شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی فروشگاه اینترنتی C2C

همانطور که میدانید سایت های زیادی مانند دیوار و شیپور راه اندازی شده اند که بر اساس معامله مستقیم کاربر با کاربر هستند. طراحی فروشگاه اینترنتی C2C در واقع یک سیستم آنلاین ارتباط بین مشتری با مشتری است. هر فرد عادی پس از ثبت نام میتواند کالای خود اعم از نو یا دست دوم را با توضیحات برای فروش قرار دهید. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی C2C فضایی را برای خرید و فروش آسان میان افراد جامعه فراهم میکند. که مخفف کلمه Customer to customer است. سایت شما یک پلتفرمی است که یک شخص هم میتواند فروشنده محصولات خود باشد. هم میتواند خریدار محصولات دیگر افراد باشد.

سایت فروشگاه اینترنتی c2c مانند یک دیوار از آگهی های افراد مختلف جامعه میماند. در این نوع فروشگاه کاربران در ابتدا ثبت نام میکنند. و در قسمت حساب کاربری خود میتوانند یک یا چند آگهی فروش قرار دهند. باید تمام موارد مربوط به آگهی خود را اضافه کنند. سپس به سمت مدیر سایت ارسال میشود. و پس از تایید در سایت قرار گرفته میشود. همچنین کاربران میتوانند برای هر آگهی فروش درخواست سفارش بفرستند. با فروشنده محصول در ارتباط باشند. و سپس محصول را خرید نمایند.

بدانید طراحی فروشگاه اینترنتی c2c بزرگی نظیر ebay، اولین و بهترین مدل کسب و کار c2c است. در قدیم افراد آگهی های خود را در بخش نیازمندی های روزنامه ها به چاپ میرساندند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی این کار از طریق سایت c2c اینترنتی قابل انجام است.

طراحی فروشگاه اینترنتی C2C شبیه دیوار

برای طراحی سایت مشابه شیپور یا دیوار نیاز به یک پلتفرم قوی دارید. شرکت وب سازان مرصاد استفاده از پلتفرم اختصاصی طراحی فروشگاه اینترنتی C2c را ارائه میدهد. هدف ما رشد و پیشرفت کسب و کار شما در حوزه فروش آنلاین است. شرکت ما بستری حرفه ای را برای شما فراهم نموده است. تا بتوانید یک سایت آگهی و نیازمندی پیشرفته داشته باشید. و با بهترین ها در این حوزه رقابت کنید.

اگر قصد طراحی فروشگاه اینترنتی c2c نظیر دیوار، شیپور، باما و غیره را دارید. در ابتدا باید ویژگی های برتر این نوع فروشگاه ها استخراج شود. سپس بر اساس ایده های شما یک سبک متفاوت از فروشگاه اینترنتی c2c ارائه دهید. که مشابه نمونه های دیگر نباشد. کپی کردن خوب است. اما سعی کنید ایده های منحصر به فرد خود را در این نوع فروشگاه ها پیاده کنید. تا تبدیل به یک برند دیگر شوید. شرکت ما یک پلتفرم حرفه ای برای طراحی سایت آگهی c2c برای شما فراهم میکند. تا بتوانید ایده های ناب خود را در آن به واقعیت برسانید.

سئو سایت داروخانه
طراحی سایت رایگان

طراحی فروشگاه آنلاین C2C

طراحی سایت های بین مشتری و مشتری این روزها بسیار زیاد شده است. شما با سایت ها و اپلیکیشن های زیادی کار میکنید که از این شیوه بهره برده اند. سایت های زیر در دسته کسب و کارهای C2C قرار میگیرند :

این مدل از کسب و کار توسط افراد جامعه ایجاد میشود. گزینه های بسیار بیشتری وجود دارد و به همین دلیل تنوع در خرید بسیار زیاد است. این نوع کسب و کارها تعامل میان مشتریان را تسهیل میبخشند.

مدل C2C یا مشتری به مشتری چیست ؟

مدل Customer To Customer یک الگوری تجاری است که به موجب آن مشتریان میتوانند در یک پلتفرم به صورت آنلاین با هم معاملات انجام دهند. در واقع درآمدزایی سایت هایی که بر اساس C2c ایجاد میشوند بر اساس تبلیغات و یا دریافت کارمزدی است که بر اساس فروش کالاهای دست دوم میان مشتریان و یا مصرف کنندگان وجود دارد.

