شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت چند منظوره

با توجه به آنکه بعضی کسب و کارها در چند زمینه فعالیت دارند برای راه اندازی سایت هم نیاز دارند که از سیستم چند منظوره استفاده شود. طراحی سایت چند منظوره یعنی اینکه خدمات متنوع در یک سایت گنجانده شوند. و دیگر نیازی نیست که برای هر کدام از کسب و کارهای خود وب سایت جداگانه راه اندازی کنیم. بدین منظور باید از قالب چند منظوره در طراحی سایت استفاده شود. و بدین ترتیب از نظر مالی نیز میتوانید صرفه جویی کنید. و گویی با یک تیر چند نشان را همزمان زده اید.

همانطور که میدانید با استفاده از قالب چند منظوره میتوانید چندین ویژگی متفاوت را در یک سایت داشته باشید. بسیاری از هلدینگ ها به دلیل اینکه خدمات مختلفی ارائه میدهند. نیاز به طراحی سایت چند منظوره پیدا خواهند کرد. با استفاده از این ویژگی میتوانید کسب و کار خود را بروز نگه دارید. قالب چند منظوره مزیت های بسیار زیادی دارد. سایت چند منظوره مانند تیپ شما خواهد بود که اجزایی مانند لباس، وسایل زینتی، عطر و غیره تشکیل شده است.

یک کسب و کار محصولات متنوعی دارد. و خدمات متفاوتی نیز ارائه میدهد. یا اینکه موضوعاتی که به آن میپردازد دارای دسته بندی های بسیار زیادی میباشند. که پیشنهاد ما این است که در سایت با دسته بندی بسیار زیاد از مگامنو استفاده شود. تا بتوانید یک منوی عرض داشته باشید که کل صفحه شما را احاطه کنید. و بدین ترتیب بهتر بتوانید آیتم های موردنیاز از منو را انتخاب نمایید. سایت های مانند دیجی کالا و دیوار دارای مگا منو هستند.

طراحی سایت چندمنظوره

طراحی سایت چند منظوره اختصاصی

امروزه تمامی کسب و کارها به دنبال پیشرفت و توسعه کار خود هستند. و از این طریق میخواهند که راندمان کار خود را افزایش دهند. هنگامی که تصمیم به طراحی سایت تجارت اینترنتی برای خود میگیرید. باید اهداف اصلی خود را مشخص نمایید. و برنامه ریزی دقیقی از به رسیدن هدف خود داشته باشید. کسب و کار اینترنتی با توجه به قدرتی که دارند برای پیشرفت بسیار ارزشمند هستند. البته هر کسب و کاری در فضای اینترنت صرفا نمیتواند با یک سایت به اهداف خود برسد.

ایده ای که به نظر میرسد این است که آیا برای هر هدفی باید وب سایت جداگانه درست کرد. یا میتوان همه این نیازها و ویژگی ها را در یک سایت بیاوریم. آیا میتوانیم هم سایت خدماتی داشته باشیم. و هم اینکه در کنار آن یک فروشگاه اینترنتی داشته باشیم. تا بتوانید محصولات خود را در آن به فروش برسانیم. جواب سوال بله است. شما میتوانید با طراحی سایت چند منظوره تمام ویژگی ها را در یک سایت به کار ببرید.

طراحی سایت چند منظوره اختصاصی به این معنی است. که برنامه نویسان وب سازان مرصاد از ابتدا سایت اصلی و زیر دامنه ها را برای شما طراحی و کدنویسی میکنند. که پلتفرم مدیریت سایت اختصاصی خود را داشته باشید. و بتوانید امکانات و ویژگی هایی که میخواهید را اضافه نمایید و سفارشی سازی کنید.

سفارش طراحی سایت چند منظوره در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه چند منظوره خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

سئو سایت چند منظوره

یکی از ویژگی های سایت چند منظوره با وردپرس داشتن فروشگاه اینترنتی است. که در آن محصولات متنوع با دسته بندی های مشخص قرار میگیرند. در دامنه خدمات در سایت چند منظوره به معرفی خدمات میپردازید. و خدمات خود را در این بخش ارائه میدهید. در بخش وبلاگ از مقالات سئو و بهینه شده مطابق با استانداردهای گوگل استفاده نمایید. که بدین ترتیب بتوانید اطلاعات مخاطب را بالا ببرید.

