شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

یک سایت گردشگری برای معرفی تورها، مکان های تفریحی و گردشگری، هزینه سفرها، اعلام قیمت بلیط ها و غیره است. البته سایت های گردشگری مانند همگردی برای ارائه اطلاعات در مورد مناطق فرهنگی، تفریحی و غیره مربوط به تمامی شهرها و کشورها هستند. افراد بسیاری هستند که نام مکانی را جستجو کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر به این سایت ها مراجعه میکنند. در واقع طراحی سایت گردشگری مانند طراحی سایت دفتر هواپیمایی نیست که صرفا بخواد بلیطی را به فروش برساند. بلکه هدف اصلی آن بر ارائه اطلاعات جامع در مورد مناطق توریستی است بنابراین این دو سایت را اشتباه نگیرید.

در طراحی سایت خدمات گردشگری همچنین لیستی از رستوران ها، کافی شاپ ها، مراکز تجاری و غیره نیز ارائه میشود. بسیاری از افراد برای رفتن به مسافرت قبل از حرکت در فضای وب به تحقیقات آن مکان میپردازند . بیشتر این کاربران وارد سایت های گردشگری میشوند . چرا که بسیاری از افراد با ورود به این نوع وب سایت تجربیات خود را از آن مکان به اشتراک میگذارند .

طراحی سایت آژانس گردشگری

امروزه افراد قبل از اینکه به مکانی سفر کنند. در ابتدا سعی میکنند اطلاعات کافی کسب نمایند. افراد برای دریافت اطلاعات به جستجو در فضای اینترنت میپردازند. شما با ساخت وب سایت گردشگری میتوانید. مخاطبان جویای سفر را جذب کنید. و اطلاعات بسیار مفیدی در زمینه های مختلف گردشگری در اختیارشان قرار دهید. این دسته از سایت ها بازدید بسیار زیادی دارد. باید از این فرصت استفاده کنید. و با ارائه امکانات متنوع سایت خود را بهبود دهید. تا مخاطبان بیشتری به خود جذب کنید.

افزودن آیتم های مختلف به سایت گردشگری میتواند بر اساس تمایل شما به سایت اضافه شود. لیدر تورها، آژانس های مسافرتی و عزیزانی که در این حرفه فعالیت میکنند. باید بدانند که برای گسترش کارشان نیاز به طراحی سایت گردشگری دارند. جهت افزایش مشتری اقدام به طراحی سایت گردشگری بکنید. و در مورد مکان های دیدنی جذاب مقالات متنوعی منتشر نمایید.

 طراحی سایت گردشگری ارزان

طراحی سایت گردشگری ارزان یکی از پلن های شرکت دئووب است. و برای دوستانی که بودجه کافی ندارند در نظر گرفته شده است. شما باید قبل از اقدام به طراحی سایت گردشگری، تصمیمات جدی اتخاذ کنید. این که چه میخواهید به دست آورید. اگر هدف شما صرفا داشتن یک سایت است. ما پلن پایه طراحی سایت گردشگری را برای شما درنظر میگیریم. که امکانات پایه ای در آن قرار داده شده است و هدف ما رضایت شما است. تا بتوانید با هزینه کمتر، خدمات اینترنتی خود را ارائه بدهید.

اما باید بدانید که پکیج های پایه ای طراحی وبسایت گردشگری تمام نیازهای مشتریان را برآورده نخواهد کرد. بنابراین تمام تلاش خود برای طراحی اختصاصی سایت گردشگری بکنید. اگر در ابتدای راه هستید و حرفه ای نیستید با سایت گردشگری ارزان میتوانید شروع کنید.

مزایای طراحی سایت گردشگری

مزیت های طراحی سایت گردشگری بسیار زیاد است. شما با داشتن یک سایت ارزشمند، سرویس های تفریحی زیادی میتوانید ارائه دهید. همین مزایا باعث پیشرفت دیجیتال مارکتینگ گردشگری شما خواهد شد. یکی از مزایای مهم طراحی سایت گردشگری، جذب مخاطبان بیشتر از طریق سایت است. که به این طریق به درآمد بیشتر خواهید رسید. طراحی سایت گردشگری مناسب تورلیدر ها و آژانس های مسافرتی است. البته در صفحه  طراحی سایت آژانس مسافرتی به صورت اختصاصی  به آن پرداخته ایم.

