شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت

طراحی وب سایت

شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد با بیش از 15 سال سابقه در زمینه طراحی وب سایت ، بهینه سازی و سئو سایت در خدمت شما عزیزان بوده . تا بتواند فضای دیجیتال مارکتینگ را به نحو احسنت در اختیار شما عزیزان قرار دهد. ما مفتخریم با همکاری افراد زبده در این زمینه فعالیت های گسترده داخلی و خارجی را به در سطح جهانی عملی سازیم.

تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت. تا در زمینه های فعالیت خود ؛ بهترین کسب و کار اینترنتی را برای شما عزیزان راه اندازی نماییم. همچنین در برنامه نویسی و طراحی از جدیدترین متدهای کدنویسی در پروژها استفاده نماییم. برآنیم تا بتوانیم تجربیات خود را در اختیار شما قرار دهیم . تا هم با عملکرد و هم نحوه کار ما بیشتر آشنا شوید . برای درک بهتر این مطلب به بخش مقالات طراحی سایت مراجعه نمایید .

شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

مشاوره طراحی سایت در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

پلن طراحی سایت پایه

مناسب برای کسب و کار
میلیون تومان 10 پشتیبانی 3 ماه
  • بهینه سازی سایت ++
  • قابلیت سفارشی سازی سایت : + +
  • مشاوره رایگان کسب و کار
  • مدت زمان تحویل : 5 روز کاری
  • گواهینامه ssl رایگان
  • پرداخت : نقدی

پلن طراحی سایت استاندارد

مناسب برای شرکت ها
میلیون تومان 12 پشتیانی 6 ماه
  • بهینه سازی سایت +++
  • قابلیت سفارشی سازی سایت +++
  • مشاوره رایگان کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ
  • مدت زمان تحویل : 10 روز کاری
  • گواهینامه ssl + host رایگان
  • پرداخت نقدی + اقساط 2 ماهه
پیشنهاد ما

پلن طراحی سایت حرفه ای

مناسب برای مجموعه ها
میلیون تومان 16 پشتیبانی یکسال
  • بهینه سازی سایت ++++
  • قابلیت سفارش سازی سایت ++++
  • مشاوره رایگان کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ
  • مدت زمان تحویل : 25 روز کاری
  • گواهینامه ssl + host + .com رایگان
  • پرداخت نقدی + اقساط 3 ماهه

خدماتی که در شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد ارائه می گردد

طراحی سایت املاک

یکی از خدمات مهمی که وب سازان مرصاد ارائه میدهد طراحی سایت املاک به صورت اختصاصی است. چرا که این نوع وب سایت ها از امکانات منحصر بفردی برخوردار است که نیاز به دانش برنامه نویسی گسترده ای دارد. این دانش به صورت حرفه ای در اختیار ماست.

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی چنانچه توسط شرکت وب سازان مرصاد انجام بپذیرد، تفاوت بسیار زیادی با طراحی های دیگر خواهد داشت . برای اینکه بهتر با این موضوع آشنا شوید میتوانید صفحه مربوط به سایت های فروشگاهی را مطالعه نمایید.

طراحی سایت شرکتی

در طراحی سایت شرکتی آیتم های را باید رعایت کنیم که با ورود کاربر در سایت متوجه فعایت شما شود . اشتباه بسیاری از مشتریان در این است که نمیتوانند در این زمینه ایده های خوبی را به کارشناسان ارائه دهند . ما در این مورد کنار شما هستیم.

طراحی سایت ارز دیجیتال

امروزه با پیشرفت ارزهای دیجیتال و گستردگی فراوان ، تجارت در این زمینه نیز رونق زیادی پیدا کرده است . از طرفی اگر آگاهی لازم در این زمینه را داشته باشید میتوانید نرخ درآمدی خود را افزایش دهید . به شرط آنکه این نوع سایت از امکانات مناسبی برخوردار باشد.

طراحی سایت اختصاصی

یکی از خدماتی که شرکت وب سازان مرصاد ارائه میدهد ، طراحی سایت اختصاصی که طبق خواسته کاربران با متدهای که خود کاربران لحاظ میکنند برنامه نویسی خواهد شد . در این نوع طراحی تمام امکانات درخواستی از طرف کاربران لحاظ خواهد شد.

