شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت موبایل فروشی

یکی از جمله مشاغلی که خرید و فروش در آن زیاد است، فروشگاه موبایل فروشی است. از آنجایی که فروشگاه های موبایل و لوازم جانبی زیاد شده اند. شما میتوانید با طراحی سایت موبایل فروشی و لپ تاپ بسیاری از متقاضیان را به خود جذب نمایید. لازم به ذکر است که هر سایتی یک سری امکانات دارد که در ابتدای کار باید به آن موارد توجه کنید. در ادامه درباره طراحی سایت موبایل فروشی اطلاعات خوبی کسب خواهید کرد.

سایت فروشگاه اینترنتی موبایل و لوازم جانبی به صرت تخصصی به فروش موبایل و محصولات دیجیتالی میپردازد. برای شما نیز پیش آمده است که نیاز به خرید یک گوشی همراه پیدا کرده اید. و در ابتدا در اینترنت به دنبال مدل های آن گشته اید. زیرا از طریق اینترنت راحت تر میتوانید سایت های فروشگاهی موبایل را پیدا کرده و مدل های مختلفی گوشی های موبایل را با هم مقایسه نمایید. طراحی سایت فروش موبایل جزو یکی از سایت هایی است که هر فروشگاه موبایل فروشی میتوانید آن را راه اندازی نماید.

امروزه افراد با آگاهی کامل یک خرید را انجام میدهند. و اینترنت نیز تبدیل به فضایی شده است که میتوانید برای موارد مختلف از آن کمک بگیرید. بهترین فرصت برای شما این است که با یک هزینه طراحی سایت فروشگاهی یا خدماتی خود را داشته باشید. به شما پیشنهاد میشود طراحی سایت خدمات کامپیوتری را مطالعه کنید که از امکانات و مزایای آن بهره مند شوید.

 

طراحی سایت فروش لپ تاپ و موبایل

هر سایت فروشگاهی برای اینکه بتواند موفق باشد بایداعتماد مشتریان را جلب نماید. برای مثال شما باید در برای فروشگاه اینترنتی خود اینماد را دریافت نمایید. در غیر این صورت مشتریان کمتری از شما خرید آنلاین خواهند کرد. باید در مورد هر محصولی که در سایت قرار میدهید در صفحه جداگانه در مورد کانفیگ های موبایل ها بنویسید.

تصاویر متعددی در رنگ های مختلف نیز از هر گوشی موبایل قرار دهید. یکی از امکاناتی که کاربران زیاد استفاده میکنند بخش مقایسه محصولات با هم است. زیرا بسیاری از این کانفیگ ها ممکن است مناسب نبوده و در گوشی دیگری آن را بیابید. بنابراین مقایسه گر تخصصی موبایل به شما کمک زیادی خواهد کرد. بخش گالری تصاویر برای محصولات از زوایای مختلف و در کیفیت های متفاوت بسیار کاربردی خواهد بود.

طراحی سایت موبایل فروشی

سفارش طراحی سایت موبایل فروشی و لپ تاپ

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه سایت خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریقفرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

امکانات طراحی سایت فروشگاه موبایل

معرفی فروشگاه

در یک صفحه درباره ما اهداف، گواهینامه ها ، مجوزها، تجربیات، اطلاعات کلی فروشگاه، شماره تماس و آدرس خود را قرار دهید. تا در این صورت افراد بتوانند اعتماد بیشتری به شما کنند. میتوانید آدرس فروشگاه را بر روی نقشه گوگل قرار دهید تا افراد از این طریق شما را پیدا کنند. برای اینکه تعامل بهتری داشته باشید میتوانید در طراحی سایت فروش موبایل و لوازم جانبی آن از سیستم چت آنلاین استفاده نمایید.

 

دسته بندی محصولات

محصولات را در دسته بندی های مختلف قرار دهید. ویژگی های هر دسته میتواند شامل نوع برند، میزان هزینه، میزان رم، صفحه نمایش، دوربین و غیره باشد. در کنار این ویژگی ها میتوانید فیلترهایی نظیر پر فروش ترین، ارزان ترین، پربازدید ترین و غیره قرار دهید. و تعدادی از این گوشی های موبایل را به صورت دسته بندی شده در اسلایدر صفحه اول نمایش دهید. که در طراحی سایت دیجی کالا به این صورت وجود دارد و کاربران میتوان بر اساس نام یا نوع برند مدل گوشی را جستجو نمایند یا از آیتم های فیلتر استفاده کنند.

