شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای با وب سازان مرصاد

هر کسب و کاری در تلاش این است که بهترین و پیشرفته ترین تجارت آنلاین را تجربه کند که در گروه ساخت سایت حرفه ای است. باید بدانید که داشتن سایت معتبر و حرفه ای نیاز اول شما است . اما برای پیشرفت و موفقیت شما در کسب و کارتان کافی نخواهد بود. باید بعد از طراحی سایت حرفه ای ، بهینه سازی و سئو سایت شما نیز انجام شود. همه این ها باعث میشود که در نظر مشتریان و مخاطبان خود دیده شوید. خوب هر کسب و کاری در تلاش این است که بهتر و وسیع تر دیده شود. یک سایت حرفه ای میتواند شما را در این زمینه یاری دهد که به برندسازی اینترنتی خود بپردازید.

رابط کاربری و تجربه کاربری حرفه ای و استاندارد در طراحی سایت حرفه ای مهم است. یک وب سایت حرفه ای باید در عین داشتن ظاهری زیبا و جذاب، باید کدنویسی بهینه نیز در هسته سایت خود داشته باشد. امکاناتی که در سایت اضافه میشود. نباید منجر به کاهش سرعت سایت شود. امنیت در سایت های حرفه ای و اختصاصی مهم است. البته شرکت ما این جنبه ها را همیشه رعایت میکند. پروژه طراحی وب سایت حرفه ای باید کیفیت بالا همراه با هزینه مناسب را همزمان به شما ارائه دهد. در شرکت ما پروژه ها علاوه بر طراحی سایت تخصصی در تهران در سایر شهر ها و کشورها نیز خدمات سایت و دیجیتال مارکتینگ ارائه میدهیم.

نکات طراحی سایت حرفه ای

ادمین حرفه ای برای سایت حرفه ای

بروزرسانی و نگهداری سایت های حرفه ای نسبت به سایر سایت ها مشکل تر و زمان بر خواهد بود. بنابراین شما اگر دانش لازم در این مورد را ندارید نمیتوانید به تنهایی سایت خود را پشتیبانی نمایید. باید متخصص لازم در مورد برنامه نویسی سایت و سئو سایت، سکان سایت شما را در دست گیرد تا در طوفان اینترنت از بین نروید. سایت های حرفه ای به دلیل پیچیدگی هایی که دارند باید مرتب از لحاظ فنی چک شده و بروزرسانی شوند. از لحاظ محتوایی نیز باید متخصص سئو به شما کمک کند تا با تولید محتوای مناسب در سایت دیده شوید.

محتوای حرفه ای برای سایت حرفه ای

سایت هایی که محتوای مناسب و جذاب ندارند نمیتوانند کاربران را به خود جذب کنند. تامین محتوای مناسب شاید از نظر شما ساده باشد ولی اگر از دید سئو سایت به آن نگاه کنید پیچیده خواهد بود. باید روند تولید محتوای سئو شده به درستی زیرنظر سئوکار حرفه ای انجام شود. این نوع محتوا میتوانید متنی، تصویری و غیره باشد.

هاست حرفه ای برای سایت حرفه ای

سایت های حرفه ای به دلیل پیشرفته بودن نیز به هاست و میزبانی پرقدرت نیز دارند. نباید سایت شما سرعت لود پایین داشته باشد. هرچه محتوا و صفحات سایت شما بیشتر میشود لازم به ذکر است که نباید قدرت هاست در این میان از دست رود. بنابراین برای حفظ امنیت بیشتر و اثر نذاشتن هاست های غیر مناسب بهتر است که از میزبانی مناسب و حرفه ای در راه اندازی سایت حرفه ای خود استفاده کنید.

نیازمندی به پشتیبانی حرفه ای

باید شرکتی که عهده دار ساخت سایت حرفه ای شما است قدرت پاسخگویی بالایی داشته باشد. از مکانیزم های نرم افزاری مانند تیکتینگ میتوان استفاده کرد. که باعث ایجاد دلگرمی به صاحبان سایت ها خواهد بود.

