شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی صرافی بایننس

طراحی اسکریپت ارز دیجیتال انواع مختلفی را دارد که ما به شما در این بخش توصیه میکنیم طراحی اسکریپت صرافی ارز دیجیتال بایننس را مطالعه نمایید. در بخش اسکریپت صرافی p2p میتوانید نوع نظیر به نظیر در سیست خرید و فروش ارز دیجیتال را مشاهده نمایید. در واقع طراحی صرافی بایننس آسان تر از صرافی p2p است زیرا به صورت غیر متمرکز بوده و افراد میتوانند به راحتی بدون احراز هویت از طریق سایت شما وارد سایت بایننس DEX شده و خرید و فروش خود را انجام دهند. اما شما میتوانید هر دو حالت p2p و DEX را داشته باشید.

هر فرد علاقه به صنعت رمزنگاری تمایل دارد که طراحی سایت صراف ارز دیجیتال مانند بایننس داشته باشد. صنعت رمز نگاری و پلت فرم های مبادله ارزهای رمزنگاری شده در جهان از شهرت زیادی برخوردار هستند. در حال حاضر پلتفرم های زیادی برای خرید و فوش رمز ارز در بازار جهانی وجود دارد. اما تعداد محدودی هستند که توانسته شهرت و محبوبیت زیادی را کسب نمایند. اسکریپت بایننس یک نرم افزار مبادله آماده ارزهای پایه ای است که کمک میکند تا بتواند از ویژگی و پلاگین های این سایت ارز دیجیتال استفاده نمایید.

مزایای اسکریپت ارز دیجیتال بایننس

  • کارمزد بسیار پایین برای معاملات
  • حجم معاملات بسیار بالا و رابط کاربری پیشرفته
  • ویژگی هایی امنیتی که سایت بایننس ارائه میدهد باعث حس اعتماد بیشتر به کاربران میشود.
  • با گذشت زمان میتوانید هر رمز ارز با هر شبکه دلخواه را به اضافه کرده و از آن استفاده نمایید.
  • ارائه تمامی رمز ارز ها و خدمات همه ارز های بایننس و داشتن کیف پول داخلی
  • سرعت بالا
  • عدم اختلاف قیمت با قیمت جهانی
  • مدیریت موجودی ها
  • ریسک های امنیتی بسیار کم
  • راه اندازی با کاربران محدود و کم
  • خرید فروش ارز مانند پرفکت مانی، ووچر
  • ارائه همه رمز ارز های بازارهای بایننس و و شبکه های آن ها
  • سرعت معاملات بسیار بالا است

معایب صرافی بایننس

نداشتن مارکت های تومان باید در ابتدا به یک رمز ارز تبدیل کنید سپس بتوانید خرید و فروش های خود را انجام دهید

وابسته به سیستم بایننس و تحریم بودن این سیستم
البته باید توجه که باید سئو سایت ارز دیجیتال برای شما انجام شود تا در رتبه های اولیه گوگل قرار بگیرید و مانند بایننس تبدیل به برند شوید.

طراحی صرافی بایننس
طراحی سایت صرافی رمزینکس

شما به راحتی میتوانید هر تعداد رمز ارز که میخواهید به سیستم خود اضافه کنید. البته باید آن رمز ارز در سیستم بایننس وجود داشته باشد چون api از آنجا گرفته میشود. برای پیاده سازی ارز تتر Tether در این روش میتوان تمامی شبکه های تتر از جمله BEP2، ERC20 و TRC20 را داشت. شما میتوانید شبکه های قدیمی را حذف کنید و شبکه های جدید تتر را که در آینده قرار است وجود داشته باشد را اضافه نمایید.

از معایب این روش این است که کیف پول اختصاصی برای کاربران ساخته نمیشود. کاربران میتوانند از کیف پول رمز ارز ها در سایت شما استفاده نمایند. از آنجایی که موجودی تمامی ارز ها در بایننس است از این رو مدیریت آن نیز بسیار ساده است و ریسک امنیتی بسیار کمتری دارد. شما میتوانید از شبکه های متفاوت استفاده نمایید برای مثال یک کاربر شبکه اتریوم قرار میدهد و شما میتوانید شبکه ترون برداشت نمایید.

