شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

قوانین طراحی سایت

قوانین طراحی سایت به قوانینی گفته میشود که باید از طرف طراح و کدنویس رعایت شود . درست است که در حال حاظر قانون درستی در زمینه طراحی سایت از طرف قانون گذاران وضع نشده است . اما ما در کشور ایران زندگی میکنیم که باید بسیاری از مسائل را رعایت نماییم . برای مثال طراحی سایت ورزشی بلامانع است اما طراحی سایت پیش بینی که زیر مجموعه سایت های ورزشی میباشد غیر قانونی میباشد .

ما نیز به جهت احترام به قوانین سرزمینمان به این قوانین احترام گذاشته و فراتر عمل نخواهیم نمود . لذا خواهشمندیم برای درک بهتر این مطالب این مطالب که در زیر برای شما نوشته شده است را به صورت کامل مطالعه نمایید . تا بعد از سفارش طراحی سایت و بارگذاری سایت و در حین فعایت به مشکل برنخورید.

قوانین طراحی سایت شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

خدمت شما کاربران شرکت طراحی سایت ما باید عرض کنیم. در صورت سفارش طراحی سایت ، شما موافقت خود را با قوانین و مقرارات طراحی سایت اعلام نموده اید. علاوه بر این شرکت به عنوان یک وب سایت و ارائه دهنده سرویس های ایرانی. در زمینه طراحی وب سایت از تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می نماید.

  1. قبل از اینکه سفارش خود را نهایی سازید. در مورد سایت مد نظر خود و همچنین قیمت اطلاعات لازم را کسب نمایید.
  2. تولید وب سایت با مضامین و محتوای غیر اخلاقی و سیاسی خلاف قوانین می باشد.
  3. تمامی سایت های طراحی شده توسط شرکت به دست مدیریت نظارت تحت کنترل بوده. و با مشاهده خلاف قوانین، دسترسی به سایت از مدیریت سایت گرفته خواهد شد. تا طبق قوانین و مقررات پیگیری های لازم به عمل آید.
  4. سایت های طراحی شده توسط شرکت به گونه ای است. حالت پیش فرض دارد و خریدار می تواند. موارد را به نام خود تغییر داده ولی نمی تواند نوع سایت را به سایت دیگر تبدیل نماید . برای مثال در صورت طراحی سایت فروشگاهی و تحویل سایت به خریدار، خریدار. نباید آن را به سایت شرکتی و یا طراحی سایت مجله اینترنتی را نباید به یک سایت دیگر تبدیل نماید. که ماهیت آن با مفاد قرارداد مغایرت داشته باشد . در صورتیکه این امر ضروری است. باید با شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد همانگی لازم صورت بپذیرد .
  5. تولید هرگونه سایت نامتعارف با شعونات اسلامی و همچنین تولید محتوای نامناسب. یا فحاشی و هتک حرمت به سران کشور. تولید محتوای سیاسی و غیر اخلاقی، محتوای که سبب اختلال در نظم عمومی شود. محتوای که سبب اختلال در امنیت ملی شود ممنوع می باشد. این نوع اتفاقات بیشتر در طراحی سایت خبری و همچنین سایت انتشارات رخ میدهد . در صورت لزوم و مشاهده به پلیس فتا و مراجع زیصلاح ارجاع داده خواهد شد.
  6. ثبت سفارش بیانگر این می باشد. که شما از تمامی مفاد این قوانین آگاهی داشته. و همه موارد را پذیرفته اید. لذا خواهشمندیم هنگام سفارش طراحی سایت و یا سئو تضمینی و غیره. حتما با همکاران ما در شرکت تماس حاصل نمایید . در مورد سایت های نظیر طراحی سایت صرافی و یا طراحی سایت کاریابی. و بخصوص طراحی سایت بیمه حتما قبل از سفارش با همکاران و بخش مربوطه تماس گرفته. و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید .
  7. از آنجای که هسته سایت ها مشترک بوده. و بروزرسانی سایت ها به صورت خودکار انجام می گیرد. امکان انتقال سایت از هاست به هاست دیگر توسط خریدار امکان پذیر نخواهد بود. و سایت شما از دسترس خارج خواهد شد.
  8. امکان فسخ قرارداد طبق قوانین فسخ قرارداد. یا قبل از امضای قرارداد امکان پذیر خواهد بود.
  9. در نظر داشته باشید که برای انجام پروژه طبق قرارداد 50 در صد از مبلغ کل قرارداد. در ابتدا دریافت و مابقی بعد از طراحی سایت دریافت خواهد شد.
  10. مسئولیت نوشتن محتوای سایت بر عهده خریدار و مدیر سایت می باشد. و در صورت استعلام مراجع قانونی، اطلاعات شما تحویل آن مرجع قانونی قرار خواهد گرفت.

