شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت دکوراسیون

با گسترش دنیای وب، اهمیت داشتن یک سایت برای تجارت اینترنتی بیش از پیش احساس میشود. کسب و کارها با توجه به گستردگی که دارند؛ اگر میخواهند از بین نروند باید در دنیای اینترنت حرفی برای گفتن داشته باشند. طراحی سایت دکوراسیون داخلی در ایجاد کردن فضایی برای مطرح شدن و جذب مشتری مقوله مهمی است. کسب و کارهای متفاوت به دنبال فراهم کردن محیط بازاریابی مناسب هستند.

دکوراسیون داخلی جز کسب و کارهایی است که لازمه پیشرفت آن ارائه نمونه کارها است. از طریق وب سایت معماری میتوانید پروژه ها را به مشتریان به صورت بصری ارائه دهید. با دارا بودن یک سایت به راحتی میتوانید طرح های خود را به صورت آنلاین به نمایش بگذارید. با این طریق مشتریان با سبک کار شما آشنا میشوند.

با طراحی سایت دکوراسیون استاندارد و خلاقانه، درآمد شما را به میزان قابل توجهی افزایش میباید. زیرا افراد زیادی از طریق اینترنت به دنبال خدمات دکوراسیون داخلی هستند. البته باید سایت استاندارد و مناسبی باید داشته باشید. ظاهر در طراحی سایت شرکتی دکوراسیون داخلی و معماری بسیار مهم است. بدین منظور میتوانید از طراحی خلاقانه طراحان شرکت وب سازان مرصاد استفاده نمایید. در قسمت برآورد هزینه طراحی سایت میتوانید بهتر در مورد راه اندازی سایت خود تصمیم بگیرید.

طراحی سایت دکوراسیون داخلی

طراحی سایت دکوراسیون ارزان

اگر به تازگی کار خود در زمینه دکوراسیون داخلی شروع کرده اید. و بودجه چندانی برای طراحی سایت ندارید. ما پکیج های پایه ای طراحی سایت دکوراسیون را به شما پیشنهاد میدهیم. منظور از ارزان، بی کیفیت بودن سایت نیست. بلکه هرچه امکانات سایت کمتر باشد ارزان تر خواهد بود. طراحی سایت با هزینه ارزان شامل امکانات پایه ای میباشد. اگر میخواهید صرفا یک سایت داشته باشید این گزینه را انتخاب نمایید. اما باید به مرور سایت خود را ارتقا دهید. در غیر این صورت کاربردی نخواهد داشت.

برای موفقیت در دیجیتال مارکتینگ، باید سایت حرفه ای داشته باشید. زیرا کاربران به امکانات یک سایت توجه ویژه دارند. اما اگر در ابتدای راه هستید نگران نباشید. طراحان شرکت وب سازان مرصاد با توجه به بودجه شما، یک سایت استاندارد تحویل خواهند داد. در این طراحی از قالب آماده استفاده خواهد شد. شما میتوانید محتواهای خود اعم از عکس و مطلب را به راحتی مدیریت کنید.

سفارش طراحی سایت دکوراسیون در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه دکوراسیون خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

مزایای طراحی سایت دکوراسیون

مزایای طراحی سایت دکوراسیون بسیار زیاد است. اگر متخصص این کار هستید، حرف ما را متوجه هستید. با داشتن یک سایت ارزشمند و خلاقانه طراحی دکوراسیون از سایر رقیبان سبقت بگیرید. شاید بسیاری از همکاران شما دارای سایت هستند. اما نوع طراحی سایت ها با هم بسیار متفاوت است. سایتی استاندارد است که از نظر گوگل تایید شده باشد. شما سایتی میخواهید که اعتبار تجاری شما را افزایش دهد. و مشتریان شما را افزایش دهد.
برای اینکه فروش خود را بالا ببرید؛ باید بازدیدکنندگان سایت را افزایش دهید. برای افزایش ورودی به سایت باید در جایگاه های اولیه گوگل قرار بگیرید. قرار گیری در رتبه های اولیه گوگل، شما را در نتایج اولیه کاربران نشان خواهد داد. بسیار از افراد از طریق اینترنت به دنبال طرح ها و نمونه کارهای دکوراسیون هستند. شما میتوانید خدمات خود را به صورت آنلاین به این افراد ارائه دهید.

طراحی سایت دکوراسیون منازل

جدول قیمت طراحی سایت دکوراسیون

پکیج برنزی

میلیون تومان 8
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات
  • بخش مرتبط با محصولات
  • داشتن بخش مرتبط با خدمات
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش نظرات
  • داشتن بخش اخبار
  • ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 12
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران
  • مشاوره آنلاین
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • رزرو آنلاین
  • سامانه چت آنلاین

پکیج طلایی

میلیون تومان 18
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اس ام اس
  • داشتن بخش تیکتینگ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

سئو سایت دکوراسیون وب سازان مرصاد

کاربران اینترنت برای پیدا کردن موضوعی؛ کلمات موردنظر خود را در گوگل وارد میکنند. و به ترتیب نتایج خروجی گوگل را مشاهده میکنند. کاربران اینترنت به دلیل مشغله ای که دارند تمام لینک ها را بررسی نمیکنند. و در نهایت به چند سایت ابتدایی از خروجی گوگل وارد میشوند. بهینه سازی سایت و سئو سایت دکوراسیون شما باید به درستی انجام شود. تا در رتبه های اولیه گوگل قرار بگیرید.

افراد از طریق موتورهای جستجوگری نظیر گوگل جستجوهای خود را انجام میدهند سهم بزرگی از بازار هدف از طریق گوگل قابل دست یابی است. اگر تصور میکنید که هنوز به سایت نیاز ندارید و صرفا با شبکه های اجتماعی بازاریابی میکنید برای یک شرکت معماری بسیار غیر حرفه ای است که جای صحبت ندارد.