در واقع در این روش دیگر نیازی ندارید که از کاربران و سفارش گذاری های فیک استفاده کنید. در واقع با دارا بودن یک کاربر نیز میتوانید این روش را انجام داده و خرید و فروش های خود را داشته باشید. زیرا کاربران شما با کاربران بایننس که از سایت های دیگر نیز هستند ادغام میشوند.

پشتیبانی از بیش از 150 ارز و توکن رمز نگاری شده . شما میتوانید مبادلات پیشرفته را به صورت ساده نیز انجام دهید. در این صورت مبدتدیان نیز مانند متخصصان میتوانند مبادله رمز ارز داشته باشند. معامله گران میتوانند فعالیت های خود را به صورت آنی و ایمن انجام دهند. شما میتوانید کارمزد های معاملات، برداشت و سپرده را در هر زمان تغییر دهید. با استفاده از پنل مدیریت ارز های پایه میتوانید آن ها را به لیست رمز ارز های موجود اضافه کنید. در لحظه تراکنش های بسیار زیادی با سرهت بالا انجام میشوند. همچننین موردی که باید ذکر شود این است که باینن از چندین زبان زنده دنیا پشتیبانی میکند. از آنجایی که کاربران سای ها در باینن با هم ادغام میشوند بنباراین حجم معاملات و نقدینگی بالا میرود.

در واقع بایننس یکی از بزگتری صرافی های ارز دیجیتال است که بیش از 13 میلیون کاربر فعال در دنیا دارد. در بخش ثبت سفارش زنده باعث میشود که دو رمز ارز با هم مبادله داشته باشند. از آنجایی که کارمز این سایت بسیار پایین است باعث شده است که بسیاری از کاربارن برای ایجاد حساب به این سایت بروند. شما میتوانید برای هر معامله برداشت، سپرده، تراکنش، رمزنگاری، کاکزد و غیره داشته باشید که صرف مدت بسیار کوتاه سود بسیار زیاد را کسب خواهدی کرد. برای جذب کاربران در سایت صرافی ارز دیجیتال خود باید سعی کنید که مانند بایننس یک استراتژی کامل داشته باشید.

طراحی صرافی ارز دیجیتال غیر متمرکز

همانطور که گفته شد در مارکت اختصاصی تفاوت قیمتی فاحشی ممکن است که با قیمت جهانی به وجود آید. اما بخش جذاب در این روش این است که هسته معاملاتی از بایننس بوده و بسیار دقیق و سریع کار میکند. میتوانید مانند طراحی سایت نوبیتکس، چارت ترید ویو داشته باشید و لیست سفارشات خرید و فروش ها در بایننس وجود دارد و تفاوت قیمتی با بازار جهانی ارزی وجود ندارد.

از معایب این روش این است که در این بازار تومان معنایی نداشته و شما باید برای اینکه خرید و فروش انجام دهید در ابتدا تومان را به یک ارز مانند تتر تبدیل نمایید. و سپس خرید خود را انجام دهد زیرا سیستم بایننس پذیرفتن ارزهای دیجیتال است نه ریال یا تومان. در این روش امکان خرید و فروش پرفکت مانی، ووچر، وب مانی وجود دارد. زیرا بسیاری از صرافی های آنلاین این خدمات را به مشتریان خود ارائه میدهند.

لازم به ذکر است که هزینه پشتیبانی و راه اندازی این روش نسبت به حالت بایننس بسیار کمتر است و شما میتوانید با یک تیم فنی کم نیز سایت خود را راه اندازی نمایید. شما در بایننس میتوانید بی نهایت رمز ارز داشته باشید. مزیت و تفاوت طراحی متمرکز و غیر متمرکز کم نیست.

یکی از سوالاتی که مطرح میشود این است که بایننس ایران را تحریم کرده و باید دید که چگونه میتوان از آن استفده کرد. در واقع صرافی برای لاگین به پنل مدیریت از ip های غیر ایران وارد شود. و همچنین لازم به ذکر است که در بایننس شما محدودیت تعریف ارز دیجیتال ندارید اما در روش صرافی متمرکز دارید.