شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت شبیه دیوار

طراحی سایت شبیه دیوار با وب سازان مرصاد

طراحی سایت شبیه دیوار امروزه سیستم هایی که در آن کاربر با کاربر به صورت مستقیم برای خرید یا فروش در ارتباط است بسیار جا افتاده است. سایت دیوار یک نوع طراحی سایت درج آگهی و نیازمندی ها به شکل c2c است. به این صورت که افراد به صورت غیر متمرکز با هم تبادل کالا کرده و هزینه ها را خود رد و بدل میکنند. در واقع دیوار صرفا یک واسط بوده و هیچگونه مسئولیتی در برابر خرید و فروش هایی که میشود ندارد. مانند این است که شما در گذشته روزنامه های آگهی را مشاهده میکردید و خود با افراد تماس میگرفتید. در سایت دیوار نیز به این صورت اما به شکل هوشمند و آنلاین که تمام امکانات موردنیاز شما را ارائه میدهد. برای سفارش طراحی سایت شبیه دیوار ادامه مقاله را مطالعه کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

سایت دیوار را میتوان به شکل طراحی سایت فروشگاهی c2c نیز درنظر گرفت. که در آن افراد عادی با هم معامله کرده و دیوار صرفا یک پلتفرم یوده و هیچ چیزی برای فروش قرار نمیدهد. سیستم دیوار به گونه ای است که هر فرد ثبت نام کننده میتواند هم به عنوان خریدار باشد و هم فروشنده.

طراحی سایت شبیه دیوار امکانی را برای شما فراهم میکند که بتوانید سایت مشابه دیوار با تمام ویژگی های آن داشته باشید. تیم ما بررسی خواهد کرد. و با توجه به کسب و کار شما، طراحی اختصاصی مشابه دیوار را انجام میدهد. سایت دیوار یکی از نمونه های محبوب سایت تبلیغاتی و درج آگهی است. به همین دلیل عنوانی تحت این موضوع آورده ایم

طراحی سایت شبیه دیوار

طراحی سایت دیوار

طراحی سایت شبیه دیوار، سایتی است که تمام امکانات سایت یا اپلیکیشن دیوار را خواهد داشت. و شما میتواند در ضمن امکانات بیشتری نیز در آن داشته باشید. شرکت طراحی وب سایت وب سازان مرصاد با در نظر گرفتن تمام جوانب برای شما سایت هایی مشابه. با برترین نمونه های خارجی و داخلی طراحی و راه اندازی خواهد کرد. بنابراین نگران نباشید و فقط نمونه سایت مورد نظر خود را به تیم مشاوره و پشتیبانی ما بفرستید. تیم ما در کمترین زمان پاسخگوی شما خواهد بود و تمام ایده های نو نیز به آن اضافه خواهد کرد.

در واقع دیوار به نوبه خود یک نوع طراحی سایت تبلیغاتی نیز محسوب میشود. زیرا به این صورت است که بسیاری از شرکت ها وارد شده و در آن ثبت نام میکنند تا بتوانند آگهی های مربوط به تجارت و کسب و کار خود را به شکل ویژه ای نمایان کنند. منظور این است که دیوار علاوه بر حالت c2c مدل b2c را نیز به خود گرفته است. زیرا بسیاری از شرکت ها پنل دریافت کرده و شروع به ارائه محصولات و خدمات خود میکنند.

سایت دیوار یک سایت چند منظوره است. طراحی سایت مشابه دیوار که از مشتریان خود میشنویم. سایت را باید در نظر بگیریم که به صورت کلی یک سایت تخفیف، یک سایت املاک، یک طراحی سایت خرید و فروش خودرو، یک طراحی سایت کاریابی را به صورت یکجا در خود داشته باشد. شاید سایت های بیشتری را که به همین دلیل است که سایت مشابه دیوار را یک سایت چند منظوره میپنداریم. البته ماهیت تمام این سایت ها در همان محتوا و ماهیت آگهی ها است. که این آگهی ها میتواند در دسته ها و گروه های مختلفی جای بگیرند.

