شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

خرید قالب آماده وردپرسی

امروزه تمام اصناف نیاز به یک وب سایت در فضای وب دارند. حال میخواهد این سایت به صورت اختصاصی طراحی شده باشد و یا اینکه به صورت وردپرسی . در این میان هم مدیریت محتوای وردپرس دارای یک سری قالب های آماده میباشد که توسط شرکت های بزرگ برنامه نویسی در حال عرضه میباشد. بسیاری از افرادی که حتی تخصصی در ساخت سایت با وردپرس نیز ندارند و اقدام به خرید قالب آماده وردپرسی میکنند. و صرفا قالب را روی مدیریت محتوای وردپرس نصب کرده و از آن استفاده میکنند.

با گذشت زمان و همچنین حرکت به جلو باعث رشد تمامی عناصر در دنیای وب شده است. بسیاری از افراد برای خود سایتی را دست و پا کرده اند . ممکن است بسیاری از این افراد شخصا اینکار را کرده باشند. و یا اینکه توسط شرکت برنامه نویسی و یا طراحی وب سایت اینکار انجام شده باشد. اگر فرد اینکار را کرده باشد و تخصصی در برنامه نویسی نداشته باشد اقدام به خرید قالب های وردپرسی میکند. چون برای بارگذاری یک سایت در فضای وب نیاز به تخصص نیست. اگر سایت به صورت جوملا و یا وردپرس باشد. این نوع وب سایت ها با داشتن فایل نصبی در سایت بارگذاری خواهد شد.

خرید قالب آماده برای سایت وردپرسی

خرید قالب سایت به این صورت است که این صفحات از قبل طراحی و کدنویسی شده و شما میتوانید با خرید دامنه و هاست، قالب سایت را بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرس نصب نمایید. این قالب ها همگی چون از پیش آماده شده اند بسیار کم هزینه به مشتریان ارائه میشود. دلیل آن این است که این قالب ها اختصاصی یا منحصر به فرد نیستند و ممکن است آن را در سایت دیگری نیز مشاهده نمایید. از آنجایی که این پوسته ها آماده هستند دیگر زمانی لازم نیست برای طراحی آن صرف شود و در عرض چندین ساعت سایت شما بالا خواهد آمد.

از عوامل مهم در قیمت طراحی سایت با وردپرس نوع قالب و پلاگین های اختصاصی است که برای شما پیاده سازی میشود. بنابراین اگر جایی هزینه پایین سایت وردپرسی را دیدید بدانید که قالب مناسبی برای آن سایت لحاظ نشده و اگر هزینه بالای سایت وردپرسی را دیدید ممکن است به دلیل اختصاصی بودن قالب و پلاگین های آن باشد.

خرید قالب آماده وردپرسی

مزایای خرید قالب آماده وردپرسی

همانطور که عرض شد. تمامی سایت ها را میتوان توسط مدیریت محتوای وردپرس باگذاری نمود. ممکن است برای سایتی که شما مد نظر دارید پلاگین ها موجود نباشد. که آن هم جای نگرانی نیست ؛ ما با داشتن کادر مجرب افزونه های مورد نیاز شما را طراحی خواهیم نمود. اینکه وردپرس ممکن است پلاگین های مورد نیاز شما را نداشته باشد مربوط به بخش معایب میباشد که در بخش یعدی ما برای شما توضیح خواهیم داد.

یکی از مزایای طراحی سایت با وردپرس ؛ هزینه این نوع وب سایت ها میباشد. که تعرفه سایت های وردپرسی نسبت به طراحی سایت اختصاصی بسیار پایینتر میباشد. چرا که وردپرس یک مدیریت محتوای رایگان میباشد و قسمت اعظم سایت هم مربوط به مدیریت محتوا میباشد. که این بخش را به اصطلاح CMS میگویند.

یکی دیگر از مزیت های سایت های وردپرسی این است . که سرعت تولید و نشر این نوع وب سایت ها بسیار سریعتر میباشد. و اینکه بسیار منعطف بوده و با وجود پلاگین های زیاد ؛ مانور بسیاری را میتوان بر روی سایت خود اعمال نمایید.

تعرفه پایین

همانطور که عرض شد . قالب های آماده برای اینکه توسط برنامه نویسان به صورت گسترده طراحی شده است . از قیمت پایینی برخوردا میباشد. عموما برنامه نویسان این نوع قالب ها از یک کتابخانه عمومی استفاده میکنند که خود این افراد تولید کرده اند استفاده میکنند .

همین کار باعث شده تا سایت از فایل های زیادی استفاده نماید . از طرفی سرعت سایت پایین آمده و از طرف دیگر سئو سایت بسیار سختتر خواهد شد. بدانید که طراحی سایت ارزان با قالب آماده معایب خود را دارد. پس نتیجه میگیریم که تعرفه پایین هم نمیتواند آینده کاری شما را تضمین نماید. در دیجیتال مارکتینگ هم زمان نیاز هست و هم هزینه ، تا متوجه این بزینس بزرگ شوید.

راه اندازی سریع

اگر شما برای راه اندازی سایت خود از قالب های آماده استفاده میکنید. متوجه خواهید شد که با چند کلیک میتوانید سایت خود را در فضای وب مشاهده نمایید. چرا که این سایت ها دارای فایل های نصبی سریع بوده که با کمی تخصص میتوانید آن را بر روی هاست خود نصب نمایید.