اگر سئو سایت شما به درستی انجام نشود. ممکن است شانس بازدید کاربران از سایت خود را از دست بدهید. درآمد شما به تعداد ورودی سایت بستگی دارد. هرچه بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید. به طبع درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. افزایش سئو سایت برای موفقیت و جذب مشتری شما اساسی است. برای اینکه فروش اینترنتی بالایی داشته باشید. باید سایت شما جزو نتایج اولیه موتورهای جستجوگر باشد.

امکانات طراحی سایت دکوراسیون

طراحی سایت دکوراسیون میتواند شامل امکانات زیادی باشد. ماژول های ویژه ای که میخواهید با درخواست شما به سایت اضافه میشود. سایتی که طراحی میشود شامل امکانات مشترک در میان سایت های مشابه است. در صورت تمایل میتوانید ایده های خود را در سایت اضافه نمایید. البته مشاوران وب سازان مرصاد در این زمینه به شما کمک خواهند کرد. در ادامه به چند تا از امکانات طراحی سایت دکوراسیون اشاره خواهیم کرد. امکانات سایت دکوراسیون به سلیقه شما و با سرویسی که قرار است به کاربران خود ارائه میدهید میتواند متغییر باشد . این موارد را شما میتوانید کم و یا زیاد کنید .

نمایش کاتالوگ محصولات

برای معرفی محصولات در دنیای واقعی برورشور و کاتالوگ چاپ میشود. یا تبلیغات محیطی مانند بنر انجام میشود. در طراحی سایت دکوراسیون قسمتی تحت این عنوان وجود دارد. که نمونه کارهای شرکت شما به همراه توضیحات در این بخش قرار میگیرد. در طراحی سایت شرکت ساختمانی میتوانید مشاهده نمایید .

معرفی خدمات

یک شرکت با هر نوع کسب و کاری؛ نیاز دارد تا تولیدات و خدمات خود را به صورت دسته بندی شده در سایت معرفی کند. تا کاربران با مشاهده این صفحه با سرویس های شرکت شما آشنا شوند. سایت دکوراسیون نیز از این مورد مستثنی نیست. این بخش را در طراحی سایت خدماتی میتوانید مشاهده نمایید.

فرم سفارش

کاربران سایت شما را بررسی میکنند. سپس در بخش فرم سفارش، درخواست خود را ثبت میکنند. پس از بررسی شما میتوانید با مشتریان تماس بگیرید. یک قرار حضوری یا آنلاین برگزار کنید. فرم سفارش همان پیش فاکتور فیزیکی است. که کاربران آیتم های مختلف سفارش خود را انتخاب کرده و ارسال میکنند. در طراحی سایت بازرگانی بیشترین فرم سفارش را مشاهده خواهید نمود .

از طراحی تا اجرا

در این بخش از سایت میتوانیم به نحوه طراحی و پیاده سازی دکوراسیون های متنوع بپردازیم. تا کاربران بدین وسیله با نحوه روند کار شما آشنا شوند. این قسمت در سئو سایت دکوراسیون شما تاثیر زیادی خواهد داشت. بازدیدکنندگان این بخش میتواند دانشجویان رشته طراحی داخلی باشد. میتوانید مانند طراحی سایت آموزش آنلاین طراحی ها و نحوه اجرای پروژه های معماری را به مخاطبان خود آموزش دهید.

مقالات و اخبار درباره معماری

در این قسمت مطالب و اخبار درباره دکوراسیون و لوازم منزل منتشر میشود. که برای کاربر بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز خواهد بود. ارائه مطالب مرتبط با عناوین سایت در بالا رفتن رتبه سایت شما در گوگل موثر خواهد بود. زیرا منتشر کردن این موارد بازدید از سایت را افزایش میدهند. همانطور که خود شما متوجه شده اید میتوانید این بخش را در طراحی سایت خبری بهتر مطالعه نمایید .

مشاوره دکوراسیون

در مورد انتخاب و نوع دکوراسیون منزل یا محل کار میتوانید؛ با مشاوران آنلاین ارتباط برقرار نمایید. فردی متخصص باید پاسخگوی مشتریان شما نیز باشد. شما از این طریق نشان میدهید که به مشتریان اهمیت میدهید. زیرا وجود مشاوره و پشتیبانی آنلاین در سایت بسیار ارزشمند است. بخش مشاوره حرفه ای را در طراحی سایت شخصی بررسی نمایید .

طراحی سایت مبلمان

طراحی سایت دکوراسیون با وردپرس

در پکیج طراحی دکوراسیون شرکت وب سازان مرصاد ، طراحی سایت با وردپرسی ارزان نیز ذکر شده است. که این طراحی خود میتوانید شامل طراحی سایت اختصاصی یا قالب آماده باشد. برای داشتن یک سایت حرفه ای، به شرکت های معتبر مراجعه نمایید. زیرا افراد زیادی در زمینه طراحی سایت دکوراسیون، خود را متخصص معرفی میکنند.

ممکن است خود بدون دانش کافی این کار را انجام دهید. اما بدانید که وردپرس در عین سادگی دارای آیتم های پنهان زیادی است. طراح وردپرس باید مسلط به زبان PHP باشد. زیرا در طول پروژه نیازمند کدنویسی هستید.
برای اینکه یک سایت حرفه ای داشته باشید. باید طراحی سایت دکوراسیون با وردپرس به صورت اصولی انجام شود. مدیریت محتوای وردپرس برای سئو سایت دکوراسیون بسیار مناسب است. زیرا امکانات زیادی را در اختیار برنامه نویس قرار میدهد. تا بتواند مطابق با الگوریتم های گوگل، سایت شما را بهینه سازی کند.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...