عملکرد حرفه ای

از همه موارد مهمتر بعد از راه اندازی سایت حرفه ای این است که میخواهید چه اقداماتی را از انجام دهد. باید برای کسب درآمد از سایت خود پلن های ویژه چیده شود تا بتوانید جذب مشتری انجام دهید. مبحث دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی در این میان بسیار مهم است باید سایت شما مانند دیگر سایت های فوق حرفه ای فعالیت برنامه ریزی شده داشته باشد که مشاوران ما در این زمینه به شما کمک خواهند کرد بنابراین نگران موارد بعد از ساخت سایت نباشید.

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

همانطور که میدانید هر نوع سایت که طراحی میکنید به ساخت اپلیکیشن حرفه ای نیاز خواهد داشت. شما میتوانید با استفاده از سایت حرفه ای و پیشرفته مخاطبان خود را جذب کنید اما توصیه میکنیم که اپ حرفه ای خود را داشته باشید تا بتوانید نظر مشتریان بیشتری را جلب کسب و کار حرفه ای خود کنید.

طراحی سایت حرفه ای

طراحی ظاهری سایت حرفه ای

نیاز سنجی

طراحی رابط کاربری

زیبایی سایت یک عنصر مهم و کلیدی در نظر بازدیدکنندگان سایت خواهد بود. سایت حرفه ای باید ظاهری زیبا و خلاقانه داشته باشد. از رنگ بندی مناسب و مرتبط باید استفاده کرد.

انتشار

بخش بندی محتوا

در ساخت سایت حرفه ای بخش بندی محتوا بسیار مهم است. شما باید به هر محتوای خاصی یک فضا اختصاص دهید. هر محتوا اعم از متن یا بصری به منظور خاصی در سایت قرار گیرند.

تایید طرح اولیه

المان ها

در ساخت سایت حرفه ای فاصله بین المان های مختلف باید به درستی محاسبه شود. چه در نسخه موبایل و چه در کامپیوتر. سایت را از عناصر بیهوده گرافیکی پر نکنید.

تایید طرح اولیه

تایپوگرافی

در ساخت سایت حرفه ای تایپوگرافی بسیار مهم است. از فونت های زیبا و خوانا استفاده کنید. فونت های بزرگ و یا کوچک چشم کاربر را اذیت خواهد کرد. رنگ بندی فونت باید مناسب پس زمینه باشد.

نسخه آزمایشی

تصاویر

در ساخت سایت حرفه ای از تصاویر زیبا با کیفیت و در عین حال بسیار کم حجم استفاده کرد. زیرا در میان نوشته ها تصاویر باعث تنوع خواهد شد. تعداد عکس ها با متن باید تناسب داشته باشد.

نسخه آزمایشی

محرک های بصری

در ساخت سایت حرفه ای از محرک های بصری نیز استفاده کنید. برای مثال اینفوگرافی، موشن گرافیک، ویدیو های مختلف که باعث تنوع در محتوا میشوند. و باعث بالا بردن تعامل با کاربران میشود.

مراحل طراحی سایت حرفه ای

یکی از مواردی که باید مشتریان طراحی سایت حرفه ای بسیار به آن توجه داشته باشند . صبر و حوصله بسیار میباشد که تک تک افرادی که این نوع وب سایت را درخواست دارند باید رعایت کنند . همانطور که از اسم این نوع وب سایت ها مشخص است مدت زمان طراحی نیز بیشتر خواهد بود. ما برای اینکه شما عزیزان از روند کاری طراحی سایت حرفه ای باخبر باشید. در این بخش مراحل ساخت سایت حرفه ای را برای شما شرح خواهیم داد.

این مراحل بسته به نوع طراحی سایت نیز میتواند تغییر پیدا نماید. برای مثال طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای با سایت شرکتی حرفه ای بسیار متفاوت بوده. حتی مدت زمانی که برای برنامه نویسی مورد نیاز میباشد. ممکن است متفاوت بوده. پس لطفا این بخش را استناد قرار نداده و به صورت عمومی در تمامی سایت ها فرض نمایید.

