایت کاریابی با وردپرس

طراحی سایت کاریابی با وردپرس

طراحی سایت کاریابی با وردپرس یکی از پلن های طراحی ما است. در این بخش قالب وردپرس از ابتدا برای شما طراحی و کدنویسی میشود. تا مطابق با سایت موردنظر کاریابی شما باشد. سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای سایت استخدام و کاریابی شما مناسب است. زیرا مطابق با آن تمام پلاگین مرتبط نوشته خواهد شد. طراحی سایت اختصاصی کاریابی نیز بدون پلتفرم وردپرس انجام میشود. و پنل اختصاصی با زبان برنامه نویسی های دیگر نوشته خواهد شد.

خوشبختانه برای طراحی سایت با وردپرس کاریابی تمامی امکانات به صورت رایگان . در کتابخانه وردپرس موجود است . و شما دیگر نگران کمبود امکانات نباشید . چرا که با همین طراحی سایت با وردپرس میتوانیم یک سایت حرفه ای در زمینه کاریابی و استخدام برای شما برنامه نویسی نماییم .

این مطلب را باید بدانید که قالب وردپرس شما به صورت اختصاصی طراحی خواهد شد . شما میتوانید از قالب های آماده نیز استفاده نماید . که ما این موضوع را به شما پیشنهاد نمیکنیم .

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...