شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت خدمات پرستاری

امروزه موسسات بسیار زیادی هستند که در زمینه خدمات پرستاری و پزشکی در منزل و از راه دور خدمات زیاد یرا انجام میدهند. این موسسه های درمانی در زمینه پرستاری کودک،سالمندان و بیماران خدمات ارائه میدهند. طراحی سایت خدمات پرستاری زیر مجموعه از طراحی وب سایت پزشکی است. با شیوع کووید تمرکز این موسسات بر روی درمان در منزل بوده که بسیار نیز مورد توجه قرار گرفته است.

اگر صاحب یک مرکز درمانی هستید میتوانید با گرفتن مجوزهای لازم اقدام به طراحی سایت خدمات پرستاری و درمانی در منزل نمایید. مزایای این کار هم برای شما و هم برای مشتریان شما خواهد بود. شما میتوانید خدمات خود را به صورت مستقیم به مشتریان ارائه بدهید. محدودیت زمانی و مکانی برای شما نیز وجود نخواهد داشت. افراد میتوانند هر ساعت از شبانه روز درخواست خود را ارسال نمایند. شما نیز میتوانید با دریافت سفارشات خدمات پرستاری در منزل در هر نقطه ای و هر ساعتی که هستند این خدمات را ارائه دهید.

برای طراحی سایت خدمات پرستاری باید نکات زیادی را در این باره توجه داشته باشید. باید بدانید که رقیبان شما روز به روز در حال افزایش هستند بنابراین شما نیز در این جهت گام بردارید که بتوانید خدمات با کیفیتی را ارائه دهید تا رضایت مشتریان از شما بالا رود.

 

طراحی سایت خدمات پرستاری

طراحی سایت خدمات پرستاری و درمانی

با توجه به شیوع بیماری کووید بسیاری از افراد به این نتیجه رسیده اند که باید سایتی در مورد خدمات پرستاری در منزل ارائه دهند. زیرا متقاضیان درمان در منزل بیش از گذشته شده است. و متقاضیان همگی به دنبال این هستند که از خدمات این موسسات استفاده نمایند. این موسسات میتوانند خدمات دندانپزشکی را نیز در محل انجام دهند بدین منظور میتوانید از قابلیت های طراحی سایت دندانپزشکی استفاده نمایید.

موسساتی هستند که در زمینه خدمات پرستاری در منزل و درمانی فعالیت دارند. این موسسات از نیروهای متخصص و کارشناس استفاده میکنند. بسیاری از افرادی هستند که شاغل هستند و نیاز دارند تا شخصی از مادر یا فرزند آن ها مراقب نماید. با توجه به شیوع بیماری کوید بسیاری از مهد کودک ها و مراکز ها تعطیل شده اند به همین دلیل پرستاران به منازل جهت نگهداری و غیره مراجعه میکنند. اگر شما با یک شرکت معتبر قرارداد ببندید این ماموریت را خواهید داشت تا پرستاری خوش سابقه را داشته باشید.

سایت شما بستر و پایگاه داده ای از انواع خدمات و نیروهای کاری خواهد بود. که افراد میتوانند وارد آن شده و نیروهای متخصصی که نیاز دارند را انتخاب نمایند. اگر مدیریت یک موسسه را بر عهده دارید باید بدانید که حتما نیاز به سایت پیدا خواهید کرد. تا تمام مراحل از جمله سفارش دهی ها، نوبت دهی، انتخاب نوع کارشناس و متخصص به صورت اتوماتیک قابل انتخاب باشد.

 

سفارش طراحی سایت خدمات پرستاری در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه خدمات پرستاری خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

امکانات طراحی سایت خدمات پرستاری

مشاوره آنلاین

قبل از اعزام پرستار و پزشک بهتر است که از کاربران بخواهید که به صورت مستقیم از خدمات مشاوره آنلاین استفاده کنند. میتوانید بخشی مانند چت آنلاین، تماس آنلاین، تهیه فرم جهت ثبت پرسش ها و دیگر موارد را قرار دهید.

 

تولید محتوا

با ایجاد مقالات در زمینه آموزش، نگه داری و مراقبت از کودکان، سالمندان و بیماران میتوانید نیاز خود را در این زمینه برطرف نمایید. بدین منظور بهتر است که مطالب آموزش متنی، ویدیویی در مورد مخاطبان ارائه دهید. این محتوای شما بسیار مهم است که به چه صورتی نوشته شود که سئو سایت کاران ما در این زمینه به شما کمک زیادی خواهند کرد. زیرا باید سایت شما در رتبه های اولیه گوگل قرار گرفته باشد تا افراد از خدمات آنلاین شما استفاده نمایند.

