شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت کتاب فروشی

سرانه مطالعه در کشور بسیار پایین آمده است. اما شما میتوانید از طریق سایت این انگیزه را ایجاد کنید تا مردم به کتاب خواندن روی بیاورند. طراحی سایت کتاب فروشی برای بسیاری از انتشارات کتاب و فروشگاه های کتاب توصیه میشود.

شاید فروشگاه کتاب شما مانند قبل فروش خوبی نداشته باشد. یا اینکه فروشگاه شما در محله ای است که کمتر به چشم افراد می آید. بدانید که با سایت فروش کتاب میتوانید در دید افراد علاقه مند به مطالعه بیایید. و این افراد کتاب های خود را از فروشگاه اینترنتی شما تهیه کنند. با طراحی سایت کتاب فروشی میتوانید در معرض دید افراد باشید تا کتاب های شما را ببینند و خریداری کنند. طراحی سایت کتابخانه با سایت کتابفروشی مشابه است با این تفاوت که در سایت کتابخانه کاربران، کتاب ها را به صورت الکترونیکی خریداری میکنند.

با طراحی وب سایت کتاب فروشی سرانه مطالعه کشور را بالا خواهید برد. و همچنین به ناشران، نویسندگان، کتابداران، مترجمان کتاب کمک بسیار زیادی بکنید. سایت فروش کتاب امکانات ویژه ای برای شما در نظر گرفته است. که این امکانات باعث میشود تا یک طراحی سایت فروشگاهی کتاب آنلاین برای ارائه داشته باشید.

هر کتاب برای دریافت مخاطبان خود نیاز به معرفی دارد. که میتوانید در بخش مقالات این معرفی ها را انجام دهید. میتوانید خلاصه ای از کتاب ها قرار دهید. یا چند بخش اول آن را به صورت الکترونیکی قرار دهید. تا کابران برای خواند ادامه کتاب آن را سفارش دهند.

مزایای طراحی سایت کتاب فروشی

با طراحی سایت کتاب فروشی کتاب های خود را در معرض دید سایرین قرار میدهید. و از این طریق مخاطبان علاقه مند به کتاب را جذب خواهید کرد. شما ممکن است که برای قرار دادن انواع کتاب ها در فروشگاه خود با مشکل رو به رو شوید. اما در سایت کتاب فروشی شما میتوانید میلیون کتاب را برای فروش قرار دهید.

دسته بندی موضوعی در سایت کتاب فروشی بسیار سایده تر خواهد بود. شما میتوانید کتاب ها را در هر دسته ای که میخواهید قرار دهید. و از این طریق میتوانید مخاطبان را برای انتخاب کتاب راهنمایی کنید. در صورتیکه همچنین مسئله در فروشگاه کتاب فروشی کمتر به چشم میخورد. شما دسته بندی موضوعی دقیقی همانند آنچه در سایت تعریف میکنید نمیتوانید داشته باشید. مخاطبانی که به کتاب علاقه دارند. از طریق سایت شما بهتر میتوانند کتاب های موضوعی خود را انتخاب نمایند. در حالی که در مغازه کتاب فروشی این کار بسیار سخت تر است.

یک مغازه یا فروشگاه کتاب فروشی باید زمان و هزینه زیادی را صرف کند. این هزینه ها شامل اجاره مغازه، قبض آب و برق و گاز و غیره است. با طراحی سایت کتاب فروشی به مغازه فیزیکی نیازی نخواهید داشت. صرفا میتوانید با سایت کتاب در کنار طراحی سایت چاپ و نشر با دیگر همکاران خود همکاری داشته باشید. و از طریق آن ها کتاب های موردنظر خودر ا برای مشتریان ارسال کنید.

طراحی سایت کتاب فروشی

سفارش طراحی سایت کتاب فروشی در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه کتاب فروشی خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

طراحی سایت رایگان

سئو سایت کتاب فروشی

هر کتاب قیمت مشخص خود را دارد. شما میتوانید در این بخش قیمت کتاب هایی که برای فروش گذاشته اید را نمایش دهید. و همچنین میتوانید در مناسبت های مختلف تخفیف های متنوعی برای کتاب ها درنظر بگیرید. سایت کتاب فروشی باید امکان سفارش و پرداخت آنلاین را به صورت همزمان داشته باشد. که در این صورت میتوانید محصولات را در هر ساعت از شبانه روز به فروش برسانید. طراحی درگاه بانکی شما توسط وب سازان مرصاد انجام میشود. البته باید مجوزهای لازم برای این کار را از اداره های مربوطه دریافت کنید.

امکان محاسبه قیمت زمانی است که شما چندین کتاب به همراه تخفیف را انتخاب میکنید. و از این میان هزینه پست شما نیز محاسبه خواهد شد. ممکن است که شما در مغازه کتاب فروشی خود نتوانید مانور دهید. اما میتوانید تمام امکانات و ویژگی ها را در سایت کتاب فروشی خود داشته باشید. گالری تصاویر مربوط به عکس جلد کتاب ها و از این قبیل است. که جلد کتاب در جذب مخاطب بسیار مهم است.

اما باید توجه کنید که در کنار طراحی سایت باید به سئو سایت کتاب فروشی خود اهمیت دهید. زیرا باید در صفحه اول گوگل قرار گیرید. تا مردم سایت شما را ببینند. و کتاب های موردنظر خود را از شما خریداری نمایند.

