شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل حرفه ای با وب سازان مرصاد

امروزه بسیاری از افراد قبل از مسافرت برای انتخاب مکان اقامتی خود تحقیقات لازم را انجام می دهند. تا چند شبی را که در مسافرت هستند بتوانند در آرامش به سر ببرند . طراحی سایت هتل را می توان برای جامعه هتل داران در نظر گرفت . با طراحی سایت رزرو هتل این امکان را برای مسافران فراهم می کنید. تا بتوانند با خیالی آسوده اتاق خود را رزرو نمایند.

با طراحی سایت رزرو هتل افراد میتوانند فضا و خدمات هتل شما را از طریق وب سایت تجسم کنند. زیرا ممکن است توریست از کشورهای مختلف داشته باشید. شما باید از طریق سایت رزرواسیون هتل توریست های عزیز را جذب هتل خود کنید. به این صورت میتوانید مهمان های بسیاری از سراسر جهان داشته باشید. هتل های مدرن تقریبا همه رزرواسیون خود را از طریق سایت رزرواسیون انجام میدهند.

طراحی سایت رزرو هتل

چنانچه نیاز دارید تا از خدمات رزرو هتل بهره مند شوید میتوانید با شرکت های طراحی سایت معتبر در این زینه نظیر ما همکاری داشته باشید. طراحی سایت رزرو هتل موقعیت خوبی فراهم میکند تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین در هر جایی که هستند هتل مناسب خود را رزرو نمایند. کاربران در این سایت ها قادر هستند که تمامی هتل ها در هر شهر و کشوری که هست را با هم مقایسه نمایند. بسیاری از سایت های رزرو هتل ها تخفیف های بسیار خوبی قرار میدهند که شما میتوانید از این تخفیف ها در رزرو آنلاین استفاده کنید در صورتیکه در رزرو حضوری همچنین چیزی وجود نخواهد داشت.

طراحی سایت رزرو هتل یکی از ملزومات برای هتل ها است که از آن برخوردار باشند. شما اگر هر دارای هتل نیستید میتوانید مانند سایت بوکینگ ، یک پلتفرمی از لیست تمامی هتل ها در مناطق مختلف را قرار دهید. در این صورت کاربران میتوانند جزئیات هر هتل را مشاهده نمایند. عکس هایی از اتاق های هتل ها ببینند و امتیازدهی ها و نظرات کاربران را مشاهده نمایند. در این صورت شما به ازای هر پرداختی که برای رزرو هتل میشود مبلغی را به عنوان کارمزد کم خواهید کرد.

طراحی سایت رزرو هتل
طراحی سایت هتل

مزایای طراحی سایت هتل

مزایای طراحی سایت هتل زیاد است. هتل ها و اقامتگاه های زیادی در دنیا وجود دارد. که رقابت میان جامعه هتل داران تنگاتنگ است. هدف هر اقامتگاه جذب مسافران بیشتر است. شما برای اینکه بتوانید مهمانان بیشتری داشته باشید. باید اقدام به طراحی وب سایت هتل یا اقامتگاه تفریحی خود بکنید. هتل شما با دارا بودن یک سایت استاندارد اعتبار بیشتری پیدا خواهد کرد. طراحی سایت هتل به منزله معرفی شما در سطح جهانی است.

همانطور که میدانید امروز افراد از طریق اینترنت کارهای خود را انجام میدهند. شما برای اینکه بتوانید از محدوده محلی خود فراتر کار کنید. باید یک سایت حرفه ای هتل داشته باشید. تا بدین وسیله به توریست خارجی از سراسر جهان خدمات ارائه دهید. افراد قبل ورود به شهر یا منطقه، ابتدا هتل یا اقامتگاه خود را از طریق اینترنت انتخاب میکنند. یکی از مزایای اصلی سایت هتل بخش رزرواسیون آنلاین است. زیرا مسافران بدون مراجعه حضوری، میتوانند مدت اقامت خود را رزرو کنند.

