شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت چند زبانه

سایت هایی که به صورت بین المللی در کشورهای دیگر فعالیت دارند نیاز دارند که حداقل دو زبانه باشند. طراحی سایت چند زبانه یا Multi Language Website مزایای زیادی دارد. این نوع سایت ها با توجه به نوع کسب و کار شما میتواند متفاوت باشد. سایت چند زبانه به طور کلی وب سایتی است که قابلیت نمایش دو یا چند زبان را داشته باشد. اگر طراحی وب سایت شرکتی یا سایت شخصی مختص به خود را میخواهید. و فعالیت شما به گونه ای است که مخاطبان خارجی زبان نیز دارید. طراحی سایت دو زبانه را به شما پیشنهاد میدهم.

در ضمن باید توجه شود که محتوای کلی سایت در سایت چند زبانه تغییر نمیکند. بلکه راست چین یا چپ چین بودن منو و قالب سایت نیز باید لحاظ شود. با گسترش فضای اینترنت یکی سایت خدماتی نیز میتواند چند زبانه باشد. زیرا ممکن است مخاطبان شما افرادی غیر فارسی زبان باشند و در ایران زندگی کنند.

شرکت های بین الملی و بسیاری از کارخانجات نیاز دارند. که برای معرفی خدمات و محصولات خود سایت کارخانه خود را تبدیل به سایت چند زبانه کنند. یک طراحی سایت بازرگانی را درنظر بگیرید ممکن است خریداران شما افرادی غیر فارسی زبان باشند. سایت دو زبانه به آنان کمک میکند که در صورت لزوم به شما مراجعه کنند. بنابراین اگر میخواهید که در بازار جهانی حضور داشته باشید باید اقدام به طراحی سایت چند زبانه کنید.

طراحی سایت چند زبانه

طراحی سایت چند زبانه حرفه ای

امروزه در همه کسب و کارها صحبت از بازاریابی اینترنتی و تجارت بین المللی میشود. هر شرکت یا گروهی برای جذب مشتری بیشتر به تجارت و تبادلات با کشورهای دیگر میپردازد. این افراد برای این که در شغل خود موفقیت شوند نیاز دارند که بازاریابی خود را تا خارج از مزرها نیز هدایت کنند. در ابتدا اولین اصول دیجیتال مارکتینگ این است. که اقدام به طراحی سایت حرفه ای بکنید. و بعد از آن باید به سراغ سئو و بهینه سازی سایت خود کنید. تا بتوانید سایت خود را به صفحه اول گوگل بیاورید.

برای کسب سهم بیشتر از بازار باید خدمات و اکانات سایت خود را گسترش دهید. به گونه ای که اگر یک سایت خدماتی هستید. خدمات و سرویس های خود را خارج از مزرها نیز هدایت کنید. البته یک سایت فروشگاهی نیز برای جا پیدا کردن در میان فروشگاه های بین المللی نیاز است که از طراحی سایت چند زبانه برای آن استفاده کنیم. شما هر تجارت و کسب و کاری که دارید قطعا به دنبال راهی برای برقراری ارتباط با مشتریان خارجی نیز هستید.

اگر قرار است که سایت شما توسط افراد دیگر مورد بازدید قرار بگیرد. و این افراد اگر قرار است از کشورهای مختلف باشند. باید سایت چند زبانه را برای کار خود راه اندازی کنید. طراحی سایت حرفه ای دو زبانه را از شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد مطالبه کنید. تا با بهترین تعرفه بهترین نوع طراحی را داشته باشید.

سفارش طراحی سایت چند زبانه در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه چند زبانه خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

قیمت طراحی سایت چند زبانه

طراحی سایت چند زبانه برای کسب و کارهایی که میخواهند. در بازار خارجی نیز فعالیت داشته باشند توصیه میشود. سایت چند زبانه به شما کمک میکند که بتوانید مشتریان بیشتری داشته باشید. زیرا مشتریان و مخاطبان شما صرفا افراد فارسی زبان نخواهد بود. برای مثال طراحی سایت خدمات گردشگری میتواند سایت دو زبانه باشد تا به تورست های عزیز سرویس ها و خدمات لازم را بدهد. برای مثال اگر تورلیدر هستید نیاز به سایت چند زبانه را احساس کرده اید. که از این طریق مخاطبان بیشتری جذب کنید.

