شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

سئو سایت رستوران

امروزه نیم بیشتری از جستجو ها از طریق تلفن های همراه انجام میشود. در واقع افراد در طی روز یکبار هم که شده برای خوردن غذا به بیرون از منزل میروند. بنابراین تعداد سایت هایی که در زمینه اراه خدمات فعالیت دارند بسیار زیادتر خواهد شد که برای رفع این مشکل به شما باید بهینه سازی و سئو سایت رستوران را در کنار طراحی سایت رستوران و فست فود خود را انجام دهید. با توجه به شیوع کووید به این صورت شده است که افراد غذای خود را به صورت آنلاین سفارش میدهند. بیشتر رستوران ها برای جلوگیری از ازدحام این راهکار را پیاده کرده اند که سیستم نوبت دهی و رزرواسیون در سایت خود قرار دهند.

بنابراین اگر صاحب رستوران، فست فود و کافی شاپ هستید لازم است بدانید که نیاز به طراحی سایت رستوران حرفه ای دارید تا بتوانید مشتریان خود را حفظ کنید. و در وحلخ دوم باید سئو سایت رستوران خود را به دست شرکت معتبر سئو سایت بسپارید تا شما را در لیست نتایج اولیه قرار بدهد. طراحی باید با نام تجاری شما همخوانی داشته باشد.

سئو سایت رستوران

راهکارهایی برای سئو سایت رستوران

لازم به ذکر است که در سئو سایت رستوران سعی کنید از فونت های زیبا و متناسب با فضای سایت خود استفاده کنید. همچنین ظاهر این سایت ها بسبار مه است. در واقع ظاهر سایت رستوران و سفارش غذا باید به گونه ای باشد که افراد مجاب شوند غذا سفارش بشدهند. در واقع روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت سفارش غذا بسیار مهم است. به گونه ای که با کمی تغییرات میتوانید میزان رضایتمندی خود را بالا ببرید.

ساختار سایت

ساختار سایت رستوران و سفارش غذا بسیار مهم است. به گونه ای که در برخی پروژه های سئو سایت داشته ایم که ساختار سایت را برای بهینه شدن به طور کلی عوض کردیم. زیرا دسته بندی ها، ساختار ضفحات و ارتباط میان صفحات به طور کلی اشتباه بود. بنابراین لازم است که در همان ابتدای راه اندازی سایت رستوران به فکر سئو خود در مراحل بعد هم باشید. و از پلن های طراحی سایت ارزان استفاده نکنید.

نقشه سایت برای سئو سایت رستوران

نقشه سایت باید توسط سئوکار طارحی و در هسته سایت شما قرار داده شود. در واقع ربات های گوگل هنگام ورود به یک سایت برای ایندکس کردن از این نقشه استفاده میکنید. و با استفاده از آن نقشه راهی که باید میان صفحات سایت پیشمایش کنند را از روی Sitemap ایجاد میکنند. بنابراین به همین دلیل است که گفته میشود از ساختار بهینه استفاده کنید. پیچیدگی در سایت باعث شده که ایندکسینگ در سایت شما آن طور که باید خوب پیش نرود. بعد متوجه خواهید شد که سایت شما در صفحات اولیه ظاهر نمیشود.

لینک سازی های محلی را حتما مدنظر داشته باشید.

از نظر سئو نقل و قول های محلی بر برندینگ شما تاثی گذار است. و متوجه خواهد شد که مردم به شما اعتماد دارند. میتوانید مطالبی در مورد رستوران خود در وبلاگ های مختلف منتشر نمایید. در واقع پست های مهمان طلای سیاه هستند که هرکسی از مزیت های آن ها آگاهی ندارد.

برای سئو سایت رستوران خود میتوانید با مشاوران بخش سئو ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

آنالیز وب سایت

آنالیز وب سایت

بررسی وب سایت از نظر محتوا - سئو onpage - سئو offpage , کدهای وب سایت

تولید محتوا

تولید محتوا مناسب

ارائه مشاوره و همچنین تولید محتوای مناسب برای نتیجه بهتر در سئو

خدمات سئو سایت

خدمات سئو سایت

شامل سئو داخلی و سئو خارجی سایت ، لینک دهی داخلی و گرفتن بک لینک های لازم

اقدامات ویژه

اقدامات ویژه سئو

اقدامات لازم و نهایی برای قرار گرفتن سایت در نتایج اول گوگل و بهبود سایت از نظر سئو

سفارش سئو سایت رستوران و فست فود در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت  وب سازان مرصاد را برای پروژه سئو سایت سفارش غذا و رستوران خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

پکیج های هزینه سئو سایت زیبایی

آنالیز سئو سایت

میلیون تومان 2.5
  • آنالیز سئو تکنیکال
  • آنالیز محتوا و سئو داخلی
  • آنالیز سئو خارجی
  •  
  •  
  •  

