شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی با وب سازان مرصاد

با توجه به شرایط قرنطینه و شیوع بیماری های مختلف مردم از طرفی به پزشک و درمان نیاز دارند. اما از طرفی بیرون رفتن از منزل نیز میتواند جان آن ها را به خطر بیندازد. که به گونه ای بتواند جلوی شیوع بیماری ها را بگیرد. اما از طرفی مردم نیز باید به بیمارستان یا مطلب پزشکان مراجعه کنند. طراحی سایت پزشکی با توجه به شرایط به وجود آمده بسیار مهم است بنابراین اگر صاحب بیمارستان یا درمانگاه هستید با طراحی سایت بیمارستان و خود اگر دارای مطب هستید میتوانید با طراحی سایت دندانپزشکی و پزشکی ، شیوه درمانی خود را در روزهای غیرکاری و کاری مدیریت کنید. میتوانید مشاوره های درمانی آنلاین خدمت به بیماران محترم ارائه دهید.

طراحی وب سایت پزشکی یک نوع طراحی وب سایت خدماتی درمانی نیز محسوب میشود. که میتوانید مانند طراحی سایت نوبت دهی ، سیستم آنلاین رزرو قرار دهید و تا بیماران در برنامه و ساعت مشخصی به درمانگاه شما مراجعه کنید. این شیوه باعث جلوگیری از شیوع بیماری های مختلف میشود. همچنین باید بدانید که به تنظیم وقت پزشکان نیز کمک بسیاری خواهد کرد. پزشکان میتوانند به شیوه آنلاین اسناد و مدارک بیماران را در حساب کاربری هر بیمار در سایت قرار بدهند. تا با مراجعات بعدی بیمار پزشک بتواند از طریق پورتال بیمارستانی که مانند یک پایگاه داده از اسناد بیماران است استفاده نماید. یک سایت پزشکی میتواند در ابعاد درمانی از جمله سایت دندان پزشکی، سایت عکسبرداری پزشکی و غیره نیز باشد.

طراحی سایت پزشکی

طراحی وب سایت پزشکی با وب سازان مرصاد

طراحی سایت پزشکی برای پزشکان و کادر درمانی بسیار مهم است. در زمان های قدیم افراد برای مراجعه به درمانگاه و یا مطب پزشکان، حضوری به این مراکز میرفتند. با گذشت زمان پیشرفت علم، افراد کمتر به مراکز درمانی رجوع میکردند. چرا که با آمدن تلفن، تعیین وقت قبلی درمان را با تلفن انجام میدادند. همین امر باعث شد تا افراد کمتری در این مراکز تجمع کنند.

بعد از مدتی که اینترنت و وسایل ارتباطی گسترش پیدا کرد. سایت ها برنامه نویس شده و جای خود را به وسایل اطلاع رسانی مانند تلویزیون و رادیو دادند. هم اکنون بسیاری از اطبا و مراکز درمانی که رعایت حال بیماران خود را میکنند اقدام به طراحی سایت پزشکی مینمایند.

طراحی سایت پزشکی میتواند وسیله ای بسیار مفید جهت ارتباط بین بیمار و پزشک خود باشد. چرا که بدون استفاده از تلفن میتواند تعیین وقت قبلی نموده و حتی روزی که خود میتواند نزد پزشک رود را تعیین نماید. شرکت طراحی وب سایت وب سازان مرصاد توانسته در این زمینه خدمات شایانی را هم به پزشکان و هم به بیماران ارائه نماید. شما میتوانید با مراجعه به بخش نمونه کارها از قسمت طراحی سایت پزشکان پروژه های انجام شده توسط این شرکت را ملاحظه فرمایید .

سفارش طراحی سایت پزشکی در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه پزشکی خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

طراحی سایت پزشکی اختصاصی

طبیعی است طراحی سایت اختصاصی به جهت اینکه هم مدیریت محتوا و هم قالب سایت مخصوصا طراحی میشود. هزینه طراحی بسیار بیشتری را نسبت به طراحی سایت پزشکی با وردپرس داشته باشد. از طرفی این موضوع را در جریان باشید که در طراحی سایت با قالب اختصاصی تمامی امکاناتی را که یک سایت پزشکی مورد نیاز است ، انجام خواهد شد. متاسفانه مدیریت محتوای وردپرس امکانات لازم را برای وبسایت پزشکی را دربر نگرفته است. به جهت اینکه از این نوع وب سایت ها استقبال کمتری داشته است. برنامه نویسان وردپرس پلاگین های موردنظر را برای سایت پزشکی؛ کمتر کدنویسی کرده و یا اصلا انجام نداده اند. چنانچه قرار شد سایت شما با وردپرس طراحی شود. امکاناتی را که وردپرس از پلاگین های خود استفاده نکرده باشد. ما برای شما برنامه نویسی خواهیم نمود. همین برنامه نویسی اختصاصی پلاگین برای شما مشمول هزینه خواهد بود. پس در نظر داشته باشید ساخت سایت پزشکی ارزان یا وجود ندارد یا اگر هم داشته باشد از امکانات خوبی برخوردار نمیباشد.

سایت دایرکتوری پزشکی -وب سازان مرصاد

سئو سایت پزشکی وب سازان مرصاد

شما بهتر از میدانید افراد برای پیدا نمودن مراکز درمانی نزدیک به محل سکونت خود جدیدا از گوگل استفاده مینمایند. این موتور چستجوی محبوب جایگاه خوبی را در بین افراد برای خود باز کرده است. که عدم وجود آن در زندگی روزمره ممکن است مشکل ساز شود. از طرفی همین افراد که برای به دست آوردن مایحتاج خود از گوگل استفاده میکنندو فقط با رسیدن به صفحه اول گوگل بهره برداری میکنند به جرات میتوانیم بگوییم همان چند سایت اول. طراحی سایت پزشکی به خودی خود هیچ فایده ای ندارد. زمانی ارزشمند است که این سایت خود را در نتایج یک گوگل نمایش دهد.