با طراحی سایت گردشگری هزینه کمتری را صرف تبلیغات خواهد کرد. میتوانید تورها و برنامه گردشگری خود را در سایت قرار دهید. تا کاربران در صورت مشاهده، در برنامه های شما شرکت نمایند. همانطور که میدانید سر و کار افراد با اینترنت است. پس شما باید جایی در این دنیای مجازی داشته باشید. تا اعتبار و نام خود را حفظ نگه دارید. زیرا رقابت در زمینه گردشگری بسیار زیاد است. و سایت های زیادی در این رابطه در حال راه اندازی و فعالیت هستند.

امکانات طراحی سایت گردشگری

امکانات و ویژگی ها در طراحی سایت گردشگری با نظر کارشناسان ما انجام میپذیرد. ابتدا قبل از اجرا شروع پروژه لازم است که متذکر شویم. این امکانات و ماژول ها به خواسته شما تغییر میکند. یکی سری امکانات مشترک میان سایت های گردشگری وجود دارد. که در طراحی سایت گردشگری انجام میشود. یک سری ویژگی ها است که در ساخت وب سایت حرفه ای بنا به نیاز شما اضافه خواهد شد. که باعث میشود نسب به رقیبان خود در صنعت گردشگری و مسافرتی منحصر به فرد باشید.

شرکت گردشگری وظیفه این را دارد که بتواند اقامتگاه مناسب در اختیار مسافران قرار دهد. یعنی تمامی موارد از جمله حمل و نقل و اقامت و گردش بر عهده این شرکت های گردشگری است. خدمات تور ها در طراحی سایت برای هتل یا طراحی سایت اجاره ویلا و سوئیت به وفور دیده میشود . شما برای اینکه آن هتل مورد نظر خود را انتخاب نمایید بیشتر نظر کاربران را مطالعه میکنید . بیشتر درآمد سایت های گردشگری از تبلیغات بدست می آورد . ایجاد بخش های تبلیفاتی و یا استفاده از امکانات طراحی سایت تخفیف به جذب مشتری میتوانید کمک نمایید . شما در این مقاله در مورد طراحی سایت گردشگری اطلاعات مفیدی را کسب خواهید نمود .

در ادامه تعدادی از امکانات موجود در طراحی وبسایت گردشگری نام برده شده است. شما میتوانید ویژگی های خود را به سایت گردشگری خود اضافه کنید یا حتی از لیست زیر کم نمایید تا به سایت دلخواه خود برسید.

معرفی مکان و جاذبه های گردشگری

در این بخش سعی کنید که اطلاعات بسیار جامع و کاملی در مورد مکان های دیدنی، سیاحتی و زیارتی بدهید. به مرور این مطالب باعث تبدیل به یک بانک گردشگری بزرگی میشود. که هرچه وسیع تر باشد. برای سایت گردشگری شما بهتر است. زیرا هر فرد با سرچ در مورد سفر و جاذبه های گردشگری وارد سایت شما میشود.

بسیاری از افراد قبل از مسافرت در فضای وب به جستجو در مورد مکان مورد نظر خود میکنند . تا بتوانند قبل از حرکت بتوانند با اطلاعات کانل به مسافرت خود بپردازند . این بخش ها در سایت های زیادی استفاده میشود . برای مثال در طراحی سایت هتل و یا در طراحی سایت مجله اینترنتی میتوان به این موارد اشاره نمود . این بخش بسیار مهم میباشد .

معرفی خدمات مسافربری

در سایت گردشگری میتوانید تمام خدمات خود را توضیح دهید. بسیاری از آژانس ها و تور لیدر ها دنبال این فرصت هستند. که از طریق سایت شما مشتری جذب کنند. پس این فرصت را دارید که با این شرکت ها و افراد وارد مذاکره شوید. و خدمات سایت خود را گسترش دهید. این موارد را در طراحی سایت آژانس مسافراتی میتوانید مشاهده نمایید . در ضمن دقت کنید که بیمه مسافران بسیار مهم است. میتوانید با توجه به قابلیت های طراحی سایت کارگزاری بیمه این انتخاب را به دست مسافران بسپارید.

معرفی آژانس های مسافرتی

شما میتوانید در سایت گردشگری خود، شرکت های ارائه دهنده خدمات مسافرتی و مسافربری را معرفی کنید. و از این طریق درآمد خوبی دریافت نمایید. هرچه همکاری شما بیشتر باشد. خدمات شما نیز وسعت بیشتری پیدا خواهد کرد. طراحی این صفحه میتواند به رتبه سئو سایت گردشگری شما کمک کند. اینکه شما بتوانید سایت های دیگر را در سایت خود معرفی نمایید بسیار مهم است .

