شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال با وب سازان مرصاد

یکی از کسب و کارهای پور سود در حال حاضر که در دسته طراحی سایت حرفه ای و پیشرفته با امکانات اختصاصی قرار میگیرد. ما نیز به صاحبان صرافی و افرادی که در این زمینه حرفه ای هستند طراحی سایت ارز دیجیتال p2p یا غیر متمرکز را پیشنهاد میدهیم. غیر متمرکز میتوان به نوع طراحی صرافی بایننس اشاره کرد. طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال برای سود آوری و راه اندازی کسب و کار پرسود توصیه میشود.

بعد از پیاده سازی سایت ارز دیجیتال متمرکز کار شما شروع خواهد شد. باید اقدام به سئو سایت ارز دیجیتال خود بپردازید. زیرا شما باید بتوانید افراد را متقاعد کنید. یا به عبارتی اعتماد کاربران و مشتریان خود را جلب نمایید. نماد های اعتماد نظیر اینماد ضروری است که در سایت شما باشد. برندسازی سایت ارز دیجیتال بسیار مهم است. زیرا سایت های زیادی در این زمینه وجود دارند. باید در صفحه اول گوگل در در رتبه های اولیه باشید. به همین دلیل به اقدامات بعد از طراحی سایت ارز دیجیتال فکر کنید. 

علاوه بر این موارد یک شرکت طراحی سایت حرفه ای باید پشتیبانی و نگهداری سایت ارز دیجیتال شما را بر عهده بگیرد. شاید به عبارتی طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال از یک طراحی سایت صرافی پیچیده تر خواهد بود. باید از روش های بازاریابی اینترنتی حرفه ای بهره گرفته شود. شرکت طراحی و سئو سایت وب سازان مرصاد  با تجربه زیاد در زمینه صرافی و ارز شما را در این مسیر هدایت خواهد کرد. 

طراحی سایت ارز دیجیتال

طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال ارزهای دیجیتال مانند پول معمولی در میان مردم رایج شده است. و بسیاری از مردم به سرمایه گذاری ارز دیجیتال میپردازند. امروزه خرید و فروش ارز دیجیتال یک تخصص و حرفه است. افراد زیادی هستند که از این طریق ثروتمند شده اند.

امروزه پول دیجیتال همانند پول فیزیکی بسیار طرفدار پیدا کرده است. پول دیجیتال، نوعی از ارز است. که برای دریافت سود باید از طریق اینترنت اقدام به تبادلات ارزی بکنید. طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال، مانند طراحی سایت صرافی آنلاین برای ارزهای دیجیتال است. شما میتوانید یک صرافی داشته باشید. که به صورت آنلاین به مشتریان خود خدمات ارز آنلاین ارائه دهید.

با توجه به شرایط اقتصادی و بحران کرونا بسیاری از افراد به سمت سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال روی آورده اند. همانطور که میدانید اقتصاد دنیا رو به زوال است. اما همچنین بازار خرید و فروش ارزهای دیجیتال داغ است. و افراد زیادی کار خود را رها کرده اند. و وقت خود را صرف خرید و فروش ارزهای دیجیتال میکنند. تا از این طریق بتوانند به سود برسند.

طراحی سایت صرافی رمزینکس
سئو سایت صرافی ارز دیجیتال

ویژگی های سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

  • معرفی خدمات رمز ارزها و ارزهای رایج هر کشور
  • وجود صفحه اخبار و مقالات در مورد تحلیل بازار ارز
  • نمودارهای نمایش نوسانات قیمت ارز ها بر اساس فیلتر
  • بخش تبدیل نرخ ارزها  بر اساس قیمت لحظه ای
  • سیستم مربوط به نقل و انتقالات حواله های ارزی
  • تبدیل پول به رمزارزها ها و ارزهای رایج کشورها
  • حساب کاری حرفه ای خریداران به صورت ویژه
  • پنل ادمین حرفه ای با قابلیت نظارت لحظه ای
  • امکان سیستم نقل و انتقالات ارزی به صورت آنلاین
  • صفحه خرید و فروش ارز های دیجیتال و رایج
  • جدول نمایش لحظه ای قیمت انواع ارزها
  • احراز هویت چند مرحله ای کاربران
  • بخش پشتیبانی برای ارسال تیکت و پیام
  • اتصال به درگاه های بانکی برای واریز یا دریافت وجه
  • مشاهده تعداد و تاریخچه سفارش ها
  • قابلیت انتقال رمز ارز به کیف پول یا برعکس
  • انتقال رمز ارز از کیف پول  به صرافی های خارجی

