شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت در وب سازان مرصاد

قیمت طراحی سایت یکی از عباراتی است که بسیار در گوگل سرچ میشود. هر فرد درخواست دهنده طراحی سایت نیاز دارد که هزینه طراحی سایت را بداند. تا بتواند بر اساس آن برنامه ریزی کند. و سفارش طراحی سایت خود را ثبت نماید. باید ماژولی برای محاسبه قیمت طراحی سایت قرار گیرد. تا مشتریان با محاسبه بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. همچنین قیمت های مختلف را در شرکت مختلف با هم مقایسه کند. بنابراین قبل از سفارش طراحی سایت، به دنبال قیمت و هزینه آن باشید. از آنجایی که ماژول های یک سایت متغیر است. به طبق هزینه طراحی سایت نیز متفاوت خواهد بود. ممکن است در شرکتی یک قیمت ثابت برای هر نوع طراحی سایت درج شود. ولی باید بدانید که یک شرکت معتبر باید تعرفه طراحی سایت را پس از بررسی زمان و حجم کار پروژه اعلام کنند. زیرا هر سفارش طراحی سایت مختص مشتری انجام خواهد شد. زیرا امکانات سایت ها با هم متفاوت هستند. شما عزیزان میتوانید برای سفارش طراحی سایت خود به بخش تماس با ما مراجعه نموده. و از قسمت ثبت سفارش و یا درخواست سفارش طراحی سایت خود را نهایی نمایید . سفارش طراحی سایت بر حسب نیاز قابل تنظیم بوده . و میتوانید از منوی باز شده نوع سفارش خود را انتخاب نمایید .
سفارش طراحی سایت با مشاوره رایگان در وب سازان مرصاد

هزینه طراحی سایت

برای مثال فرض کنید دو مشتری سفارش طراحی سایت خدماتی را ثبت میکنند. و اولین سوالی که میپرسند مربوط به هزینه طراحی سایت آن است. تیم ما باید در مورد هر کسب و کار را به طور کامل تحقیق نماید. باید نیازسنجی کنند تا بدانند که چه چیزهایی لازم دارند. و بعد از آن در پیش فاکتور قیمت ماژول ها درج میشود. تا در انتها هزینه طراحی سایت مشخص شود. البته هر سایتی یک قیمت پایه ای خواهد داشت. که بر اساس آن هزینه طراحی سایت به صورت حدودی اعلام خواهد شد.

البته بدانید که هر نوع سفارشی که ثبت میکنید. باید هزینه آن را به صورت قطعی و مکتوب دریافت کنید. اگر شرکتی هزینه طراحی سایت را به صورت شفاهی بدون درنظر گرفتن کسب و کار شما اعلام میکند. از نظر ما کار درستی نخواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر از هزینه طراحی سایت ادامه مقاله را مطالعه فرمایید. یا میتوانید با مشاوران ما صحبت نمایید. تا بتوانند شما را در تصمیم گیری راهنمایی کنند. و پیش فاکتور برای شما ارسال شود.

جدول قیمت طراحی سایت بدون فروشگاهی

قیمت طراحی سایت پایه

میلیون تومان 12 مناسب برای معرفی کسب و کار کوچک
  • سرعت سایت ✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯
  • مشاوره کسب و کار
  • زمان تحویل : 7 روز کاری
  • پشتیبانی 3 ماه رایگان
  • پرداخت در 2 قسط
  • شروع قیمت از 12.5 میلیون تومان

قیمت طراحی سایت حرفه ای

میلیون تومان 18 مناسب برای کسب و کارهای متوسط
  • سرعت سایت ✯✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯✯
  • مشاوره کسب و کار آنلاین ✯
  • زمان تحویل : 14 روز کاری
  • پشتیبانی 6 ماه رایگان
  • پرداخت در 2 قسط
  • شروع قیمت از 18 میلیون تومان

