شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

برآورد هزینه طراحی سایت

ارانه بهترین وب سایت ها برای وکلا توسط شرکت وب سازان مرصاد

یکی از سرویس های است که شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد در اختیار شما عزیزان قرار داده است برآورد هزینه طراحی سایت است. تا شما بتوانید خود امکانات سایت خود را انتخاب نمایید و در اختیار کارشناسان ما قرار بدهید . ما در این بخش از سایت قرار است به تمامی سوالات شما در زمینه تعرفه طراحی سایت به شما پاسخ دهیم . تا توانسته باشیم مقداری از سردرگمی شما در بین شرکت های دیگر کم نماییم . بسیاری از شما برای اینکه بتوانید سفارش طراحی وب سایت خود را نهایی سازید . مطمئنا با شرکت های زیادی در ارتباط بوده اید و به دنبال استعلام هزینه طراحی سایت را استعلام گرفته اید.

ما به شما این اطمینان را میدهیم که با مطالعه نمودن این بخش از سایت به جواب سوال خود خواهید رسید. و متوجه خواهید شد که برآورد هزینه طراحی سایت بر چه اساسی میباشد . چرا که قیمت های شرکت ها با شرکت های دیگر متفاوت است . بسیاری از کاربران ما برای اینکه بتوانند به سوالات خود برسند. این تیپ سوالات را به صورت تلفنی و گاها حضوری میپرسند . فرم محاسبه آنلاین هزینه طراحی سایت بر اساس انتخاب ویژگی ها برای شما قرار داده شده است. شما با مطالعه این مقاله میتوانید به سوالات خود برسید .

برآورد هزینه طراحی سایت

برآورد هزینه طراحی سایت به چه مواردی بستگی دارد ؟

آشنایی نحوه برآورد هزینه طراحی سایت، کمک میکند. که حداقل هزینه را برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی خود پرداخت نمایید. در حالی که نتیجه و کیفیت تجارت آنلاین شما در بالاترین حد ممکن باشد. بعضی از شرکت های طراحی سایت با بیشترین هزینه یک سایت برای شما راه اندازی میکنند. طراحی سایت ارزان از جمله مواردی است که ممکن است بعدها بسیار برای شما هزینه بر باشد. بنابراین در ابتدای راه اگر بودجه لازم را دارید. صرف طراحی سایت حرفه ای خود در یک شرکت طراحی سایت معتبر کنید.

ملاک هایی برای برآورد هزینه طراحی سایت وجود دارد که مهمترین آن نوع حوزه کاری است. هر سایتی ویژگی های مختص به خود را دارد.دبعضی از شرکت ها از قالب آماده برای طراحی سایت خود استفاده میکنند. بعضی نیز طراحی اختصاصی نیز انجام میدهند. که قالب سایت از ابتدا برای شما کدنویسی خواهد شد. که همه این ها به اعتبار شرکت بستگی زیادی دارد. هزینه طراحی سایت به نوع قالب آماده و قالب اختصاصی و سفارشی بستگی خواهد داشت. که همچنین باعث میشود که هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی با سایت شرکتی متفاوت خواهد بود.

چه عواملی بر روی هزینه طراحی سایت تاثیر گذار است ؟

کدنویسی و طراحی ظاهری سمت کاربر، برنامه نویسی سمت سرور، هماهنگی با مرورگرها، طراحی ریسپانسیو و غیره بر روی هزینه طراحی سایت تاثیر زیادی دارد. خوب به طبع هرچه زمان و دانش بیشتری بر روی سایت گذاشته باشد باکیفیت تر خواهد بود. ماژول ها و آیتم های عمومی در همه سایت ها مشترک است. و چند تعداد امکانات در طراحی سایت ها لحاظ میشود. جدول برآورد هزینه طراحی سایت تا حدی کمک کننده به شما خواهد بود.

در کنار این موارد هزینه های اختصاصی دیگری به وجود می آید. بسیاری از ماژول ها اختصاصی برای شما از ابتدا کدنویسی میشود. در طراحی سایت با وردپرس بعضی از ماژول ها آماده وجود دارند که باید سفارشی سازی شوند. بعضی از ماژول ها وجود نداشته و باید مطابق با نیاز سایت برنامه نویسی شود. بعضی از ماژول ها نیز باید ویرایش شوند. که هرکدام از این موارد زمان مشخصی را نیاز دارد تا انجام شود.

مواردی شامل طراحی گرافیک مانند طراحی لوگو، طراحی تصاویر و عناصر گرافیکی، درج اطلاعات در سایت نیز هزینه های جداگانه ای خواهد داشت. درج اطلاعات اولیه نمونه بر عهده شرکت طراحی سایت است. اما تولید محتوا و Data entry از مواردی است که باید توسط کارشناس مربوطه انجام شود. تصاویر و المان های گرافیکی ومطابق سایت طراحی و قرار داده میشود. که برای طراحی گرافیکی تصاویر و دیگر آیتم ها بیشتر باید هزینه جداگانه پرداخت شود.

