شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت پوشاک

طراحی سایت پوشاک با وب سازان مرصاد

امروزه افراد از طریق اینترنت لوازم و لباس خود را خریداری میکنند. بدین صورت در هزینه و وقت خود صرفه جویی میکنند. از طرفی گستردگی فضای وب برای یافتن محصولات بسیار راحت شده است. افراد فعال در حوزه خرید و فروش لباس میتوانند با طراحی سایت پوشاک ، آنلاین محصولات خود را بفروشند. صاحبان مغازه فروشگاهی یا بوتیک بسیار راحت میتوانند تجارت خود را گسترش دهند. با طراحی سایت لباس و کیف و کفش به میزان فروش خود را افزایش دهید که این نوع سایت نیز ی نوع طراحی سایت فروش پوشاک محسوب میشود البته با این تفاوت که به صورت تخصصی بر روی فروش البسه تاکید دارد.

طراحی سایت لباس

مزایای طراحی سایت پوشاک

طرفداران سایت لباس یا کیف و کفش بسیار زیاد است. یک فروشگاه لباس میتواند امکانات و سرویس های فراوانی را دارا باشد. قبل از شروع به طراحی سایت سیاست کاری خود را مشخص کنید. اگر شما دارای تولیدی و پخش لباس و کیف و کفش هستید. میتوانید در سایت بخش نمایندگان ایجاد کنید. تا افرادی که در زمینه کاری شما فعالیت میکنند با شرایط شما آشنا شوند. و بتوانند با شما همکاری داشته باشند. هزینه ساخت سایت پوشاک به امکانات سایت شما بستگی دارد. و نیاز است که با توجه به بودجه خود تصمیم گیری کنید. شرکت طراحی سایت معتبر وب سازان مرصاد این اطمینان را به شما میدهد. که از زمان تحویل تا رونق کسب و کار همراه شما خواهد بود. و شما را در ارتقا کیفیت سایت خود یاری میدهد.

مزایای طراحی سایت لباس بسیار است. با دارا بودن سایت پوشاک و لباس، اعتبار خود را افزایش خواهید داد. و مشتریان زیادی به دست خواهید آورد. امروزه افراد لباس های خود را از فروشگاه های آنلاین خریداری میکنند. زیرا با گسترش تکنولوژی وقت زیادی صرف خرید حضوری نخواهند کرد.

امکانات شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام بسیار محدود است. افرادی که تازه صفحه شما را پیدا کرده اند. نمیتوانند محصولات قدیمی تر شما را مشاهده کنند. و تنها چند پست ابتدایی را مشاهده میکنند. افراد زیادی در زمینه فروش پوشاک در شبکه های مجازی فعالیت دارند. اما تضمین کیفیت محصول بسیار مهم است. شما باید تنها از طریق سایت لباس خرید اینترنتی خود را انجام دهید. منظور سایت هایی است که دارای اینماد هستند. اینماد نشان دهنده خرید و فروش امن در فضای وب است.

طراحی سایت لباس ارزان

اینکه از کلمه طراحی سایت لباس ارزان استفاده میکنیم. بدین منظور است که با داشتن بودجه کم میتوانید صاحب سایت لباس شوید. اگر میخواهید در کار خود موفق باشید. در مورد طراحی سایت فروش لباس تصمیمات جدی اتخاذ نمایید. ساخت سایت ارزان در سایت پوشاک به معنی اقتصادی است. بنابراین باید بدانید که حتی اگر بودجه لازم را نداشته باشید. شرکت ما به شما کمک خواهد کرد که وب سایت مناسب خود را داشته باشید.

طراحی سایت پوشاک طبق خواسته شما انجام میپذیرد. ما بر اساس بودجه شما، پکیج های مختلف طراحی سایت پوشاک را معرفی میکنیم. اگر صرفا میخواهید یک سایت پوشاک داشته باشید. پکیج پایه ای برای شما درنظر گرفته میشود. که این پکیج شامل امکانات پایه سایت لباس است. در این طراحی از قالب آماده استفاده میشود. اما برای طراحی سایت پیشرفته باید پلن های تخصصی را انتخاب نمایید. برای مثال خیلی از خانم ها دارای مزون هستند و نمیخواهند هزینه زیادی برای سایت کنند که پیشنهاد میدهیم طراحی سایت مزون را نیز مشاهده نمایند.