معرفی محصولات

در مورد هر گوشی موبایلی که در سایت ثبت مینمایید اطلاعاتی دقیقی را ارائه دهید. تا کاربران بتوانند با مشاهده مشخصات فنی ، تصاویر و ویدیوهای با کیفیت آن در مورد خرید تصمیم گیری نمایند. برای مثال در طراحی سایت لوازم صوتی و تصویری ما ویدیوهایی از لوازم در اختیار کاربران قرار میدهیم تا بتوانند به صورت آنلاین مشاهده کرده و تصمیم گیری نمایند.

 

مقایسه محصولات

هر سیستم فروشگاهی نیاز به یک مقایسه گر محصولات دارد. که شما میتوانید دو یا سه محصول را از نظر فنی با هم مقایسه نمایید. میتوانید برای مایسه نیز امتیازدهی هایی که به هر محصول شده است را مقایسه کنید. لازم به ذکر است نظرات خریداران محصولات نیز بسیار مهم است و میتواند بر روی تصمیم گیری مشتریان فروشگاه اینترنتی تاثیرگذار باشد.

 

فروش آنلاین

در طراحی سایت موبایل فروشی ، کاربران با ثبت نام میتوانند سفارشات خود را در سبد خرید خود ثبت نمایند. و پرداخت هزینه را به صورت حضوری یا درگاه های بانکی پرداخت نمایند. صدور فاکتور برای هر خرید به صورت اتوماتیک و دیجیتالی بوده که میتواند زمان ارسال و روش دریافت محصول را مشخص نمایید.

 

پیشنهادات ویژه

یکی از مزیت های طراحی سایت موبایل فروشی این است که شما میتواند در مناسبت های مختلف در سایت خود تخفیف قرار دهید. تخفیف ها میتواند به صورت گروهی یا به صورت تکی باشد. سپس محصولات ششگفت انگیز، تخفیف خورده و پربازدید را در صفحه اول سایت خود قرار دهید.

 

بررسی تخصصی

بسیاری از تلفن های هوشمند و گجت ها نیاز به بررسی تخصصی نیز دارند. شما میتوانید بخشی برای این منظور قرار دهید. در این بخش میتوانید مقالات تخصصی در مورد هر گوشی یا ویدیوهایی در مورد مقایسه فنی گوشی های مختلف قرار دهید. این بخش بازدیدکننده زیادی خواهد داشت و به سئو سایت فروشگاهی موبایل شما نیز کمک زیادی خواهد کرد.

 

طراحی سایت فروش لپ تاپ و موبایل

طراحی سایت فروش موبایل و لپ تاپ

در هر زمینه شغلی که فعالیت دارند نیاز به سایت پیدا خواهید کرد بسیاری از فروشگاه های مختلف اقدام به طراحی سایت موبایل فروشی میکنند تا بتوانند از این جهت اقدامات لازم را انجام دهند. هزینه هایی که برای اجاره یک فروشگاه موبایل و لپ تاپ فروشی باید بپردازید بسیار زیاد است. اما شما میتوانید شعبه جدیدی را در بستر اینترنت افتتاح نمایید. و از این طرق مشتریانی که در فضای مجازی فعالیت دارند را به خود جذب نمایند.

شما در یک فروشگاه موبایل فروشی محدودیت های زیادی دارید. اما از طریق وب سایت میتواند این محدودیت ها وجود نداشته باشد. طراحی سایت فروشگاهی برای هر کسب و کاری که در زمینه خرید و فروش محصولی فعالیت دارد بسیار مناسب است. و از میان سایت هایی که طراحی کرده ایم سایتی وجود ندارد که نتوانسته باشد از طریق سایت خود به سودآوری نرسیده باشد.

فروشندگان محترم در هر منطقه ای که مغازه موبایل فروشی دارید میتوانید از طریق وب سایت مشتریان در هر نقطه ای از ایران را داشته باشید. در صورتی که از طریق وب سایت این موضوع امکان پذیر است. هر فردی از هر شهری ای که هست میتواند با یک جستجو مدل گوشی موردنظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهد. با پرداخت آنلاین میتواند آن را درب منزل تحویل بگیرد.

تصاویر متعددی در رنگ های مختلف نیز از هر گوشی موبایل قرار دهید. یکی از امکاناتی که کاربران زیاد استفاده میکنند بخش مقایسه محصولات با هم است. زیرا بسیاری از این کانفیگ ها ممکن است مناسب نبوده و در گوشی دیگری آن را بیابید. بنابراین مقایسه گر تخصصی موبایل به شما کمک زیادی خواهد کرد. بخش گالری تصاویر برای محصولات از زوایای مختلف و در کیفیت های متفاوت بسیار کاربردی خواهد بود.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...