 

محاسبه آنلاین هزینه طراحی انواع سایت

در شرکت دئووب خدمات مختلفی در حوزه طراحی سایت صورت میگرد. اگر به بخش انواع طراحی سایت مراجعه کنید میتوانید انواع طراحی های ما که در زمینه های مختلف صورت گرفته است را مطالعه فرمایید. لازم به ذکر است که هر سایت با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که دارد هزینه آن محاسبه میشود. برای مثال ما همزمان دو طراحی سایت پزشکی انجام دادیم اما قیمت این دو نوع وب سایت کاملا متفاوت از هم بود زیرا قابلیت ها و فیچرهایی که در ساخت سایت ها به کار برده شده بود با هم متفاوت بود. بنابراین شما نیز در طراحی سایت باید به این نکته توجه نمایید که هر سایتی با توجه به ساختاری که دارد میتواند قیمت را تعیین نماید.

میتوانید از فرمی که در ابتدای صفحه است محاسبه آنلاین هزینه طراحی انواع سایت را برآورد کنید. اگر فیچرهایی که در فرم بالا نبود میتوانید اضافه کنید و فرم را به پشتیبانی ما ارسال نمایید تا به صورت کامل در یک پیش فاکتور هزینه نهایی را به شما اعلام نمایند. بهتر است قبل از سفارش ساخت سایت خود، یک پروپزال از نوع طراحی که میخواهید را در قالب یک صفحه تهیه کنید که بدین صورت بهتر میتوانید ما را راهنمایی کنید که چه نوع سایتی با چه طراحی را میخواهید. البته میتوانید نمونه سایت هایی که مدنظر دارید را نیز به ما ارسال کنیم تا هزینه مشابه با سایتی که مدنظر دارید برای شما محاسبه شود. بنابراین فرصت را از دست ندهید و از مشاوره رایگان طراحی سایت کارشناسان ما استفاده نمایید.

محاسبه آنلاین هزینه طراحی انواع سایت

محاسبه هزینه طراحی سایت به چه صورت است ؟

شما در فرم زیر میتوانید با انتخاب امکانات سایت مورد نظر فرم را برای ارسال نمایید . محاسبه آنلاین قیمت طراحی سایت توسط خود شما انجام خواهد شد . آنهم با انتخاب امکانات انتخابی شما . شما در این بخش یعنی در فرم زیر میتوانید نوع طراحی سایت خود را انتخاب نمایید . اینکه میخواهید سفارش طراحی سایت شما ، طراحی سایت با وردپرس باشد و یا طراحی سایت اختصاصی . بعد از انتخاب ابن موارد میتوانید نوع کسب و کار خود را انتخاب نمایید .

سایت مد نظر شما مطمئنا در بخش کسب و کار مشاهده خواهید نمود. با جستجو در بخش نوع کسب و کار خود سایتی که قرار است برای شما طراحی شود را انتخاب نمایید . بعد از انتخاب نام و نام خانوادگی خود را و در نهایت شماره موبایل خود را برای ما ارسال نمایید. تا پلی باشد برای ارتباط بین ما و شما برای نهایی کردن سفارش طراحی سایت شما .

تعرفه طراحی سایت برای سایت های ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو برای سایتی که قبلا طراحی شده یا سایتی که در حال طراحی است هزینه جداگانه دارد. اگر طراحی سایت توسط شرکت طراحی سایت دئووب انجام شود. زمان کمتری خواهد برد زیرا تیم ما از همان ابتدا سایت را واکنشگرا طراحی میکنند. ولی برای تبدیل سایت به یک سایت ریسپانسیو نیاز به صرف وقت بیشتری خواهد داشت. زیرا تیم ما باید وقت زیادی را صرف یافتن باگ های طراحی کنند. و بسته به نوع طراحی شما اگر لازم بود قالب سایت از ابتدا به صورت ریسپانسیو طراحی شود.

تعرفه سازگار سازی با دستگاه های مختلف بسته به ابعاد دستگاه های تلفن همراه، تبلت و غیره بسته به زمانی است که صرف آن خواهد شد. که سیستم وردپرس به صورت پیشفرض با دستگاه های مختلف سازگاری دارد. در برآورد هزینه طراحی سایت این آیتم همراه با طراحی سایت است.

آموزش کار با پنل طراحی سایت رایگان است. اما اگر اطلاعات تخصصی نیاز داشته باشید. باید کارشناس مربوطه آن را به ما آموزش دهد. پشتیبانی سایت برای رسیدگی به سوالات شما رایگان خواهد بود. اما مواردی از قبیل بروزرسانی هسته سایت، ماژول ها، کتابخانه ها از مواردی است که باید توسط تیم پشتیبانی انجام شود. که وظیف تیم پشتیبانی سایت رصد کردن سایت شما برای حفظ امنیت سایت و کارکرد آن است. که هر شرکت طراحی سایت هزینه مشخصی برای پشتیبانی سایت ها درنظر میگیرد.