برای مثال تصور کنید که یک سایت آموزشی دارید. شما باید بتوانید مطالب و نکات علمی و آموزشی خود را نیز به دیگر زبان ها نیز مطرح کنید. البته نیاز نیست که زبان ویدیو شما تغییره کند صرفا میتوانید که زیر نویس ویدیوهای آموزشی خود را تغییر دهید. که این مسئله به جذب مخاطب از ملیت های مختلف بسیار کمک کننده خواهد بود. بنابراین با طراحی سایت آموزش مجازی چند زبانه یا تبدیل سایت خود به سایت دو زبانه کسب و کار خود را گسترش دهید.

قیمت طراحی سایت چند زبانه بسته به تعاد زبان سایت و امکانات آن دارد. طراحی سایت دو زبانه حداقل هزینه طراحی سایت را به 1.5 برابر افزایش میدهد. که با محتواهای با زبان های مختلف را با سفارش سئو سایت از شرکت طراحی سایت بخواهید که برای شما با هزنه جداگانه انجام دهد. در بخش پیش فاکتور برآوردی از هزینه طراحی سایت دو زبانه میتوانید داشته باشید.

پکیج برنزی

میلیون تومان 9
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات
  • بخش مرتبط با محصولات
  • داشتن بخش مرتبط با خدمات
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش نظرات
  • داشتن بخش اخبار
  • ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 15
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران
  • مشاوره آنلاین
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • رزرو آنلاین
  • سامانه چت آنلاین

پکیج طلایی

میلیون تومان 24
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اس ام اس
  • داشتن بخش تیکتینگ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
طراحی سایت رایگان

سئو سایت چند زبانه وب سازان مرصاد

سئو سایت و بهینه سازی سایت چند زبانه یک مشکل به شمار می آید. اما شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد با بهره یری از اصول درست طراحی سایت و سئو سایت انگلیسی و سایر زبان ها این مشکل را برای شما برطرف خواهد کرد. بنابراین مشکلی از این بابت پیدا نکنید. در طراحی وب سایت تبلیغاتی اصول چند زبانه بودن را به کار ببرید. زیرا ممکن است که افرادی خارجی زبان سایت شما را ببینند. بنابراین اگر میخواهید صرفا سایت شما بین المللی باشد. زبان دوم خود را انگیسی انتخاب کنید. زیرا زبان بین المللی هستند و همه کشورها آن را میدانند.

توجه کنید که هر سایتی قابلیت چند زبانه بودن را ندارد. به وسیله طراحی سایت صنعتی شما با شرکت های خارجی تبادلات انجام میدهید. لازم است که به فکر طراحی سایت چند زبانه باشید. سایت های چند زبانه باید توسط شرکت طراحی خبره طراحی شود. تا شما را با مشکل عدیده ای که ممکن است پیش بیاید مواجه نکند. گوگل توجه زیادی به محتوای شما برای بهبود رتبه شما میکند.

سئو سایت و بهینه سازی سایت دو زبانه یکی از ویژگی های مهم است. باید بتوانید در هر دو زبان یا هر تعداد زبانی که دارید. اقدام به تولید محتوا بهینه در سایت کنید. تا با زبان های دیگر قابل جستجو باشد. عده ای میپندارند که سایت دو یا چند زبانه قابلیت سئو شدن ندارد. اما باید بدانید که تیم تخصصی وب سازان مرصاد سایت شما را با سئو تضمینی در صفحه اول گوگل قرار میدهند.

طراحی سایت چند زبانه اختصاصی

اینکه در طراحی سایت چند زبانه نوع زبان ها. به نوع کسب و کار شما و مشتریان شما بستگی دارد. برای مثال اگر شما یک شرکت بازرگانی هستید و یک سایت بازرگانی دارید اساسی است که زبان سایت شما مطابق با همکاران و مشتریان شما تغییر کند. اینکه طراحی سایت شما عربی، آلمانی، ترکی، انگلیسی و غیره باشد. تماما به نوع تجارت شما و ارتباط شما با سایر کشورها ربط خواهد داشت. بنابراین در ابتدای کار به این موضوع توجه کنید و و زبان های اضافی در سایت خود درنظر نگیرید.

طراحی سایت شما به هر زبانی باشد شرکت طراحی سایت معتبر باید تمام ویژگی و امکانات سایت شما را مطابق با زبان موردنظر تغییر دهد. برنامه نویس باید تمام قسمت های سایت را چپ چین را راست چین کنید. حتی جهت نوشتن پیام های خطا نیز باید تغییر کنید. تمام این موارد باید توسط طراح و برنامه نویس شرکت طراحی سایت حرفه ای انجام پذیرد. صرفا شما باید تولید محتوایی که در سایت میکنید به چند زبان ترجمه شود. و تغییر زبان مقاله ها و مطالب شما به شرکت طراحی سایت ارتباطی پیدا نمیکند.