طراحی سایت وردپرسی

بسیاری از شرکت ها از قالب های آماده استفاده میکنند که ما در طراحی سایت وردپرسی از قالب های اختصاصی طبق ui ارائه شده توسط کارفرما طراحی خواهد شد . از طرفی کدهای استفاده شده کاملا بهینه بوده و از کمترین پلاگین استفاده خواهد شد.

گارانتی خدمات شرکت طراحی سایت ما

گارانتی سفارشات ساخت وب سایت از طرف شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد به صورت 100 درصد بوده و تازمانی که شما تمایل به همکارای با ما را داشته باشید ، وب سازان مرصاد در کنار شما خواهد بود و شما را کمک خواهد نمود . راز موفقیت یک کسب و کار اینترنتی بعد از طراحی سایت تیم پشتیبانی آن سایت می باشد.

پشتیبانی شرکت از روش های زیر انجام می پذیرد :

سامانه تیکت شرکت

این سامانه بعد از قرارداد در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا از این طریق با بخش پشتیبانی شرکت در ارتباط باشند .

سامانه تلفنی شرکت

این سامانه نیز بعد از قرار داد با معرفی مدیر پروژه و ارائه داخلی مربوطه با کاربران ، ارتباط مستقیم با تیم طراحی و پشتیبانی خواهند داشت .

خدمات طراحی سایت
طراحی سایت اختصاصی و وردپرسی وب سازان مرصاد

روش های طراحی سایت

طراحی سایت یکی از خدمات اصلی شرکت وب سازان مرصاد میباشد . که بیشتر کار ما حول همین محور قرار گرفته است . شاید بسیاری از شرکت ها در این زمینه درحال فعالیت باشند . اما شرکت وب سازان مرصاد دارای شاخصه های میباشد که از دیگر شرکت ها متمایز شده است .

طراحی سایت یکی از بهترین روش ها برای دیجیتال مارکتینگ و یا بازاریابی اینترنتی میباشد . در کشور ما ایران هنوز این فرهنگ بدرستی جا نیافتاده است . اما اگر کارفرمایان از این موضوع باخبر شوند بدون فوت وقت برای خود سفارش طراحی وب سایت را نهایی خواهند نمود . بعضی از دوستان که با شرکت در تماس هستند یک موضوع برایشان بسیار اهمیت دارد . آن هم موضوع قیمت طراحی سایت میباشد .

در حال حاضر روش های طراحی وب سایت به دو صورت اختصاصی و وردپرس معمول می باشد . که شما عزیزان میتوانید در بخش های بعدی در مورد این مقوله به صورت مختصر مطالعه نمایید . چنانچه نیاز به توضیح بیشتر دارید برروی لینک های هر بخش کلیک نمایید به صورت کامل و مفصل می توانید از موضوعات مرتبط بهرمند شوید .

منشور اخلاقی وب سازان مرصاد

شرکت طراحی سایت و بهینه سازی سایت وب سازان مرصاد جهت ارائه خدمات بهتر یکسری اصول را در منشور اخلاقی خود گنجانده است و سعی برآن دارد تا تمامی موارد را رعایت نماید که به شرح زیر می باشد :

معتقدیم که خداوند متعال روزی بندگان خود را خواهد داد و با رعایت همین اصل انصاف را با مشتری سر لوحه کار خود میدانیم .
بر این باوریم مشتری مداری به حرف نیست بلکه به عمل است.
سعی در کسب رضایت مشتری
صادقت در گفتار و عمل
خوش قولی ، احترام و رعایت ادب ،
تحویل به موقع پروژهای کاربران
استفاده از بروزترین تکنیک های برنامه نویسی
تبادل نظر بین تیم شرکت با مشتریان

حرف آخر پرسنل شرکت وب سازان مرصاد

هیچ گاه ادعا نکرده ایم و نمی کنیم ، تمام تلاش خود را کرده ایم که تمامی موارد منشور اخلاقی را رعایت کرده و به تک تک آنها به صورت صد در صد عمل کنیم . از شما نیز خواهشمندیم چنانچه از ما رضایت دارید به دیگران بازگو کرده و چنانچه انتقادی دارید به خود ما گوشزد نمایید تا جهت ارائه خدمات بهتر به رفع اشکالات خود بپردازیم .