معرفی پرستاران

با معرفی پرستاران میتوانید از آن ها بخواهید که خدمات پرستاری خود را با توضحیات کامل در بخش های موردنظر معرفی نمایید. با ارائه رزومه و سوابق در حوزه پرستاری نظر بسیاری از افراد در این حوزه جلب خواهد شد. بنابراین میتوانید یک چارتی از پرستاران و پزشکان داشته باشید.

 

طراحی سایت خدمات پزشکی

دسته بندی خدمات

هر سایتی نیاز به یک سری خدمات و دسته بندی ها دارد. که میتوان به خدمات پرستاری، پزشکی، درمانی و غیره اشاره کرد. این خدمات پرستاری میتوانید شامل مواردی مانند تزریقات، پانسمان، اکسیژن و غیره باشد. به هر یک از این خدمات صفحه ای اختصاص میابد که میتوانید شرایط را اعلام نمایید. این شرایط میتواند شامل تعرفه های خدمات، نحوه اعزام پرستار، ساعات کاری ، لوازم موردنیاز و غیره باشد.

 

اعزام پرستار و پزشک

در طراحی سایت خدمات پرستاری میتوانید بخشی ایجاد کنید که کاربران در آن جا درخواست خود را برای اعزام پرستار و پزشک ثبت نمایند. در این صورت در محل حضور پیدا کرده و درمان را انجام میدهند. میتوانید قبل از درخواست نیز با کارشناسان در ارتباط باشید تا توضیحات لازم در مورد شرایط درمان را به شما اعلام نمایند. یکی از سایت هایی که تبدیل به برند در حوزه خدمات منزل شده است آچاره است. که به شما توصیه میکنیم بخش طراحی سایت شبیه آچاره را مشاهده نمایید.

 

استخدام پرستاران

در طراحی سایت خدمات پرستاری میتوانید فرومی قرار دهید و پرستاران و نیروهای تازه کار را نیز قرار دهید. این نیروها میتوانند درخواست خود را ثبت کرده تا با بررسی رزومه ها تماس بگیرید. با راه اندازی سایت مطمئن باشید که تعداد مخاطبان و متقاضیان بسیار بیشتر از قبل از قبل خواهد شد به همین دلیل شما به این بخش نیاز دارید.

 

جدول قیمت طراحی سایت خدمات پرستاری

پکیج برنزی

میلیون تومان 8
  • بخش مرتبط با مشخصات خدمات
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات
  • پنل مدیریت با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش نظرات
  • داشتن بخش اخبار
  • ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 12
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران
  • مشاوره آنلاین
  • داشتن بخش تیکتینگ
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • رزرو آنلاین
  • سامانه چت آنلاین

پکیج طلایی

میلیون تومان 16 مناسب برای دفاتر نمایشگاه
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اس ام اس
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

مزایای طراحی سایت پرستاری با وب سازان مرصاد

طراحی ریسپانسیو

ار آنجایی که اکثر افراد با گوشی همراه خود جستجو ها را انجام میدهند بهتر است که از شیوه طراحی سایت ریپانسیو استفاده نمایید تا نمایش صحیحی در موبایل و تبلت نیز داشته باشد.

 

رزرو آنلاین

مانند طراحی سایت رزواسیون میتوانید خدمات خود را به صورت آنلاین به مشتراین خود ارائه دهید. این رزو دهی آنلاین باعث میشود که نیازی نباشد کاربران تماسی با پشتیبانی شما داشته باشند. طراحی سایت نوبت دهی آنلاین از جمله سیستم هایی است که در سایت های پزشکی بسیار استفاده میشود.

 

چت آنلاین با بیمار

بیماران میتوانند با خرید اشتراک یا به صورت رایگان با پزشک و پرستار خود امکان چت آنلاین داشته باشند تا بتوانند عوارض و علائم بیماری خود را اعلام نمایند.

 

سرعت بالا

سایت های خدماتی همیشه تعداد بازدیدکنندگان و ترافیک بالایی دارند. شرکت وب سازان مرصاد بر روی سرعت بالای سایت و بهینه ساز یآن تاکید بسیار زیادی را دارد.

 

گالری تصاویر

شما میتوانید در بخش گالری تصاویر و ویدیوهایی از مرکز درمانی، تجهیزاتی که دارید، پرستاران و غیره را ارائه دهید. بنابراین لازم است به این نکته توجه بسیار زیادی داشته باشید. که با دارا بودن این بخش ها در وب سایت میتوانید نظر مشتریان را بیشتر جلب نمایید.

 

سایر امکانات درخواستی

ممکن است افراد نیاز به خدماتی داشته باشند که در سایت خود ذکر نکرده اید بنابراین شما میتوانید فرمی ارائه بدهید که افراد خدمات دیگری که نیاز دارند و در لیست سرویس های شما نیست را وارد نمایند.

 

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...