امکانات طراحی سایت دیوار

جستجوی پیشرفته

دسته بندی آگهی

ثبت آگهی

پشتیبانی آنلاین

ثبت نظر و امتیازدهی

وبلاگ و اخبار

پرداخت آنلاین با کارت

فروشگاه محصولات

تماس و درباره ما

گالری تصاویر و اسلایدر

پنل مدیریتی حرفه ای

قوانین و مقررات

شبکه های اجتماعی

امنیت بالا

رابط کاربری آسان

کدنویسی اختصاصی

کاملا ریسپانسیو

چت آنلاین

سفارش طراحی سایت شبیه دیوار در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه شبیه دیوار خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

قیمت طراحی سایت مشابه دیوار

آگهی هایی که در سایت دیوار درج میشوند. همانطور که گفته شد ماهیت های متفاوتی دارند. برای مثال ممکن است این آگهی های برای اجاره ویلا یا اجاره ملک نیز باشند. از آنجایی که طیف آگهی ها وسیع است. باید ادمین سایت به صورت هوشمندانه دسته بندی های پیشرفته ای را درنظر گیرد. تا افراد بتوانند با انتخاب دسته ها بهتر و سریع تر ه آگهی مورد نظر خود برسند. وجود طیف وسیع از انواع آگهی مزایا و معایب خود را دارد. که مدیر سایت باید بتواند از مزایای آن بهره ببرد.

سایت دیوار در ابتدا دسته بندی وسیعی برای هر آگهی خود قرار نمیداد. افراد صرفا با نوشتن عنوان نوع آگهی خود را مشخص میکردند. اما در حال حاضر با طراحی سایت مشابه دیوار میتوانید برای خرید یا فروش وسیله نقلیه خود وارد گروه بندی آن شوید. و تمام ویژگی های مربوط به خودرو را درج نمایید. که مانند امکانات یک سایت خودرو میتواند عمل کند. یا برای خرید و فروش منزل میتوانید. ویژگی های ملک خود را کاملا از دسته ها انتخاب کنید. که مانند امکانات که طراحی سایت املاک میتواند سرویس دهد.

قیمت طراحی سایت دیوار بسته به امکانات آن دارد. و باید نیازها و اهداف شما از راه اندازی این نوع سایت برای شرکت مشخص شود. تا مشاوران ما بهترین پلن طراحی سایت شبیه دیوار را برای شما تدوین کنند. بسته به اینکه از قالب آماده یا طراحی اختصاصی استفاده شود هزینه طراحی سایت نیز تغییر میکند.

طراحی سایت آگهی مشابه دیوار

طراحی سایت شبیه دیوار ارزان

طراحی سایت تبلیغات یکی از سایت های محبوب این روزها تلقی میشود. زیرا برای مثال برای راه اندازی سایت فروشگاهی نیاز به محصول و انبار دارید. اما سایت تبلیغاتی، سایتی است که افراد مختلف آگهی تبلیغاتی خود را در آن منتشر میکنند. و یا از میان آگهی های سایر کاربران خرید اینترنتی خود را انجام میدهند. طراحی سایت مشابه دیوار میتواند یک سایت خدماتی نیز تلقی شود. زیرا از میان آگهی ها، مورد های خدماتی نیز به چشم میخورد. و صرفا یک سایت فروشگاهی اینترنتی نیست.

طراحی سایت ارزان یکی از درخواست هایی است که مشتریان دارند. برای مثال هزینه طراحی سایت شبیه دیوار بالا است. و از طرفی نیز میخواهند که از مزایای این نوع سایت محبوب بهره مند باشند. که شرکت طراحی سایت دئووب تا حد ممکن از امکانات اضافی کم میکند. تا هزینه ها کاهش پیدا کند.

طراحی سایت مشابه شیپور

طراحی سایت شبیه دیوار با وردپرس

طراحی سایت آگهی دیوار صرفا خود کالا یا خدماتی را به صورت مستقیم ارائه نمیدهد. بلکه به عنوان یک واسطی میان کاربران عمل میکند. که تراکنش ها و معاملات کاربران را رصد و پیگیری میکند. درآمد طراحی سایت مشابه دیوار از طریق درج آگهی خواهد بود. البته به صورت رایگان نیز افراد میتوانند آگهی خود را درج کنند. البته یک سایت تبلیغاتی همانطور که میداند درآمد خود را از طریق عضویت، تعرفه درج آگهی و یا تبلیغات درون برنامه ای میتواند به دست آورد.

