شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت گل فروشی

گل و گیاه همواره نماد زیبایی و آرامش است. و از آن برای زینت دادن به محیط اطراف در منزل، خانه، مهمانی ها و غیره استفاده میشود. انسان ها از گذشته تا حال از گل و گیاهان در مناسبت های مختلف استفاده میکردند. اگر صاحب یک گلفروشی یا گلخانه هستید اعلام میداریم امروزه طراحی سایت گل و گیاه نیز یکی از سایت های پرطرفدار است. که بسیاری از افراد در مناسبت های مختلف برای ابراز محبت در این سایت ها سفارش گل میدادند. طراحی سایت گل فروشی کمک میکند که میزان درآمد خود را افزایش دهید. در طراحی سایت خدمات مجالس بخشی برای انتخاب گل و تزئینات وجود دارد که میتوانید با آن ها همکاری کنید.

در طراحی سایت گل فروشی باید به طراحی ظاهر سایت توجه زیادی کرد. تا کاربر با ورود به سایت شما تصور کند که وارد گلخانه یا فروشگاه گل فروشی شما شده است. به همین دلیل باید از رنگ های زنده و جذاب، اصول رابط کاربری و تجربه کاربری خوب استفاده کرد. بسیاری از افراد ترجیح میدهند که به صورت آنلاین با دارا بودن کاتالوگ گل فروشی اقدام به سفارش گل کنند. برای مثال شما میتوانید با تالار های پذیرایی همکاری داشته باشید. زیرا بسیاری از این عزیزان به دنبال همکاری با گل فروشی شما هستند. میتوانید از قابلیت های طراحی سایت تالار پذیرایی نیز استفاده نمایید.

طراحی سایت گل فروشی

امکانات طراحی سایت گل فروشی

برای هر نوع گل و گیاه میتوانید دسته های مختلفی خود تنظیم نمایید. تا کاربر بتواند از میان دسته ها آیتم موردنظر خود را انتخاب کند. کیفیت تصاویر در سایت گل فروشی بسیار مهم است. هرچه کیفیت تصاویر بهتر باشد کاربر بیشتر مجاب میشود. که سفارش گل و گیاه خود را از سایت شما بدهد. در قسمت گالری میتواند گل ها و گیاهان خود را قرار دهید. و جزئیات مربوط به هر گیاه را بنویسید. در مورد طریقه نگهداری، مقدار ماندگاری، قیمت و دیگر موارد توضیحات لازم را بنویسید.

در بخش نمونه کارها میتوانید سفارشات مشتریان قبلی را قرار دهید. یا اگر خدماتی مربوط به تزئیات ماشین عروش نیز انجام میدهید در این بخش تصاویر مربوطه را قرار دهید. در طراحی سایت گل فروشی در قسمت خدمات تمامی سرویس هایی که در زمانی تزئینات با گل و گیاه انجام میدهید را درج نمایید. خدمات میتواند شامل تزئیات دست گل عروس، ماشین عروس، تزئین مهمانی ها و مجالس و غیره باشد. که در مورد هر کدام توضیحات لازم به همراه قیمت را درج نمایید.

بخش سفارش نیز مشتریان میتوانند گل یا گیاه موردنظر به همراه سرویس مورد نظر را انتخاب کنند. و به مرحله پرداخت بروند. سفارش خود را ثبت کرده و هزینه تزئین گل را به صورت آنلاین پرداخت کنند. و در قیمت توضیحات آدرس گیرنده و ساعت تحویل را نیز درج نمایند.

امکانات طراحی سایت فروش آنلاین گل

جستجوی پیشرفته

دسته بندی محصولات

دارای لوگو ونماد

پشتیبانی آنلاین

ثبت نظر و امتیازدهی

وبلاگ و اخبار

پرداخت آنلاین با کارت

فروشگاه محصولات

تماس و درباره ما

گالری تصاویر و اسلایدر

پنل مدیریتی حرفه ای

قوانین و مقررات

شبکه های اجتماعی

امنیت بالا

رابط کاربری آسان

کدنویسی اختصاصی

کاملا ریسپانسیو

چت آنلاین

home graphic 1 -وب سازان مرصاد

سفارش طراحی سایت گل فروشی در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه گل فروشی خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

طراحی سایت فروش گل و گیاه

قیمت طراحی سایت گل فروشی

هر سایتی نیاز به تعمیر و نگهداری دارد. پشتیبانی سایت گل فروشی و گل خانه یکی از خدمات سایت شرکت وب سازان مرصاد است. بعد از طراحی سایت نیاز به پشتیبانی سایت نیز دارید. که در صورت لزوم آیتم های جدید به سایت شما اضافه شود. یا اگر مشکلی پیش آمد به سرعت برطرف شود. شرکت دئووب نگهداری و پشتیبانی سایت گل فروشی را یک ساله به صورت رایگان انجام خواهد داد. برای طراحی سایت فروشگاهی گل میتوانید از سایر سایت الگو برداری کنید. اما ایده های اصلی را ما به شما خواهیم گفت.

قیمت طراحی سایت گل فروشی به صورت کاملا منصفانه برای شما درنظر رفته خواهد شد. اگر افرادی قیمت بسیار ارزان یا خیلی زیاد پیشنهاد دادند بهتر است که دوری کنید. با توضیح در مورد انواع گل وگیاه میتوانید به تولید محتوا بهینه در سایت بپردازید. همچنین میتوانید لینکی به شبکه های اجتماعی بدهید و به تبلیغات در شبکه های اجتماعی بپردازید. که یکی از روش های بازاریابی اینترنتی است.