قیمت طراحی سایت VIP

میلیون تومان 28 مناسب برای کسب و کارهای حرفه ای
  • سرعت سایت ✯✯✯✯
  • قابلیت سفارشی سازی ✯✯✯✯
  • مشاوره کسب و کار آنلاین ✯✯
  • زمان تحویل : 21 روز کاری
  • پشتیبانی یکسال رایگان
  • پرداخت در 3 قسط
  • شروع قیمت از 28.5 میلیون تومان
پکیج پایه پکیج حرفه ای پکیج VIP
طراحی تم اختصاصی برند
زملن تحویل 7 روز کاری 14 روز کاری 21 روز کاری
طراحی مینیمال
کدنویسی بهینه
انتخاب از قالب آماده طراحی اختصاصی
بهبود حجم صفحات
کش سایت
تیم همکاران
طرح ها و پروژه ها
مدیریت کاربران
گالری محصولات
بخش اخبار
چت آنلاین
معرفی خدمات
معرفی نمونه کار
درباره ما ، تماس با ما
امنیت سایت
آمار بازدیدکنندگان
ابزار سئو تماس
ایجاد نظرسنجی تماس تماس
طراحی لوگو تماس تماس تماس
انواع فرم ثبت اطلاعات تماس تماس تماس
طراحی فرم پذیرش نمایندگی تماس تماس تماس
زبان دوم سایت +20 درصد مبلغ طراحی +20 درصد مبلغ طراحی تماس
طراحی فرم استخدام تماس تماس
طراحی اختصاصی فرم تماس تماس
انواع فرم ارتباط با مدیر
طراحی بخش بلاگ
بخش مقالات
دامنه رایگان
مشاوره تجارت الکترونیک SEM SEM-ROI
آموزش رایگان
طراحی اسلاید 1 اسلاید 3 اسلاید 5 اسلاید
ثبت سفارش آنلاین تماس تماس تماس
انواع فرم ثبت سفارش تماس تماس تماس
دریافت نماد اعتماد تماس تماس تماس
پرسش‌های متداول تماس تماس تماس
میزبانی حرفه‌ای 2 گیگابایت 5 گیگابایت 10 گیگابایت
پشتیبانی کامل سایت 3 ماه 6 ماه 12 ماه
شروع قیمت از 12 میلیون 18 میلیون 28 میلیون
مشاوره و سفارش سفارش دهید سفارش دهید سفارش دهید
قیمت طراحی سایت

قیمت طراحی سایت به صورت اختصاصی

تعرفه طراحی سایت اختصاصی بسته به نوع سایت و همچنین امکانات سایت بستگی دارد. برای مثال هزینه طراحی سایت فروشگاهی با هزینه طراحی سایت شرکتی بسیار متفاوت است . چراکه امکانات طراحی سایت فروشگاهی با امکانات سایت شرکتی بسیار متفاوت خواهد بود . قیمت طراحی سایت اختصاصی نسبت طراحی سایت با وردپرس و یا خرید قالب های آماده و یا سایت های آماده بسیار متفاوت خواهد بود.

پس این موضوع را در نظر بگیرید که سایت های اختصاصی هزینه بیشتری از ما بقی سایت ها خواهد داشت . شایان ذکر است تمامی امکانات در سایت های اختصاصی قابل برنامه نویسی خواهد بود . و نگران این موضوع نباید بتشید که امکاناتی در سایت شما وجود ندارد .

در طراحی سایت با وردپرس ممکن است امکاناتی که نیاز است در سایت شما وجود داشته باشد . در کتابخانه وردپرس کوجود نباشد و شما را به مشکل وادارد . اما باز نگران نباشید که بخش طراحی سایت با وردپرس شرکت وب سازان مرصاد این مشکل را برطرف خواهد کرد.

قیمت طراحی سایت های وردپرسی

قیمت طراحی سایت با وردپرس بسته به نوع وب سایت و همچنین امکانات سایت دارد. لطفا این موضوع را در نظر بگیرید که در طراحی سایت با وردپرس قالب به صورت اختصاصی طراحی خواهد شد . بعضی از شرکت ها و افراد در سایت های وردپرسی از قالب های آماده استفاده میکنند . این مورد منعی ندارد ولی ممکن است در آینده به مشکلات جبران ناپذیری برخورد نمایید .

خرید سایت های آماده هم به شما پیشنهاد نخواهد شد . ما در طراحی سایت با وردپرس قالب را برای شما طراحی کرده و در اختیار شما قرار خواهیم داد . این موارد در هزینه طراحی سایت شما تاثیر خواهد گذاشت . یکی دیگر از مواردی که در قیمت طراحی سایت تاثیرگذار میباشد . این است که ممکن است امکاناتی که نیاز دارید نیاز باشد . بصورت اختصاصی پلاگین را طراحی نماییم .

این موضوع هم ممکن است بر روی قیمت طراحی سایت شما تاثیرگذار باشد . آن هم اگر سایت شما طراحی سایت اختصاصی بر روی وردپرس باشد . برای مثال طراحی سایت سازمانی و یا طراحی پرتال بر روی مدیریت محتوای وردپرس بخواهد قرار بگیرد .

سفارش طراحی سایت

عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت

شما باید از عوامل موثر در قیمت طراحی سایت خود آگاه باشید. تا بتوانید بر اساس آن بودجه و زمان خود را مدیریت کنید. باید بدانید که برنامه ریزی برای هر موضوعی اساسی است. بنابراین اگر میخواهید که سفارش طراحی سایت را ثبت نمایید. قبل از آن ویژگی ها و امکانات یک سایت را بشناسید. و در این زمینه تحقیق کنید. طراحی سایت برای هر کسب و کاری نیازمند زمان و هزینه ای است.

