شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت آژانس مسافرتی

طراحی سایت آژانس مسافرتی با وب سازان مرصاد

در حال حاضر افراد با مشغله های فراوان فرصت رفت و آمد به آژانس های مسافرتی برای گرفتن بلیط یا بوک کردن هتل مورد نظر خود ندارند. امروزه طراحی سایت آژانس هواپیمایی بسیار مورد توجه قرار گرفته است زیرا بهترین راه برای جذب توریست و مسافر به صورت آسان است. برای شعبات ارایه دهنده خدمات مسافرتی، طراحی سایت آژانس مسافرتی بسیار مهم است. که با یک سرچ ساده در اینترنت و یافتن یک سایت مناسب برای ارایه خدمات مسافرتی به مقصود خود میرسند. شرکت های مسافرتی و گردشگری زیادی به روی کار آمده اند که میتوانید از قابلیت های طراحی سایت گردشگری نیز در آن ها استفاده کنید.

شما قبل از اینکه به جایی سفر کنید حق دارید که تمامی جوانب سفر خود را بسنجید. اعم از به دست آوردن اطلاعات لازم برای شهر یا کشوری که سفر میکنید. مناطق دیدنی آن محل، اطلاعات جغرافیایی، شرایط سفر، مدت زمان سفر و هزینه های سفر و خیلی موارد دیگر. که به جای رفتن حضوری به آژانس های مسافرتی در خانه با جستجو در اینترنت. و نهایت یک تماس کارهای مربوط به سفر خود را به آسانی و در مدت زمان کم انجام میدهید. طراحی سایت دفتر مسافرتی یا آژانس هواپیمایی یکی از جمله پروژه هایی است که درخواست آن زیاد است.

طراحی سایت آژانس هواپیمایی

طراحی سایت دفتر هواپیمایی

در گذشته دفاتر هواپیمایی به این صورت بود که شما برای خرید بلیط باید به صورت حضوری مراجعه میکردید. و یا اینکه میتوانستید به صورت آفلاین با یک تماس تلفنی بلیط های خود را رزرو نمایید. اما حال دیگر به شیوه سنتی کار کردن برای شما مناسب نخواهد بود. آژانس های مسافرتی و دفاتر هواپیمایی نمیتوانند بدون حضور آنلاین در گوگل به موفقیت دست پیدا کنند. زیرا آژانس ها و دفاتر مسافرتی و گردشگری بسیار زیاد شده است. و شما باید از فرصت به وجود آده استفاده کرده و با طراحی سایت دفتر هواپیمایی شانس دیده شدن خود را در میان رقیبان چندبرابر کنید.

سفارش طراحی سایت آژانس مسافرتی در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه آژانس مسافرتی خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

مزایای طراحی سایت آژانس هواپیمایی

مزایای طراحی سایت آژانس مسافرتی برای دارندگان آژانس بسیار زیاد میباشد. از آنجایی که متقاضیان مسافرت در کشور ما زیاد میباشد؛ میتوانید با طراحی سایت این نوع وب سایت ها خدمات شایانی را به کاربران خود ارائه نمایید.

ما در این بخش به مزایای راه اندازی سایت آژانس مسافرتی خواهیم پرداخت . که به صورت مختصر در زیر شرح داده شده است .

  • ارایه تورهای مختلف در زمان های جاری به همراه تصاویر و ویدیو و سفرنامه ها
  • ارایه بلیط های مختلف رفت و برگشت از شرکت های مختلف در زمان های مشخص همراه با ارایه قیمت
  • خدمات بوک کردن هتل های مختلف به همراه تصاویر و نظرات کاربران و قیمت ها
  • ارایه پکیج های مختلف تخفیف برای مشتریان وفادار
  • اطلاع رسانی از آخرین شرایط سفر ها
  • ارایه پنل کاربری از انتخاب تا پرداخت هزینه و پشتیبانی
    این موارد به سلیقه ی شما متغییر خواهد بود. ممکن است بسیاری از موارد که حتی در بخش بالا توضیح داده نشده است. برای شما اهمیت نداشته باشد و مواردی اهمیت دارد که میتوانید با جلسات حضوری در نزد کارشناسان ما به آن موارد پی ببرید. لازم به ذکر است که باید سایت شرکت مسافرتی شما خدمات بیمه ای ارائه دهد بنابراین از قابلیت های طراحی سایت بیمه آنلاین مسافرتی نیز استفاده نمایید.
طراحی سایت شبیه علی بابا
طراحی سایت آژانس مسافرتی