طراحی سایت کتاب فروشی با وب سازان مرصاد

هزینه طراحی سایت کتاب فروشی

محتوای جذاب یکی از ویژگی هایی است که میتواند مخاطبان شما را جذب نماید. و به نوعی ارزش و اعتبار شما است. سایت کتاب فروشی شما باید به صورت بیست و چهار ساعته به پشتیبانی بپردازد. و سوالات مخاطبان خود را پاسخ دهید. و هر روز مقالات و اخبار مرتبط با کتاب را در سایت کتاب فروشی خود منتشر کنید. زیرا این کار به سئو سایت و بهینه سازی سایت کتاب فروشی شما بسیار کمک خواهد کرد.

شرکت طراحی سایت و سئو سایت وب سازان مرصاد، طراحی سایت کتاب فروشی را به صورت حرفه ای برای شما انجام خواهد. شما میتوانید ایده ها و اهداف خود را به کارشناسان ما مطرح کنید. ما هم دقیق همان سایتی را برای شما طراحی خواهیم کرد مه شما آن را میخواهید.

سایت کتاب فروشی آغاز فعالیت شما است. پس از تحویل سایت کتابفروشی کار ما با شما تمام نخواهد شد. بالکه با ارائه خدمات پشتیبانی و نگهداری سایت، تمام تلاش خود را برای توسعه سایت شما به کار میگیریم. بخش پشتیبانی سایت، کسب و کار اینترنتتی را از خطرات جانبی حفظ خواهد کرد. و از نظر امنیتی سایت شما را ایمن خواهد ساخت. تا امکان هک شدن و سایر مشکلات احتمالی از بین برود.

پکیج برنزی

میلیون تومان 8
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات
  • بخش مرتبط با محصولات
  • داشتن بخش مرتبط با خدمات
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش نظرات
  • داشتن بخش اخبار
  • ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 12
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران
  • مشاوره آنلاین
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • رزرو آنلاین
  • سامانه چت آنلاین

پکیج طلایی

میلیون تومان 18
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اس ام اس
  • داشتن بخش تیکتینگ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

طراحی سایت کتاب فروشی ارزان

طراحی سایت کتاب فروشی برای فروشنده های کتاب بسیار مهم است. که میتوانند از این طریق کتاب های خود را به شکل بهتری به فروش برسانند. که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان خواهد شد. مشتریان بدون اینکه به کتاب فروشی های مختلف مراجعه کنند. میتوانند از طریق سایت شما این کار را انجام دهند. افراد زیادی با تلفن همراه خود در گوگل به دنبال کتاب موردنظر خود هستند. که بتوانند آن را به صورت اینترنتی خریداری کنند. در صورتیکه برای خرید حضوری باید زمان زیادی صرف کنند.

شما نوعی تبلیغات برای سایت کتاب فروشی خود میکنید. ممکن است که برای تبلیغات در دنیای واقعی باید هزینه زیادی را پرداخت نمایید. ولی از آنجایی که افراد زیادی در اینترنت حضور دارند. میتوانید با صرف هزینه طراحی سایت کم و سئو سایت در سطح کشوری کار کنید. و کتاب های خود را به شهرهای دیگر نیز ارسال نمایید. از این رو طراحی سایت ارزان کتاب فروشی را برای افراد درنظر گرفته ایم. تا بتوانند با کمترین بودجه صاحب سایت استانداری برای فروش کتاب های خود داشته باشند.

طراحی سایت کتابخانه آنلاین

طراحی سایت کتاب فروشی با وردپرس

محتوای سایت کتاب فروشی بسیار مهم است. زیرا شما وظیف ترویج فرهنگ کتابخوانی را برعهده دارید. تولید محتوا در سایت کتاب فروشی بسیار مهم است. سایت شما باید دارای مقالات و اطلاعات جامعی در مورد نقد و برسی کتاب های مختلف باشد. همچنین سایت شما باید هر روز یا چند روز یکبار بروز شود. و مطالب نو و جذاب قرار داده شود. تیم ما با رعایت اصول سئو سایت شما را در صفحه اول گوگل و در میان سایت های برتر در این زمینه قرار میدهد. که با کمی صبر و تلاش در رتبه های اول تا سوم گوگل قرار خواهید گرفت.

در طراحی سایت کتاب فروشی میتوانید بخش های مختلفی قرار دهید. بدین منظور میتوانید از بخش کمک آموزشی استفاده نمایید. حتما به این موضوع واقف هستید که بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان به دنبال کتب دانشگاهی و کمک آموزشی هستند. تا بتوایند با تمرین بیشتر سطح علی آن ها را بالا ببرید. دانش آموزان کنکوری نیاز شدید به کتاب های کمک درسی دارند. که شما میتوانید این کار را برای آن ها انجام دهید. و کتاب های موردنیاز را در سایت کتاب فروشی خود قرار دهید.

طراحی سایت وردپرسی کتاب فروشی یکی از پلن های طراحی سایت است. که به شما پیشنهاد میدهیم از این نوع پلتفرم استفاده نمایید. البته قابل به ذکر است که قالب سایت از ابتدا برای شما کدنویسی و طراحی خواهد شد.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...