زمانی این کار امکان پذیر است که برای آوردن سایت به صفحه اول گوگل اقدام کرده باشید . که با قراردادن امکانات طراحی سایت تبلیغاتی و یا طراحی سایت تخفیف بهترین نتایج را از نظر درآمد داشته باشید .

معرفی خدمات گردشگری

بسیاری از مکان های تفریحی برای تبلیغ خود به سایت شما نیاز پیدا میکنند. گردشگران به دنبال مکان های خاص میگردند. از گرافیک منحصر به فرد در این صفحه استفاده کنید. تا بتوانید کاربران آنلاین را به سمت خود بکشانید. تا زمان بیشتری در سایت گردشگری شما صرف کنند. سایت شرکت گردشگری شما یک نوع طراحی وب سایت خدمات گردشگری محسوب میشود که میتوانید از قابلیت های آن نیز استفاده کنید.

نمایش برنامه تورها

در این بخش تورهای مسافرتی داخلی و خارجی درج میشود.  توضیحات کاملی در مورد مکان و زمان تورهای خود قرار دهید. و تصاویری با کیفیت از آن مکان تفریحی گردشگری قرار دهید. بهتر است که تورهای آِینده خود را زودتر در سایت قرار دهید. تا مخاطبان از برنامه گردشگری شما در آینده خبردار شده و برنامه ریزی کنند.

رزرو تورهای مسافرتی

سایت را به گیشه فروش بلیط و رزرو آنلاین تبدیل کنید. برنامه تورها را با جزئیات کامل فراهم کنید. تا کاربران بتوانند به صورت آنلاین رزرواسیون انجام دهند. بلیط های مکان گردشگری را میتوانید به صورت جداگانه تهیه فرمایید. این بخش را میتوان از امکانات طراحی سایت آژانس مسافرتی استفاده نمود . طراحی سایت نوبت دهی یک مثال خوب در این زمینه است .

فروشگاه تجهیزات گردشگری

در یک فروشگاه آنلاین میتوانید تجهیزات و لوازم سفر را به فروش برسانید. و از این راه سود خوبی کسب کنید. این بخش به سئو سایت گردشگری شما کمک خواهد کرد. زیرا بعضی از عبارت لوازم سفر را در گوگل سرچ میکنند. و میتوانند برای خرید به سایت شما بیایند. یکی دیگر از مواردی که میتوان در این بخش به کار برد . این است که به فروش محصولات در این زمینه بپردازید . ما با قرار دادن امکانات طراحی سایت فروشگاهی میتوانیم این بخش را برای شما تبدیل به فروشگاه اینترنتی نماییم . تا از این طریق به فروش محصولات مسافرتی خود بپردازید .

سفرنامه

در این بخش با ذوق هنری و نویسندگی میتوانید. تجربیان خود از سفرهای پیشین را بنویسید. و ویدیو و تصاویر مربوط به آن را منتشر کنید. این بخش بازدیدکنندگان زیادی خواهد داشت. زیرا خواندن این مطالب برای افراد جذاب است. نوع و لحن نوشتار شا باید بسیار شیوا و جذاب باشد.

پشتیبانی و ارتباط با مشتری

در این قسمت میتوانید کاربران خود راهنمایی کنید تا بتوانند راحت تر تصمیم گیری کنند. اگر مشاوران خود را از تورلیدرها انتخاب کنید بهتر است. و باعث جلب نظر بازدیدکنندگان میشود. این بخش اعتماد کاربران به سایت گردشگری شما را افزایش میدهد. برای مثال سایت علی بابا از این جهت یشرفت کرده است که ارتباط پشتیبانی بسیار خوبی در سایت خود دارد.

بلیط و تورهای لحظه آخری

وجود بخش تورهای لحظه آخری در طراحی سایت گردشگری بسیار پر بازدید خواهد بود. این دسته از تورها قیمت کمی خواهند داشت. و طرفداران زیادی دارند. سایت های گردشگری به وجود این بخش اهمیت میدهند. میتوانید مانند طراحی سایت علی بابا این قسمت برای شما پیاده سازی شود.