طراحی سایت آژانس مسافرتی ارزان

یکی از مواردی که مشتریان ما نیز به آن توجه میکنند بحث هزینه سایت است. که در اینجا خواهیم گفت نگران هزینه بالای سایت ما نباشید. ما برای آژانس های مسافرتی پکیج های متنوعی ارایه میدهیم. که در میان این انتخاب ها شما میتوانید. در نهایت یک سایت آژانس هواپیمایی ارزان برای شرکت خود با هزینه ای کم داشته باشید. که بعد از مدتی با درآمدی که کسب میکنید میتوانید سایت شرکت هواپیمایی خود را ارتقا دهید. و خدمات بیشتری از طریق سایت به مشترین خود اراِیه دهید.

طراحی سایت دفتر هواپیمایی را میتوانیم با وردپرس و یا به صورت اختصاصی برای شما عزیزان طراحی نماییم. این نوع وب سایت ها بسته به نوع امکاناتی که مد نظر دارید ؛ هزینه ها تغییر خواهد نمود. هنگامی که سایت شرکت آژانس مسافرتی طراحی میگردد. آیتم های که مورد نیاز شما نمیباشد از سایت حذف خواهد شد. همین باعث کاهش قیمت برای شما میگردد.

متاسفانه در این زمینه نمیتوان سایت را با تمام امکانات با وردپرس را اعمال نمود. چرا که پلاگین های مورد نیاز برای وب سایت آژانس هواپیمایی در کتابخانه وردپرس به صورت کامل ارائه نشده است. ما در این موقع مجبور میشویم تا پلاگین را به صورت اختصاصی طراحی نماییم. که همین موضوع باعث افزایش نرخ طراحی سایت دفتر هواپیمایی خواهد شد.

طراحی سایت آژانس مسافرتی با وردپرس

همانطور که در بخش های بالای این مقاله عرض شد. طراحی سایت آژانس مسافرتی را میتوان با وردپرس هم انجام داد. که میتواند در تعرفه طراحی سایت نیز بسیار اهمیت داشته باشد . این موضوع را بدانید که وقتی سایت آژانس هواپیمایی با وردپرس طراحی گردد. در مجموعه های طراحی سایت ارزان ما نیز قرار خواهد گرفت.

طراحی سایت با وردپرس هم مزایا و هم معایب خود را در سایت های آژانس مسافرتی دارد. که میتوان به اختصار توضیحاتی را ارئه نمود. یکی از معایبی که میتوان نام برد این است که پلاگین موردنظر برای درخواست ای پی آی موجود نمیباشد. بسیاری از سایت ها این موارد را عنوان نمیکنند. دلیل اینکار را هم ما هنوز نمیدانیم.

برای اینکه شما بتوانید تمامی بلیط های موجود در تاریخی را به کاربران نمایش دهید. نیاز به یکسری اطلاعات دارید. این اطلاعات از یک منبع خاص به سمت سایت شما خواهد آمد. این مسیر را ای پی آی برای شما هماهنگ خواهد نمود. و آن اطلاعات را از سایتی که خریداری نموده اید برای شما ارسال خواهد نمود.

به هر حال در بخش های پایین تر این مقاله در مورد این مسائل بیشتر برای شما توضیح خواهیم داد. پس نتیجه میگیریم که در مورد طراحی سایت دفتر هواپیمایی با وردپرس نمیتوان به صورت صد در صد مانور داد. و جایی ممکن است که به مشکل برخورد نماییم.

طراحی سایت گردشگری سلامت
سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...