جمع آوری اطلاعات

در طراحی سایت حرفه ای، تحقیق و جمع آوری اطلاعات اولین قدم است. شما باید بر روی جزئیات اطلاعات تمرکز داشته باشید. کسب و کار مشتری را به خوبی بشناسید. گروه بندی مخاطبان اصلی مشتری را استخراج کنید. مشتری باید اهداف اصلی خود از درخواست ساخت وب سایت حرفه ای را مشخص کند. شناخت بازار هدف در طراحی وبسایت حرفه ای مهم است.

در ضمن باید سوالات از درخواست دهنده ساخت سایت حرفه ای پرسیده شود. برای مثال؛ چه هزینه برای طراحی سایت حرفه ای خود در نظر گرفته اید؟ هدف اصلی شما از ساخت سایت تخصصی و پیشرفته چیست ؟ رقیبان و مشتریان شما چه کسانی هستند ؟ هدف اصلی کسب و کار شما چیست ؟ میخواهید در چه جایگاهی قرار بگیرید ؟ برای برندسازی خود برنامه ریزی کرده اید ؟

برنامه ریزی و wireframe

بعد از نیازسنجی درخواست دهنده سایت، تیم فنی وب سازان مرصاد به بررسی وتحلیل خواسته های شما میپردازند. و شروع به برنامه ریزی روند پروژه طراحی سایت میکنند. در این مرحله طراحان ما با توجه به کسب و کار شما طرح اولیه wireframe یا اسکچ سایت را طراحی میکنند. تعداد و نوع صفحات سایت و نقشه سایت طرح ریزی میشود. در این گام تمامی صفحات اصلی اعم از صفحه اصلی، درباره ما، تماس با ما وغیره به تصویر کشیده میشود.

عناصر گرافیکی و المان های مختلفی که مناسب است انتخاب میشود. طراح تجربه کاربری بهترین الگوریتم را برای مسیریابی از شروع تا هدف مشتری به دست می آورد. تا در طراحی و کدنویسی سایت حرفه ای مشخص شود. تمام نمونه های بصری به تایید کارفرما میرسد.

طراحی قالب سایت با توجه به نمونه اولیه

در این مرحله قالب اصلی سایت با توجه به نمونه گرافیکی آن طراحی میشود. المان های اصلی مانند هدر، فوتر، ساختار منوها و صفحه بندی مشخص میشود. رنگ بندی سایت با توجه نوع کسب و کار مشتری مشخص میشود. فرم ها و صفحات مختلف با توجه به نیاز مشتری طراحی میشوند. در این مرحله فونت و آیکون ها، تصاویر و المان های گرافیکی طراحی و قرار داده میشوند. در طراحی سایت شرکتی ارزان نیز ما این مراحل را طی میکنیم تا مشتری به اهداف خود بتواند برسد.

 

برنامه نویسی سایت

کدنویسی سایت حکم اسکلت بندی یک ساختمان است. بنابراین باید یک تیم مجرب از برنامه نویسان حساس ترین مرحله را در طراحی سایت حرفه ای انجام دهد. تا سایت پیشرفته و حرفه ای شما بتواند سال های سال به خوبی کار کند. و بتوانید هر امکانی که میخواهید به آن اضافه کنید. طراحی سایت حرفه ای باید به گونه ای باشد که بتواند هر زمان آن را ارتقا دهید. برنامه نویسان ما از آخرین تکنولوژی وب بهره میبرند. و تمام کدها را از صفر کدنویسی میکنند. در این مرحله api ها سرور نوشته میشود. و برنامه نویسی سمت بک اند به صورت بهینه سازی و استاندارد انجام میپذیرد.

