شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت کارگزاری بورس

شرکت های کارگزاری خدمات زیادی را در سایت خود ارائه میدهند. حجم زیادی از افراد به سراغ این سایت ها میروند تا معاملات بورسی خود را انجام دهند. طراحی سایت کارگزاری بورس یا طراحی سایت بورسی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. زیرا این نوع طراحی سایت حساسیت ها و ظرافت های زیادی دارد. شرکت های کارگزاری هر روزه حجم زیادی از کاربران را به سایت دعوت میکند. به همین دلیل این نوع سایت ها باید کشش و تحمل این حجم از معاملات را اشته باشند.

طراحی سایت نقطه آغازین حضور شما در فضای مجازی است. علاوه بر طراحی سایت باید به نکات دیگر نیز توجه فرمایید. هاست و سرور شما باید یکی از قدرتمندترین ها باشد تا کشش معاملات سنگین و ترافیک بالای سایت را داشته باشد. باید اصول پیاده سازی تجربه کاربری و رابط کاربری در سایت های بورسی را به خوبی بدانید. باید سایت شما دائم در حال بروزرسانی باشد. حال این بروزرسانی میتواند با انتشار مقاله ای در سایت ایجاد شود. و یا این میتواند شامل افزایش امنیت سایت باشد. و بروزرسانی سایت میتواند مربوط به طراحی ظاهر سایت باشد.

سایت بورسی به این صورت است که افراد با احراز هویت وارد شده و میتوانند در تالار بورس با سایر کاربران خرید و فروش سهام داشته باشند. و از آنجایی که این شیوه به صورت سیستم نفر به نفر است میتوانیم بگوییم که طراحی سایت صرافی p2p نیز مشابه بورس است. افراد میتوانند افراد وارد پلتفرم امن شده و با سایرین به تبادل ارز دیجیتال بپردازند.

 

طراحی سایت کارگزاری بورس

ویژگی های طراحی سایت کارگزاری بورس

  • جذاب و ساده بودن تجربه کاربری باعث خرید و فروش راحت تر اوراق میشود. امکان بارگزاری و ویرایش سریع از مواردی است که باید رعایت شود.
  • باید راهنمای آموزشی مناسبی اراه دهید تا افراد عادی و متخصصان از امکانات سایت شما استفاده کنند.
  • پشتیبانی و سیستم چت آنلاین به صورت شبانه روزی یکی از مزیت های رقابتی در سایت های خرید و فروش سهم است. البته همانطور که میدانید بازار تعطیلی دارد. اما برای پاسخگویی به مردم میتوانید پشیتبانی غیر ساعت اداری قرار دهید.
  • ساخت و طراحی ربات بورس بنابر نیاز شما
  • سفارش های معاملاتی خود را میتوانید سفارش دهید.
  • سبد سهام و ارسال زمان دارد با قیمت پیشنهادی
  • مشاهده مشتریان فعال در زمینه خرید و فروش سهم از بازار بورس
  • میتوانید بدون محدودیت سابقه معاملاتی داشته باشید.
  • عمق بازار در بخش خرید و فروش ها تا 2 هزار سفارش قابل مشاهده است.
  • سابقه سفارشات را میتوانید بدون محدویت مشاهده نمایید.
  • امکان ساخت سبد سهام و ارسال زمان دار

 

سفارش طراحی سایت کارگزاری بورس در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه کارگزاری بورس خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

امکانات طراحی سایت کارگزاری بورس

معرفی کارگزاری

بسیار اهمیت دارد تا بتوانید خود را به کاربران معرفی نمایید. و با جذب اعتماد آن را به خرید و فروش در تالار بورسی آنلاین خود دعوت نمایید. طراحی صفحه درباره ما باعث تشکیل هویت سایت شما میشود. میتوانید در این بخش از سایت، اهداف و ارزش های تاسیس شرکت سخن به میان آورید. گواهی ها و مجوزها، اعضای شرکت و همکاران خود را اعلام کنید.

معرفی شعبات

در طراحی سایت کارگزاری بورس بخشی را برای معرفی شعبات خود اختصاص دهید. میتوانی لیستی تهیه کنید و شعبات خود را به تفکیک شهرها دسته بندی کنید. میتوانید از ابزارهای گوگل مپ برای نمایش در نقشه استفاده کنید که به سئو محلی شما نیز بسیار کمک خواهد کرد.

آموزش

در طراحی سایت کارگزاری بورس بخشی را برای آموزش اختصاص دهید تا افراد بتوانند با امکانات سایت شما کار کنند. البته طراحی تجربه کاربری ساده و کاربرپسند حتما در طراحی سایت رعایت میشود. اما باید توجه داشته باشید که این سایت ها نیاز به توضیحات و امکانات کار با سایت دارند. میتوانید این دوره ها را به صورت آنلاین و رایگان قرار دهید. تا با استفاده از آن مخاطبین بتوانند اقدام به خرید و فروش خود را انجام دهند. استفاده از اصول دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است که باید رعایت شود.