با توجه به مدل بازاریابی c2c شرکت هایی مانند Ebay, Etsy و craigslist محبوبیت پیدا کردند که در ایارن نیز سایت هایی مانند دیوار و شیپور بر اساس این نمونه فعالیت دارند. سایتی مانند آمازون هم از مدل C2C و هم از طراحی B2C استفاده میکنند که میان مشاغل با مشتریان و مصرف کننده با مصرف کننده است.

از معایبی که مدل c2c دارد این است که روش های پرداخت گاهی مشکل ساز هستند. برای مثال طراحی سایت ارز دیجیتال P2P امروزه توانسته است که مدلی شبیه به Customer To customer داشته باشد اما به سبک خود که بسیار امن تر است و پرداخت ها به صورت مشخص به سایت پرداخت میشود. اما سایت هایی که در سبک c2c هستند پرداخت امن میان مشتری با مشتری ندارند.

مزایای آن این است که واسطی در مدل های customer to customer وجود ندارد که در دنیای واقعی پیدا کردن همچنین معاملاتی کمی سخت است. بعضی از سایت های مزایده نیز توانسته اند از این ندل بهره ببرند. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله طراحی سایت مزایده و حراجی آنلاین را مطالعه فرمایید.

طراحی سایت آگهی مشابه دیوار و شیپور

شما میتوانید با سایت هایی نظیر دیوار، شیپور و غیره رقابت کنید. اما بدانید که در ابتدا باید مسیر و اهداف خود را شفاف سازی کنید. باید بدانید که این راه طولانی و پر خطر است. باید دارای پشتکار بسیار خوبی باشید. زیرا طراحی سایت فروشگاهی c2c تنها راه حل موفقیت شما نیست. باید بتوانید در حوزه های سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ نیز فعالیت چشمگیری داشته باشید

در طراحی سایت مشابه دیوار کاربران به صورت مستقیم میتوانند با هم درارتباط باشند. طراحی سایت آگهی و نیازمندی های آنلاین نیازمند به وجود یک تیم حرفه ای دارد. تا بتواند یک سایت حرفه ای و با کیفیت به شما تحویل دهند. استفاده از سیستم های آماده در طراحی سایت مشابه شیپور مناسب نیست. زیرا با گذشت زمان متوجه خواهید شد. که باید پلتفرم اختصاصی منحصر به فرد خود را داشته باشید.

اگر به در ابتدای مسیر هستید. شرکت ما طراحی فروشگاه اینترنتی c2c اختصاصی را به شما پیشنهاد میدهد. اگر خود دارای یک فروشگاه هستید. تیم ما نواقص کار شما را آنالیز میکند. و یک پلتفرم اختصاصی با رابط کاربری حرفه ای برای شما کدنویسی خواهد کرد.

طراحی مدل کسب و کار

لازم به ذکر است در طراحی سایت فروشگاهی باید مدل کسب و کار شما طراحی شود. باید تمام اطلاعات لازم در مورد شرکت خود را ارائه دهید. اینکه وظیفه هر شخص چه کاری است. و پروسه عملیات های خرید و فروش شما به چه صورت است. تا با استفاده از این اطلاعات یک مدل فروشگاهی اینترنتی ویژه چیده شود.

پلتفرم حرفه ای 

حائز اهمیت است در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی c2c باید از یک تیم حرفه ای و معتبر استفاده نمایید. تا با توجه به نیازهای شما بتواند یک پلتفرم مختص کسب و کار شما را طراحی کند. شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد با بهره گیری از تمام امکانات، پلتفرمی ویژه برای شما طراحی خواهد کرد. که میتوانید آن را به راحتی توسعه دهید و از نظر اصول سئو سایت که گوگل تعینن کرده بهینه شده است.

رابطه کاربری

رابطه کاربری در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، ظاهر و گرافیک سایت بسیار مهم است. بدین منظور میتوانید یا خود طرح خود را ارائه دهید. یا به تیم طراحان ما بسپارید. تا مطابق با کسب و کار فروش شما فضای گرافیکی سایت را طراحی کنند. تجربه کاربری در طراحی فروشگاه اینترنتی c2c بسیار مهم است. زیرا اگر کاربر به راحتی نتواند با سایت فروشگاهی شما کار کندو آن را ترک خواهد کرد.

پلن های بازاریابی و فروش

شرکت وب سازان مرصاد به عنوان معتبرترین شرکت طراحی سایت فارسی زبان، به طور کامل نیازها و پلن های شما را آنالیز میکند. و با توجه به کسب و کار و نحوه فروشی که دارید. بهترین پلن کسب و کار مناسب شما را ارائه میدهد. تا با بهره گیری از این نقشه بتوانید پیشرفت کنید. و دایره فعالیت کاری خود را گسترش دهید.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...