پارامترهای زمان و هزینه برای هرپروژه ای باید به صورت دقیق مشخص شود. در ادامه عوامل تاثیر گذار در قیمت طراحی سایت عنوان خواهد شد. که با صرف زمان اندکی همراه ما باشید. تا بتوانیم در این زمینه به شما کمک نماییم. تا بتوانید خود قیمت طراحی سایت را محاسبه نمایید. و مدیریت پروژه طراحی سایت را در دست بگیرید. و به خوبی عوامل موثر در هزینه ها را کنترل نمایید.

 

قابلیت طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا

قابلیت واکنشگرایی یک سایت بسیار اهمیت دارد. به گونه ای که درجه اهمیت آن 100 در صد است. زیرا گوگل سایت های که ریسپانسیو یا واکنشگرا نباشند را وارد لیست خود نخواهد کرد. سایت هایی در لیست گوگل قرار میگیرند که استاندارهای طراحی سایت را طبق قوانین گوگل رعایت کرده اند. در غیر این صورت به صفحه های آخرین گوگل منتقل خواهند شد. سایت شما برای دیده شدن باید مطابق با اصول و قواعد مشخصی پیاده سازی شود. یکی از قواعد مهم ریسپانسیو یا واکنشگرا بودن سایت است.

برای مثال کوچه ای را تصور کنید که مغازه شما در آن قرار گرفته است. از آنجایی که رفت و آمد در یک کوچه بن بست کمتر از خیابان خواهد بود. بنابریان شما با مشکل مواجه خواهید شد. و باید از روش های دیگر برای افزایش مشتریان خود استفاده کنید.

 

نوع CMS در طراحی سایت

نوع cms که در طراحی سایت استفاده در قیمت طراحی سایت تاثیرگذار خواهد بود. نوع پلتفرمی که استفاده میشود با پارامترهای هزینه و زمان پروژه ارتباط مستقیم دارد. نوع CMS ای که استفاده میشود به دو صورت خواهد بود. یا از CMS های آماده مانند وردپرس یا جوملا استفاده خواهد شد. یا CMS از ابتدا برای شما از صفر نوشته خواهد شد.
طراحی CMS اختصاصی زمان و هزینه بیشتری نسبت به طراحی سایت با وردپرس خواهد داشت. زیرا CMS اختصاصی به صورت منحصر به فرد برای شما کدنویسی خواهد شد. و مانند هیچ یک از CMS های دیگر نخواهد بود. انتخاب نوع طراحی پلتفرم سایت بر اساس سلیقه شما خواهد بود. هزینه طراحی سایت با CMS مخصوص شما تفاوت زیادی با قیمت طراحی سایت با CMS آماده دارد. باید عرض شود که cms کار مدیریت محتوای کل سایت شما را برعهده دارد.

 

هاست

لازم به ذکر است نوع هاست که در طراحی سایت استفاده میشود در قیمت طراحی سایت تاثیرگذار خواهد بود. هاست کامپیوترهایی هستند که به صورت آنلاین و مدام در حال فعالیت هستند. و اطلاعات موجود در سایت را در خود نگهداری میکنند. هزینه هاست در طراحی سایت به نوع هاست بستگی دارد. ویژگی های هاست بر قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. ویژگی های بسیار مهم یک هاست تعداد هسته، حجم رم و هارد آن است. که هرچه تعداد و حجم آن ها بیشتر باشد هزینه هاست نیز بالاتر میرود.

هزینه هاست یا سرور را میتوانید به صورت ماهانه یا سالانه پرداخت نمایید. که با توجه به بودجه و نیازهای شما هاست یا سرور مناسب سایت شما انتخاب خواهد شد. بنابراین در ابتدای سفارش امکاناتی که موردنظر را دارید به تیم ما اعلام فرمایید. تا بر اساس کارکردی که سایت شما دارد هاست یا سرور موردنظر شما انتخاب شود.

 

فرم استعلام قیمت طراحی سایت

مشتریان عزیز می توانید از طریق فرم زیر با همکاران ما در ارتباط بوده و مشاوره لازم در زمینه سفارش طراحی سایت حرفه ای در هر زمینه ای که میخواهید را دریافت کنید.

عوامل موثر در قیمت سایت های وردپرسی

وردپرس یک CMS بسیار معروفی است. که بسیاری از سایت ها در این پلتفرم راه اندازی میشوند. قابل به ذکر است که نزدیک به 68 درصد از CMS ها در دنیا بر بستر وردپرس طراحی میشوند. هزینه طراحی سایت با ورپرس به عوامل زیادی بستگی دارد. ممکن است که افراد در ابتدا فکر کنند که هزینه طراحی سایت با وردپرس بسیار پایین است. و نیازی به زحمت و وقت ندارد.