اخبار و اطلاعیه ها

تهیه اخبار و اطلاعیه های به روز در حوزه بورس بسیار مهم است. و باعث افزایش جذب مخاطبان بیشتری میشود. زیرا بسیاری از فروشندگان، تاجران و حتی مردم عادی نیز قیمت های بازار و اخبار اقتصادی را دنبال میکنند. فعالیت در این بخش را پس از طراحی سایت کارگزاری بورس جدی بگیرید. تحلیل نمادها و آمارها سهام های مختلف در سایت مهم است.

خدمات سرمایه گذاری

خدمات در حوزه سرمایه گذاری و خرید و فروش سهم ها در سایت بورس، ابزارها و سامانه های تحلیل و قیمت سهام ها بسیار مهم است. ترید و تابلو های قیمت سهام را در دسته بندی های مختلف قرار داده شود. خدمات خود را باید در بخشی تحت عنوان خدمات ارائه دهید. تا بتوانید شرایط را برای دیگر کاربران بازگو کنید. گزینه ثبت نا، افتتاح حساب یا دانلود را ایجا نمایید.

مشاوره سرمایه گذاری

در طراحی سایت کارگزاری بورس میتوانید بخشی را ایجاد کنید و به کاربران مشاوره آنلاین برای خرید و فروش سهم های ارز دیجیتال قرار دهید. میتوانید از کاربران بخواهید که درخواست مشاوره ای خود را ثبت نمایند و شما نیز مشاورانی داشته باشید تا پاسخگوی این افراد باشند. میتوانید با توجه به اهداف کسب و کار خود قابلیت مشاوره آنلاین را نیز ارائه دهید.

سئو سایت کارگزاری بورس

همانطور که میدانید سایت های بورسی زیادی به روی کار آمده اند. به همین دلیل شما باید از این میان دیده شوید. برای دیده شدن میتوانید هزینه های گزافی را بابت تبلیغات بپردازید. و یا اینکه میتوانید هزینه کمتری را بابت سئو سایت کارگزاری بورس خود ایجاد کنید. تا بتوانید در صفحه اول گوگل باقی بمانید. کاربران به صورت قریب به اتفاق سراغ صفحات دیگر میروند. به همین دلیل به همه افرادی که درخواست سایت دارند توصیه میکنیم که سئو سایت کارگزاری بورس را جدی بگیرند.

بهره مندی از خدمات پشتیبانی سایت، بروزرسانی سایت، امنیت سایت و غیره بسیار مهم است. اما همه این ها زمانی ارزش پیدا میکنند که سایت شما در نتایج اولیه گوگل باشد و به چشم کاربران بیاید. تا نرخ کلیک بر روی سایت شما افزایش پیدا کنید. هرچقدر ورودی بیشتری دریافت نمایید به نفع شما خواهد بود. باید توجه کنید که طراحی سایت بورسی سئو سایت متفاوتی نسب به سایر سایت ها دارد. شما باید مقالات در حیطه بازار بورسی هر چند مدت در سایت خود قرار دهید.

طراحی سایت حرفه ای در وب سازان مرصاد

طراحی سایت بورس اختصاصی

طراحی سایت کارگزاری بورس بهترین روش برای ارتباط میان افراد و بورس است. یکی از روش های سرمایه گذاری اوراق بهادر است که در این سال ها بسیار طرفدار پیدا کرده است. که افراد با توجه به اطلاعات سایت های کارگزاری بورس و با دریافت آخرین اخبار بورس و شاخص ها میتوانند خرید و فروش اوراق انجام دهند. که در گذشته این کار به صورت تلفنی انجام میشد. باید بتوانید اطلاعات دقیق از قیمت ها، سهم ها و شرکت های ارائه دهنده بدهید. ارائه جزئیات شفاف درباره هر اوراق بسیار مهم است. زیرا باعث تصمیم گیری هرچه بیشتر مشتریان میشود.

همانطور که مستحضر هستید طراحی سایت کارگزاری بورس باید به صورت اختصاصی طراحی شود. استفاده از قالب های آماده برای سایت های بورسی ممکن نیست. زیرا این نوع سایت ها طراحی پیجیده و برنامه نویسی تخصصی نیاز دارند. اگر شما میخواستید یک طراحی سایت فروشگاهی انجام دهید ما نیز به شما طراحی سایت با وردپرس را پیشنهاد میدادیم. اما در این سایت ها بهتر است که از ابتدا هسته و ظاهر سایت راه اندازی شود.

اولین قدم طراحی صفحه اصلی کارگزاری بورسی است. باید اطلاعات مهم اما اندکی را در سایت قرار دهید. تا بتوانید از این طریق ذهن افراد را به خود جذب نمایید. از نمودارهای شاخص روز در صفحه اصلی سایت استفاده نمایید. تا کاربران با محض ورود به سایت بتوانند از اوضاع سهام ها در بورس باخبر شوند.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...