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال وب سازان مرصاد

لازم به ذکر است که طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال باید حتما توسط یک شرکت معتبر و حرفه ای انجام شود. برنامه نویسان وب سازان مرصاد به علوم بلاک چین و رمز ارزها تسلط کامل دارند. و با بهره گیری از بهترین نمونه سایت های اکسچنچ در دنیا، طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال حرفه ای برای شما انجام میدهد. تا بتوانید در میان رقیبان خود بدرخشید. زیرا سایت های زیادی در این زمینه در حال فعالیت هستند.

اولین نکته ای که در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتال مطرح میشود. امنیت سایت آنلاین ارزی است. این مسئله بسیار حساس و مهم است. برنامه نویسان و مهندسان امنیت شبکه تسلط بسیار زیادی در این زمینه دارند. زیرا اولین فاکتور برای متقاضیان امنیت خرید و فروش ارز دیجیتال است. باید تمام اصول رمزنگاری بانک های اطلاعاتی  به درستی انجام شود. بنابراین برای طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال خود به شرکت معتبر در این زمینه مراجعه کنید.

 با آزادی در خرید و فروش ارزهای دیجیتال در کشورمان روبه رو هستیم. بسیاری از فارسی زبانان استقبال بسیار زیادی از ارزهای دیجیتال کردند. و در این سود بسیار خوبی نیز کسب کرده اند. درست است که تحریم های بسیار زیادی در کشور وجود دارد. اما سایت های صرافی آنلاین و خرید و فروش ارز دیجیتال مشکل را برای افراد حاضر در ایران حل کرده اند. زیرا یکی از راه های معاملات با کشورهای دیگر استفاده از همین ارزهای دیجیتال است.

اسکرپت خرید و فروش ارز دیجیتال حرفه ای وب سازان مرصاد

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال همان سایت خرید و فروش ارز دیجیتال میباشد. اعتبار صرافی خود ا به کاربر به اثبات برسانید. فرآیند هایی چون کیف پول آنلاین، احراز هویت و تایید چند مرحله ای کاربر باید بسیار دقیق انجام شود. باید شرایطی فراهم کنید تا کاربر به سادگی در ظرف مدت زمان کم معاملات ارزی خود را انجام دهند. پروسه فرآیندهای خود را به گونه ای طراحی کنید. تا افراد به راحتی بتوانند از خدمات آنلاین صرافی شما استفاده کنند.

اسکریپت ها معمولا توسط یک الگریتم خاص نوشته شده است و توسط برنامه نویسان ایرانی بومی سازی شده است. شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد  اسکریپت ندارد و سایت خرید و فروش ارز را از ابتدا برای شما برنامه نویسی میکند. 

شایان ذکر است این نوع وب سایت ها باید از امنیت بالای برخوردار باشند . چرا که همانند سایت ها فروشگاهی از تراکنش بالای برخوردار بوده و ممکن است که در آینده مشکل بر بخورید. پس برای صرفه جویی اندک پول خود از اسکریپت های آماده استفاده نکنید. و طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال خود را به شرکت طراحی سایت معتبر بسپارید.

تنوع بالای انواع رمزارزها

ارز دیجیتال یا رمز ارز چیست ؟

ارزهای دیجیتال، به انگلیسی digital currency گفته میشود. در واقع ارزهایی  هستند که به صورت الکترونیکی ذخیره و معامله میشوند. ارزهای دیجیتالی که رمزنگاری شده اند cryptocurrency گفته میشود. قابل به ذکر است که هر ارز دیجیتالی رمز ارز نیست. رمز ارزها در تراکنش های مالی به صورت پیچیده رمزگذاری میشوند. تا از جعل، کلاه برداری و تقلب ممانعت کنند. و به صورت غیر متمرکز هستند. یعنی هیچ نهاد یا سازمان دولتی بر روی آن نظارت ندارد.