 

ورود اطلاعات اولیه

پس از اتمام ساخت سایت حرفه ای نوبت به دیتاگذاری میرسد. در این قسمت دیتا و محتواهای اولیه قرار داده میشود. و صرفا برای نمایش بهتر سایت شما است. تا بتوانیم در این مرحبه بعضی باگ ها را شناسایی کنیم. اما محتوا نویسی کامل سایت دست خودتان است. که میخواهید چه نوع اطلاعاتی در آن قرار دهید. ورود اطلاعات یا Data Entry باید توسط کارشناسان شرکت شما انجام گیرد. که با اطلاعات و داده های سازمان شما کار کرده اند. برای مثال یک سایت فروشگاهی خود میداند که چه محصولات با چه ویژگی و توضیحاتی باید اضافه کند.

 

راه اندازی سایت و تست آن

در این مرحله دمو سایت در اختیار کارفرما قرار میگیرد. تا بتواند با سایت حرفه ای خود کار کند. و نظرات خود را به تیم ما منتق کند. اگر در این مرحله تغییرات جدیدی نیاز داشتید. باتوجه به اینکه قالب سایت را تایید کرده بودید. چنانچه تیم فنی وب سازان مرصاد تشخیص دهد که تغییرات شما بیش از قرارداد است. فاکتور جداگانه ای برای اعمال درخواست های موردنظر شما تیه خواهد شد. و پس از تایید تمام تغییرات درخواستی شما به دقت انجام خواهد شد.

 

تحویل و آموزش پنل سایت

در این مرحله سایت در طی یک جلسه سایت به طور کامل به شما تحویل دهده خواهد شد. مدیر فنی پنل سایت را به شما آموزش خواهد داد. آخرین مرحله طراحی سایت حرفه ای مربوط به خدمات پشتیبانی و نگهداری آن است. که اغلب توسط شرکت ها نادیده گرفته میشود.

پشتیبانی سایت حرفه ای در بلند مدت احتمال موفقیت شما را افزایش خواهد داد. یک سایت پیشرفته و حرفه ای مانند هر محصول دیگری نیاز به مراقب همیشگی دارد. در این مرحله فایل پشتیبان از محتوای سایت تهیه خواهد شد. بروزرسانی سایت مطابق با نظر شما خواهد بود. که میخواهید ماژول یا ویژگی جدید به سایت اضافه کنید یا خیر. امنیت سایت حرفه ای شما باید تامین شود. و خدمات مربوط به هاست و سرور و ورودی و خروجی باید به طور منظم چک شود.

مزایای طراحی سایت حرفه ای

مزایای طراحی سایت حرفه ای بسیار زیاد است. با دارا بودن یک وبسایت حرفه ای میتوانید تمام نیازهای خود و مشتریان خود را پاسخ مثبت دهید. با ساخت وب سایت حرفه ای تمام ابزار آنلاین برای توسعه کسب و کار آنلاین خود را خواهید داشت. بنابراین زودتر از سایر رقیبان خود که تازه تجارت آنلاین خود را گسترش داده اند به نتیجه بالاتری خواهید رسید. طراحی وب سایت تخصصی و حرفه ای به منزله این است که شما تمام ویژگی های لازم برای پیروزی در میدان را خواهید داشت.

افزایش اعتبار تجاری

از مزایای طراحی وبسایت حرفه ای میتوان به افزایش اعتبار تجاری اشاره کرد. یک سایت حرفه ای اعتبار شما را در میان همکارنتان و مشتریانتان افزایش خواهد داد.

دسترسی آسان

از مزایای طراحی وبسایت حرفه ای میتوان به دسترسی آسان مشتریان به خدمات شما اشاره کرد. با سایت تخصصی به صورت شبانه روزی میتوانید به مشتریان خود سرویس بدهید.

 

برندسازی

از مزایای طراحی وبسایت حرفه ای به برندسازی میتوان اشاره نمود. شما میتوانید از طریق سایت حرفه ای خود خدمات و محصولات خود را به افراد بیشتری ارائه دهید.