طراحی سایت پوشاک

امکانات طراحی سایت

جستجوی پیشرفته

دسته بندی محصولات

دارای لوگو ونماد

پشتیبانی آنلاین

ثبت نظر و امتیازدهی

وبلاگ و اخبار

پرداخت آنلاین با کارت

فروشگاه محصولات

تماس و درباره ما

گالری تصاویر و اسلایدر

پنل مدیریتی حرفه ای

قوانین و مقررات

شبکه های اجتماعی

امنیت بالا

رابط کاربری آسان

کدنویسی اختصاصی

کاملا ریسپانسیو

چت آنلاین

سفارش طراحی سایت لباس در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه پوشاک خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

طراحی سایت پوشاک با وردپرس

طراحی سایت لباس با وردپرس یکی از انواع طراحی ما میباشد. شما میتوانید قالب خود را سفارش دهید. تا قابل وایرفریم شما از ابتدا طراحی و کدنویسی شود. همچنین میتوانید قالب آماده را انتخاب نمایید. تا هزینه کمتری بابت طراحی سایت خود بپردازید. اما ما در طراحی سایت پوشاک قالب سایت را به صورت اختصاصی از صفر کدنویسی خواهیم کرد. تا همه موارد و المان ها مطابق با سلیقه شما باشد. سئو سایت لباس در پلتفرم وردرپرس بسیار کاربردی و مناسب خواهد بود. زیرا وردپرس برای سئو بسیار مناسب است.

افرادی هستند که پلتفرم اختصاصی خود را میخواهند. که ما طراحی اختصاصی را به آنان پیشنهاد میکنید. که بر اساس آن زبان برنامه نویسی موردنظر و فریم ورک آن انتخاب خواهد شد. البته باید توجه کنید که هزینه و زمان ساخت سایت با وردپرس کمتر از طراحی اختصاصی خواهد بود. منظور از اختصاصی به این معنا است که پلتفرم انحصاری شما ساخته میشود. و در هیچ یک از پلتفرم های وردپرس نخواهد بود. همچنین پلنی هست که از سیستم وردپرس در قسمتی از سایت فروشگاهی در سایت لباس شما لحاظ شود.

طراحی سایت شبیه دیجی استایل

جدول قیمت طراحی سایت لباس

پکیج برنزی

میلیون تومان 8
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات
  • بخش مرتبط با محصولات
  • داشتن بخش مرتبط با خدمات
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش نظرات
  • داشتن بخش اخبار
  • ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 12
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران
  • مشاوره آنلاین
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • رزرو آنلاین
  • سامانه چت آنلاین

پکیج طلایی

میلیون تومان 18
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اس ام اس
  • داشتن بخش تیکتینگ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

سئو سایت لباس فروشی

کاربران برای سرچ در گوگل با وارد کردن کلمه ای مرتبط با محصولی که به دنبال آن میگردند، نتایج صفحه اول گوگل را بررسی میکنند. بنابراین توصیه میکنیم که توضیحات مناسبی را در رابطه با لباس، کیف و کفش در وب سایت فروش آنلاین لباس خود قرار دهید تا گوگل شما را بشناسد و صحت کسب و کار شما برایش روشن و واضح باشد.

برای پیشرو بودن در صنعت خود نیاز است که پس از طراحی سایت لباس ، بهینه کردن وب سایت و سئو سایت لباس یا کیف و کفش را به متخصصان سئو بسپارید تا برنامه نویسی سایت شما را مطابق با استانداردهای گوگل ارتقا دهند. رقابت در دنیای اینترنت بسیار تنگاتنگ است. و برای جذب کاربران به سمت سایت خود از میان وب سایت های بیشماری که وجود دارد. نیاز است که به درستی و پرکار فعالیت کنید.

ما به شما این اطمینان را میدهیم که اگر سایت شما توسط تیم ما طراحی و توسعه پیدا کند. در مدت زمان کمی، کسب و کارتان گسترش یافته و رونق پیدا میکند. بنابراین تردید نکنید و با کارشناسان ما در این زمینه صحبت کنید.

امکانات طراحی سایت لباس

سایت لباس میتواند شامل امکانات زیادی باشد که در ادامه عنوان خواهد شد. البته این امکانات پیشنهادات ما است. شما میتوانید بر اساس ایده خود امکانات دیگری به ما پیشنهاد دهید. تا در سایت لباس شما قرار گیرد. باید بدانید که طراحی سایت پوشاک باید بسیار کاربرپسند باشد. بنابراین از امکانات بسیار خوبی باید استفاده شود. تا بتوانید مشتریان طرفدار لباس و پوشاک را جذب خود نمایید. در ادامه به تعدادی از امکانات طراحی سایت لباس اشاره شده است.

