شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد
طراحی سایت هنری

طراحی سایت هنری​

هنر دوستانی که از طریق اینترنت به دنبال آثار هنری و خلاقانه میباشند. طراحی سایت خلاقانه و منحصر به فرد باید راه اندازی شود که نسبت به سایر سایت ها ظاهر متفاوتی داشته باشد. ظاهر سایت میتواند مطابق با سبک کاری هنرمند باشد. در طراحی سایت هنری رابط کاربری حرف اول را میزند. باید دارای رنگ بندی مناسب باشد. زیرا مخاطبان در این حیطه افراد خاصی هستند. که به جزئیات گرافیکی توجه ویژه ای دارند.

هنرمندان عزیز میتوانند در بخش گالری سایت هنری؛ آثار خود را به دید عموم بگذارند. با اجاره گالری های مختلف در سطح شهر، آثار خود را به دید افراد معدودی میرسانید. اما با طراحی سایت هنری، نمونه کارهای خود به نمایش افراد از کشورهای مختلف میرسانید. سایت گالری هنری، شما را به اشخاص بیشتری در سطح جهانی معرفی میکند. بدین روش میتوانید حوزه کاری خود را گسترش دهید. شرکت حرفه ای طراحی سایت وب سازان مرصاد ایده های خلاقانه ای در این زمینه دارد. تا شما را یاری دهد به موفقیت چشمگیر دست یابید.

طراحی سایت هنری ارزان

اگر هدف شما صرفا داشتن یک سایت گالری هنری است. بدانید که میتوانید طراحی سایت هنری ارزان را انتخاب کنید. در طراحی سایت هنری، پکیج های مختلفی به شما پیشنهاد میشود. با توجه به حوزه فعالیت و گستردگی کسب و کارتان باید نوع طراحی سایت را انتخاب نمایید. هرچه طراحی وب سایت گالری هنری پیچیده تر و دارای امکانات بیشتری باشد. محدوده زمانی و هزینه آن نیز افزایش پیدا میکند. اگر در ابتدای راه هستید و اطلاعات زیادی ندارید. طراحی سایت ارزان با کیفیت بالا از شرکت ما را انتخاب نمایید.

اگر خود دارای آثار هنری میباشید. و میخواهید از طریق سایت به فروش برسانید. طراحی سایت اختصاصی هنری را انتخاب کنید که این نیز دارای رده های مختلف طراحی میباشد. هرچه سایت شما پیشرفته تر باشد مخاطبان بیشتری به خود جذب خواهد کرد. اگر بودجه و زمان کافی را دارید طراحی سایت با قالب اختصاصی را انتخاب نمایید. تا سایت کاملا مطابق با سلیقه شما پیاده سازی شود. نوع سبکی که کار میکنید در طراحی سایت هنری تاثیر گذار است.

طراحی سایت گالری هنری

سفارش طراحی سایت هنری در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه هنری خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

طراحی سایت هنری با وردپرس

وردپرس همانطور که میدانید یک سیستم مدیریت محتوای پیشرفته است. طراحی سایت هنری با وردپرس بسیار سریع تر انجام میپذیرد. اگر شما میخواهید که مقالات ونوشته های مرتبط با هنر و فرهنگ در سایت قرار دهید. بهترین گزینه برای شما ساخت سایت با قالب وردپرس است. همانطور که از اسم آن مشخص است. میتوانید مطالب خود را به راحتی دسته بندی نمایید. زیرا وردپرس در این زمینه خوب عمل کرده است. وردپرس در عین سادگی بسیار کارآمد در حوزه مقاله نویسی میباشد.

قابل به ذکر است که سئو سایت هنری شما با وردپرس راحت تر است. زیرا پلاگین های مفیدی در این زمینه دارد. با یادگیری آن میتوانید بهتر از قبل مطالب خود را منتشر نمایید. برای طراحی سایت وردپرس خود به متخصصان در این زمینه رجوع کنید. زیرا وردپرس ویژگی های پنهان زیادی دارد. که در صورت نداشتن دانش کافی سایت شما را با مشکل جدی مواجه میکند. افراد زیادی در این زمینه کار میکنند. و سایتی تحویل میدهند که عمر کوتاهی دارد. از متخصصان واقعی وردپرس استفاده نمایید.

طراحی سایت وب سازان مرصاد
سفارش طراحی سایت با وردپرس با وب سازان مرصاد

امکانات طراحی سایت هنری

طراحی سایت هنری مطابق با سلیقه شما انجام میشود. امکاناتی که میخواهید در سایت خود داشته باشید. به نظر شما بستگی دارد. شرکت ما ایده های طراحی ویژگی ها را رائه میدهد. اما در نهایت تصمیم گیرنده شما هستید. که چه سایتی میخواهید در نهایت داشته باشید.