 

صرفه جویی

از مزایای ساخت سایت حرفه ای صرفه جویی در زمان است. شما زمان کمتری را صرف ارائه محصولات خود میکنید. و از طریق سایت تخصصی سرویس های شما به مشتریان ارائه میشود.

 

 

بازاریابی گسترده

از مزایای ساخت سایت حرفه ای امکان بازاریابی میتوان اشاره کرد. از طریق سایت تخصصی و حرفه ای میتوانید مشتریان بیشتری داشته باشید. و افراد زیادی سایت شما را به یکدیگر معرفی خواهند کرد

 

پشتیبانی آنلاین

یکی از مزایای طراحی سایت حرفه ای پشتیبانی آنلاین است. شما میتوانید از طریق سایت پیشرفته خدمات و محصولات خود را به صورت شبانه روزی به مردم ارائه دهید.

 

کاهش هزینه

از مزایای طراحی سایت حرفه ای میتوان به افزایش اعتبار تجاری اشاره کرد. یک وبسایت حرفه ای اعتبار شما را در میان همکارنتان و مشتریانتان افزایش خواهد داد.

 

 

جلب اعتماد

از مزایای طراحی سایت حرفه ای میتوان به دسترسی آسان مشتریان به خدمات شما اشاره کرد. با سایت پیشرفته و حرفه ای به صورت شبانه روزی میتوانید به مشتریان خود سرویس بدهید.

 

رقابت

ساخت سایت حرفه ای یک مزیت رقابتی محسوب میشود. ممکن است بسیاری از همکاران شما دارای سایت تخصصی نباشند. شما میتوانید با سایت حرفه ای میتوانید با همکارانتان رقابت کنید.

 

مراحل بعد از طراحی سایت حرفه ای

ما در این بخش قرار است تمامی مراحلی که بعد از طراحی سایت بر روی سایت شما انجام خواهد شد . را برای شما شرح داده و برای اطلاع شما به اشتراک بگذاریم. شایان ذکر است که مراحلی که در بعد از طراحی سایت عنوان خواهد شد . مستلزم این است که شما تمایل به همکاری ما را داشته باشید . آنگاه کار ما بر روی سایت شما آغاز خواهد شد.

تعمیر و بروز رسانی سایت حرفه ای

تکنولوژی لحظه ای در حال پیشرفت است. بنابراین گمان نکنید. که بعد از راه اندازی سایت حرفه ای نیازی به بروزرسانی نخواهید داشت. و سایت شما قرار است تا ابد نیاز به هیچ بهبودی نداشته باشد. طراحی سایت حرفه ای باید مطابق با نیاز روز تغییر کند. در غیر این صورت با گذشت زمان قادر نخواهید بود. سرویس و خدمات خود را به همان کیفیت گذشته ارائه دهید. زیرا نیاز کاربران نیز با توجه به روز تغییر میکند. باید بتوانید خواسته های تمام مشتریان خود را تماما برطرف نمایید.

 

تحلیل تجربه کاربران

بعد از راه اندازی طراحی سایت حرفه ای باید نحوه کارکرد سایت آنالیز شود. بعد از مدتی که از کارکرد سایت پیشرفته شما گذشت باید تجربه کاربران را تحلیل نمایید. برای مثال آمار بازدید روزانه به چه صورت است. ساعات اوج بازدید چه زمانی است. کاربران از چه صفحه هایی بیشتر بازید میکنند. مدت زمان حضور کاربر در سایت چه مدت است. نرخ پرش کاربران از صفحات سایت چقدر است. شما باید تمام این موارد را تحلیل و بررسی نمایید. شرکت وب سازان مرصاد تمام این آمار ها و تحلیل ها را به صورت منظم انجام خواهد داد.

 

برندسازی اینترنتی

بعد از طراحی سایت حرفه ای باید در اینترنت خود را به یک برند حرفه ای تبدیل کنید. حوزه کاری دیجیتال مارکتینگ بسیار گسترده است. تیم دیجیتال مارکتینگ وب سازان مرصاد شما را در این راه هدایت خواهد کرد. که به شیوه اصولی برندسازی کنید. و اعتبار کسب و کار خود را بهبود دهید.