منشور اخلاقی طراحی سایت
مشاوره طراحی سایت با وب سازان مرصاد

سوالات متداول در مورد طراحی سایت

طراحی سایت در ابتدا از پرسش در مورد فعالیت شما آغاز میشود . نیاز های شما سنجیده میشود این موضوع را باید بدانید که پرسش و پاسخ در مورد فعالیت شما از اهمیت بالایی در وب سازان مرصاد برخوردار است . این امر باعث میشود تا کارشناسان ما راهنمایی های بهتری را برای شما داشته باشند . بعد از این مرحله عقد قرار داد خواهد شد و وارد پرسه طراحی خواهیم شد . شما می توانید طرح اولیه خود را برای ما ارسال نموده تا طبق همان طرح برای شما کد نویسی شود . حال می خواهد طراحی سایت با وردپرس باشد و یا طراحی سایت اختصاصی .

بعد از طراحی سایت به مدت 6 ماه پشتیبانی رایگان داریم . در صورت تمایل می توانید برای پشتیبانی سایت قرارداد جدیدی بسته خواهد شد .

 

تا به الان هیچ مرجع مشخصی در مورد اینکه کدام شرکت طراحی سایت می تواند بهترین شرکت باشد ، اعلام نشده است . برای این منظور خود کارفرما می تواند با مشاهده نمونه کارها و همچنین سوابق کاری خود تصمیم در این مورد را بگیرد .

قیمت طراحی سایت بستگی به نوع طراحی سایت دارد . یکی دیگر از عواملی که در قیمت طراحی سایت می تواند تاثیر گذار باشد امکانات سایت می باشد که شما می تواند در بخش مربوطه بیشتر مطالعه بفرمایید .

 

زمان طراحی سایت بستگی به نوع طراحی سایت دارد . اگر طراحی سایت به صورت اختصاصی باشد زمان بیشتری را نسبت به طراحی سایت وردپرسی خواهد برد.

طراحی سایت واژه ای است که بسیار میشنوید. بسیاری از کسب و کارها هستند که در این زمینه فعالیت دارند. بسیاری از شرکت ها در زمینه طراحی سایت، سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ به روی کار آمده اند. شرکت دئووب جزو شرکت های طراحی سایت معتبر در ایران است. شرکت دئووب یکی از زیر مجموعه های شرکت وب سازان مرصاد است که با مجوز رسمی و ثبت شده در ایران مشغول به فعالیت است. به همین دلیل بر خود میبالیم که به صورت تضمین شده و با قراردادهای معتبر، خدمات طراحی سایت را برای کسب و کار های مختلف انجام خواهد داد.

برای دئووب سختی یا آسانی پروژه معنایی ندارد. هدف ما جلب رضایت شما است. که بتوانید به راحتی کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید. فرقی نمیکند که یک سایت با وردپرس با قالب آماده یا قالب اختصاصی برای یک سایت شخصی ساده باشد. یا یک سایت حرفه ای باشد که به صورت اختصاصی کدنویسی شده باشد مانند سایت ارز دیجیتال یا سایت فروشگاهی چند منظوره مارکت پلیس. طراحی وبسایت یک واژه ای است که بسیاری از افراد و شرکت های غیر حرفه ای بدون مجوز رسمی از آن سواستفاده میکنند. توصیه ما به در ابتدا انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت و سئو سایت معتبر است. تا علاوه بر راه اندازی سایت حرفه ای خود بتوانید در صفحه اول گوگل نیز قرار بگیرید.

طراحی سایت و طراحی وب سایت امروزه میتوانید به رشد مشاغل عمومی کمک بسزایی نمایید. امروزه با پیشرفت علم و رشد تکنولوژی افراد برای جستجو مایحتاج زندگی خود از سایت هایی که ارائه خدمت می کنند استفاده میکنند.

برای مثال افرادی در زمینه مشاور املاک فعالیت داشته اند، اقدام به طراحی سایت املاک کرده. و با داشتن سایت املاک میتوانند ملک های خود را در سایت خود به ثبت برسانند. تا کاربران با جستجو ملک خود به مسکن موردنظر خود دست یایند.

پس در نظر داشته  باشید با درخواست خود میتوانید سفارش طراحی سایت و ساخت وب سایت موردنظر خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید. مطمئن باشید در اسرع وقت با کمترین زمان ممکن سایت خود را در فضای مجازی و پر طرفدار اینترنت خواهید داشت. و به کسب درآمد مدنظر خود دست پیدا خواهید نمود.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی ، سبک درآمدزایی هم متفاوت شده است. بسیاری از افراد برای دریافت خدمات از فضای وب استفاده میکنند. حتی برای یافتن ملک موردنظر خود از سایت های املاک و یا اپلیکیشن های موجود بهره میبرند. برای اینکه شما هم از این قافله عقب نمانید ؛ برای کسب و کار خود باید از تبلیغات گسترده در فضای وب استفاده کنید.

