شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی باشگاه مشتریان

طراحی باشگاه مشتریان

طراحی سایت باشگاه مشتریان طراحی باشگاه مشتریان برای هر شرکت ، سازمان و ارگانی ضروری است. زیرا از این طریق میتواند تعاملی پویا با کاربران و مشتریان خود داشته باشید. در واقع یک نوع سیسیتم است که اطلاعات مشتریان در یک بانک اطلاعاتی ثبت میشود و با استفاده از اطلاعات مشتریان میتوان نیازهای آن ها […]

قیف بازاریابی محتوا

قیف بازاریابی محتوا

این مدل به شما نشان میدهد که چگونه مشتریان یک کسب و کار مراحل از ورود  تا خرید را طی میکنند. قیف بازاریابی محتوا یا Content Marketing Funnel این امکان را میدهد که در هر مرحله از روند جذب مشتران را مورد آنالیز قرار دهید. و از ان طرق متوجه شوید که کدام قسمت ها نیاز به بهینه سازی دارد.

ابزارهای سنجش تجربه کاربری

ابزارهای سنجش تجربه کاربری

باید متوجه شویم که تجربه کاربری سایت ما از نظر گوگل چه امتیازی خواهد داشت. یکی از این راهکارها برای سنجش UX بررسی معیارهای در گوگل آنالیتیکس است. پارامترهای زیادی در آن وجود دارد که میتوانید نرخ ها را بررسی کنید. پارامترهایی همچون Bounce Rate و Session duration تعاملات و رفتارهای کاربران در سایت را نشان میدهد.

اصول رنگ بندی سایت

اصول رنگ بندی سایت

یکی از مسائل مهم در طراحی سایت استفاده از اصل روانشناسی در رنگ بندی سایت است. امروزه رنگ بندی در محصولات از اهمیت بالایی برخوردار بوده. زیرا رنگ باعث فروش رفتن یا نرفتن یک محصول خواهد شد. در بسیاری از کارهای تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ این اصل را به کار میبرند. باید رنگ مناسب را برای سایت خود انتخاب نمایید. دانستن روانشناسی رنگ در طراحی سایت برای جذب مخاطب و مشتری لازم است.

استفاده صحیح از برچسب در وردپرس

استفاده صحیح از برچسب در وردپرس : طریقه صحیح برچسب گذاری در وردپرس چیست ؟

برچسب یا تگ یک روش برای طبقه بندی مطالب و محتوای سایت است. همانطور که شما با استفاده از دسته بندی ها مطالب، ویژگی ها و سایر موارد را طبقه بندی میکنید. میتوانید با استفاده از برچسب گذاری صحیح نیز این کار را انجام دهید. اگر اطلاعات لازم در مورد برچسب گذاری را ندارید بهتر است که از آن استفاده نکنید زیرا نتیجه معکوس برای شما خواهد داشت. با استفاده صحیح از برچسب در وردپرس میتوانید باعث بهبود سئو سایت شوید.

راه های پیشرفت سایت فروشگاهی

راه های پیشرفت سایت فروشگاهی

دارا بودن یک فروشگاه اینترنتی کافی نیست شما باید مهارت های دیگر را نیز داشته باشید تا بتوانید از سایت خود نگهداری کرده و آن را توسعه دهید. منظور از توسعه در اینجا از لحاظ فنی نیست. بلکه شما باید از لحاظ بیزینسی سایت خود را گسترش دهید و تعداد مشتریان آن را اضافه نمایید. در این مقاله قصد داریم که به شما بهترین راه های پیشرفت سایت فروشگاهی را ارائه دهیم.

شرایط ساخت فروشگاه اینترنتی

شرایط ساخت فروشگاه اینترنتی

یکی از سوالاتی که پرسیده میشود این است که برای ساخت سایت فروشگاهی باید چه کارهایی را انجام داد و به چه چیزهایی نیاز است. خیلی از ما ها فکر میکنیم که راه اندازی وب سایت کار بسیار سختی است. باید زمان و شرایط آن فرا برسید تا شروع کرده و یک سایت برای کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنیم. در ادامه در مورد شرایط و پیش نیازهای راه اندازی فروشگاه اینترنتی صحبت خواهیم کرد.

علت کاهش سرعت ووکامرس

علت کاهش سرعت ووکامرس

یکی از مشکلاتی که باعث میشود سایت فروشگاهی شما سرعت لود پایینی داشته باشد پایین بودن سرعت ووکامرس است. بنابراین اگر طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس دارید بهتر است که این آموزش افزایش سرعت ووکامرس را همراه ما باشید تا بتوانید سرعت سایت خود را بهبود دهید. فاکتورهای زیادی هستند که میتوانند علت کاهش سرعت ووکامرس باشند که باعث کاهش نرخ تبدیل و فروش میشود.

فروشگاه ساز چیست

فروشگاه ساز چیست

در این مقاله سعی داریم بدانیم که فروشگاه ساز چیست. در گذشته اگر شما تصمیم به راه اندازی فروشگاه اینترنتی میگرفتید چندان کار ساده و آسانی نبود. زیرا ابزارهای لازم برای طراحی وب سایت فروشگاه های اینترنتی مانند امروز نبودند. باید خودتان از ابتدا همه چیز را طراحی میکردید که زمان و هزینه زیادی را صرف میکرد. به لطف فروشگاه سازها شما میتوانید یک فروشگاه آنلاین بسازید گه تمامی قابلیت ها و امکانات لازم به را به شما ارائه دهد. و تمام کاری که باید انجام دهید وارد کردن اطلاعات محصولات در سایت فروشگاهی است. فروشگاه سازها به دو نوع کلی تقسیم بندی میشوند که ما درادامه به آن ها خواهیم پرداخت.