جدول قیمت طراحی سایت هتل و اقامتگاه

با توجه به آنکه هتل های زیادی در شهر ها و کشورهای مختلفی وجود دارد پیدا کردن تمامی این هتل ها کاری سخت است. باید سیستمی یکپارچه وجود داشته باشد تا تمامی هتل ها در آن قرار بگیرند. تا کاربران بتوانند با انتخاب فیلترهای مناسب لیست هتل های مناسب را پیدا کنند. در واقع سایتی مثال بوکینگ یک موتورجستجوگر تمامی هتل ها در تمامی کشورها است. هزینه طراحی سایت رزرو هتل با توجه به قابلیت هایی که نیاز دارید محاسبه میشود. در ضمن باید مشخص شود که سایت شما از چه نوع سایتی در زمینه هتل داری است.

قیمت طراحی سایت پایه

میلیون تومان 12 مناسب برای معرفی کسب و کار کوچک
  • سرعت سایت ✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯
  • مشاوره کسب و کار
  • زمان تحویل : 7 روز کاری
  • پشتیبانی 3 ماه رایگان
  • پرداخت در 2 قسط
  • شروع قیمت از 12.5 میلیون تومان

قیمت طراحی سایت حرفه ای

میلیون تومان 18 مناسب برای کسب و کارهای متوسط
  • سرعت سایت ✯✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯✯
  • مشاوره کسب و کار آنلاین ✯
  • زمان تحویل : 14 روز کاری
  • پشتیبانی 6 ماه رایگان
  • پرداخت در 2 قسط
  • شروع قیمت از 18 میلیون تومان

قیمت طراحی سایت VIP

میلیون تومان 28 مناسب برای کسب و کارهای حرفه ای
  • سرعت سایت ✯✯✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯✯✯
  • مشاوره کسب و کار آنلاین ✯✯
  • زمان تحویل : 21 روز کاری
  • پشتیبانی یکسال رایگان
  • پرداخت در 3 قسط
  • شروع قیمت از 28.5 میلیون تومان
پکیج پایه پکیج حرفه ای پکیج VIP
طراحی تم اختصاصی برند
زملن تحویل 7 روز کاری 14 روز کاری 21 روز کاری
طراحی مینیمال
کدنویسی بهینه
انتخاب از قالب آماده طراحی اختصاصی
بهبود حجم صفحات
کش سایت
تیم همکاران
طرح ها و پروژه ها
مدیریت کاربران
گالری محصولات
بخش اخبار
چت آنلاین
معرفی خدمات
معرفی نمونه کار
درباره ما ، تماس با ما
امنیت سایت
آمار بازدیدکنندگان
ابزار سئو تماس
ایجاد نظرسنجی تماس تماس
طراحی لوگو تماس تماس تماس
انواع فرم ثبت اطلاعات تماس تماس تماس
طراحی فرم پذیرش نمایندگی تماس تماس تماس
زبان دوم سایت +20 درصد مبلغ طراحی +20 درصد مبلغ طراحی تماس
طراحی فرم استخدام تماس تماس
طراحی اختصاصی فرم تماس تماس
انواع فرم ارتباط با مدیر
طراحی بخش بلاگ
بخش مقالات
دامنه رایگان
مشاوره تجارت الکترونیک SEM SEM-ROI
آموزش رایگان
طراحی اسلاید 1 اسلاید 3 اسلاید 5 اسلاید
ثبت سفارش آنلاین تماس تماس تماس
انواع فرم ثبت سفارش تماس تماس تماس
دریافت نماد اعتماد تماس تماس تماس
پرسش‌های متداول تماس تماس تماس
میزبانی حرفه‌ای 2 گیگابایت 5 گیگابایت 10 گیگابایت
پشتیبانی کامل سایت 3 ماه 6 ماه 12 ماه
شروع قیمت از 12 میلیون 18 میلیون 28 میلیون
مشاوره و سفارش سفارش دهید سفارش دهید سفارش دهید
مشاوره طراحی سایت با وب سازان مرصاد

امکانات طراحی سایت هتل

طراحی سایت هتل همراه با امکانات و ویژگی های زیادی است. با توجه به نوع هتل یا اقامتگاه خود میتوانید. امکانات مختلفی به سایت مرکز اقامتگاهی خود اضافه کنید. اما توجه داشته باشید که باید امکانات اساسی مخصوص طراحی سایت رزرو هتل وجود داشته باشد. زیرا آیتم اصلی در طراحی سایت رزرو هتل، بخش رزرواسیون اتاق ها است.