رمز ارزها تقریبا در سال های نزدیک جای ارزهای سنتی را میگیرند. رمزهای دیجیتال محدود به محدوده جغرافیایی خاصی نیستند. همه میتوانند از آن در معاملات خود استفاده کنند. ارزهای دیجیتال در بستر شبکه بلاک چین مبادله میشوند. رمز ارزها وجود فیزیکی ندارند. تنها میتواند در بستر اینترنت به معادله آن بپردازید. به راحتی افراد میتوانند برای تراکنش های مالی از ارزهای دیجیتال استفاده کنند. و نیازی نیست که مبلغ زیادی بابت کارمزد آن پرداخت کنند. برای انجام تراکنش با ارز دیجیتال نیاز به کلید های عمومی و خصوصی دارید. این کلید ها امنیت تراکنش ها را بالا میبرند.

هزینه طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

طراحی سایت ارزهای دیجیتال جزو سخت ترین پروژه های طراحی سایت است. زیرا نیاز به کدنویسی و ماژول نویسی فراوانی دارد. که بسیار زمان بر است. امکانات سایت خرید و فروش ارز دیجیتال باید کامل باشد. تا بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. سرعت لحظه ای در سایت ارز دیجیتال بسیار مهم است. زیرا اگر در حد میلی ثانیه کندی وجود داشته باشد. تراکنش های شما به مشکل برمیخورد.

امنیت مهمترین نکته در طراحی سایت ارزهای دیجیتال است. زیرا تمام تراکنش باید در امنیت کامل انجام بگیرند. تیم امنیت شبکه زمان زیادی برای پیدا کردن نفوذ های امنیتی میگذارد. تا ضریب نفوذ به سایت را به صفر برسانند. با توجه به امکانات و ویژگی هایی که میخواهید هزینه طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال شما محاسبه میشود. سایت های موفقی همچون نوبیکس و والکس بسیار خوش درخشیدند. برای اطلاعات بیشتر از قیمت طراحی سایت ارز دیجیتال با مشاوران ما در این زمینه تماس بگیرید. تا از امکانات و قیمت های طراحی سایت ما باخبر شوید.

اسکریپت صرافی ارز دیجیتال

مزایای طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

با طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال میتوانید. از طریق فضای وب به سود بسیار زیادی دست یابید. زیرا افراد زیادی هستند که خرید و فروش ارز دیجیتال میکنند. شما میتوانید به این سرمایه گذاران کمک بسیار زیادی بکنید. در وقت و زمان خود و متقاضیان صرفه جویی خواهد شد. زیرا کاربران انجام کارهای ارزی خود ابتدا به اینترنت مراجعه میکنند.

طراحی سایت صرافی آنلاین بسیار ضروری است. فضایی امن فراهم میکنید. تا افراد بتوانند مبادلات ارزی خود را انجام دهند. و صرافی آنلاین شما در همه ساعات شبانه روز و هفت روز هفته به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

اهمیت طراحی سایت ارز دیجیتال

  • افزایش درخواست خرید و فروش ارزهای دیجیتال در سال های اخیر و پذیرفته شدن این تجارت از سوی بسیاری از مردم
  • کافی نبودن تعداد پلتفرم های امن و معتبر ارائه دهنده خدمات صرافی ارز دجیتال
  • راهکاری مناسب برای کسب درآمد و سودآوری
  • فضای مناسب و امن برای اطلاع رسانی درباره انواع رمزارزها و ارزها
  • وجود پلتفرمی برای حل مشکل تحریم ایران برای خرید و فروش های بین المللی

امکانات طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

در طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال باید بتوانید. اعتبار صرافی خود ا به کاربر به اثبات برسانید. فرآیند هایی چون کیف پول آنلاین، احراز هویت و تایید چند مرحله ای کاربر باید بسیار دقیق انجام شود. باید شرایطی فراهم کنید تا کاربر به سادگی در ظرف مدت زمان کم معاملات ارزی خود را انجام دهند. پروسه فرآیندهای خود را به گونه ای طراحی کنید. تا افراد به راحتی بتوانند از خدمات آنلاین صرافی شما استفاده کنند.