 اگر میخواهید به کسب و کار خود رونق داده و یا بیماران زیادی را ویزیت نمایید، سئو سایت پزشکی را در اولویت کارهای خود قرار دهید. شایان ذکر است ما هنگام طراحی سایت پزشکی، تمامی اصول و استانداردهای گوگل را رعایت میکنیم. که به این اکر بهینه سازی سایت گفته میشود. سئو سایت پزشکی بعد از طراحی سایت و بهینه سازی سایت صورت خواهد گرفتو که شامل لینک سازی داخلی، لینک سازی خارجی و … میباشد. این فرآیند ممکن است تا چندین ماه زمان ببرد. که شما برای کسب اطلاعات بیشتر، میتوانید بخش اصول سئو سایت مطالعه نمایید. نتیجه گیری میکنیم چنانچه میخواهید بیماران بیشتری را ویزیت نمایید. و پذیرش کنید نیاز است که سایت پزشکی شما در صفحه یک گوگل مشاهده شود. همینطور سئو سایت پزشکی باعث شده تا شما در سرتاسر ایران به عنوان یک پزشک حاذق شناخته شوید.

قیمت طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت خدمات پزشکی

قیمت طراحی سایت پزشکی به نوع امکانات و قابلیت هایی که در سایت نیاز دارید بستگی خواهد داشت. بنابراین نگران هزینه های اضافی نباشید زیرا ما با توجه بودجه شما برآورد هزینه انجام میدهیم و مواردی که نیاز ندارید را در فاکتور شما حذف خواهیم کرد. باید نوع سایت پزشکی که میخواهید از میان سایت های پزشکی انتخاب نمایید. این وب سایت میتوانند خیلی پیچیده و یا خیلی ساده باشند. با توجه به شرایط به وجود آمده به شما توصیه داریم که اگر دارای مرکز درمانی و مطب هستید حتما اقدام به ساخت سایت پزشکان کنید.

شما میتوانید تمامی موارد مربوط به نوبت دهی ها را از طیق سایت خود انجام دهید. بیماران میتوانند به صورت آنلاین با شما در ارتباط باشند و میتوانید بدون خروج از منزل نیز توصیه های پزشکی خود را ارائه دهند. با توجه به وضعیت شیوع بیماری کوید بسیاری از افراد به مراکز درمانی مراجعه نمیکنند و ترجیح میدهند ابتدا به صورت آنلاین با یک پزشک مشورت نمایند. که برای سلامتی بیماران و پزشکان نیز بسیار مناسب تر است. بنابراین همین حالا میتوانید در بخش برآورد آنلاین قیمت طراحی سایت پزشکی، ویژگی ها و نیازهای خود را ارسال کنید تا کارشناسان ما نیز فاکتور مربوطه را ارسال کرده و شما را راهنمایی نمایند.

قیمت طراحی سایت پایه

میلیون تومان 10 مناسب برای معرفی کسب و کار کوچک
  • سرعت سایت ✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯
  • مشاوره کسب و کار
  • زمان تحویل : 7 روز کاری
  • پشتیبانی 3 ماه رایگان
  • پرداخت در 2 قسط
  • شروع قیمت از 12.5 میلیون تومان

قیمت طراحی سایت حرفه ای

میلیون تومان 18 مناسب برای کسب و کارهای متوسط
  • سرعت سایت ✯✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯✯
  • مشاوره کسب و کار آنلاین ✯
  • زمان تحویل : 14 روز کاری
  • پشتیبانی 6 ماه رایگان
  • پرداخت در 2 قسط
  • شروع قیمت از 18 میلیون تومان

قیمت طراحی سایت VIP

میلیون تومان 28 مناسب برای کسب و کارهای حرفه ای
  • سرعت سایت ✯✯✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯✯✯
  • مشاوره کسب و کار آنلاین ✯✯
  • زمان تحویل : 21 روز کاری
  • پشتیبانی یکسال رایگان
  • پرداخت در 3 قسط
  • شروع قیمت از 28.5 میلیون تومان
طراحی سایت خدمات پرستاری

طراحی سایت پزشکی با وردپرس

همانطور که در بخش های قبلی هم عرض شد سایت پزشکی جزء آندسته از سایت های میباشد که میتوان با وردپرس برنامه نویسی نمود. ممکن است در بعضی مواقع این مشکل نیز پیش آید که امکانی را بخواهیم به سایت اضافه کنیم. اما آن افزونه موجود نباشد که با طراحی پلاگین اختصاصی وردپرس این کار را برای شما عزیزان اختصاصا نجام خواهیم داد.

همانطور که میدانید 65 درصد سایت های دنیا بر اساس وردپرس بوده. شما نیز میتوانید طراحی سایت پزشکی با وردپرس را تجربه نمایید. ما نیز قالب اختصاصی را بر روی وردپرس برای شما عزیزان برنامه نویسی خواهیم نمود.

شاید برای شما جای سوال باشد که آیا وردپرس بهتر است یا اختصاصی. ما به شما این اطمینان را خواهیم داد. که اگر سایت شما را با وردپرس طراحی نماییم هیچ کاستی در سایت خود مشاهده نخواهید کرد. حال تصمیم با خود شماست. ما هیچ منعی نداریم که طراحی سایت وردپرسی یا به صورت اختصاصی باشد. میتوانید در مقاله طراحی سایت با وردپرس بیشتر از مزایای آن باخبر شوید.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...