در بخش انجمن سایت چند کاره کاربران میتوانند به گفتگو بپردازند. و سوال های خود را مطرح کننند. یا نظرات خود را در مورد موارد مرتبط با سایت اعلام نمایند. در سایت چندمنظوره باید درگاه های بانکی مختلف پشتیبانی شوند. تا افراد به شما اعتماد کنند. و پرداخت خود را از درگاه های بانکی شما انجام بدهند. سئو سایت و بهینه سازی سایت چند منظوره بسیار اهمیت دارد. زیرا باید با این روش نتیجه وقتی و انرژی ای که برای سایت شما درج شده را مشاهده نمایید.

ایجاد لینک دهی در این سایت ها باعث بهبود سئو و بهینه سازی رتبه سایت اصلی مبشود. که البته باید سئو چندگانه سایت ها رعایت شود. که این کار را متخصصان وب سازان مرصاد برای شما انجام خواهند داد. اصول سئو سایت را باید در سایت اصلی و سایر سایت های کوچک رعایت کنید. تا باعث افت شما در موتور جستجوگر گوگل نشود.

امکانات طراحی سایت چند منظوره

مگامنوها در طراحی وب سایت چند منظوره باعث بهبود تجربه کاربری و رابط کاربری میشود. و یکی از قابلیت های آن این است که اجازه میدهد لینگ های بسیار زیادی در یگ جا و شفاف به کاربر نشان داده شوند. این لینک ها میتوانند صفحات سایت، محصولات سایت، دسته بندی ها و غیره باشند. که به صورت عمودی و افقی میتوانند قرار گیرند.

با طراحی سایت چند منظوره میتوانید از مزایای زیادی بهره مند شوید. و محصولات خاص خود را در صفحات به معرض نمایش بگذارید. و بدین ترتیب به ارائه خدمات نیز بپردازید. با این روش طبقه بندی محصولات خود را به شکلی هدفمند میتوانید انجام دهید. روش های مختلفی البته برای این کار وجود دارد. اما هدفی که در این جا مهم است پیشرفت و توسعه کسب و کار شما میباشد.

طراحی سایت و راه اندازی آن میتواند به روش ها مختلف انجام شود. و هر سایت هم ویژگی های مختص به خود را خواهد داشت. اما اگر برای کسب و کارتان به سایت های مختلف نیاز داشته باشید. طراحی سایت چند کاره به کمک شما خواهد آمد. و با این روش تمام ویژگی ها را در یک سایت خواهید داشت.

طراحی سایت فروشگاهی

هزینه طراحی سایت چند منظوره

برای طراحی سایت چند کاره تجربه در همه زمینه های مختلف ضروری است. طراحی هر کدام از سایت های زیر مجموعه به زمان و منبع نیاز دارد. در صورت تمرکز بر روی این سایت ها محتوا و ترافیک در سایت اصلی نیز جریان پیدا خواهد کرد. اگر به دنبال سکوی پرتاب هستید این نوع طراحی سایت را انجام دهید. مورد ذکر است به کارگیری استانداردهای روز در طراحی سایت چند منظوره و چند کاره بسیار مهم است.

با اولویت بر روی طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت مزایده آنلاین میتوانید تقسیم بندی را انجام دهید. و برای هر قسمت دامنه جداگانه ایجاد کنید. هدف از طراحی سایت چند کاره جذب حداکثری کاربر است. تا بازدیدکنندگان بتوانند از این طریق یک رابط کاربری و تجربه کاربری دقیقی ایجاد کنند.

هزینه طراحی سایت چند منظوره به امکانات و ویژگی هایی که درنظر دارید ارتباط دارد. اگر شما میخواهید که یک سایت اختصاصی با امکانات سفارش خود را داشته باشید. طبیعتا با هزینه های ماژول های شما محاسبه شود. که به شما پیشنهاد میدهیم در بخش پیش فاکتور با تماس با ما سفارش طراحی سایت چند منظوره خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید. تا به شما کمک نماییم.