بهترین ابزار برای تبلیغات کسب و کار خود و یا معرفی آن به دیگران طراحی وب سایت میباشد. اگر طراحی وب سایت شما هدفمند و یا ارزشمند و اصولی انجام شود. در روند کاری شما میتواند بسیار موثر باشد. پس این موضوع را مدنظر خود قرار دهید که افراد حتی برای کسب اطلاعات قانونی خود از صفحات وب استفاده میکنند. چه برسد به خرید خودرو و یا املاک مورد نظر خود.

در رو به رو برای شما به چهار علت اصلی طراحی وبسایت اشاره کرده ایم . که با کمی تامل میتوانید پی به اهمیت این موارد ببرید. امیدواریم کشور ما هم مانند بسیاری از کشورهای پیشرفته استفاده از اینترنت و سایت های اینترنتی، یک فرهنگ به حساب آمده و استفاده از این تکنولوژی که روز به روز در حال پیشرفت میباشد. جنبه سرگرمی برای ما را نداشته باشد.

کلا طراحی سایت به دو بخش تقسیم می شود ، بخش اول فرانت اند و بخش دوم بک اند . فرانت اند همین بخشی است که شما ملاحظه می کنید یا همان ظاهر سایت ، بخش بک اند مربوط به پشت سایت می شود قسمتی که سایت شما را به سرور و یا هاست متصل می کند .

شما عزیزان باید بتوانید با نحوه برنامه نویسی این بخش ها آشنا باشید تا بتوانید یک سایت را راه اندازی نمایید. شرکت های آموزشی معتبری در حال آموزش طراحی وب سایت هستند که با مراجعه و ثبت نام می توانید رو به این شغل در آورید .

هیچ و قت برای آموزش دیر نیست و به قول قدیمی ترها هر وقت ماهی را از آب بگیرید تازه است . شما نیز اگر تمایل به این ماهیگیری دارید؛ می توانید شروع کنید . ممکن است در ابتدا کمی گیج کننده باشد که با تمرین و ممارست می توانید آگاهی لازم را برای طراحی وب سایت خود پیدا نمایید .

ما نیز اینجا هستیم تا به درخواست های شما عزیزان جواب مثبت داده. و با طراحی وب سایت مناسب شما و حرفه شما را به جهانیان معرفی نماییم . می دانستید چنانچه یک سایت برای خود دست و پا کنید دیگر نیاز به تبلیغات با هزینه های بالا نخواهید داشت . البته باید عرض کنم که سایت شما باید بهینه سازی شده باشد. و از نظر سئو سایت در بهترین حالت باشد تا این حرف بنده جامه عمل به خود بپوشاند .

پس تا دیر نشده تصمیم جدی بگیرید. و برای خود یک سایت خوب دست و پا کنید تا معنا و شیرینی دیجیتال مارکتینگ را درک کنید . ما ایرانیان همیشه کاری را انجام میدهیم که خیلی ار افراد زودتر از ما این کا را انجام داده اند. و در صورتیکه دیگری رشد کرد ما نیز آن کار را انجام داده و موفق خواهیم شد. که باید عرض کنم این روش بسیار اشتباه بوده .

شما خود باید خالق یک ایده باشید چه اشکال دارد دیگران ایده شما را بردارند . سعی کنید ریسک پذیر باشید تا موفق شوید . ما به شما این اطمینان را می دهیم که اگر سایتی با هر مزمونی ولی هدفمند تولید نمایید. در آینده نچندان دور موفق خواهید شد و آنگاه متوجه میشوید؛ که چرا اینقدر دیر به فکر طراحی وبسایت برای حرفه ی خود افتاده اید . 

قیمت طراحی سایت بسته به نوع امکانات درخواستی شما عزیزان متفاوت خواهد بود. در طراحی سایت اختصاصی به جهت اینکه مدیریت محتوی هم به صورت اختصاصی طراحی می شود. تعرفه طراحی وب سایت بالا خواهد بود و برای آندسته از عزیزانی که تازه وارد دنیای مجازی شده اند مناسب نخواهد بود. که ما برای این دوستان طراحی سایت با وردپرس را معرفی خواهیم نمود. که بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود و برای تازه کارها مناسب تر می باشد . شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از بخش تماس با ما، با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید .