شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت نوبت دهی

طراحی سایت نوبت دهی با وب سازان مرصاد

با توجه به آن که بسیاری از مراکز به صورت سیستمی شدند طراحی سایت نوبت دهی برای بیمارستان ها، مطلب پزشکان، مراکز درمانی و غیره کاربرد فراوانی دارد. همچنین بعضی ار ادارات دولتی به دلیل حجم مراجعه کنندگان زیاد از سیستم نوبت دهی آنلاین استفاده میکنند. قبل از هرچیزی حائز اهمیت است که طراحی سایت در حال حاضر برای بسیاری از موارد کاربرد دارد. و صرفا مختص شرکت ها و فروشگاه های اینترنتی نیست. شما برای مراجعه به مطب دکتر یا هر نوع مرکزی ابتدا با منشی مربوط به آن تماس میگرفتید.

با طراحی سایت نوبت دهی آنلاین میتوانید به صورت 24 ساعته خدمات ارائه دهید. امکان رزرو وقت برای بیماران و مردم به صورت آنلاین مزایای زیادی دارد. اول اینکه مراجعات متعدد به شما بسیار کاهش پیدا میکند. تنها افرادی در مرکز درمانی یا سازمان اداری شما حضور پیدا میکنند. که در ابتدا در سایت نوبت دهی، وقت خود را ثبت کرده باشند. در زمان و هزینه ها بسیار صرفه جویی خواهد شد. از ترافیک و آلودگی هوا کاسته خواهد شد.

در طراحی سایت نوبت دهی پزشکی باید اطلاعاتی از سوابق بیماران نیز ثبت شوند. تا بدین صورت سرعت و نظم بیشتری در کارهای خود پیدا کنید. در طراحی سایت نوبت دهی پزشکی آنلاین باید درگاهی وجود داشته باشد که بیماران ویزیت خود را مستقیم پرداخت کنند.

طراحی سایت نوبت دهی

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین با وب سازان مرصاد

از مزایای طراحی سایت نوبت دهی آنلاین قابلیت مشاهده سوابق بیمار است. در مراکز درمانی و بیمارستان ها که مراجعات زیاد است. در همان سایت نوبت دهی، پرونده ها تماما به همراه جزئیات ثبت خواهد شد. و با این روش بسیاری از پرونده ها فیزیکی از بین خواهند رفت. در مراکز درمانی پزشک مربوطه میتواند از طریق طراحی پرتال نوبت دهی آنلاین سوابق بیمار را مشاهده کند.

با طراحی سایت نوبت دهی آنلاین روند تشکیل سازی پرونده ها همگی به صورت الکترونیکی میشوند. و با این روش درصد خطا پایین می آید. در مراکز درمانی و بیمارستان ها، با طراحی سایت پزشکی در کنار سایت نوبت دهی آنلاین میتوانید تمام کارها را سرعت ببخشید. کارهای اداری با این شیوه راحت و منظم پیش میروند. و دیگر نیازی نیست که مراجعه کنندگان برای پیگیری کارها به اداره مربوطه سر بزنند. میتوانند با ورود به پرتال نوبت دهی مراحل پیگیری پرونده خود را مشاهده نمایند.

در طراحی سایت حرفه ای نوبت دهی، بخش پنل ثبت نام و ورودی مهم است. متقاضی یا بیمار باید تمام اطلاعات خود را وارد کند. و سپس ثبت رزرو نماید. سپس در حساب کاربری خود باید پرونده و مدارک مورد نیاز را آپلود کند. اگر سازمان یا مرکز درمانی شما دارای چندین شعبه است. باید تمام مکان ها به همراه آدرس را در سایت معرفی کنید. همچنین هر متقاضی یا بیمار باید با انتخاب مکان یا شعبه بتواند لیست پزشکان را ببیند. یا برای پیگیری پرونده ای در سایت اداری میتوانند شعبات نزدیک را انتخاب نمایند.

