شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد
روش‌های جدید گوگل برای مقابله با کامنت های جعلی در Google Maps

روش‌های جدید گوگل برای مقابله با کامنت های جعلی در Google Maps

این پست وبلاگ از Google درباره نحوه استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای مبارزه با مشارکت‌های جعلی در Google Maps است. مشارکت‌های جعلی می‌تواند شامل نظرات، رتبه‌بندی‌ها و سایر محتوای جعلی در فهرست‌های کسب‌وکار باشد.

هایلایت خبر

برای مبارزه با مشکل کامنت های جعلی در گوگل مپ ، گوگل از ترکیبی از فرآیندهای بازبینی خودکار و دستی و همچنین الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای شناسایی و حذف مشارکت‌های جعلی استفاده می‌کند. این شامل تجزیه و تحلیل الگوها و سیگنال‌ها در مشارکت‌های کاربر، و همچنین استفاده از پردازش زبان طبیعی برای شناسایی محتوای مشکوک است.

گوگل همچنین ویژگی جدیدی را معرفی کرده است که به کاربران امکان می دهد محتوای مشکوک را در لیست های تجاری پرچم گذاری کنند که می تواند به بهبود دقت و قابلیت اطمینان اطلاعات در Google Maps کمک کند.

به طور کلی، هدف این است که اطمینان حاصل شود که Google Maps یک منبع قابل اعتماد و قابل اعتماد از اطلاعات برای کاربرانی است که به دنبال مشاغل و خدمات محلی هستند.

چگونگی کمک هوش مصنوعی در کاهش محتوای  اسپم

 

شناسایی الگوهای سوء استفاده با سرعت بیشتر: ما مدت‌هاست از هوش مصنوعی استفاده می‌کنیم تا به ما کمک کند الگوهای پتانسیل سوء استفاده را شناسایی کنیم و همچنان در حال تکامل تکنولوژی خود هستیم. در سال گذشته، ما به‌روزرسانی قابل توجهی در مدل‌های یادگیری ماشینی خود ارائه دادیم که به ما کمک کرد تا الگوهای جدید سوء استفاده را چندین برابر سریعتر از سال‌های گذشته شناسایی کنیم. به عنوان مثال، سیستم‌های خودکار ما یک افزایش ناگهانی در پروفایل‌های کسب و کار با وب‌سایت‌هایی که به .design یا .top ختم می‌شوند شناسایی کردند - چیزی که شناسایی آن به صورت دستی در میان میلیون‌ها پروفایل دشوار خواهد بود. تیم تحلیل‌گران ما به سرعت تأیید کردند که این وب سایت‌ها نامعتبر هستند - و ما توانستیم آن‌ها را حذف کنیم و حساب‌های مربوطه را به سرعت غیرفعال کنیم.

استفاده از یادگیری ماشین برای کاهش محتوای نادرست در Google Maps است. به عنوان مثال، به کمک یادگیری ماشین، امکان تشخیص الگوهای سوء استفاده را به سرعت بیشتری فراهم شده است و برای کاهش روند سوء استفاده از Google Maps از آن استفاده می شود. همچنین با استفاده از یادگیری ماشین، تصاویری که شامل اطلاعات نادرست مثل شماره تلفن هستند، شناسایی و حذف می شوند. این کار با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و تحلیل تصویر انجام می شود.​

آمار مسدود کردن اسپم

اعلامیه گوگل به اشتراک گذاشت که در سال 2022:

  • گوگل بیش از 115 میلیون بررسی را مسدود یا حذف کرد و گفت که اکثر آنها قبل از انتشار مسدود شده بودند.
  • الگوریتم‌های جدید مبارزه با هرزنامه بیش از 200 میلیون عکس و بیش از 7 میلیون ویدیو را حذف کردند که خط‌مشی‌های محتوای Google را نقض می‌کردند.
  • 20 میلیون تلاش برای ایجاد پروفایل های تجاری جعلی مسدود شد.
  • حفاظت بیشتر برای بیش از 185000 کسب و کار که فعالیت های مشکوک را تجربه می کردند اضافه شد.

سخن آخر

این خبر در باره یک مقاله گوگل درباره‌ی روش‌هایی است که گوگل برای کاهش محتوای بد و تقلبی در نقشه‌های گوگل بهره می‌برد. با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین، گوگل تلاش می‌کند تا الگوهای سوءاستفاده را شناسایی کند و تصاویری که شامل اطلاعات نادرست هستند را حذف کند. همچنین گوگل با استفاده از مدل‌های یادگیری ماشینی، از طریق تحلیل ویژگی‌های تصاویر، تلاش می‌کند تا شماره‌های تلفن نادرست که روی عکس‌های ارسالی برای کسب درآمد قرار می‌گیرند را شناسایی و مسدود کند. به کمک این روش‌ها، گوگل تلاش می‌کند تا نقشه‌های گوگل را از محتوای نادرست، تقلبی و فریب‌کارانه پاک نگه دارد.

به اشتراک گذاری خبر

ادامه دارد …..

منبع

تیم تحریریه وب سازان مرصاد
تیم تحریریه وب سازان مرصاد

تیم تحریریه وب سازان مرصاد متشکل از محتوا نویسان است که به کوشش آن ها مقالاتی برای افزایش دانش شما در زمینه طراحی سایت ، سئو و دیجیتال مارکتینگ تولید میشود.

اخبار مرتبط را مطالعه کنید ...