امکانات طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال همگی بستگی به شما دارد. که چه مزایای را میخواهید برای کاربران خود در نظر بگیرید. همکاران ما در شرکت طراحی سایت به شما در این زمینه راهنمایی های لازم را خواهند داشت . تا شما بهتر بتوانید برای سایت خود تصمیم گیری نمایید.

احراز هویت

در طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال، احراز هویت مهمترین فاکتور است. در سایت های مختلف ممکن است متفاوت باشد. احراز هویت میتواند از طریق sms ، ایمیل یا google authenticator باشد. بعد از انتخاب یکی از روش های احراز هویت کد مورد نظر ارسال میشود. کاربر پروفایل را تکمیل میکند. و اطلاعات و مدارک لازم خود را ثبت میکند. حساب کاربری توسط ادمین بررسی میشود. بعد از تایید ادمین، مشتری میتواند خرید و فروش خود را انجام دهد.

ورود دو مرحله ای

یکی از فاکتورهای امنیتی برای حساب کاربران ورود دو مرحله است. در طراحی سایت خرید و فروش ارز باید رعایت شود. ورود دو مرحله ای از طریق گوگل (google Authenticator) است. کربر باید اپلیکشن گوگل را داشته باشد. که کد شش رقمی احراز هویت را نشان میدهد. ارسال پیامک هم جز موارد ورود دو مرحله ای میتواند باشد. اماا ممکن است پیامک دیر به مشتری برسد. و اگر هر مشتری چندین بار لاگین کند برای شما هزینه بر خواهد بود. میتوانید ورود دو مرحله ای را به انتخاب کاربر بگذارید.

کیف پول

در اسکریپت خرید و فروش ارز دیجیتال، کیف پول بخش اساسی است. کاربر برای خرید کیف پول خود را شارژ میکند. و معاملات را انجام میدهد. برای برداشت پول هم میتواند. ارسال درخواست پول به ریال از کیف پول خود داشته باشد. که ادمین سایت ابتدا تایید میکند. سپس مبلغ مورد نظر در زمان مشخص شده واریز خواهد شد. واریز و برداشت از کیف پول باید با کارت بانکی تایید شده باشد. کیف پول باعث راحت تر شدن فعالیت کاربر میشود. کیف پول برای ادمین سایت نیز سود آور خواهد بود.

خرید و فروش ارز دیجیتال

در طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال این بخش باید توسط ادمین سایت رصد شود. هر کاربر ارز مورد نظر خود را برای خرید و فروش انتخاب میکند. همه خرید و فروش ها به صورت اتوماتیک نیستند. قبل از سفارش طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال، ابتدا حساب های ارزی خود وریفای کنید. ارز های دیجیتالی که میتواند وجود داشته باشد. شامل ارز های کشورها، پرفکت مانی، پی اس ووچر، وب مانی، انواع رمز ارزها شامل بیت کوین، تتر، ریپل و غیره است.

سئو و بهینه سازی وب سایت خرید و فروش ارز دیجیتال

سایت های زیادی در زمینه خرید و فروش ارز در حال فعالیت هستند. و بسیاری از صرافی تصمیم گرفته اند که به صورت آنلاین به افراد خدمات دهند. بسیاری از افراد کلمه یا کلمات مشابه خرید و فروش ارز، صرافی آنلاین، تبدیل ارز، ارز دیجیتال و غیره را در گوگل جستجو میکنند. سئو سایت خرید و فروش ارز دیجیتال به شما کمک میکند که در نتایج اولیه گوگل باشید. زیرا افراد تنها چند نتیجه اولیه را مشاهده میکنند. و به سراغ دیگر سایت های صرافی نمیروند.

بنابراین اگر میخواهید در میان رقیبان خود بدرخشید. باید در زمینه سئو سایت و بهینه سازی سایت خود تلاش کنید. بدین منظور پروژه سئو سایت خرید و فروش ارز دیجیتال خود را به تیم حرفه ای ما بسپارید. تا شما را در این راه به نتایج بسیار روشنی برساند.