امکانات طراحی سایت نوبت دهی با وب سازان مرصاد

جستجوی پیشرفته

دسته بندی محصولات

دارای لوگو ونماد

پشتیبانی آنلاین

ثبت نظر و امتیازدهی

وبلاگ و اخبار

پرداخت آنلاین با کارت

فروشگاه محصولات

تماس و درباره ما

گالری تصاویر و اسلایدر

پنل مدیریتی حرفه ای

قوانین و مقررات

شبکه های اجتماعی

امنیت بالا

رابط کاربری آسان

کدنویسی اختصاصی

کاملا ریسپانسیو

چت آنلاین

سفارش طراحی سایت نوبت دهی در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه نوبت دهی خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

ویژگی های سیستم نوبت دهی آنلاین با وب سازان مرصاد

برنامه مدیریت مشتری

برنامه مدیریت مشتری

اعلان ها از طریق پیامک/ایمیل

اعلان ها از طریق پیامک/ایمیل

پذیرش رزرو آنلاین

پذیرش رزرو آنلاین

ویژگی های سفارشی

برنامه مدیریت مشتری

یکپارچه سازی و API

یکپارچه سازی و API

پرداخت آنلاین

پرداخت آنلاین

سئو سایت نوبت دهی آنلاین

در طراحی سایت نوبت دهی آنلاین میتوانید امکان مشاوره آنلاین بیماران را فراهم کنید. بدین ترتیب منشی یا پزشک مربوطه میتواند با نصب نرم افزار در تلفن همراه خود پاسخ بیماران خود را بدهد. باید مقالات پزشکی و اخبار پزشکی مطابق با آخرین متدهای درمانی و پزشکی در سایت خود قرار دهید. زیرا سایت شما یک سایت پزشکی محسوب میشود.

همانطور که میدانید هر سایتی بدون قرار گرفتن در صفحه اول گوگل ارزشی نخواهد داشت. بحث موضوع بهینه سازی و سئو سایت زیاد شده است. اما آیا همه این شرکت ها یا افراد متخصص این کار هستند. باید ببینید که آیا این افراد از سئو کلاه سفید استفاده میکنند. یا اینکه صرفا برای اینکه زود نتیجه بگیرید از سئو کلاه سیاه برای شما استفاده میکنند. سایت نوبت دهی در ارگان های اداری و غیر اداری لازم است که راه اندازی شود. و برای دیده شدن در موتور جستجوگرها باید سئو و بهینه سازی شوند.

پکیج قیمت ساخت سایت رزرواسیون و نوبت دهی

پکیج برنزی

میلیون تومان 8
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات
  • بخش مرتبط با محصولات
  • داشتن بخش مرتبط با خدمات
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش نظرات
  • داشتن بخش اخبار
  • ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 12
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران
  • مشاوره آنلاین
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • رزرو آنلاین
  • سامانه چت آنلاین

پکیج طلایی

میلیون تومان 18
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اس ام اس
  • داشتن بخش تیکتینگ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین ارزان

یکی از المان های سایت نوبت دهی آنلاین، جذب بیمار است. این سایت کمک بزرگی به بیماران و مزاجعه کنندگان کرده است. تا که اگر موفق به ثبت نوبت دهی تلفنی نمیشوند. از این پس در سامانه نوبت دهی بتوانند وقت خود را رزرو کنند. بسیاری از مراجعه کنندگان و بیماران به بیمارستان ها و مراکز درمانی از شهرستان می آیند. که برای رفاه حال این بیماران و افراد لازم است که این کار را انجام دهید. طراحی سایت پزشکی به همراه نوبت دهی آنلاین یک امتیاز ویژه محسوب میشود.

منشیان همانطور که میدانید سر وقت خود جواب درستی به بیماران نمیدهند. بسیاری از موارد بیماران پشت خط میمانند اما متاسفانه کسی پاسخ آن ها را نمیدهد. بسیاری از بیماران به مطب قبلی خود میرووند در صورتیکه شماره آن تغییر کرده است. ممکن است که بیمار در ساعاتی از شب بتواند نوبت خود را ثبت کند. که با طراحی سایت نوبت دهی آنلاین این کار امکان پذیر خواهد بود. و مطب شلوغ همراه با شیوع بیماری و ویروس های مختلف خواهد بود. که با اینکار به سلامت خود و بیماران کمک شایانی کرده اید.