بر اساس ایده شما این امکانات میتواند بیشتر یا کمتر باشد. طراحی سایت املاک و طراحی سایت اجاره ملک نیز در دسته سایت های هتل و اقامتگاه قرار میگیرد. باید بدانید که بخش اصلی این سایت ها تایید اقامتگاه ها و واسط امین میان هتل و مسافران است. در ادامه به چند تا از امکانات مشترک میان هتل ها اشاره داریم.

یک از مهمترین صفحات سایت هتل، بخش رزرو آنلاین است. افراد میتوانند از مرحله انتخاب اتاق تا پرداخت آنلاین، رزرو خود را تکمیل کنند. این سرویس باعث صرفه جویی در وقت مهمانان میشود. طراحی این بخش باید بسیار اصولی باشد. تمام جوانب احتمالی باید در این بخش سنجیده شود. افراد با مشاهده اتاق های خالی، بازه اقامتی خود را انتخاب میکنند. طراحی درست تجربه کاربری یا ux در این بخش بسیار مهم است.

کاربران برای انجام عملیات رزرو نیاز به راهنمایی دارند. این بخش را باید به طریقه درست رزرواسیون اتاق ها بپردازید. و تمام راهنمایی های لازم را در این قسمت بگنجانید. زیرا ممکن است افرادی با سیستم رزرو آنلاین هتل آشنایی نداشته باشند. اما از این طریق میتوانند به راحتی عملیات سفارش آنلاین را یاد بگیرند. تا خود اتاق مورد نظر را انتخاب و رزرو نمایند. در طراحی سایت اجاره ویلا و اقامتگاه نیز این بخش وجود دارد که اگر اقامتگاهی مانند آپارتمان دارید پیشنهاد میدهیم که قابلیت های آن را مشاهده نمایید.

اتاق ها و بخش های مختلف هتل یا اقامتگاه تفریحی خود را دسته بندی کنید. این دسته بندی میتواند به کاربران کمک زیادی بکند. در این بخش فیلتری اعمل میشود که دارای چند آیتم پیشنهادی است. برای مثال میتوان به تعداد اتاق ها، رنج تعرفه ها، نوع سرویس ها, نوع اتاق و غیره اشاره نمود. اگر هتلی با اتاق های زیاد هستید. باید این ماژول در طراحی سایت هتل اضافه شود.

شما میتوانید در زمان های خاصی، پیشنهاد های ویژه در نظر بگیرید. این پیشنهادات ویژه، مشتریان شما را هیجان زده خواهد کرد. آن ها از این برنامه خوششان خواهد آمد. و مرتبا به سایت هتل یا اقامتگاه تفریحی شما سر میزنند. شما در این بخش میتوانید مراسمات مختلفی که برگزار میشود را عنوان کنید. تا در صورت تمایل، کاربران در برنامه های شما شرکت نمایند.

شما در این بخش امکانات و خدمات هتل خود را معرفی میکنید. در این بخش تصاویری از محیط های مختلف هتل قرار داده میشود. تا کاربران بتوانند با فضای هتل یا اقامتگاه تفریحی شما آشنا شوند. شما میتوانید تیزری از تمام سرویس هایی که ارائه میدهید. در این بخش قرار دهید. تا کاربران با مشاهده ویدیو، روند خدمات دهی و محیط هتل شما بهتر تصمیم گیری کنند.

هر یک از اتاق ها و یوئیت های هتل یا اقامتگاه شما دارای توضیحات منحصر به فرد است. اصولا در یک هتل اتاق ها برای اساس شرایطی که دارند دسته بندی میشوند. هر اتاق یا سوئیتی که بهتر باشد، تعرفه بالاتری نیز خواهد داشت. نوع سرویس دهی اتاق و سوئیت ها نیز باهم متفاوت است. شما باید توضیحات کاملی در مورد هر اتاق بنویسید. و تصاویر با کیفیت از آن اتاق را آپلود نمایید.