تنها یک لوگو و سایت حرفه ای نمیتواند تضمین کننده موفقیت برند شما باشد. زیرا روزانه به تعداد رقیبان شما اضافه میشود. و باید در این بین راه و رسم برندسازی را رعایت کنید. تا جایگاه خود را بهبود دهید. تیم دیجیتال مارکتینگ وب سازان مرصاد بهترین ابزارها و ایده ها را برای شما در نظر خواهد گرفت. برندسازی اینترنتی یعنی اینکه بر سر زبان ها بیفتید. و نام کسب و کار شما در ذهن های کاربران نقش ببندد.

تبلیغات در گوگل ادز

گوگل پربازدیدترین سایت است. و شما میتوانید سایت خود را در موتور جستجوگر گوگل تبلیغ کنید. به این صورت است که چند کلمه کلیدی اصلی خود را مشخص میکنید. جستجوگر گوگل اگر کلمه کلیدی مشابه لیست شما را وارد کرده باشد. و با پرداخت هزینه به گوگل شما را در لیست نتایج کاربر نشان خواهد داد. که به این روش Google adwords یا گوگل ادز گفته میشود. که بر اساس تعداد کلیدها هزینه آن محاسبه میشود. روش تبلیغ گوگل ادوردز را همگام با سئو وبهینه سازی سایت حرفه ای انجام دهید. روش تبلیغاتی گوگل ادز به تنهایی جوابگو نخواهد بود.

 

سئو سایت حرفه ای

بعد از طراحی سایت مهمترین نکته اصول محتوا نویسی استاندارد و بهینه سازی شده است. تیم حرفه ای وب سازان مرصاد تمام موارد به سئو سایت حرفه ای را برای شما انجام خواهد داد. تا سایت پیشرفته و حرفه ای شما به صفحه اول گوگل بیاید. شرکت ما تمام طراحی های خود را بر اساس اصول استاندارد گوگل پیاده سازی میکند. برنامه نویسان ما با تمام اصول کدنویسی تمییز و بهینه مسلط هستند.

بنابراین اگر طراحی سایت حرفه ای شما توسط شرکت ما انجام گرفته. کار سئو سایت شما نسبت به دوستانی که خود از قبل دارای سایت هستند. و نیاز به سئو سایت حرفه ای دارند. راحت تر خواهد بود. در هر صورت میتوانید با پشتکار و تلاش با کمک تیم سئو سایت متخصص به نتایج عالی دست پیدا کنید.

اشتراک گذاری

بعد از پایان کار باید سایت تخصصی خود را به معرفی افراد برسانید. برای این منظور در رسانه های اجتماعی مناسب نظیر توییتر، لینکدین، فیسبوک، اینستاگرام و غیره صفحه مربوط به سایت خود را راه اندازی کنید. و محتواهای داخل سایت را در آنجا به اشتراک برسانید. اصول حرفه ای پست گذاری حرفه ای در رسانه های اجتماعی توسط تیم دیجیتال مارکتینگ وب سازان مرصاد به شما آموزش داده خواهد داشت. زیرا نوع محتوایی که میگذارید باید با کیفیت و تاثیر گذار باشد تا آمار بازدید از سایت حرفه ای شما بالا رود.

 

طراحی وب سایت حرفه ای با وب سازان مرصاد

طراحی وب سایت حرفه ای با وب سازان مرصاد

طراحی سایت حرفه ای برای تمامی سایت های که در شرکت طراحی سایت و بهینه سازی سایت وب سازان مرصاد برنامه نویسی میشود . میتواند اعمال شود و سایت شما را از حالت ساده به حالت بسیار پیشرفته و یا به اصطلاح حرفه ای تبدیل نماید. اینکه یک سایت حرفه ای نامیده میشود میتواند از نظر ظاهری و یا از نظر برنامه نویسی نیز این لقب به یک سایت داده شود.