با طراحی سایت نوبت دهی ارزان میتوانید با بودجه کم نیز سامانه نوبت دهی آنلاین خود را داشته باشید. و از مزایای آن بهره مند شوید. لازم به ذکر است که در طراحی سایت ارزان از قالب آماده استفاده میشود. تا هزینه ها تا حد امکان کاهش پیدا کند.

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین
طراحی سایت نوبت دهی و رزرواسیون با وب سازان مرصاد

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین با وردپرس

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین با وردپرس یکی از پلن های طراحی سایت وب سازان مرصاد است. شما با این کار از اتلاف وقت مراجعه کنندگان و بیماران خود جلوگیری میکنید. بدین ترتیب میتوانید بیماران یا متقاضیان را بهتر از قبل سامان دهی کنید. بدین ترتیب بهتر میتوانید با بیماران خود تعامل داشته باشید. با توجه به شرایط قرنطینه این شیوه تنها راه شما برای مدیریت مراجعه کنندگان است. با شرایط کرونا همه کارها به سمت آنلاین شدن پیش میروند.

طراحی سایت نوبت دهی آنلاین را میتوانیم در پلتفرم وردپرس برای شما پیاده سازی کنیم. قالب سایت وردپرسی به صورت اختصاصی برای شما از صفر کدنویسی میشود. به این ترتیب بهتر میتوانید سلایق خود را در آن به کار ببرید. بنابراین برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس حصل فرمایید. تا بتوانند شما را راهنمایی کنند.

فرقی نمیکند که شرکت دولتی یا خصوصی هستید. یا اینکه در بیمارستان کار میکنید. یا خود دارای مطلب هستید. سایت نوبت دهی آنلاین برای مشاغل مهم یک نقطه عطف است. مزایای طراحی سایت با وردپرس هزینه کمتر آن نسبت به طراحی سایت اختصاصی است. همچنین وردپرس در بازه کوتاهتری نسبت به طراحی اختصاصی پیاده سازی میشود.

طراحی سایت نوبت دهی پزشکی

امروزه فضای دیجیتال در همه کسب و کارها جایی برای خود پیدا کرده است. حضور در این فضا میزان بازدهی را تا حد زیادی افزایش خواهد داد. صرفه جویی در زمان و هزینه یکی از مزایای ورود به فضای دیجیتال است. محدودیت های زمانی و مکانی از بین میروند. برای مثال در سایت نوبت دهی آنلاین، مراجعه کنندگان از هر شهر یا منطقه ای که هستند. میتوانند با ورود به پرتال نوبت دهی، وقت ویزیت بگیرند. امروزه بسیاری از پزشکان حتی در سایت پزشکی خود از امکانات سایت نوبت دهی آنلاین استفاده میکنند.

یکی از مزایای طراحی سایت نوبت دهی پزشکی این است. که اطلاعات بسیار خوبی در اختیار پزشک مربوطه قرار گرفته میشود. یک پزشک بدون داشتن منشی نیز میتواند این نوبت دهی ها را مدیریت کند. سایت نوبت دهی پزشکی یک منشی تمام وقت در اختیار شما قرار میدهد. این منشی که همان سایت شما امکان این را فراهم میکند تا افراد در هر ساعت شبانه روز برای بیماران نوبت ثبت کنند. بیمار نیز دیگر نیاز نیست که پشت خط تلفن بماند. یا اینکه منتظر باشد تا منشی پاسخ آن ها را بدهد.

با طراحی سایت نوبت دهی پزشکی در بیمارستان دیگر بیماران را از دست نمیدهید. و کاری مهم برای رفاه حال بیماران خود کرده اید. در طراحی سایت پزشکی این امکان ایجاد میشود که بیمار بدون مراجعه به مطب وقت ویزیت خود را تنظیم کند.

طراحی سایت نوبت دهی پزشکی
سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...