شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج

یکی از صفحاتی که در سایت ها چه خدماتی، چه فروشگاه و یا چه معرفی مهم است لندینگ پیج ها هستند. طراحی صفحه فرود یا به اصطلاح Landing Page به شیوه ای نوین مخاطبان را به سایت شما هدایت میکند. صفحه فرود دروازه ای به سایت شما است که در طراحی سایت و همچنین سئو سایت بسیار مهم است. اگر کسی یک عباراتی را در گوگل سرچ کند. و گوگل نیز در نتایج یک صفحه مرتبط با سایت شما را نشان دهد. صفحه مربوطه لندینگ پیج شما محسوب خواهد شد. برای مثال میخواهید که در رسانه های اجتماعی به ساخت کمیین تبلیغاتی بپردازید و از آن طریق کاربران را به صفحه خاصی از سایت خود رهنمون سازید.

در ایمیل مارکتینگ نیز صفحه ای ویژه طراحی میکنید و مخاطبان شما با باز کردن ایمیل شما و کلیک بر روی آن به صفحه مربوطه به سایت شما بیایند. برای مثال برای مشتریانی که غیر فعال شده اند و به سایت فروشگاهی شما مدتی است سر نزده اند. با طراحی صفحه فرود مختص آنان، پیشنهادات ویژه و تخفیف را ارسال میکنید. و محصولات جدید و مورد علاقه مشتریان فروشگاه اینترنتی خود را به آنا پیشنهاد میدهید.

نکات طراحی صفحه فرود

شاید متوجه شده اید که برای چه صفحه فرود طراحی میشود بله در طراحی سایت برای صفحه اول است. شما اگر لینک صفحه اصلی سایت را افراد بدهید. به نتیجه مورد نظر خود نخواهید رسید. زیرا افراد با مشاهده پیام تبلیغاتی شما لینک را کلیک میکنند. اما به صفحه اصلی سایت میروند. و نمیدانند که کجا میتوانند به صفحه موردنظر که در تبلیغات آمده است مراجعه کنند. و از این طریق کاربر دچار سردرگمی خواهد شد. به دلیل است که در ساخت کمپین تبلیغاتی باید به طراحی صفحه فرود ویژه و مخصوص هر موضوعی بپردازیم.

طراحی صفحه فرود اگر به صورت استاندارد و هدفمند صورت گیرد. و مناسب با هر ساخت کمپین تبلیغاتی و اجرا میشود. میتواند به شدت مشترین بالقوه را به مشتریان اصلی تبدیل کند. و نرخ بازدید مخاطبان هدفمند را افزایش دهد. محصول یا خدمات هرچه باشد مهم نیست. چیزی که مهم است بتوانید نظر مخاطبان را به سمت خدمات و محصولات خود جلب نمایید. طراحی صفحه فرود بخش مهمی از فرآیندهای تبلیغات کلیکی CPC و PPC است. این صفحه کمک میکند که یک راست مخاطب را به صفحه موردنظر خودشان هدایت کنید.

طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج
طراحی سایت رایگان

درباره طراحی صفحه فرود

گاهی از یک صفحه فرود برای افزایش نرخ بازدید و مدت زمان سپری شده در سایت استفاده میشود. پیش از طراحی لندینگ پیج باید هدف خود را مشخص کنیم. طراحی صفحه فرود باید متناسب با ایمیل یا کمپین تبلیغاتی مورد نظر باشد. بعد از مشخص کردن هدف از طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج باید به نوشتن CTA بپردازیم. محتوای CTA باید متناسب با لندینگ پیج باشد. صفحات فرود اهداف مشخص خود را دارند. که این اهداف محدودت زمانی خواهد داشت. بنابراین در صفحه فرود پیام های مهم به دور از پیچیدگی را مطرح کنید.

متنی که در صفحه فرود خود استفاده مکیند سعی کنید که واضح و در عین حال قانع کننده باشد. تا کاربر کلیک کند و به صفحه موجود در سایت شما بیاید. اشخاصی که به صفحه فرود وارد میشوند افرادی علاقه مند هستند. زیرا در ابتدا بنر تبلیغاتی شما در اینترنت یا ایمیل شا را دیده اند. و با علاقه خود وارد صفحه مورد نظر در سایت شما میشوند. برای مثال اگر میخواهید با طراحی صفحه فرود افراد را ترغیب به خرید در سایت فروشگاهی خود کنید. مراحل خرید و سفارش را تا حد لازم ساده سازی کنید.

سفارش طراحی صفحه لندینگ پیج در وب سازان مرصاد

طراحی صفحه فرود باید همراه با محتوای مناسب باشد. و از لینک دادن به دیگر صفحات سایت دوری کنید. زیرا وجود لینک های بسیار حواس کاربر را از هدف اصلی خود پرت خواهد کرد. تنها لینک هایی که باید در صفحه فرود شما باشد Call To Action ها است. صفحه فرود موجب تقویت بازاریابی اینترنتی و برندینگ شما خواهد شد. نمونه صفحات لندینگ پیج را مشاده کنید. همانطور که میبینید همه آنا ها میخواهند که خدمات یا محصول خاص شما را ارائه دهند. و از جزئیات دوری خواهند کرد.