اما باید بدانید که این ویژگی ها بنابر سلیقه و خواست شما اضافه خواهد شد. برای تحقیق بیشتر میتوانید سایت های موردعلاقه خود را بررسی کنید. و از میان این سایت های فروش لباس، مواردی که برای شما جذاب و جالب توجه است را استخراج نمایید. تا تیم ما به وسیله آن طراحی سایت شما را حرفه ای در دست بگیرد. و امکانات موردعلاقه شما را در سایت اضافه کند. تا علاقه مندان با ورود به وب سایت پوشاک شما، اقدام به خرید نمایند.

فروش آنلاین لباس، کیف و کفش

امکان خرید آسان برای مشتریان سبب رضایت خاطرشان میشود. و به مرور آن ها را تبدیل به مشتریان دائمی و وفادار میکند. از مزایای خرید اینترنتی بررسی یکجا تمام محصولات است. به راحتی با مشاهده جزئیات و قیمت هر کالا تصمیم به خرید میگیرند. ما برای طراحی این بخش میتوانیم از امکانات طراحی فروشگاه اینترنتی C2C در سایت لباس شما لحاظ نماییم . تا بخش فروش شما از امکانات بهتری برخوردار باشد .

امکان مقایسه محصولات

با این آیتم کاربران میتوانند محصولات مختلف را با هم مقایسه کنند. این امکان در سایت بسیار جذاب خواهد بود. زیرا مشتریان ممکن است میان دو لباس مردد به انتخاب باشند. در مورد مقایسه محصولات باید عرض کنیم که مهترین بخش سایت میباشد . برای اینکه بهتر بتوانیم این بخش را طراحی نماییم . از طراحی سایت خودرو و یا طراحی سایت فروش فایل بهتر است استفاده شود .

معرفی نمایندگی های فروش

اگر در زمینه لباس، کیف و کفش کسب و کار دارید. میتوانید در صورت تمایل با همکاران صنف خود همکاری داشته باشید. نمایندگی و شعبات خود را به همراه آدرس معرفی کنید. این کار باعث رونق کسب و کار شما میشود. این بخش را میتوان به صورت مدرن برنامه نویسی نمود . میتوانید طراحی سایت کفش فروشی را نیز مشاهده کنید که در این حوزه راه اندازی میشود.

ارائه تخفیف و بن های خرید

برای افزایش بازدید میتوانید تخفیف های متنوعی در سایت قرار دهید. در مناسبت های گوناگون بن های های خرید را برای کالاهای خاصی در نظر بگیرید. برای نگه داشتن مشتریان پس از خرید، بن خرید لباس اختصاص دهید. تا دوباره به سایت شما سربزند. بسیاری از سایت ها مانند طراحی سایت تخفیف از این امکانات بسیار بهره برده اند .

جستجوی پیشرفته محصولات

طراحی و ارائه الگوریتم های پیشرفته در دسته بندی و فیلتر محصولات کار را برای مشتریان بسیار آسان میکند تا به گروه موردنظر از محصولات دست یابند. از آنجایی که تنوع محصول و لباس ها زیاد است با جستجوی پیشرفته کاربران مستقیم به محصول مورد نظر میرسند.

طراحی سایت لباس، کیف و کفش

جذابیت تنوع مد و پوشاک بسیار زیاد است. سبک لباس پوشیدن افراد، معرف جایگاه اجتماعی آنان است. طراحی سایت لباس بسیار پر طرفدار شده است. برند های معروف یا حتی فروشگاه های کوچک نیاز به یک سایت پوشاک دارند. با طراحی سایت پوشاک میتوانید بدون محدودیت زمانی و مکانی به مشتریان خدمت رسانی میکنید.

ممکن است افرادی تمایل به خرید اینترنتی نداشته باشند. زیرا نگران سایز پوشاک خود هستند. ما با طراحی پلاگینی این مشکل را حل کرده ایم. با این روش سایز های مختلف لباس بر اساس سایز شما محاسبه میشود. نیاز است که درباره هر محصول توضیحات کاملی نوشته شود. وجود تصاویر با کیفیت در فروشگاه لباس الزامی است. زیرا کاربران با وجود عکس لباس، خرید خود را انجام میدهند. عکس های بی کیفیت، تاثیر بدی بر روی خریداران خواهد داشت.

قالب ظاهری سایت لباس بسیار مهم است. زیرا کاربران در ابتدا ظاهر سایت فروشگاهی لباس شما را میبینند. طراحی لباس با هنر گره خورده است. باید در حوزه فروش لباس، سایت مناسب و زیبایی داشته باشید. طراحان شرکت ما ایده های خلاقانه برای طراحی سایت پوشاک شما خواهند داشت.

طراحی سایت مشابه دیجی استایل