تورهای لوکس

این دسته از تورها طرفداران خاص خود را خواهد داشت. طبیعتا قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر تورها دارد. وجود این بخش میتواند مختص افرادی باشد. که میخواهند لحظات خاص و منحصر به فردی داشته باشند.

طراحی سایت گردشگری با وردپرس

طراحی سایت گردشگری با وردپرس یکی از پلن های طراحی شرکت دئووب است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای پیشرفته است. که مورد توجه بسیار از طراحان و برنامه نویسان قرار گرفته است. در این میان بسیاری از افراد اقدام به ساخت سایت با وردپرس گردشگری میکنند. اما با مشکلات زیادی مواجه میشوند. زیرا تسلط کامل به وردپرس و زبان برنامه نویسی PHP ندارند. سئو سایت گردشگری در سیستم مدیریت محتوای وردپرس راحت تر نیز میباشد. زیرا دارای ابزار مناسب این کار است. 

در ابتدا پس هدف خود از سایت گردشگری را شفاف نمایید. اگر با وردپرس راحت تر هستید در بخش مشاوره با کارشناسان وردپرس ما صحبت نمایید. همانطور که میدانید طراحی سایت گردشگری با وردپرس مزایای زیادی دارد. اما مشکلی که ممکن است به وجود آید اختصاصی بودن آن است. که کارشناسان وردپرس دئووب ماژول های موردنیاز سایت گردشگری و مسافرتی را مینویسند.

طراحی سایت گردشگری با دئووب

امروزه بسیاری از عزیزان فعال در حوزه گردشگری نیاز دارند. که در دنیای مجازی نیز خدمات خود را به دید عموم برسانند. تا بتوانند فعالیت خود را گسترش دهند. و جایگاهی خوب در زمینه تفریحی پیدا کنند. با توجه به تجربه ای که در زمینه سایت گردشگری داریم. میتوانیم بهترین سایت گردشگری را برای شما طراحی کنیم. زیرا با تمام جوانب کار آشنایی داریم. در مدت زمان کم صاحب یک سایت گردشگری زیبا و استاندارد شوید.

یکی از موارد مهم در سایت گردشگری ظاهر زیبا است. زیرا کاربران به این موضوع توجه زیادی میکنند. رابط کاربری و تجربه کاربری در طراحی سایت بسیار مهم است. باید در عین سادگی حرفه بودن سایت خود را حفظ کنید. زیرا سرعت سایت گردشگری بسیار مهم است. کندی سایت منجر به خروج سریع کاربران میشود. میتوانید از سایت خود از امکانات طراحی سایت تفریحی نیز استفاده کنید که باعث میشود افراد بیشتری به سایت شما جذب شوند. زیرا سایت شما یک نوع سایت تفریحی محسوب میشود که برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله مربوطه را مطالعه فرمایید.

هدف از طراحی سایت گردشگری

شما برای شروع هرکاری، باید هدف خود را مشخص کنید. چرا میخواهید یک سایت گردشگری داشته باشید؟ اکثر مخاطبان شما چه نیازهایی دارند ؟ چرا اقدام به طراحی سایت گردشگری میکنید؟ و سوال هایی از این قبیل. که تیم طراحی دئووب برای طراحی بهتر، نیازسنجی میکند. این که شما دقیقا چه میخواهید در نهایت داشته باشید. سعی کنید حداقل چند نیاز خود و مشتریان خود را لیست کنید. تا بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید.

اگر هدف اصلی شما کسب درآمد بیشتر است. باید وارد حوزه دیجیتال مارکتینگ شوید. یعنی بعد از طراحی سایت شما باید سئو و بهینه سازی شود. تا بتوانید در معرض دید افراد قرار بگیرید. هرچه بازدیدکنندگان شما بیشتر باشد. درآمد شما نیز بیشتر خواهد بود. باید در شبکه های اجتماعی نیز به صورت اصولی فعالیت داشته باشید. یکی از راه های خوب برای تبلیغ سایت گردشگری، ساخت تیزر حرفه ای است. که تمام این موارد را میتوانید با مشاوران ما در میان بگذارید.

طراحی سایت توریستی و گردشگری

تمرکز اصلی آژانس های مسافرتی جذب گردشگران بیشتر است. و همینطور بتوانند تعداد تورهای خود را افزایش دهند. مطالب و خدمات درج شده در سایت بسیار مهم است. باید بتوانید افراد را مجاب کنید که به سفر پیشنهادی شما بیایند. باید اطلاعات کاملی از هر شهر، کشور، هتلها، رستوران ها و مراکز دیدنی در اختیارشان قرار دهید. نیاز به طراحی سایت گردشگری استاندارد در صنف شما احساس میشود.