مشاوره ساعتی سئو

میلیون تومان 1.2
  • مشاوره سئو تکنیکال
  • مشاوره لینک سازی
  • مشاوره سئو داخلی
  •  
  •  
  •  

طراحی پلن سئو

میلیون تومان 6.5
  • ارائه کلمه کلیدی
  • طراحی برنامه محتوایی
  • طراحی ساختار محتوای
  • بررسی رقبا
  • ایجاد اصلاحیه فنی
  • طراحی برنامه لینک سازی
پیشنهاد ما

پکیج پایه

میلیون تومان 5.5
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تولید محتوا
  • بهینه سازی ساختار محتوایی
  • اصلاح مشکلات فنی
  • جرای برنامه لینک سازی
  •  

نکات سئو سایت رستوران

کلمه یا عبارت کلیدی

کلمه کلیدی در واقع کلماتی هستند که به بهترین وجه ممکن سایت شما را توصیف میکنند. اما باید برای سئو سایت رستوران بر روی کلمات کلیدی تمرکز بیشتری کنید که توسط اکثر کاربران جستجو میشود. میتوان این کلمات را به چند گروه تقسیم بندی نمود :

عبارت هایی که همه سایت ها استفاده کرده و عمومی هستند مانند رستوران، فست فود، کافی شاپ
از عبارت های کلیدی طولانی استفاه کنید مانند همبرگر های تنوری ویژه در تهران
از عبارات کلید یبرند خود استفاده کنید مانند خانه استیک
از عبارات پرسشی نیر میتوانید در بعضی مقالات استفاده کنید. زیرا کابران از گوگل عبارات طولانی پرسشی را میرپسند. برای مثال بهترین رستوران های تبریز کجا هستند ؟
از عبارات منطقه ای استفاده کنید. برای مثال اگر رستوران شما در محله زرگران در استان تبریز است در نوشته های خود از عباراتی مانند رستوران های حوالی زرگران در تبریز استفاده کنید.
هنگام تهیه سئو سایت رستوران سعی کنید که یکی از گروه ها را انتخاب نمایید. کلمات کلیدی عمومی در واقع آن هایی هستند که رقابتی تر بوده و سخت هستند. اما عبارات کلید یمحلی که بیشتر برای بهبود سئو محله ای در سئو سایت رستوران استفاده میشود بیشتر توصیفی هستند. اما خوب درصد جستجو پایین تری دارند. البته لازم به ذکر است که کاربران معمولا از عبارات طولانی برای جستجوها یخود استفاده میکنند شما باید بتوانید این عبراات کلیدی یدر حوزه رستوران و قست فود را استخراج نمایید.

برا یمثال وقتی افراد عبارت کته کباب در رامسر را جستجو میکند به دنبال وب سایت رستورانی هستند که این غذا را داشته باشد تا بتوانند به آنجا مراجعه نمایند. اما واژه هایی مانند رستوران و کافی شاپ کمی سخت هستند و یک نتایج کلی خواهید دید.

نحوه انتخاب کلمه کلیدی برای سئو سایت رستوران

لازم است به خدماتی که ارائه میدهید فکر کنید سپس عبارات مورد جستجوی کاربران را ارائه دهید. میتوانید از ابزارهای مهمی برای انتخاب کلمات کلیدی ترند در حوزه کاری خود استفاده نمایید که میتوان به google keyword planner اشاره کرد.

اگر میخواهید که افراد محلی در یک شهر و یک نطقه شما را با جستجوی عبارات رستورانی در منطقه ای بیابیدی بهتر است که برای آن از عباراتی مانند کته کتاب در رشت استفاده کنید.

عنوان، آدرس URL و توضیحات متا

هر نتیجه ای که جستجو میکنید از سه عنصر آدرس، عنوان و تضویحات متا تشکیل شده است. باید تگ عنوان شما جذاب و دل نشین باشد تا نرخ کلیک بر روی سایت شما افزایش پیدا کند.

برای توضیحات متا نیز میتوانید از عناوین توصیفی استفاده کرده و از کلمات کلید یبیشتری استفاده کنید. در واقع آدرس URL شما باید همانی باشد که د رعنوان اصلی خود اتخاب کرده اید. برای مثال اگر یک صفحه مربوط به غذاهای خانگی است باید URL شما نیز همین باشد.

در وردپرس افزونه یواست بسیار کمک کننده است. اما کار اصلی را باید ودتان انجام دهید. صحت و دقت پیشنهادات افزنه برای سایت های داخلی کافی نیست. البته گفته میشود که بهترات از آدرس های URL کوتاه تری استفاده نمایید. زیرا باعث میشود که بهتر به چشم بیایید.

بیشتر مطالعه کنید ...