البته بعضی از قالب های آماده هم موجود است که بعد از نصب باید فایل ها را دانلود نمایید. که این مورد از مورد قبلی بسیار ایمنتر و همچنین بهینه تر خواهد بود . چرا که ممکن است از طراحی آن قالب زمانی گذشته باشد که نیاز به آپدیت داشته باشد. و با اینکار شما آپدیت خود را از دست داده اید.

ریسپانسیو بودن

در حال حاضر تمامی قالب های موجود از این قابلیت استفاده میکنند . این موضوع را در نظر بگیرید که در بین قالب ها یکسری هم به صورت رایگان عرضه میشوند . این نوع قالب ها عموما سازگار با موبایل نبوده و نمیتوان به عنوان یک قالب ریسپانسیو از آن نام برد.

ریسپانسیو بودن یک سایت در سئو سایت وردپرسی یا اختصاصی بسیار مهم بوده. و جزو آیتم های بسیار ضروری موتورهای سرچ بخصوص گوگل بوده . پس هنگام انتخاب قالب آماده حتما به این موضوع اهمیت داده . و مد نظر قرار دهید.

بروزرسانی

قالب های آماده اگر از شرکت معتبر تهیه شده باشد . بروزرسانی قالب تضمین شده است . اما اگر قالب سایت شما فارسی سازی شده باشد . و از فروشگاه های نامعتبر تهیه شده باشد بروزرسانی سایت تضمین نخواهد شد.

این موضوع را باید بدانید. سایت های فروشگاهی زیادی هستند که به فروش قالب های آماده مشغول میباشند. که با کمی تحقیق میتوانید این سایت ها را متوجه شده و در صورت نیاز از این فروشگاه ها قالب مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

سفارش قالب آماده وب سایت

شما عزیزان اگر تمایل به طراحی سایت با وردپرس را دارید میتوانید. از بخش تماس با ما و قسمت ثبت سفارشات ؛ سفارش خود را نهایی کرده . تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.  شما میتوانید بعد ثبت سفارش ، آدرس قالب مورد نظر خود را برای بخش پشتیبانی ارسال نمایید . تا کارشناسی های لازم بر روی قالب شما انجام گردد.

معایب خرید قالب آماده وردپرسی

همانطور که سایت وردپرسی مزایا دارد میتواند دارای معایبی هم باشد. یکی از همین معایب را میتوان به تنوع پلاگین های تخصصی دانست . برای مثال اگر شما قصد داشته باشید سایت املاک را برای خود با وردپرس راه اندازی نمایید. نیاز به یکسری امکانات دارید که به صورت تخصصی بر روی سایت شما اعمال شود . مانند ثبت املاک ؛ که متاسفانه این پلاگین در کتابخانه وردپرس وجود ندارد. پس شخصا” نمیتوانید طراحی سایت املاک را برعهده بگیرید.

یکی دیگر از معایت طراحی سایت وردپرس با قالب آماده این است . که عموما” این سایت ها از امنیت خوبی برخوردار نمیباشند.چرا که سایت های وردپرسی از پلاگین های زیادی استفاده میکند . و همین امر باعث شده تا راه را برای هکرها باز نمایند تا از طریق همین پلاگین ها وارد سایت شما شوند که یکی از دلایل مهم هک سایت وردپرس به شمار می آید.

سرعت لودینگ

یکی از دلایل کندی سرعت سایت استفاده از قالب های آماده است. از معایب سرعت لودینگ این سایت ها میباشد تعداد پلاگین های بالا است که باعث شده تا سرعت سایت شما به شدت افت نماید. و برای اینکه شما سرعت لودینگ سایت خود را افزایش دهید. نیاز است تا از افزونه های موجود استفاده نمایید که برگشتیم سر حرف اول .

تا جایی که امکان دارد ما باید از تعداد پلاگین ها کم نماییم. تا بتوانیم هم افزایش سرعت سایت وردپرس را مقدر سازیم و هم دسترسی سایت را از هکرها دریافت نماییم. چنانچه سایت شما را ما طراحی نماییم تمام این موارد را رعایت خواهیم نمود. تا جایی که بتوانیم تعداد پلاگین ها را کاهش خواهیم داد.

تنظیمات اختصاصی

یکی از معایبی که در قالب های آماده میتوان نام برد تنظیمات اختصاصی میباشد. که ادمین سایت به راحتی نمیتواند به صورت کامل بر روی آن اعمال نماید . چرا که در این موارد نیاز به متخصص میباشد تا با دستکاری کدها به هدف مورد نظر شما برسد .

تنظیمات اختصاصی اگر به صورت صحیح انجام شده باشد . باعث شده تا تمامی قسمت های سایت خود را شخصا تنظیم نمایید. هنگامی که قالب سایت شما را ما طراحی میکنیم . تمامی موارد را برای شما لحاظ نموده تا بتوانید خود شما این تغییرات را اعمال نمایید.

سفارش سازی دشوار

در حالت کلی سفارشی سازی بر روی قالب های آماده امکان پذیر نمیباشد . یعنی خود شما نمیتوانید شخصا شخصی سازی نمایید. شما هنگام خرید قالب های آماده باید به دقت به ظاهر سایت ها را مشاهده نموده . و قالبی را انتخاب نمایید که به آنچه شما مد نظر دارید ؛ نزدیک باشد.

یکی از تفاوت های قالب های آماده با قالب های اختصاصی همین موضوع میباشد . که برای بسیاری از افراد بسیار مهم بوده و مد نظر قرار میدهند. این موضوع را مد نظر داشته باشید که هنگام خرید باید بدنبال قالبی باشید که به نظر شما نزدیکتر باشد. چرا که سفارشی سازی این قالب ها برای شما مقرون به صرفه نخواهد بود.