نمونه سایت های صرافی های ارز دیجیتال ایرانی

طراحی سایت مشابه والکس

سایت والکس یکی از سایت های صرافی ارز دیجیتال است که در لتفرم آن میتوان معاملات را مانند نمایندگی های کارگزاری های آنلاین بورس انجام داد. احراز هویت در این سایت به صورت دو مرحله ای است که هدف آن ایجاد بستری امن برای معاملات و حفظ دارایی های کاربران است. این سایت در حال توسعه اپلیکیشن صرافی ارز است. که بیش از 19 رمز ارز را پشتیبانی میکند. نرخ کارمزد این سایت حدود 0.4 درصد است که با توجه به معاملات و سرمایه کن حدود 100 هزار تومان نیز میتوانید سفارش گذاری کنید. طراحی سایت مشابه والکس یکی از نمونه سایت های صرافی شناخته شده است که برای درخواست طراحی میتوانید با فرم زیر با ما در ارتباط باشید.

طراحی سایت اکسیر

این صرافی ادعا میکند که سرویس کیف پول آن فوق امنیتی است که دسترسی چند لایه و محافظت شده شرکت آمازون است. بر اساس سطوح دسترسی که وجود دارد مبتدیان حدود 0.25 کارکزد باید پرداخت نمایند. پشتیبانی در این سایت هم به صورت تیکت و هم به صورت تلفنی است. این سایت اپلیکیشن صرافی ارز نیز دارد که حدود 15 رمز ارز را پشتیبانی میکند. لازم به ذکر است که رابط کاربری و تجربه کاربری این سایت زیاد کاربرپسند نیست. برای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال مشابه اکسیر با ما در ارتباط باشید. 

طراحی سایت صرافی رابین کش

یکی از صرافی های جدید رابین اکش است که از ابزارهای جدید و منحصر به فرد و قابلیت های Market, Limit, Stop-limit استفاده میکند. شما به وسیله این قابلیت میتواند ضرر و سود خود را حفظ کنید. میزان کارمد در این سایت پایین و حدود 0.2 درصد است. شما میتوانید با استفاده از شبکه BEP2 کلیه توکن ها را بر بستر بایننس مستقیما ترید کنید. که لازم به ذکر است این صرافی برای معامله گران تازه وارد بسیار مناسب است و سخت افزارهایی مرتبط با کیف پول ارائه میدهد. اگر شما نیز میخواهید یک پلتفرم مشابه داشته باشید میتوانید برای طراحی سایت صرافی ارز رابین کش با ما در تماس باشید.

طراحی سایت نوبیتکس

نوبیتکس یکی از اولین رمزارزهای دانش بیان است که 25 رمز ارز را پشتیبانی میکند. که کاربران حق انتخاب زیادی از میان انتخاب رمزارزها دارند. این صرافی برای جذب مشتریان مسافبقات متنوعی برگزار میکند. لازم به ذکر است که کارمزد این صرافی نزدیک به 0.35 درصد است.  که گاهی جشنواره هایی قرار میدهد که میدتواند نزیدک به کارمزد صفر درصد نیز تبادلات ارزی کنید. در این سایت احراز هویت میتواند برای خرید و فروش های محدود و سریع سفت و سخت انجام نشود. برای خرید های بالاتر باید کارت ملی را اسکن کنید. برای طراحی سایت نوبیتکس میتوانید از طریق فرم یا تلفن شرکت با ما در ارتباط باشید. 

طراحی سایت مشابه رمزینکس

انتخاب شرکت معتبر در طراحی سایت خدماتی مهمترین مسئله است. زیرا آینده تجاری شما را رقم میزند. اگر شرکتی که انتخاب میکنید حرفه ای نباشند. و با تمام اصول دیجیتال مارکتینگ و برنامه فروش شما آشنایی نداشته باشند. نمیتوانند سایت مناسبی برای شما طراحی کنند. زیرا طراح سایت صرفا نباید یک برنامه نویس باشد. باید علاوه بر کدنویسی با پلن های تجارتی شما را آشنایی داشته باشند. اگر شما نیز اپلیکیشن و طراحی سایت مشابه رمزینکس را درنظر دارید میتوانید با تیم پشتیبانی ما در ارتباط باشید تا شما را  راهنمایی کنند.