در این بخش با ما همراه باشید تا بخشی از امکانات طراحی سایت هنری را برای شما عزیزان بازگو نماییم. این مواردی که برای شما عنوان میشود. بخشی از امکانات بوده . که میتواند بسته به نیاز شما به تعدادشان افزوده. و یا از تعدادشان کاسته شود. طراحی سایت موسیقی یکی از انواع طراحی های هنری است.

صفحه نمایشگاه آثار

در سایت هنری، نمایشگاه های متعددی که برگزار میشود را میتوانید اطلاع رسانی کنید. این باعث میشود بازدیدکنندگان زیادی داشته باشید. همجنین میتوانید نمایشگاه های آثار هنری را به صورت آنلاین برگزار کنید. برای مثال شخصی در زمینه دکوراسیون منازل تبحر دارد. که به آن شخص معمار توصیه میشود که در کنار مشاهده مقاله طراحی سایت دکوراسیون داخلی، از قابلیت های هنری و زیبایی شناسی نیز در وب سایت خود استفاده نماید.

بخش نقاشی

در این بخش تمام موارد مرتبط با نقاشی های مختلف قرار داده میشود. بسیاری از نقاش ها که در سبک های مختلف کار میکنند. به دنبال محلی برای ارائه اثر خود هستند. با طراحی این بخش در سایت هنری؛ کمک بزرگی خواهید کرد.

بخش عکاسی

این بخش مختص عکس های منحصر به فرد است. شما میتوانید تصاویر از هنرمندان گذشته را قرار دهید. همچنین میتوانید با اجازه از صاحب عکس؛ تصویر را در سایت قرار دهید. این بخش بازدیدکنندگان زیادی خواهد داشت. میتوانید با آتلیه های عکاسی نیز همکاری داشته باشید. بدین منظور به شما توصیه میکنیم مقاله طراحی سایت آتلیه عکاسی ما را هم بخوانید.

بخش مجسمه سازی

سایت های مربوط به مجسمه سازی اندک است. در این بخش میتوانید آثار هنرمندان مختلف را قرار دهید. طراحی این صفحه از سایت بسیار مورد توجه خواهد بود. با طراحی این بخش نظر علاقه مندان در این حوزه را جلب میکنید. برای اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله طراحی سایت صنایع دستی را مشاهده نمایید.

بخش آموزش هنر

این بخش را میتوانید به آموزش هنرهای مختلف اختصاص دهید. برای مثال کلاس های آموزشی در حال برگزاری را اطلاع رسانی کنید. یا میتوانید مطالب آموزشی را قرار دهید. و کلاس های آنلاین آموزش هنر برگزار کنید. بدین منظور میتوانید از قابلیت های طراحی سایت آموزش آنلاین استفاده کنید.

فروشگاه آثار هنری

در این بخش آثار هنری مختلف را به فروش میرساند. قیمت هر اثر میتواند درج شود. یا میتواند به طور مستقیم خریدار را به صاحب اثر وصل نمایید. در واقع شما واسطی میان خریداران و صاحبان آثار هنری هستید. برای مثال شخصی طلا و جواهر ساز است این شخص میتواند با طراحی سایت طلا فروشی در در کنار تم هنری سایت خود به درآمدزایی نیز برسد.

طراحی سایت هنری حرفه ای با وب سازان مرصاد

طراحی سایت گالری هنری

طراحی سایت گالری هنری برای ارائه هنر و فرهنگ به مخاطبان بسیار مناسب است. در واقع این نوع سایت تلاش خواهد بود تا رشته ها و شاخه های مختلف هنری در جامعه ترویج پیدا کند. سایت گالری هنری باید اهداف و چشم اندازهایی درباره هنرمند ارائه دهد. میتوانید به آموزش بسیاری از شاخه های هنری بپردازید تا بتوانید از این طریق هنر و تخصص خود را به سایرین نیز یاد بدهید. در هر یک از این بخش ها صفحاتی وجود دارد که میتواند برای سبک های مختلف هنری باشد. که میتوانید سوابق هنرمندان مختلف را در آن قرار دهید.

بخش آثار برجسته در طراحی سایت گالری هنری بسیار مهم است که میتوانید تصاویر باکیفیتی از آن ها در سایت قرار دهید. مهمترین بخش در طراحی سایت گالری هنری مربوط به بخش گالری است که باید عکس ها و ویدیو های مناسبی از نمونه کارهای خود را به صورت دسته بندی شده قرار دهید.

در طراحی سایت گالری هنری بخشی وجود دارد که میتوانید برنامه های بازدید از گالری را رزرو کنید. و یا اینکه وبینارهای مختلفی در حوزه هنر و نقاشی ایجاد کنید. اگر خود رویداد هنری ندارید میتوانید رویداد هنری سایر هنرمندان را قرار دهید تا افراد از گالری آن ها نیز دیدن کنند. در واقع سایت شما میتواند یک سیستمم خبررسانی از رویداد ها و اخبار هنری نیز باشد که در این صورت بسیاری کاربران و هنردوستان برای اطلاع از اخبارهای هنری به سایت شما مراجعه خواهند کرد.