ما برنامه نویسان به سایت های حرفه ای با چشم دیگر مینگریم. ممکن است سایتی از نظر ما حرفه ای باشد اما به نظر شما بسیار ساده باشد. بسیاری از سایت ها بطن جالبی ندارند و به عبارت دیگر هسته خوبی ندارند. و از نظر برنامه نویسی بسیار ضعیف میباشند و ممکن است اصلا کدها بهینه نباشند . و یا اینکه با آخرین متد برنامه نویسی ؛ کدنویسی نشده باشند.

این سایت از نظر ما حرفه ای نمیباشند . ما به شما این اطمینان را میدهیم که سایتی که برای شما طراحی میکنیم و در اختیار شما قرار میدهیم. اگر پلن حرفه ای ما را انتخاب کرده باشید. هم ظاهر سایت را حرفه ای طراحی خواهیم نمود و هم هسته سایت را حرفه ای طراحی خواهیم نمود. اگر سایت شما طراحی سایت با وردپرس باشد. قالب سایت را به صورت حرفه ای طراحی خواهیم نمود.

ادمین حرفه ای برای سایت حرفه ای

بروزرسانی و نگهداری سایت های حرفه ای نسبت به سایر سایت ها مشکل تر و زمان بر خواهد بود. بنابراین شما اگر دانش لازم در این مورد را ندارید نمیتوانید به تنهایی سایت خود را پشتیبانی نمایید. باید متخصص لازم در مورد برنامه نویسی سایت و سئو سایت، سکان سایت شما را در دست گیرد تا در طوفان اینترنت از بین نروید. سایت های حرفه ای به دلیل پیچیدگی هایی که دارند باید مرتب از لحاظ فنی چک شده و بروزرسانی شوند. از لحاظ محتوایی نیز باید متخصص سئو به شما کمک کند تا با تولید محتوای مناسب در سایت دیده شوید.

محتوای حرفه ای برای سایت حرفه ای

سایت هایی که محتوای مناسب و جذاب ندارند نمیتوانند کاربران را به خود جذب کنند. تامین محتوای مناسب شاید از نظر شما ساده باشد ولی اگر از دید سئو سایت به آن نگاه کنید پیچیده خواهد بود. باید روند تولید محتوای سئو شده به درستی زیرنظر سئوکار حرفه ای انجام شود. این نوع محتوا میتوانید متنی، تصویری و غیره باشد. 

هاست حرفه ای برای سایت حرفه ای

سایت های حرفه ای به دلیل پیشرفته بودن نیز به هاست و میزبانی پرقدرت نیز دارند. نباید سایت شما سرعت لود پایین داشته باشد. هرچه محتوا و صفحات سایت شما بیشتر میشود لازم به ذکر است که نباید قدرت هاست در این میان از دست رود. بنابراین برای حفظ امنیت بیشتر و اثر نذاشتن هاست های غیر مناسب بهتر است که از میزبانی مناسب و حرفه ای در راه اندازی سایت حرفه ای خود استفاده کنید.

نیازمندی به پشتیبانی حرفه ای

باید شرکتی که عهده دار ساخت سایت حرفه ای شما است قدرت پاسخگویی بالایی داشته باشد. از مکانیزم های نرم افزاری مانند تیکتینگ  میتوان استفاده کرد. که باعث ایجاد دلگرمی به صاحبان سایت ها خواهد بود.

عملکرد حرفه ای

از همه موارد مهمتر بعد از راه اندازی سایت حرفه ای این است که میخواهید چه اقداماتی را از انجام دهد. باید برای کسب درآمد از سایت خود پلن های ویژه چیده شود تا بتوانید جذب مشتری انجام دهید. مبحث دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی در این میان بسیار مهم است باید سایت شما مانند دیگر سایت های فوق حرفه ای فعالیت برنامه ریزی شده داشته باشد که مشاوران ما در این زمینه به شما کمک خواهند کرد بنابراین نگران موارد بعد از ساخت سایت نباشید. 