سایت دیوار یکی از نمونه های برتر ایرانی است که از ویژگی های نمونه سایت های خارجی استفاده کرده اند. تا بتوانند یک سایت آگهی و یک سایت تبلیغاتی در کنار هم باشند. و فرصت خوبی برای مشاغل و افراد به وجود آورده اند که به بتوانند مانند یک فروشگاه اینترنتی کالاهای نو و دست دوم خود را خرید و فروش کنند. و یا آگهی های دیگری شامل خرید و فروش خانه و خودرو، استخدامی و غیره قرار دهند. که این فرصت موجب برطرف شدن مشکل بسیار از افراد خواهد شد.

طراحی سایت با وردپرس یکی از پلن های پرطرفدار برای ساخت سایت دیوار است. زیرا عده ای امکانات و ویژگی های وردپرس را میپسندند. و با سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای سایت دیوار راحت تر هستند. بدین منظور پوسته سایت وردپرس دیوار از ابتدا طراحی و کدنویسی میشود.

طراحی سایت شبیه دیوار اختصاصی

طراحی سایت مشابه دیوار با توجه تمامی امکانات و آیتم های پیشرفته و حرفه ای که دارد. اما مزیت آن این است که سرعت لود بسیار بالایی دارد. و این قابلیت به قدری مهم است که سایت دیوار را جزو سایت های پرطرفدار در کشور قرار داده است.

وجود امکانات حرفه ای در کنار سرعت لود بالا یک مزیت رقابتی محسوب میشود. که هر شرکت طراحی سایتی در تلاش آن است که میان امکانات و رعایت سایت یک میزانی برقرار نماید. برای برآورد هزینه ساخت سایت اختصاصی مشابه دیوار باید تمام آیتم های سایت موردنظر. را که میخواهید در سایت شما باشد را به تیم دئووب اعلام نمایید. طراحی سایت معتبر دیوار و شیپور یکی از پلن هایی است که شرکت ما برای شما انجام میدهد.

سرعت بالا کمک میکند که کاربران به راحتی بتوانند داده های خود را در فرم انتخاب وثبت نمایند. و در زمانی کوتاه آگهی خود را در سایت دیوار درج نمایند. همین مورد باعث شده که بسیاری از افراد به این سایت مراجعه کنند. همچنین فرد جستجوگر میتواند از میان آگهی های بیشماری که ثبت میشوند. مورد های موردنظر خود را بیابد. طراحی سایت مشابه دیوار باید تمام این ویژگی ها را داشته باشد. شرکت طراحی سایت دئووب با در در نظر گرفتن تمامی جوانب طراحی سایت مشابه دیوار را برای شما انجام خواهد داد.

طراحی اپلیکیشن دیوار

مزایای طراحی سایت شبیه دیوار

طراحی سایت مشابه دیوار این مزیت را دارد که کاربران تبلیغات خود را بدون صرف هزینه در سایت ثبت کنند. و این تبلیغات هدفمند به کسب درآمد شما و آن فرد کمک خواهد کرد. یکی از ویژگی هایی که بسیاری از ما آن را تحسین میکنیم خرید وفروش اجناس بدون واسطه در مدل c2c سایت دیوار است. که افراد میتوانند با هم به صورت مستقیم در ارتباط قرار بگیرند. که این مورد باعث محبوبیت طراحی سایت آگهی مشابه دیوار گشته است. شما میتواند قیمت برای آگهی خود درج نماید یا آن را توافقی قرار بدهید.

ثبت اگهی در سایت مشابه دیوار رایگان یا با کارمزد کم خواهد بود. که این ویژگی کاربران زیادی را به سمت سایت دیوار کشانده است. برای بالا بردن بازدید از آگهی یا تبلیغات خود میتوانید با پرداخت هزینه اندکی آگهی خود را به صورت نردبان فوری قرار دهید. بیشتر کاربران سایت دیوار افراد عام جامعه هستند . بنابراین حفظ سادگی و رعایت قابلیت دسترسی آسان در طراحی سایت آگهی دیوار بسیار مهم است.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...