مشتریانی که از سرویس های شما زیاد استفاده میکنند. باید از امتیازات بیشتری برخوردار باشند. ما باید برای این مهمانان عزیز، تخفیف های شگفت انگیزی قرار دهید. تا آن ها با رضایت کامل در مسافرت های بعدی به هتل شما بیایند. این تخفیف ها باعث میشود که مشافران استقبال بیشتری از هتل شما بکنند. این کپن ها را میتوانید در پروفایل کاربران قرار دهید. و در صورت لزوم ایمیلی برای آنان ارسال کنید. برای مثال میتوانید مانند طراحی سایت مشابه علی بابا تخفیف های ویژه به مناسبت های مختلف برای هتل و متل خود ارائه دهید.

اگر هتل یا اقامتگاه تفریحی شما مجهز به رستوران های مختلف است. میتوانید در این بخش به معرفی رستوران ها بپردازید. تا مشتریان ترغیب شوند از رستوران های شما استفاده کنند. در این روش افرادی که اقامت ندارند نیز به رستوران هتل شما می آیند. در این بخش تصاویر زیبایی از محیط رستوران و غذاهایی که سرو میکنید قرار دهید. همچنین میتوانید لیست منو غذا را در سایت آپلود نمایید. برای اطلاعات بیشتر برای طراحی این بخش میتوانید طراحی سایت رستوران را مشاهده کنید.

یکی از امکانات که در طراحی سایت هتل استفاده می شود قسمت نظر سنجی هتل است. که با این روش به مسافران قبلی خود اجازه می دهید. تا رضایت خود را برای دیگران به اشتراک بگذارند. و همین امر باعث شده تا مسافران بیشتری به سمت هتل شما حرکت نمایند. نظرسنجی کمک میکند که خدمات و سرویس های اقامتگاه خود را بهبود دهید.

با ارائه جدول زمان بندی اتاق ها میتوانید باعث رضایت بیشتر مشتریان شوید. زیرا افراد قبل از انجام رزرو خود به این بخش سر میزنند. تا اتاق های خالی هتل شما را در تاریخ های مختلف مشاهده کنند. در نمایش اتاق های پر یا خالی نباید کوچکترین خطایی وجود داشته باشد. وگرنه سیستم شما را با مشکل جدی مواجه میکند. زیرا مسافران برنامه سفر خود را بر اساس این اطلاعات برنامه ریزی میکنند.

کاربرانی که ثبت سفارش میکنند باید بتوانند آن را پیگیری نمایند. زیرا ممکن است مراحل را به درستی انجام نداده باشند. زیرا عملیات رزرو بسیار مهم است. و سیستم یک هتل بر اساس رزواسیون منظم است. مسافران باید در صفحه کاربری خود بتوانند پیگیری رزرو را انجام دهند. البته امروزه تنها کاربران با یک کد میتوانند رزرو خود را قطعی کنند. و نیاز به ثبت نام ندارند.

یکی از خدمات هتل داران، انجام فعالیت های گردشگری توریست ها است. در این بخش مکان های مختلف گردشگری، تفریحی، تاریخی، زیارتی در آن شهر معرفی میشود. تا مهمانات با مشاهده این بخش در تورهای تفریحی شما شرکت کنند. در این قسمت جدول زمان بندی تورهای گردشگری درون شهری را قرار دهید. تا مراجعه کنندگان بتوانند با مکان های مختلف شهر یا کشور شما آشنا شوند. در ضمن میتوانید با آژانس های گردشگری نیز برای گردش توریست همکاری کنید. توصیه میکنیم که در مورد طراحی سایت خدمات گردشگری هتل ها نیز مطالعه ای داشته باشید.

بخش درگاه نیز یکی دیگر از امکانات می باشد. که مسافران با پرداخت بیعانه به صورت آنلاین به شما اطمینان میدهند. که به سمت هتل شما حرکت خواهند نمود. که هم می توان از طراحی سایت درگاه واسط و یا درگاه مستقیم استفاده نمود. با قرار دادن تقویم همانند طراحی سایت اجاره ویلا و یا طراحی سایت اجاره ملک مسافران. با هدف قرار دادن روز های مد نظر می توانند. اقدام به رزرو اتاق نمایند .