اگر طراحی صفحه فرود متناسب با کمپین تبلیغاتی طراحی شده است. باید هماهنگ با یکدیگر باشند. طراحی لندینگ پیج مناسب نیاز به سعی و خطا دارد. فهرستی از پیشنهادات خود را برای کمپین اینترنتی خود تهیه کنید. تا بتوانید به مخاطبان خود کمک نمایید تا به صورت هدفمند از سایت شما استفاده نمایند. بعد از شناخت مشتریان، نیازها، اهداف سازمان و غیره به طراحی میپردازید. و یکی از بهترین پیشنهادات خود در در صفحه فرود قرار میدهید. تا افراد مجاب شوند که بر روی آن کلیک نمیاند.

مشاوره طراحی سایت با وب سازان مرصاد

هزینه طراحی صفحه لندینگ پیج

رعایت اصول طراحی صفحه لندینگ پیج و هماهنگی عناصر آن از جمله گرافیک، جلوه های بصری، متن فراخوان، دکنه های کال تو اکشن و غیره جهت خدمت به صفحه اصلی صفحه فرود بسیار مهم است. باید با دید باز این هوشمندی را انجام بدهید تا بتوانید فرصت ها را تحقق بخشید. هزینه طراحی صفحه لندینگ پیج در شرکت ما با توجه به کیفیتی که وجود دارد بسیار مقرون به صرفه است. بنابراین به شما توصیه میکنیم که دل نگرانی بابت کارایی و نرخ آن نداشته باشید.

برای اطلاع از هزینه طراحی لندینگ پیج میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا به صورت رایگان به شما ارائه خدمات مشاوره بدهند. لازم به ذکر است که در شرکت ما سه نوع طراحی صفحه لندینگ پیج انجام میشود که شما میتوانید یکی از پکیج ها را به دلخواه انتخاب نمایید. برای ارائه طرح گرافیکی و نیازمندی ها میتوانید طی جلسه ای آنلاین یا حضوری با کارشناسان ما صحبت نمایید.

هدف این است که صفحه لندینگ شما بتواند کاربران را به خود جذب نماید و فروش شما را افزایش دهد. به همین دلیل این کار صرفا به طراحی محدود نمیشود. مشاور دیجیتال مارکتینگ در وب سازان مرصاد بر روی بالا بردن نرخ کلیک صفحه لنیدنگ شما تمرکز میکند تا بتوانید با هزینه طراحی صفحه لندینگ پیج بسیار ناچیز، سودآوری بسیار زیادی داشته باشید.

طراحی لندینگ پیج حرفه ای

 

دکمه فراخوان یا Call To Action ها تاثیر زیادی بر روی رسیدن کاربر به هدف است. در این مرحله باید بتوایند به گونه ای کاربر را قانع کنید تا اقدامی که میخواهید را انجام دهد. که اگر به درستی در این قسمت عمل نکنید کاربر صفحه شما را میبندد. باید در این بخش حس اعتماد در کاربر ایجاد کنید. حس فوریت برای مثال مشخص کردن یک بازه زمانی مشخص باعث میشود. که کاربر از این فرصت استفاده کند. و از آنجایی که ممکن است دیگر این پیشنهاد را نبیند به فروشگاه اینترنتی شما مراجعه میکند.

برای مثال 15 روز به کاربر خود فرصت میدهید تا به سایت فروشگاهی شما بیاید و تخفیف لازم را دریافت کند. یا اینکه محصول مورد نظر شما را با قیمت بسیار پایین خریداری کند. یا در سایت دانلود خود میتوانید بخشی برای دانلود بعضی از فایل های خود به صورت رایگان ارائه دهید. یا برای مثال در سایت خدماتی خود میتوانید بخشی را برای ارائه خدمات ارزان قرار دهید. یا در سایت تبلیغاتی خود میتوانید آگهی های تبلیغاتی فوری را در این بخش قرار دهید. برای مثال در دیجی کالا این ایمیل های تبلیغاتی به مناسب تخفیف های متفاوت ارسال میشود. که در طراحی سایت دیجی کالا این بخش را برای قرار دادن لندینگ پیج های خود ایجاد میکنیم.

اثرگذاری طراحی صفحه فرود

هر صفحه فرود باید ک فراخوان و یک هدف مشخص داشته باشد. صفحه فرودی که تک منظوره باشد باعث افزایش نرخ تبدیل در لندینگ پیج خواهد شد. دکمه مربوط به طراحی صفحه فرود باید با کل متن و صفحه مورد نظر هماهنگی داشته باشد. و نوع طراحی ظاهری آن باید بسیار جذاب باشد. به همین دلیل سعی کنید از تصاویر جذاب و باکیفیت استفاده کنید. زیرا جلوه های بصری بر روی ذهن بیننده تاثیر بسیار خوبی خواهد گذاشت.

طراحی صفحه فرود خوب میتواند موجب افزایش اعتبار و جایگاه شما در میان مخاطبان شود. و کاربران حس بهتری نسبت به شرکت یا محصول شما خواهند داشت. صفحه فرود به چند بخش تقسیم بندی میشود. که میتوان به سر تیتر، متن پیشنهادی، فراخوانی و غیره اشاره کرد. یا میتوایند برای اثبات برند و ترغیب کاربران به خرید شواهدی ارائه دهید. برای مثال این شواهد میتواند حاوی آمار مربوطه نسبت به خرید ، نرخ کلیک، دسترس کاربران به خدمات شرکت شما و غیره باشد. باید به طراحی صفحات متعددی بپردازید تا از میان آنان بفهمید که کدام یک نرخ تبدیل بهتری خواهد داشت. ترکیب طراحی خوب همراه با پیام های جذاب نرخ تبدیل را بالا میبرد. بنابراین سعی کنید که بر روی پارامترهای تعیین کننده حرفه بودن صفحه فرود خود تمرکز کنید.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...