شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی قالب اختصاصی وردپرس

طراحی قالب اختصاصی وردپرس یک گامی بلند برای شما است که میخواهید با این سیستم مدیریت محتوای محبوب کار کنید. شما میتوانید هم با سیستم مدیریت محتوای وردپرس کار کنید و هم اینکه قالب اختصاصی خود را داشته باشید. بنابراین بهتر است که فرآیند طراحی سایت وردپرسی به صورت اختصاصی را به شرکت طراحی سایت حرفه ای وب سازان مرصاد بسپارید. وب سازان مرصاد مفتخر است که با طراحی قالب وردپرس اختصاصی تمامی قابلیت هایی که نیاز دارید را در وردپرس برای شما پیاده سازی کند.

وردپرس یکی از سیستم های محبوب است و بسیار قدرتمند است زیرا یک شرکت بسیار بزرگ متشکل از برنا مه نویسان بزرگ وردپرس را کدنویسی میکنند. همانطور که میدانید شرکت ها و سایت های زیای هستند که قالب آماده وردپرس به فروش میرسانند. بعضی از این قالب های آماده رایگان هستند و شما میتوانید از آن ها استفاه کنید.

تعداد زیادی قالب آماده توسط شرکت ها وتوسعه دهندگان وب سایت طراحی میشوند که همگی باید بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس نصب شوند. همگی این قالب های آماده بروزرسانی میشوند. امااین قالب ها کاربر را محدودمیکند.کاربر برای تغییرات بیشتر ناچار میشود که بر روی هسته وردپرس کد ها را تغییر دهد که مناسب نیست زیرا در صورت انجام اشتباه قالب سایت آپدیت نمیشود. بسیاری از افراد و شرکت ها هستند که میخواهند قالب وردپرس را به صورت اختصاصی داشته باشند تا تمام سلایق خود را بر روی آن استفاده نمایند.

ویژگی های قالب اختصاصی وردپرسی

  • اصول کدنویسی در آن به خوبی رعایت شده باشد و ساختار سایت بهینه باشد که همین موجب افزایش سرعت سایت میشود.
  • باید پوشش های امنیتی متعدد در هسته سایت قرار داده شود.
  • باید قالب سایت قابلیت توسعه داشته باشد تا بتوانید ماژول ها و امکانات متعددی به آن اضافه کنید.
  • باید قالب سایت با افزونه های وردپرسی که وجود دارد سازگاری داشته باشد.
  • صفر تا صد قالب باید طبق سلیقه شما طراحی و کدنویسی شود
  • باید طراحی قالب مطابق با برند و رنگ بندی بروز و ساختار مدرن روز باشد
  • قالب اختصاصی وردپرس باید با سیستم های وردپرس و ووکامرس سازگار باشند.
  • باید قالب به صورت ریسپانسیو طراحی شود.
  • بایددر طراحی و کدنویسی اقل باختصاصی وردپرس از آخرین تکنولوژِ های روز استفاده کرد که بتوان سایت را به صورت منظم نیز بروزرسانی کرد.
سفارش طراحی سایت با وردپرس با وب سازان مرصاد

طراحی قالب اختصاصی وردپرس با وب سازان مرصاد

شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد متشکل از برنامه نویسان و طراحان مجرب و حرفه ای است که میتوانند پیچیده ترین قال ها را نیز طراحی کنند. تیم ما طراحی قالب اختصاصی وردپرس را طبق خواسته شماانجام میدهد که در این صورت امنیت و کارایی شما همواره مهم خواهد بود. ما خدمات پشتیبانی قالب های اختصاصی وردپرس را نیز انجام میدهیم. و تمام آموزش های لازم برای کار با قالب سایت را به شما میدهم.

تعرفه طراحی قالب اختصاصی وردپرس

هزینه طراحی قالب اختصاصی وردپرس باید با توجه به امکانات، قابلیت ها، نوع طراحی، شرح پروژه ، نوع کسب و کار شما و بسیاری از موارد تخمین زده شود. شما میتوانید فرم مقابل را پر کنید و به کارشناسان ما ارسال نمایید تا با شما تماس حاصل کنند.