اما باید بدانید که طراحی سایت با وردپرس بر اساس المان های مختلف انجام میپذیرد. ممکن است دو سایت با وردپرس پیاده سازی شوند. ولی اگر در کنار هم قرار دهید. از نظر های مختلف با هم بسیار تفاوت خواهند داشت. ظاهر و هسته سایت دو سایت با وردپرس مانند هم نخواهد بود. و به طبع قیمت طراحی سایت با ودرپرس را اگر در این دو مشاهده کنید.

متوجه خواهید شد که تقاوت بسیار زیادی با هم خواهند داشت. بنابراین این طرز تفکر که طراحی سایت با وردپرس بسیار راحت است را کنار بگذارید. زیرا برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب باید در هر دو صورت وقت و تلاش مشخص خرج نمایید.

 

افزونه های وردپرس

تعداد و نوع امکانات و ویژگی سایت با وردپرس بر روی بسیاری از عوامل تاثیر گذار خواهد بود. برای مثال در قسمت کتابخانه وردپرس میتوان افرونه های مختلفی نصب کرد. یا همچنین میتوان افرونه های موردنیاز شما را از صفر نوشت.

در طراحی سایت با ودپرس، افرونه های وردپرس بسیار مهم هستند. اگر تعداد افزونه های سایت شما بیشتر باشد باید از هاست قوی تری استفاده شود. و طراحی سایت با وردپرس با توجه به آن افزون ها انجام شوند. نوع افزونه ها بر روی هزینه طراحی سایت با وردپرس تاثیگذار خواهد بود.

 

قالب آماده یا اختصاصی

برای طراحی سایت با وردپرس میتوان با توجه به درخواست شما از قالب اختصاصی استفاده شود. که از صفر قالب سایت برای شما طراحی و راه اندازی خواهد شد. یا میتوان از قالب آماده استفاده کرد که در این صورت ی قالب برای شما نصب خواهد شد. و از ابتدا تمام طراحی های لازم بر روی آن انجام خواهد شد. هزینه طراحی سایت با وردپرس به نوع قالب سایت بستگی خواهد داشت. یا میتوان یک قالب آماده را نصب کرد. که در این صورت زمان و هزینه پروژه بسیار کاهش پیدا خواهد کرد.

تاثیر شرکت بر روی قیمت طراحی سایت

هزینه راه اندازی سایت به نوع شرکت نیز بستگی دارد. بنابراین پیدا کردن شرکت طراحی سایت مناسب برای سپردن پروژه خود به آن باید تحقیق کنید. چون ممکن است که قیمت طراحی سایت شرکت ها با هم تفاوت داشته باشد. باید بدانید که هرچه هزینه طراحی سایت بالاتر باشد به اسن معنی نیست که نتیجه مطلوب را کسب خواهید کرد.

زیرا بسیاری از شرکت ها هزینه زیادی را برای راه اندازی سایت از شما دریافت مییکنند. و در انتها متوجه خواهید شد که قیمتی که پرداخت کرده اید مناسب چیزی که تحویل گرفته اید نبوده است. باید تعادلی میان هزینه خدمات و کیفت آن وجود داشته باشد. اگر هم شرکتی هزینه طراحی سایت را بسیار پایین مطرح کرده است. به این معنا نیست که شرکت خوب یا بدی است.

 

تعرفه طراحی سایت در وب سازان مرصاد

باید خدمات هر شرکت را با قیمت آنان مقایسه نمایید. تفاوت در خدمات شرکت یکی از مزیت ها است. زیرا ممکن است علاوه بر طراحی سایت به سئو سایت و بهینه سازی سایت، طراحی بنر و لوگو، دیجیتال مارکتینگ و غیره نیاز داشته باشید. تعداد و نوع تجربه پرسنل شرکت بسیار مهم است. کارشناسان و متخصصان ما با تجربه و تبحری که دارند.

سعی میکنند که کمترین قیمت طراحی سایت را با توجه به کیفیت سایت شما درنظر بگیرند. استفاده از سیستم برنده برنده موجب موفقیت دو طرف معامله خواهد شد. که باعث پیامدهای بسیار مثبت برای هز دو طرف خواهد داشت. اگر شما از ما راضی نباشید بر روی وجه شرکت ما تاثیرخوبی نخواهد داشت. شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد همیشه درنظر دارد که پروژه ای را تحویل دهد که موجب پیشرفت هرچه بیشتر شما گردد. و هزینه و زمان پروژه را تا حد امکان به کمتری مقدار ممکن تغییر دهد.