طراحی سایت هتل با وردپرس

طراحی سایت هتل میتواند با وردپرس انجام پذیرد. خوشبختانه مدیریت محتوای وردپرس امکانات مربوط به یک سایت هتلداری دارد. اگر دارای سایت رزرواسیون هتل داری هستند. و از سیستم مدیریت محتوای وردپرس و یا جوملا استفاده می کنند. باید عرض کنیم ، تیم تخصصی ما می تواند. پلاگین های مد نظر شما را طبق اصول وردپرس و جوملا طراحی کند. و در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

درست است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس در ظاهر ساده است. اما افراد زیادی هستند که خود را متخصص این کار میپندارند. زیرا گمان میکنند که پیاده سازی سایت هتل با وردپرس آسان است. اما بدانید که برای سایت رزرواسیون هتل خود ارزش قائل شوید. و برای طراحی سایت هتل یا اقامتگاه خود به شرکت های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. زیرا استفاده از افراد غیر متخصص در این کار، شما را با مشکل مواجه خواهد کرد.

طراحی وب سایت هتل اختصاصی مطابق با سلیقه شما

ساخت سایت هتل را می توان به دو صورت اختصاصی و با وردپرس انجام داد . ما طراحی سایت اختصاصی را برای افرادی پیشنهاد می کنیم که قبلا سایت های دیگری در اختیار داشتند. و می خواهند به صورت حرفه ای تر در فضای اینترنت فعالیت کنند. و یا اینکه با طراحی سایت وردپرس به امکانات مد نظر خود نمی توانند برسند. زیرا ممکن است بعضی از امکاناتی را که شما مدنظر دارید را در کتابخانه خود نگنجانده باشد.

در ابتدا باید هدف خود از طراحی سایت هتل را مشخص کنید. کارشناسان ما بر اساس اهداف شما سناریو طراحی سایت هتل را مشخص میکنند. شما باید بدانید که برای چه اقدام به طراحی سایت کرده اید. چه خدماتی میخواهید ارائه بدهید. هتل شما دارای چه امکاناتی است. در واقع در سایت رزرواسیون هتل، امکانات واقعی لحاظ میشود. هرچه اقامتگاه پیشرفته تری داشته باشید. سایت شما نیز باید تمام آن ویژگی ها را داشته باشد.

برای برندسازی هتل خود باید اقدام به طراحی سایت حرفه ای بکنید. و تمام آیتم های حرفه ای بودن را در سایت لحاظ کنید. بعد از طراحی باید سئو سازی سایت و بهینه سازی سایت خود را انجام دهید. تا بتوانید در رتبه های اولیه گوگل قرار بگیرید.

طراحی سایت سئو بیس با وب سازان مرصاد

طراحی سایت هتل با وب سازان مرصاد

امروزه بسیاری از هتل داران و صاحبان اقامتگاه های تفریحی نیاز به سایت دارند. تا بتوانند خدمات و سرویس های خود را به دید عموم برسانند. با طراحی سایت هتل حرفه ای جایگاه ویژه ای پیدا خواهید کرد. شرکت طراحی سایت ما، کادر برنامه نویسی مجربی دارد. که میتواند سایت های زیبا و کارپسندی در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همانطور که میدانید طراحی رابط کاربری یا همان ظاهر گرافیکی سایت هتل بسیار مهم است.

با تجربه ای که در زمینه سایت هتلداری داریم. میتوانید بهترین سایت با امکانات پیشرفته را داشته باشید. طراحی سایت هتلداری باید کاربر پسند باشد. زیرا بازدیدکنندگان شما افراد عام نیز هستند. ایده خلاقانه کارشناسان طراحی ما به شما کمک خواهد کرد. در طراحی سایت اقامتگاه خود همانند طراحی سایت آژانس مسافرتی، یک بخش اضافه کنید. در این بخش امکان خرید یا رزرو بلیط هواپیما، قطار یا اتوبوس را لحاظ کنید. تا مسافران تمام اقدامات سفر خود را، در سایت رزرواسیون هتل شما انجام دهند.