شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی با وب سازان مرصاد

یکی از تاثیرگذارترین آیتم ها در کسب و کار شما طراحی وب سایت است. که بزرگترین قدم در جهت پیشرفت کار و فعالیتتان است. زیرا ویترینی آنلاین و یکپارچه برای تجارت شما است. در طراحی سایت اختصاصی میتوانیم برای کسب و کارهای متنوع از ظاهرهای متنوع استفاده نماییم. زیرا از اسم این نوع برنامه نویسی کاملا مشخص است. طبق سلیقه شما تم و هسته سایت طراحی خواهد شد.

طراحی سایت تخصصی برای کسب وکارها یک مزیت محسوب میشود. و شما متوجه خواهید شد سایتی بسیار متفاوت نسبت به رقبای خود خواهید داشت. این موضوع را درنظر بگیرید که ما اگر به درخواست شما از مدیریت محتوای وردپرس استفاده میکنیم. قالب شما را به صورت کاملا اختصاصی طراحی خواهیم نمود. که خود این برای شما ممکن است محدودیت هایی را ایجاد نماید.

طراحی سایت اختصاصی

ارانه بهترین وب سایت های تخصصی با اصول سئو توسط شرکت وب سازان مرصاد

شما میتوانید برای بهتر درک کردن این مطلب ازبخش طراحی سایت با وردپرس مطالب آموزنده ای را مطالعه نمایید. در صورتیکه مدیریت محتوا نیز به صورت اختصاصی طراحی شود تمامی محدودیت ها از بین خواهد رفت. و این امر مستلزم زمان بیشتر و همچنین هزینه بیشتر خواهد شد. این نوع سایت ها زمان بیشتری را برای کدنویسی نیاز دارد . همچنین طبیعی است هزینه بیشتری را مطالبه نماید. که بتواند تمامی ایده مشتریان را از صفر تا صد بر روی سایت پیاده کند.

این نوع سایت ها با گذشت زمان، شرایطی را به وجود خواهند آورد. تا شما تجربه کافی در این زمینه پیدا کرده و سایت شما بهتر میتواند ارتقا یابد. و از طرفی راحت تر بهینه سازی میشود. طراحی سایت اختصاصی برای کسب و کارهای بزرگ مناسب تر است. و اگر اولین بارتان هست که برای کار خود میخواهید سایت داشته باشید. بهتر است از طراحی سایت وردپرس با قالب اختصاصی استفاده کنید. پس اگر میخواهید از رقیبان خود پیشی بگیرید. پیشنهاد میکنیم برای بهبود وضعیت کسب و کار دیجیتال مارکتینگ خود در هر زمینه که هست؛ از طراحی وب سایت اختصاصی استفاده نمایید.

طراحی سایت تخصصی

طراحی سایت اختصاصی با CMS اختصاصی

ممکن است قالب هایی که به صورت آماده در اختیار عموم هست به سلیقه شما و یا مربوط به فعالیت شما در فروشگاه های اینترنتی موجود نباشد. برای مثال قالبی برای فعالیت های شبکه های اجتماعی وجود ندارد. شاید این فکر به ذهن شما خطور کند که یک قالب سایت شرکتی خریداری و آن را برای فعالیت شبکه های اجتماعی ظاهر سازی میکنیم. امکانات این سایت را چه میکنید؟ برای مثال شما سایتی نیاز دارید. که بتوانید در آن فالوور برای کاربران خود به فروش برسانید.

طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی یکی از پلن های پرطرفدار ما است که البته هزینه به نسبت بالاتری نیز دارند. که ما مطابق با نمونه های بین المللی یک CMS منحصر به فرد برای شما طراحی میکنیم. طراحی سایت شرکتی اختصاصی نیز بسیاری از درخواست های ما بوده که نشان دهنده موج رضایت مردم از CMS های اختصاصی و سفارشی شده است.

سئو سایت اختصاصی

سئو سایت حرفه ای، ابزاری موثر برای کسب موفقیت تجارت شما، در مدت زمان کم است. پس فرصت را از دست ندهید و برای گسترش کسب و کارتان بهینه سازی و سئو سایت اختصاصی خود را به تیم متخصص وب سازان مرصاد بسپارید. تا گامی بلند در تجارت شما باشد. در کنار بهینه سازی موتورهای جستجوگر باید به بازاریابی دیجیتالی در جنبه های دیگر بپردازید. تا بتوانید علاوه بر دیده شدن در نتایج جستجو بتوانید نرخ تبدیل را نیز بالا ببرید. نرخ ترافیک و نرخ تبدیل باید در یک راستا و هر دو بالا باشند.

چرا طراحی سایت تخصصی با وب سازان مرصاد؟

متخصصان باتجربه و کارآزموده شرکت وب سازان مرصاد در نظر دارد. که بهترین راهکار را برای پیروزی شما ارائه دهد. تا حرفه و فعالیت شما در هر وضعیتی که هست توسعه پیدا کند. رضایت مشتری مهمترین هدف مجموعه ماست. و این اطمینان را میدهیم کسب و کار شما در هر وسعتی که فعالیت میکند، کوچک یا بزرگ ، پیشرفت بسیار چشمگیری در آینده ای نزدیک خواهد داشت.

