شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد
محتوا پادشاه است

محتوا پادشاه است ؟

وقتی میگوییم محتوا پادشاه است به این منظور است که برای برنده شدن در دنیای دیجیتال مارکتینگ باید محتوای معناداری را تولید کنید که میتواند به صورت متنی ، ویدیویی، صوتی و غیره باشد.

تغییرات سرنوشت ساز محتوا در آینده سئو به چه صورتی است. در این مقاله میخواهیم در مورد اهمیت محتوا در مورد پادشاهی آینده محتوا صحبت کنیم و ابزارهای لازم را برای تقویت پادشاهی به شما نشان دهیم. اگر بخواهیم در مورد اینکه چند مقاله و شبکه اجتماعی در مورد پادشاهی محتوا هستند صحبت کنیم. مطمئنا از تعداد تمام سایت هایی که در اینترنت وجود دارد بیشتر است. محتوا پادشاه است در واقع جمله ای بود که اولین بار بیل گیتس آن را مطرح کرد.

 

فهرست مطالب

موضوعی که در اینجا قرار است به آن بپردازیم در مورد آینده محتوا است. آیا در سال آینده محتوا پادشاه است ؟ یا اینه پادشاهی محتوا در آینده چه تغییراتی به خود خواهد گرفت. و یا اینکه چطور میتوانیم خود را برای تغییرات آماده سازی کنیم.

محتوا پادشاه است بیل گیتس ، شروع انقلابی که پایانی ندارد

شاید فکر کنید که هر پادشاهی بالاخره یک روز سقوط خواهد کرد. و پادشاه دیگری جای آن را خواهد گرفت.

بهتر است به زمانی بازگردیم که بیل گیتس این جمله را به زبان آورد. در واقع در سال 1998 بیشتر مردم مصرف کننده محتوا بودند چون که وسیله یا ابزاری برای تولید محتوا نداشتند. اما با توجه به وری کار آمدن شبکه ای اجتماعی مردم خود تولیدکننده محتوا شدند.

روشن شدن موتور تولید محتوا به دست شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی با سرعت نور در حال پیشرفت هستند. هر تغییر و بروزرسانی فرصت تولید محتوا به شکل خلاقانه را برای کاربران فراهم میکند. هر کجا که شبکه های اجتماعی باشد در این صورت محتوا نیز پادشاهی میکند.با توجه به شبکه های اجتماعی میتوانیم پیش بینی کنیم که آینده محتوا به چه صورتی خواهد بود. در واقع شبکه های اجتماعی نه تنها در محتوا بلکه در سئو سایت نیز تاثیرگذار هستند. سوشال سیگنال ها میتوانند باعث موفقیت سئو سایت شما شوند.

مقایسه دو شیوه بازاریابی دیجیتال :

انواع روش های تبلیغات پولی
در این روش بازاریابی ، هدف اصلی ما فروش محصولات و افزایش سطح آگاهی از برند است. بنابراین با شیوه ها یمختلف با صرف هزینه های کم و زیاد بابت تبیلغات های مختلف میکنیم.

تولید محتوا با کیفیت برای کاربران

در این شیوه بازاریابی چیزی که اهمیت دارد نیاز مشتریان است. سعی میکنیم که با شناخت عمیق پرسونای مخاطبان ، ابهامات و نیازهای کاربران را برطرف سازیم.

بازاریابی و اصول سئو در مقاله نویسی

بازاریابی و اصول سئو در مقاله نویسی برای کاربران است. در واقع با انجام درست آن یک رابطه ای بین کسب و کار و مخاطب شکل میگیرد. اصول سئو در مقاله نویسی برای کاربران است. یک رابطه اگر ادامه دار باشد به اعتماد منجر میشود.

نیم نگاهی به تولید محتوا در آینده

به دلیل وجود شبکه های اجتماعی محتوا همیشه حرف اول را میزند. چه محتوایی میتواند کاربران را درگیر کند و چه محتوایی میتواند باعث پیشرفت کسب و کار ما شود. میخواهیم بدانیم که چه نوع محتوایی در آینده بازخورد خوبی دارد ؟

محتوا پادشاه است ؟ نسخه ای برای شروع تولید محتوا

قبل از هر چیزی باید یک استراتژی محتوایی خوب برای خود داشته باشید. فرآیند تولید محتوا یک مرحله دیگر دارد. در واقع مقطه صفر آن داستان سرایی است. البته لازم به ذکر است که داستان سرایی برای هر نوع کسب و کاری جواب نمیدهد.

داستان سرایی در محتوا یعنی آوردن دلایل احساسی و غیر منطقی. تصور کنید که در مورد دو محسول از دو روش استفاده کنیم. برای اولی از اعداد و ارقام استفاده میکنیم. در روش دوم از روش احساسی برای تبلیغات استفاده میشود.

حال سوالی که مطرح میشود این است که جدال بین منطق و احساس تا کجا پیش میرود. در واقع این راز را به شما بگوییم که درگیر کردن احساسات مخاطب همیشه حرف اول را میزند. جالب است بدانید که برای هر محصولی که میخواهیم به فروش برسانیم باید این سه کار را انجام دهید :

  1. تمرکز بر روی خود محصول
  2. تمرکز بر روی چطور بودن محصول
  3. تمرکز بر روی چرایی محصول

برای مثال شرکت اپل همواره از روش سوم استفاده میکند. با یک داستان احساسی از تاثیر محصول بر روی زندگی شخصی مشتریان میکند. و همین باعث شده است که این قدر این محصولات جذابیت داشته باشند.

توصیه های ارزشمند برای تولید محتوا


خود را به جای کاربر بگذارید
به این فکر کنید که کاربر به دنبال چه چیزی است. چه جزئیاتی از نتایج مدنظر او است. این روش یکی از بهترین روش هایی است که برای بهینه سازی محتوای صفحات میتوانید از آن استفاده کنید.

سوال اصلی کاربر را به بهترین شکل پاسخ دهید
اولویت شما در این مرحله ارائه پاسخ معتبر و جامعی است.اگر بتوانید نیاز کاربر را با دادن پاسخ صحیح ، جامع و کاربردی بدهید در این صورت است که باعث جذب بیشتر مخاطبان میشوید.

در محتوای خود از چرایی محتوا استفاده کنید
هنگام نوشتن یک محتوا همواره به این توجه داشته باشید که هدف شما از تولید مختوا رفع نیاز مخاطبان است. با تولید محتوا با کیفیت میتوانید به این هدف برسید و اطلاعات کاملی را به مخاطابن در مورد محصول بدهید

به سوالات فرعی کاربران در همان موضوع اهمیت دهید
از تمامی روش ها مانند ابزارهای سایت، محتوا، لینک ها و غیره برای پاسخ دهی به سوالات کاربران استفاده کنید. اجازه ندهید که کاربر به سراغ سایت های دیگر برود و یا به صفحه نتایج گوگل باز گردد تا دوباره جستجویی را انجام دهد. آنقدری باید خوب توضیح دهید که نیازی به بازگشت کاربر به صفحات نتایج وجود نداشته باشد.

عناصر درگیرکننده احساسات را فراموش کنید
اگر بتوانید محتوای خود را به گونه ای تولید کنید که در کاربر باعث انگیزه شود برگ برنده با شما است. با استفاده از این کار کاربر درگیر احساسات شده و بر اساس آن اعتمادسازی صورت میگیرد.

به اشتراک گذاری پست ها

ادامه دارد …..

تیم تحریریه وب سازان مرصاد
تیم تحریریه وب سازان مرصاد

تیم تحریریه وب سازان مرصاد متشکل از محتوا نویسان است که به کوشش آن ها مقالاتی برای افزایش دانش شما در زمینه طراحی سایت ، سئو و دیجیتال مارکتینگ تولید میشود.

پست های مرتبط را مطالعه کنید ...