طراحی قالب اختصاصی وردپرس

معایب طراحی قالب غیر استاندارد وردپرس

افراد تصور میکنند که طراحی و کدنویسی قالب سایت وردپرسی به صورت اخصتصای کاری آسان است. اما اگر شما به درستی عمل نکنید سایت را دچار مشکلات زیادی خواهید کرد. شرکت هایی که قالب وردپری به فروش میرسانند بسیار قوی و متشکل از هزاران متخصص هستند. بنابراین شما باید به جزئیات در طراحی قالب اختصاصی وردپرس توجه زیادی داشته باشید. در ادامه این موارد و مشکلات برای قالب های غیر استاندارد وردپرس به وجود خواهد آمد.

  • عدم رعایت نکات ایمنی در طراحی قالب اختصاصی وردپرس
  • مواجه شدن قالب سایت با خطاهای متعدد هنگام نصب افزونه
  • وجود دشواری ها در توسعه قالب سایت
  • از اصول کدنویسی بهینه سازی و سئو سایت استفاده نشده است
  • در موبایل و تبلت ریسپانسیو نیست

چه زمانی نیاز به طراحی قالب وردپرس اختصاصی داریم ؟

ظاهر سایت

اگر از قالب های آماده استفاده میکنید بدانید که ظاهر سایت شما ممکن است در سایت های دگیر نیز مشادهده شود. اگر جزو افرادی هستید که منحصر به فرد بود نسایت مهم است اقدام به طراحی قالب اختصاصی وردپرسی کنید. بسیاری از مشتریان نمونه هایی به ما پیشنهاد میدهند که به صورت اختصاصی طراحی شده اند. بنابراین شما نیز با طرح و قالب اختصاصی داشته باشید تا سایت شما مشابه با نمونه مدنظرتان شود.

برندسازی سایت

اگر در حیطه برندسازی فعالت دارید توصیه میکنیم که حتما از قالب اختصاصی وردپرس استفاده کنید در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهید شد. قالب های آماده برای افراد و شرکت های نوپا مناسب است. شما به امکاناتی نیاز دارید که در قالب های آماده وردپرسی نمیتوانید آن را پیاد هیازی کنید. و نمیخواهید که بیش از اندازه نیز پلاگین برای آن نصب نمایید.

امنیت سایت

برای شما امنیت سایت بسیار مهم است. زیرا یخواهید که حیم خصوصی کاربران خود را حفظ نمایید. براتان مهم است که کدنویسی قالب شما به گونه ای باشد که دهای مخرب در آن وجود نداشته باشد. بنابراین به طراحی قالب اختصاصی وردپرس نیاز پیدا خواهید کرد. استفاده از قالب های غیر استاندارد که بومی سازی شده و با قیمت کم ارائه میشود از دلایل هک سایت وردپرسی است.

سئو سایت

سئوسایت برای شما مهم است اولین نکته در سئو سایت رعایت اوصل سئو تکنیکال است که در این صورت باید کدهای سایت شما به صورت بهینه نوشته شوند. تا بتوانید اصول و فاکتورهای سئو سایت را برای سایت خود پیاده سازی کنید. بنابراین به شرکتی نیاز داریکه قالب استانداری طراحی نماید تا بهینه برای گوگل باشد.

اگر این موارد برای شما اهمیت دارد بهتر است که سفارش طراحی قالب اختصاس وردرس را ثبت نمایید. تا بتوانید با یک قالب نحصر به فرد در عرصه تجارت آنلاین خود قدمی تازه ای بردازید. لازم به ذکر است که هر قالبی که اختصاصی باشد برای وردرس مناسب نیست. بنابراین بهتر است که قالب بهینه و استانداردی طراحی کنید.

افزودن قابلیت های جدید

قالب های آماده آپشن های متعدد و کدهای اضافی و غیرکاربردی دارند. شما میتوانید با طرحی قالب اختصاصی وردپرس سرعت سایت خود را با کاهش کدهای غیرکاربردی افزایش دهید.

 بنابراین برای از دست ندادن بازدیدگنندگان و افت سرعت اقدام به طراحی اختصاصی قالب کنید اگر :

  1. نیاز به گرافیک منحصر به فرد و سفارشی شده داشته باشید.
  2. طرح خاصی ماطبق با سایت های اختصاصی نیاز دارید
  3. برندسازی سایت برای شما بسیار مهم است
  4. امکانات و قابلیت های ویژه ای میخواهید که در وردپرس نیست
  5. امنیت سایت برای شما مهم است
  6. بهینه بودن سایت از نظر سئو سایت برای شما هم است
  7. سرعت سایت باید بالا باشد
سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...