طراحی سایت صرافی تبدیل

صرافی تبدیل از بیش از 74 رمز ارز پشتیبانی میکند که در مقابل سایر سایت ها تنوع بسیار زیادی دارد. اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال تبدیل مرتب به روز رسانی میشود. این سایت دارای کیف پول اختصاصی است و دیگر نیازی به کیف پول های خارجی ندارید. میتوانید معاملات خود را بدون معطلی و در زمان کوتاه انجام دهید. حدود کارمزد این سایت 0.4 درصد است. در این پلتفرم هرچه میزان معامله شما بیشتر باشد درصد کارمزد نیز کمتر خواهد شد. یکی از نکته های این صرافی این است که به سئو سایت صرافی ارز دیجیتال خود بسیار اهمیت داده و در جایگاه های اولیه گوگل است. برای طراحی سایت صرافی ارز مشابه تبدیل میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تفاوت میان سایت صرافی P2p با صرافی مستقیم

طراحی سایت صرافی مستقیم 

یکی از انواع ساخت سایت صرافی، طراحی سایت ارز دیجیتال مستقیم است. در این شیوه کیف پولی وجود ندارد و مدیریت سایت باید قیمت ها را مشخص نماید. مدیران سایت خود را به صورت دستی مبلغی را به ارزها به عنوان کارمزد اضافه میکنند. این این صرافی ها به شیوه سنترال یا متمرکز هستند که نمیتوانید با سایرین به صورت مستقیم معامله کنید. سایت به عنوان یک واسط گر عمل میکنید و سفارش ها را انجام میدهد. 

نحوه خرید در این صرافی ها به این صورت است که باید احزار هویت کنید و پیس از شارژ حساب خود میتوانید خرید و فروش خود را انجام دهید. افراد به سایت درخواست سفارش میدهند و سایت نیز این مبادلات را منطبق سازی کرده و انجام میدهد. پس از انجام مبادله بیت کوین از فروشنده به حساب شما و هزینه از حساب خریدار کسر میشود. در این سایت ها سرعت معامله به نوع سفارش گذاری شما بستگی دارد. لازم به ذکر است که در این صرافی ها باید برای شارژ حساب و خارج کردن بیت کوین کامزد به سایت بدهید. 

طراحی سایت صرافی P2P

صرافی فرد به فرد یا Peer to peer به این صورت است که کاربران به طور مستقیم با کاربران دیگر معامله میکنند. و وظیفه مدیریت سایت حفظ سرعت و امنیت معاملات در سایت است. شما نیازی نیست که مدارکی برای احراز هویت ارسا کنید صرفا با عکس کارت ملی و سلفی و یک کارت اعتباری میتوایند معامله انجام دهید. کاربران میتوانند قیمت رمز ارزها را با هم مقایسه کنند. طراحی صرافی ارز دیجیتال p2p مشابه طراحی سایت کارگزاری بورس نیز است. برای هر خرید و فروشی که انجام میشود بیت کوین از کیف پول فروشنده به خریدار منتقل میشود. و هزینه نیز به فروشنده پرداخت میشود. 

در معاملات P2P شما باید به صورت مستقیم با فروشندگان در سایت چت کنید و پول را به حساب آن ها واریز نمایید. برای اینکه قیمت مناسب پیدا شود از این جهت سرعت معامله در این صرافی ها از سنترال پایین تر خواهد بود. قیمت های خرید و فروش ارز نیز به قیمت سفارش هایی که توسط سایرین ثبت شده است بستگی دارد. که مدیر سایت با توجه به تراکنش ها از موجودی کیف پول کارمزد دریافت میکند.

طراحی سایت فروش ارز با وب سازان مرصاد

شرکت طراحی سایت ما با داشتن کادری مجرب در زمینه طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال توانسته جایگاه خوبی در بین کاربران خود داشته باشد. بسیاری از شرکت های طراحی سایت در حال برنامه نویسی میباشند . سبک برنامه نویسی ها بسیار متفاوت بوده که میتوانید با کمی تحقیق به این نتیجه برسید.

طراحی سایت خرید و فروش ارز دیجیتال به همین راحتی که فکر میکنید نمیباشد. این نوع وب سایت ها همانند سایت های پیش بینی و شرط بندی از شرایط خاصی برخوردار بوده . که نیاز به تجربه بالای کد نویسی میباشد. چرا که دریافت کدها و برنامه نویسی این نوع وب سایت ها به صورتی است که داده ها باید گرافیکال شده و به نظر کاربران برسد .