پکیج برنزی

میلیون تومان 15
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات
  • بخش مرتبط با محصولات
  • داشتن بخش مرتبط با خدمات
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش نظرات
  • داشتن بخش اخبار
  • ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 19
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران
  • مشاوره آنلاین
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • رزرو آنلاین
  • سامانه چت آنلاین

پکیج طلایی

تومان تماس
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اس ام اس
  • داشتن بخش تیکتینگ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

طراحی سایت چند منظوره ارزان

برای طراحی سایت چند منظوره از زیر دامنه ها و دامنه های متفاوت استفاده مینماییم. تا بتوانیم سایت های خود را به سایت های کوچکتر تقسیم بندی کنید. که هر کدام از این سایت های کوچکتر هدف خاصی را دنبال نمایند. میتوانید ترافیک را از لینک های پربازدید دهنده به سایت اصلی و سایر لینک ها ارتباط دهید. با سئو و بهینه سازی میتوانید وب سایت های حرفه ای تری در کسب و کار خود شوید. بدین ترتیب در یک قالب چندمنظوره میتوانید چندین کسب و کار مختلف را هدایت کنید.

با طراحی سایت چند منظوره نگران از کار افتادن سایت خود نخواهید بود. زیرا سایر سایت های با دامنه های متفاوت در حال فعالیت هستند. بدین ترتیب ترافیک و مشتریان خود را از دست نخواهید داد. کسب و کار شما با سایت های چندمنظوره ارتقا پیدا خواهد کرد. و از آنجایی که در موتورهای جستجوگر رتبه بالایی کسب مینمایید. قادر هستید که در جستجوی محلی نیز قرار بگیرید. با داشتن چندین دامنه میتوانید افراد را از طریق سایر سایت های کوچکتر خود به سایت اصلی هدایت کنید.

طراحی سایت چند منظوره ارزان با توجه به بودجه شما درنظر گرفته میشود. که سعی میشود تا حد امکانات جلوی هزینه های اضافی برای راه اندازی سایت شما گرفته شود. تا بتوانید با هزینه پایین تر سایت خود را داشته باشید.

طراحی سایت فروشگاهی مارکت پلیس
سفارش طراحی سایت با وردپرس با وب سازان مرصاد

طراحی سایت چند منظوره با وردپرس

کسب و کارهایی به طراحی سایت چند منظوره نیاز دارند. که خدمات و محصولات آن ها در طیف وسیعی از دسته بندی ها باشد. قالب های بسیار زیادی برای طراحی سایت چندمنظوره با وردپرس وجود دارد. بنابراین به شما توصیه میکنیم که یکی از بهترین سیستم ها برای شما وردپرس است. این مدل سایت ها اجازه میدهد که در کنار معرفی شرکت و ارائه خدمات به فروش محصولات نیز بپردازید.

برای مثال طراحی سایت ورزشی میتواند چند منظوره باشد. شما از طرفی میتوانید ارائه خدمات ورزشی و مشاوره ای بپردازید. از طرفی برنامه های هماهنگی برنامه های سال ورزشی را قرار دهید. و از طرفی یک سایت فروشگاه اینترنتی داشته باشید. که وسایل ورزشی مربوطه را بتوانید به فروش برسانید. و از طرفی میتوانید برای سالن غذاخوری باشگاه نیز یک بخش درنظر بگیرید. تا افراد غذاهای رژیمی ورزشی خود را در آن سفارش دهند.

طراحی سایت چند منظوره با وردپرس یکی از پلن های دئووب است. که توصیه ما این است از امکانات و مزایای پلفرم وردپرس بهره مند شوید. زیرا هم هزینه سایت های شما و زیر سایت ها کمتر خواهد شد. هم اینکه سرعت راه اندازی سایت نیز افزایش پیدا میکند. در ضمن میتواند سیستم وردپرس با سیستم کدنویسی اختصاصی تلفیق کرد. که همه این راه حل ها را اعضای تیم دئووب برای شما برطرف میکنند.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...