یک سایت گردشگری از لحاظ ماهیتی که دارد. میتواند در ابعاد زیادی مانور دهد. شما میتوانید در سایت گردشگری فروشگاه اینترنتی داشته باشید. و تمام تجهیزات و لوازم مربوط به سفر را به فروش برسانید. با گذاشتن مطلب در مورد مناطق گردشگری مختلف، سئو سایت خود را بهبود دهید. افراد برای یافتن مکان یک منطق تاریخی یا تفریحی به گوگل مراجعه میکنند. اگر شما در مورد آن محل به خصوص مطلب نوشته باشید. جذب سایت شما خواهند شد.

طراحی سایت گردشگری سلامت

طراحی سایت توریستی در فضای وب به ارائه سرویس های گردشگری و تفریحی میپردازد. تعداد و نوع خدمات به ابعاد فعالیت شما بستگی دارد. هرچه تجربه بیشتری داشته باشید. بهتر میتوانید با ساخت سایت گردشگری به موفقیت برسید. افراد تورها و خدمات تفریحی را به صورت اینترنتی پیدا میکنند. شما میتوانید این موارد را کاهش دهید. طراحی سایت گردشگری سلامت برای صاحبان شرکت های مسافرتی که برای توریست ها نیز خدمات درمانی ارائه میدهند مناسب است.

طراحی سایت گردشگری حرفه ای

طراحی سایت گردشگری حرفه ای به شما بستگی دارد. زیرا طراحان دئووب با نظر شما طراحی سایت انجام میدهند. هرچه در ابعاد وسیع تری کار کنید. میتوانید در دنیای وب نیز بدرخشید. رابط کاربری و تجربه کاربری در حرفه ای بودن سایت شما تاثیرگذار است. و باید زمان بخصوصی صرف طراحی پلن ها شود. تا سایت حرفه ای با دسترسی آسان داشته باشید. طراحی سایت حرفه ای به نوع کدنویسی و طراحی بستگی دارد. که متخصصان دئووب با دارا بودن تجربه بسیار زیاد شما را در این زمینه همراهی خواهند کرد. 

سئو سایت گردشگری

از آن جایی که سایت های گردشگری رو به افزایش باید در اولیت اول سایت خود را طبق استاندارد های بین المللی بهینه سازی کنید. سئو سایت گردشگری از مواردی که باید توسط متخصصان باتجربه در این زمینه صورت گیرد تا سایت شما را در رتبه های اول گوگل قرار دهد . میتوانیم این امکان را به شما بدهیم که کاربران اینترنت حداقل یکبار عبارت مکان های دیدنی شهری را جستجو کرده اند .

شما برای بهینه سازی و بهبود سئو سایت گردشگری باید این کلمات کلیدی را لحاظ نموده و مطالب متنوعی در مورد مناطق دیدنی مختلف به انتشار برسانید. همانطور که میدانید همه میخواهند در صفحه اول گوگل قرار بگیرند. سایت گردشگری شما نیز این قضیه مستثنا نخواهد بود. بنابراین بعد از طراحی سایت گردشگری به فکر بهینه سازی و سئو سایت گردشگری خود باشید. 

لازم به ذکر است که بسیاری از افراد در اینترنت از عباراتی مانند خدمات گردشگری، خدمات مسافرتی و توریستی، تورهای تفریحی، گردشگری و ارزان، اماکن دیدنی و غیره برای جستجو استفاده میکنند. ما سعی میکنیم که با این کلمات که بسیار استفاده میشود سایت شما را به صفحه اول گوگل بیاوریم.

هزینه طراحی سایت گردشگری و توریستی

اینترنت نقش مهمی را دارد که میتواند برای بخش های مختلف در کارهای روزمره و ضروری خود از آن استفاده نمایید. دیگر مانند گذشته نیست که افراد به صورت حضوری به دفاتر گردشگری برای رزرو تور یا بلیط مراجعه نمایند. صنعت گردشگری هم این روزها جزو دسته صنف هایی است که نیاز اکید به سایت دارد. بنابراین اگر شرکت گردشگری دارید یا در زمینه جذب توریست و برگزاری تورهای مختلف فعالیت دارید بهتر است که اقدام به طراحی سایت شرکت گردشگری و توریستی کنید. تا بتوانید نحوه فعالیت کارهای  خود را به صورت هوشمند از طریق اینترنت انجام دهید. بنابراین میتوانید امروز با پرداخت تعرفه ساخت وب سایت خدمات گردشگری و توریستی  باعث سودآوری شرکت خود در آینده شوید.