طراحی سایت اختصاصی دو زبانه یا چند زبانه بستگی به امکانات دارد. که بنابر نیاز و تعداد زبان ها سایت به صورت اختصاصی از ابتدا کدنویسی میشود. باید بدانید که سایت دو زبانه اختصاصی به گونه ای است که به صورت ریسپانسیو طراحی شده. و تمام ماژول ها و امکانات زبان های مختلف از ابتدا بنابر نیاز شما نوشته خواهد شد.

سفارش طراحی سایت با وردپرس با وب سازان مرصاد
طراحی سایت حرفه ای در وب سازان مرصاد

طراحی سایت دو زبانه

در ابتدا باید بدانید که تمام محتوا، تاریخ ها در طراحی سایت چند زبانه باید همگی تغییر کنند. اگر روزانه مقاله ای در سایت خود منتشر میکنید. باید نسخه زبان دیگر آن را نیز منتشر کنید. به همین دلیل اگر خود قادر به ترجمه حرفه ای متون نیستید. از مترجمان حرفه ای استفاده کنید. بسیاری از افراد برای طراحی سایت گردشگری سلامت ، طراحی چند زبانه رو انتخاب میکنند زیرا افراد غیر فارسی زبان نیسز ملک خرید و فروش میکنند.

تغییر زبان سایت میتواند بر اساس IP کاربر تغییر کند. که این مورد پسندیده است. البته آیکون تغییر زبان سایت در قسمتی قرار گیرد که فرد به راحتی بتواند آن را مشاهده نماید و زبان سایت را تغییر دهد. حتی دقت کنید که ایمیل های تاییدیه و تشکر نیز به زبان همان سایت ارسال شود. اگر سایت از چندین زبان پشتبانی میکند بهتر است از منوی کشویی در طراحی سایت چند زبانه استفاده شود.

ساختار URl نیز باید هنگام تغییر زبان نیز تغییر پیدا کند. که روش های مختلفی نظیر ccTLD, gTLD و غیره استفاده میشود. از نوشتن محتوای تکراری و نشر آن ها به زبان هایی که انگلیسی هستند پرهیز کنید. زیرا برای سئو سایت و بهینه سازی سایت به مشکل برخواهید خورد. تاریخ ها نیز با توجه به زبان شما باید شمسی یا میلادی باشد. و همچنین متن کدهای امنیتی نیز توجه کنید که با تغییر زبان نیز تغییر کنند.

طراحی سایت چند زبانه ارزان

شما میتوانید برای رعایت قوانین سئو و بهینه سازی سایت از متا تگ ها برای زبان های متنوع سایت استفاده نمایید. استفاده از ساب دامنه نیز باعث میشود که هر کدام از زبان های شما در این زیر مجموعه ای از دامنه شما قرار بگیرند. که به تعدا زبان های سایت باید سایت طراحی شود. البته میتوان هم از یک قالب برای تمامی زبان های سایت استفاده کرد. اما چیزی که تغییر میکند جهت قرار گرفتن منوها و زبان سایت است.

صفحه ورودی به سایت را باید درنظر بگیرید. و حتما در ابتدای ورود فرد به سایت زبان سایت دیده شود. و میان تمام زبان های سایت یک لینکی برای ارتباط آنان وجود داشته باشد. لینک زبان ها را در قسمت های واضحی از سایت قرار دهید. تا کاربر بتواند محل مناسب برای تغییر زبان سایت را مشاهده کند. که در بیشتر موارد این زبان در بالای سمت راست یا چپ سایت قرار میگیرد. لینک هایی را در هر نوع سایت استفاده کنید که مخاطبان آن را دوست داشته باشند.

طراحی سایت ارزان چند زبانه یکی از پلن های وب سازان مرصاد است. که این پکیج مناسب عزیزانی است که بودجه کمتری دارند. که ما از ویژگی های طراحی سایت چند زبانه کم میکنیم. در طراحی وب سایت ارزان چند زبانه از قالب آماده استفاده میشود. یا میتوانید سفارش سایت آماده را بدهید که تا کمترین زمان صاحب سایت دو زبانه شوید.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...