قوانین که در مورد طراحی سابت بدانید

قوانین طراحی سایت یکسری اصول و قواعدی است. که شما عزیزان قبل از سفارش طراحی سایت باید مد نظر داشته باشید. و رعایت بفرمایید، که در آینده به مشکل بر نخورید. که این موارد تنها در برنامه نویسی و کد نویسی خلاصه نخواهد شد.

 

قوانین طراحی سایت ، مربوط به شرایط و ضوابط را در بخش اول عرض کردیم . در این بخش مواردی را از قوانین طراحی سایت مطرح می کنیم. که باید از طرف طراح سایت و یا شرکت ارائه دهنده این نوع خدمات آن را رعایت نماید . قوانین هر سایت بسته به نوع طراحی و یا سایتی که از طرف مالک سایت درخواست می شود. متفاوت می باشد و از طرفی طراحی سایت حرفه ای مستلزم این نیست. که تمامی قوانین طراحی سایت در آن رعایت شده باشد . این نوع طراحی هم بستگی به بخش طراحی سایت شرکتی دارد. که از چه افرادی در این زمینه استفاده کرده است. و این برنامه نویسان چقدر در کار خود مجرب بوده . همچنین به میزان خلاقیت و ایده های طراح نیز بستگی دارد . یکی از موارد بسیار مهم هدف مالک سایت از طراحی سایت می باشد. که انگیزه وی از طراحی وب سایت چیست. ؟ این مورد جزء مهمترین و ابتدایی ترین قوانین طراحی سایت می باشد . در صورتیکه موفقیت سایت برای شما مهم باشد.

در این بخش مواردی را که باید در طراحی سایت رعایت شود عنوان می کنیم .

هدف از طراحی سایت

در درجه اول کاربر محترم باید هدف خود را از راه اندازی وب سایت اعلام نماید. که قصد چه کاری را دارد و قرار است. این سایت چه کمکی را به وی و به کاربرانش نماید . تا بتوانیم در این مورد راهنمایی های لازم را به دوستان عزیز بنماییم . اگر هدف شما از طراحی وب سایت برای ما مشخص نباشد. طبیعی است در روند  و همچنین موفقیت سایت به مشکل بر خواهیم خورد .

مخاطبان سایت شما چه کسانی هستند ؟

اصولا برنامه نویسی سایت بخصوص قسمت ظاهری سایت باید به گونه ای طراحی شود. تا مخاطبین شما بتوانند ارتباط خوبی را با سایت شما داشته باشند . برای مثال اگر مخاطبین سایت شما بانوان باشند. نمی توانیم از تم عمومی استفاده کنیم . اگر از تمی استفاده شود که مورد سلیقه از طرف بانوان باشد. طبیعی است که کاربر خانم شما ارتباط بهتری را با سایت شما برقرار خواهد نمود.

آیا در مورد سئو سایت اطلاعاتی را دارید ؟

یکی دیگر از مواردی که در قوانین طراحی سایت باید رعایت کنید. این است که اطلاعات خود را در مورد بهینه سازی سایت بیشتر کنید. تا هنگام محتوا نویسی حداقل اصول سئو را رعایت بفرمایید . شما عزیزان می توانید این مطالب را از بخش سئو سایت و یا بهینه سازی سایت مطالعه نمایید . همچنین می توانید از بخش مقالات سئو سایت دانش خود را در مورد بهینه سازی سایت بالا ببرید .

چه محتوایی را باید تولید کنید ؟

همانطور که می دانید و در بخش بالا نیز عرض شد. محتوا بخش کلیدی سایت شما می باشد . شما این مورد را باید به خوبی رعایت نمایید. تا بتوانید رنکینگ خود را در موتور سرچ گوگل بالا ببرید . پس محتوای که قرار است روی آن کار کنید. را باید از قبل برنامه ریزی کرده. و بعد از تصحیح های متوالی و بهینه شده آن را در سایت خود آپلود نمایید.

بودجه شما برای طراحی سایت چقدر است ؟

یکی از مواردی که می توان جزء قوانین طراحی سایت لحاظ نمود. بودجه ای گه قرار است برای ساخت سایت خود در نظر گرفته اید. می باشد که بسته به نوع طراحی سایت متفاوت خواهد بود . اگر در ابتدای کار هستید ما به شما طراحی سایت با وردپرس را پیشنهاد می کنیم. و اگر دوست دارید به صورت حرفه ای تر در فضای اینترنت ظاهر شوید. طراحی سایت اختصاصی را پیشنهاد می کنیم که قیمت طراحی سایت این نوع وب سایت ها بسیار متفاوت می باشد . شما عزیزان جهت مشاوره می توانید از بخش تماس با ما با مشاورین ما در ارتباط بوده. و از راهنمایی های همکاران ما بهره لازم را ببرید.