برای اطلاع از نحوه برآورد هزینه طراحی سایت توریستی و گردشگری میتوانید به بخش مربوطه مراجعه کرده و با انتخاب فیچرهای مدنظر خود، فرم را ارسال کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. البته لازم به ذکر است که این هزینه برای طراحی قالب سایت، خدمات پشتیبانی سایت، بروزرسانی سایت، کدنویسی ماژول های موردنیاز برای سایت توریستی، بهینه سازی سایت و دیگر موارد است که در شرکت دئووب تمام این ویژگی ها رعایت شده و در قرارداد مربوطه نیز ذکر خواهد شد. در واقع افرادی که وارد تورهای شما میشوند ممکن است از شهرها و کشورهای دیگر باشمد بنابراین این نوع بازاریابی به صورت جهانی برای شما انجام خواهد شد که بسیار سودآور است.

طراحی سایت مشابه همگردی

سایت همگردی یکی از بهترین سایت هایی است که در زمینه گردشگری و مسافرتی اطلاعات بسیار خوبی را به کاربران خود ارائه میدهد. این سایت فعالیت خود را از سال 1392 شروع کرد که در مورد اماکن تفریحی، توریستی، مذهبی، تاریخی در شهرها و کشورهای مختلف اطلاعات بسیار جامعی را ارائه میدهد. و این سیستم جامع اطلاعات گردشگری به مخاطبان خود کمک میکند تا بتوانند مکان ها خود برای بازدید بیابند. برای طراحی سایت شبیه همگردی میتوانید با کارشناسان ما همراه باشید. لازم به ذکر است که اپلیکیشن همگردی نیز در کنار طراحی سایت همگردی برای شما انجام خواهد گرفت. تا بتوانید جاذبه های گردشگری و تفریحی را به بهترین نحو ممکن به کاربران ارائه دهید.

کاربران به راحتی میتوانند جاذبه های گردشگری، رستوران ها، فروشگاه ها و هر موقعیت و مکانی که مدنر دارند را بیابند. بنابراین سیستم جستجوگر حرفه ای این سایت و اپلیکیشن بسیار قابل توجه است. یکی از موارد مهم این است که کاربران در هر نقطه ای که باشند میتوانند نظرات و تجربیات خود از مکان هایی که قرار داده شده است را ثبت کنند. ثبت تصاویر زیبا به همراه موقعیت جغرافیایی بر روی نقشه یکی از ویژگی های این سایت است.

طراحی اپلیکیشن گردشگری و مسافرتی

طراحی اپلیکیشن گردشگری و مسافرتی برای شرکت ها و آژانس های گردشگری و مسافرتی بسیار مناسب است. ممکن است که بسیاری از مسافران شما به صورت متعدد از خدمات شرکت گردشگری شما استفاده کنند. بنابراین برای استفاده بهتر میتوانید از آن ها بخواهید که از اپ گردشگری شما استفاده کنند. هزینه ساخت اپلیکیشن موبایل برای رزرو بلیط تور و خدمات گردشگری در شرکت ما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. شما میتوانید تعامل خود را با سایر مسافران خود حفظ کنید. از طریق پوش نوتیفیکیشن این امکان وجود دارد که اعلان هایی در مورد تورهای جدید، تخفیف ها ، مناسبت ها و غیره به گوش یهمراه افراد ارسال کنید و از این طریق از آن ها بخواهید که به اپلیکیشن و سایت خدمات گردشکری شما سر بزنند. 

البته لازم به ذکر است که طراحی اپلیکیشن گردشگری در اولیت دوم بعد از سئو سایت شرکت گردشگری شما است. زیرا باید شما از گوگل ورودی کننده داشته باشید تا بتوانید از آن ها بخواهید که از خدمات شما در اپ اختصاصی نیز استفاده نمایند. بنابراین طراحی سایت شرکت خدمات گردشگری و توریستی خود را آغاز کنید و برای دیگر مراحل مشاوران دیجیتال مارکتینگ شما را به صورت راگیان راهنمایی میکنند. برای اطلاعات بیشتر از هزینه ها و خدمات مربوط به سایت و نرم افزار میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.