طراحی اپلیکیشن حرفه ای

همانطور که میدانید هر نوع سایت که طراحی میکنید به ساخت اپلیکیشن حرفه ای نیاز خواهد داشت. شما میتوانید با استفاده از سایت حرفه ای و پیشرفته مخاطبان خود را جذب کنید اما توصیه میکنیم که اپ حرفه ای خود را داشته باشید تا بتوانید نظر مشتریان بیشتری را جلب کسب و کار حرفه ای خود کنید.

پشتیبانی و نگهداری طراحی سایت حرفه ای بسیار مهم است. زیرا باید توسط یک تیم متخصص پشتیبانی شود. زیرا یک سایت حرفه ای با توجه به امکانات بیشتری که دارد. از بقیه نوع طراحی ها به نگهداری و پشتیبانی نیاز دارد. تا در صورت بروز مشکل تیم پشتیبانی مشکل را رفع نماید. یا در صورت نیاز آیتم ها و ویژگی های بیشتری به سایت اضافه کند. شرکت دئووب به صورت کاملا اصولی خدمات پشتیبانی و نگهداری فنی را ارائه میدهد. تا در صورت بروز موارد مختلف در سایت پیشرفته و حرفه ای دچار مشکل نشوید.

یک سایت اختصاصی حرفه ای نیاز شدید به نگهداری و پیشتبانی سایت توسط شرکت حرفه ای دارد. زیرا سایت یک وسیله یا ابزار حساسی است. که باید زیرنظر متخصصان برنامه نویس ادامه یابد. اگر درخواست سایت پیشرفته و حرفه ای را به تیم ما داده اید. باید پشتیبانی و نگهداری سایت حرفه ای خود را نیز به تیم متخصص بسپارید. تا در ادامه مسیر با مشکلات و باگ ها مواجه نشوید. و بتوانید در صورت بروز هر مشکلی در کمترین زمان ممکن آن را حل کنید. تا مشتریان و گوگل از نحوه کارکرد شما راضی باشد.

هزینه طراحی سایت حرفه ای با توجه به امکاناتی که برای پیاده سازی سایت نیاز است مشخص میشود. قبل از شروع پروژه طراحان ما نیازسنجی میکنند. و موارد لازم را به برنامه نویسان ارجاع میدهند. برنامه نویسان نیز برآورد زمان میکنند. که هر ویژگی سایت شما چقدر زمان میبرد. واحد فروش نیز امکان سنجی میکند. و زمان و هزینه طراحی سایت حرفه ای را مشخص میکنند.

 برای کاهش هزینه طراحی وب سایت های پیشرفته و حرفه ای ارزان تر سعی میکنیم که برای ظاهر سایت وقت زیادی صرف نشود. و تمرکز بیشتر بر روی هسته و کدنویسی بک اند سایت باشد. زیرا در سایت حرفه ای امکانات و ماژول ها بسیار مهم هستند که نمیشود از آن کاسته کرد. البته قرار گرفتن کلمه حرفه ای در کنار واژه ارزان با هم تناقض دارند. البته ما سعی خود را میکنیم که بدون وارد کردن ذره ای نقصی، هزینه طراحی سایت حرفه ای شما را کاهش بدهیم. 

میدانید که به دست آوردن شی ارزشمند و گران قیمت نیاز به تلاش و صرف هزینه و وقت زیادی دارید. طراحی سایت اختصاصی حرفه ای از جمله طراحی هایی است که نباید برای کاهش هزینه طراحی سایت، بسیاری از امکانات و ویژگی های مهم سایت حذف نشود. طراحی سایت اختصاصی باید برای کسب و کارهایی صورت گیرد که اراده مصم برای رسیدن به هدف خود دارند. باید علاوه بر طراحی وب سایت هزینه هایی بابت برندسازی اینترنتی، سئو سایت، دیجیتال مارکتینگ و غیره  نیز خرج نمایید. 

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...