میتوانید بخشی را به محتواهای آموزشی در زمینه گل و گیاه ارائه دهید. یک سایت گل فروشی شما نیز یک سایت آموزشی نگهداری گل و گیاه نیز باشد.

پکیج برنزی

میلیون تومان 8
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات
  • بخش مرتبط با محصولات
  • داشتن بخش مرتبط با خدمات
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش نظرات
  • داشتن بخش اخبار
  • ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 12
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران
  • مشاوره آنلاین
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • رزرو آنلاین
  • سامانه چت آنلاین

پکیج طلایی

میلیون تومان 18
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اس ام اس
  • داشتن بخش تیکتینگ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

طراحی سایت گل فروشی با وردپرس

بسیاری از افراد به فکر طراحی سایت خدماتی برای خود افتاده اند. و یک گل فروشی یا گلخانه نباید از این قضیه مسثنی باشد. زیرا ارائه خدمات گل نیز جزو یک سایت خدماتی محسوب میشود. یکی از پلن های وب سازان مرصاد طراحی سایت با وردپرس برای گل فروشی ها است. وردپرس امکانات خوبی برای فروش گل و گیاه شما به صورت اینترنتی دارد. و بسیاری از سایت های فروش گل و گیاه از پلتفرم وردپرس در طراحی خود استفاده میکنند. طراحی سایت گل فروشی با وردپرس پیشنهاد ما به شما است.

با پلتفرم وردپرس سریع تر و با هزینه بسیار کمی میتوانید سایت فروشگاه گل و گیاه خود را راه اندازی کنید. همچنین کار با مدیریت محتوای وردپرس برای شما راحت تر و کاربردی تر است. قالب وردپرس برای سایت گل فروشی شما میتواند از صفر طراحی و کدنویسی شود. یا اینکه از قالب آماده سایت استفاده شود. که هزینه کمتری برای شما خواهد داشت. طراحی سایت گل فروشی با وردپرس با قالب اختصاصی را پیشنهاد میدهیم که ظاهر سایت تماما با توجه به سلیقه شما شکل گیرد. در ضمن برای جلب نظر مخاطبان به مناسبت های مختلف مانند ، تخفیف های متنوع ارائه دهید.

طراحی سایت گلخانه

مزایای طراحی سایت گل فروشی

اگر صاحب گل فروشی یا گل خانه هستید و مشتریان شما نسبت به قبل بسیار کمتر شده اند. طراحی سایت گل فروشی را به شما پیشنهاد میدهیم. زیرا با شرایط قرنطینه ممکن است بسیاری از مردم از منزل خود برای خرید گل به شما مراجعه نکنند. یا بسیاری از افراد مراسم، جشن عروسی، تولد دارند و در سایت به دنبال سایت گل فروشی میگردند تا خدمات تزئیات گل برای ماشین عروس، دسته گل و غیره را انجام دهد. مغزه گل فروشی شما فقط به افراد محدودی که به شما نزدیک باشند سرویس دهی میکند.

با طراحی سایت گل فروشی میتوانید دایره مشتریان خود را افزایش بدهید. هرچه امکانات و خدمات شما حرفه تر باشد. به طبع افراد نیز برای سفارش گل به شما مراجعه میکنند. با طراحی وبسایت فروشگاهی گل میتوانید از سایر رقیبان خود جلو بزنید. شما میتوانید خمات خود را در سایت فروش گل خود افزایش دهید. برای مثال تصور کنید که شما رفا یک خدمات محدودی را انجام میدادید. اما در سایت خود متوجه درخواست ها با ایده های ناب برای مشتریان میشوید که کسب و کار شما را رونق خواهد داد. و فروش شما را به میزان زیادی افزایش میدهد.

طراحی سایت گل فروشی ارزان

هدف از طراحی سایت گل فروشی برندسازی کسب و کار شما است. یک نمایشگاه گل و گیاه نیاز به طراحی سایت گل گیاه دارد. که هم جنبه آموزشی داشته باشد و هم جنبه معرفی و فروش گل وگیاهان. همچنین میتوانید در سایت خود انواع روش های تزئینی گل را بیان کنید. و همین منجر به جذب افراد زیادی به سایت شما خواهد شد. این فرصت را میدهید که افراد از هر نقطه ای که در شهر هستند خدمات گل و گیاه را از شما درخواست نمایند.

خرید اینترنتی بسیار لذت بخش است. زیرا سایت شما مانند ویترینی از تمام گل ها است. که کاربر میتواند در عرض چند دقیقه تمام گل و گیاهان شما را مشاهده کند. همچنین شما میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز سفارش گل و تزئینات گل را از مشتریان خود دریافت نمایید. که بدین صورت شما حتی در روزهای تعطیل نیز میتوانید درآمد و فروش خود را داشته باشید. با یک سایت ارزان نیز میتوانید با حداقل ترین بودجه سایت فروش گل خود را داشته باشید.

طراحی سایت ارزان گل فروشی یکی از پلن های طراحی ما است. که هدف ما ارائه خدمات طراحی سایت با توجه به بودجه شما است. که بتوانید با بودجه کمی که دارید نیز صاحب سایت استاندارد گل و گیاه خود شوید. و از این راه گل فروشی خود را تبدیل به برند حرفه ای کنید.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...