طراحی سایت حرفه ای یکی از مواردی است که باید به آن توجه نمایید. باید بدانید که شرکت وب سازان مرصاد با توجه به بودجه شما سایت اختصاصی شما را راه اندازی میکنید و تمام تلاش خود را به کار میگیرد تا یک سایت حرفه ای با هزینه بسیار به صرفه نصیب شما شود.

مراحل طراحی سایت تخصصی

انتشار

در این بخش کارشناسان بعد از رفع ایرادات کار و ارائه نسخه نهایی. و همچنین آموزش با مدیریت محتوی و بارگذاری مطالب سایت فروشگاهی. را در فضای وب انتشار داده تا در معرض دید همگان قرار گیرد.

نسخه آزمایشی

در این بخش کارشناسان ما بعد از طراحی سایت فروشگاهی یک رونمایی اولیه را برای شما خواهند داشت. تا مواردی را که برای شما مناسب نیست و یا مورد پسند نشده است رفع گردد و بعد از آن انتشار .

تایید طرح اولیه

در این بخش کارشناسان با چندین جلسه مشاوره چه به صورت تلفنی و یا به صورت حضوری طرح اولیه را برای شما ارسال. یا در معرض دید شما قرار داده و در صورتیکه مورد پسند واقع شد وارد فاز طراحی می گردد.

نیازسنجی

در این بخش ابتدا نظر شما را در مورد طراحی سایت فروشگاهی پرسیده می شود. تا کارشناسان ما هدف از این کار شما برایشان مشخص گردد. تا بتوانند شما را بهتر در این زمینه راهنمایی کنند.

مشاوره طراحی سایت اختصاصی

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه طراحی سایت تخصصی خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

طراحی سایت اختصاصی

قیمت طراحی وب سایت اختصاصی

ساخت سایت اختصاصی یکی از خدمات شرکت وب سازان مرصاد است که به صورت تخصصی بر روی آن تمرکز کرده است. از زبان های برنامه نویسی مختلفی استفاده میشود اما مهمترین آن ها PHP نیز میباشد. میزان هزینه طراحی سایت تخصصی به نوع امکانات و قابلیت هایی که نیاز دارید بستگی دارد. که به دلیل آن که زمان و نیروی کاری بیشتری را نیازمند است هزینه راه اندازی وب سایت اختصاصی نسبت به طراحی سایت با CMS های آماده نظیر وردپرس بیش از 5 برابر است.

برای مثال اگر شما یک سایتی را با وردپرس سفارش دهید برای طراحی اختصاصی آن ممکن است حتی 10 برابر هزینه کنید. بنابراین اگر بودجه کافی برای این کار را دارید میتوانید با کارشناسان و متخصصان ما در ارتباط باشید. البته لازم به ذکر است که ما در پلن طراحی سایت فوری و سفارشی با بالا بردن میزان نیروی متخصص زمان تحویل سایت اختصاصی را به نصف کاهش میدهیم که میتوانید از آن پکیج نیز استفاده کنید.

هدف از طراحی سایت اختصاصی

در ابتدای راه باید هدف خود را به صورت کامل مشخص کنید. و مشتریان خود را بشناسید. برای مثال قصد دارید چه سرویس هایی به کاربران وب ارائه دهید یا چه محصولاتی را میخواهید به صورت آنلاین بفروشید. هدف شما باید مشخص باشد که قرار است از سایت درآمدزایی داشته باشید. یا فقط معرفی محصول است.

این دو مقوله بسیار با هم متفاوت است. چرا که اگر قرار باشد فقط معرفی محصول باشد نیاز به طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای ندارید. درنتیجه زمان تحویل سایت و همچنین هزینه طراحی سایت کمتر خواهد بود. پس سعی کنید هنگام سفارش سایت هدف از طراحی سایت اختصاصی خود را برای کارشناسان ما عنوان تا هنگام برآورد هزینه از پرداخت بی مورد جلوگیری شود.

طراحی سایت تخصصی با وب سازان مرصاد

مزایای طراحی سایت اختصاصی

مزایای طراحی سایت اختصاصی شامل موارد بسیاری زیادی می باشد. برای مثال اگر میخواهید که طراحی سایت ارز دیجیتال داشته باشید. با استفاده از قالب ها و cms های آماده همچین پیاده سازی مناسب نخواهد بود. که تیم برنامه نویس به صورت اختصاصی ماژول های مناسب را برای سایت های پیشرفته ای مانند صرافی پیاده سازی میکند. که ما به اختصار به چند مورد اشاره خواهیم نمود که شامل موارد زیر می باشد :

  • عدم وجود محدودیت در افزودن امکانات سایت
  • کدنویسی از پایه متناسب با نوع کسب وکار
  • تغییر بسیار راحت قالب وب سایت
  • استفاده از آخرین تکنولوژی های روز جهت حفظ امنیت وب سایت اختصاصی طی سال ها
  • بهینه سازی بهتر
  • پیاده سازی تمام ایده های مشتری
  • توسعه راحت تر
  • طراحی منحصر به فرد
  • کدنویسی بهینه و سرعت بالا
  • انعطاف پذیری بالای سایت
سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...