 

 

با اعلان نیازمندی خود برآورد هزینه طراحی سایت را کاهش دهید

قیمت طراحی سایت وردپرسی یا اختصاصی بابت طراحی و راه اندازی سایت طبق قرارداد است. که این هزینه صرف وقت برای طراحی قالب سایت، ساختار صفحات سایت، ورودی داده های اولیه، طراحی پایگاه داده، کانفیگ سایت میشود. که هزینه طراحی سایت بسته به طراحی سایت اختصاصی و طراحی با وردپرس متفاوت خواهد بود. این هزینه به حساب شرکت وب سازان مرصاد واریز خواهد شد. یکبار برای همیشه هزینه طراحی سایت را پرداخت مینمایید و صاحب سایت اختصاصی خود میشوید. بازه هزینه طراحی سایت استاندارد از 7 میلیون تا 900 میلیون به صورت حدودی درنظر گرفته شده است. بسیاری از افرادی که سفارش طراحی سایت را ثبت میکنند. انتظار دارند که با هزینه ای که بابت طراحی سایت میپردازند مواردی خارج از قرارداد نیز انجام شود. در ادامه هزینه های پنهان طراحی سایت که در جهت مدیریت، نگهداری و توسعه کسب و کار آنلاین شما است آورده شده است.

 

نحوه محاسبه قیمت طراحی سایت

برآورد هزینه طراحی سایت - نیازسنجی

نیازسنجی

اولین و مهمترین مرحله در برآورد هزینه طراحی سایت، نیازسنجی صحیح مشتری است. اهداف پروژه باید در همان ابتدای کار لیست شوند. شرکت طراحی سایت باید با صرف وقت، رشته کاری مشتری را به خوبی بشناسد. و رقبای داخلی و خارجی در حوزه کاری باید شناسایی شوند. نمونه های مدنظر مشتری در صورت تمایل در اختیار شرکت قرار داده شود. سیاست های آینده کاری، سئو و بهینه سازی سایت، دیجیتال مارکتینگ، برندسازی، دسترسی های مدیریت سایت، پشتیبانی و توسعه سایت از مواردی است که باید در ابتدای کار به آن فکر کرد. تا بر حسب این اهداف نوع طراحی سایت از نظر حرفه ای یا ساده بودن مشخص شود. یکی از آیتم هایی که به نیازسنجی کمک میکند، برآورد هزینه طراحی سایت است.

تماس با مشتری

کارشناس تحلیل نیازمندی، مدلی از نیازمندی های مشتری ایجاد میکند. طی جلسات حضوری یا آنلاین پلن نهایی با مشتری بسته خواهد شد. که بر اساس آن جزئیات پیش فاکتور نوشته شده و به مشتری ارسال شود. در این مراحل تماما ابعاماتی که مشتری دارد برطرف خواهد شد.

و به تمام سوالات و اشکالات مشتری پاسخ داده خواهد شد. که یک فضایی شفاف از پروژه در اختیار تیم تحلیل برای تدوین استراتژی محتوا پروژه ایجاد شود. سطح توانایی های مشتری از بهره بردای از سایت باید بررسی شود. و نیازهای واقعی از غیر واقعی باید جدا شوند. مشتری میتواند قبل از برقراری تماس با پشتیبانی، برآورد هزینه طراحی سایت را در این بخش انجام دهد.

 

برآورد هزینه طراحی سایت - تماس با مشتری
برآورد هزینه طراحی سایت - صدور پیش فاکتور

صدور پیش فاکتور

بر اساس نیازسنجی دقیق و همه جانبه ای که انجام میشود. پیشنهادنامه دقیقی از بررسی های پیشین با مشتری تدوین میشود. که بر اساس آن جزئیات و ویژگی های پروژه به همراه زمان و هزینه طراحی وب درج میشود. این پیش فاکتور میتواند به گونه ای باشد که در صورت تمایل مواردی را به آن اضافه یا از آن کم کنید. در این بخش سعی داریم که پیشنهادنامه هایی در سطح حرفه ای و خلاقانه نیز به مشتری اراده دهیم که در صورت تمایل آن ها را در پروژه طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت فروشگاهی یا طراحی سایت شخصی خود به کار ببرد. موارد زیرساختی و نمونه پیشنهادات از حداقل های لازم در کنار پیشنهادات حرفه ای و خلاقانه شرکت طراحی سایت دئووب در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بنابراین قبل از صدور پیش فاکتور، برآورد هزینه طراحی سایت را در این بخش انجام دهید.

 

نهایی سازی فاکتور و انعقاد قرارداد

مشتری در مدت زمان مشخصی میتواند تغییرات لازم را در پیش فاکتور بدهد. و در این مدت زمان میتواند به مشورت در تشکیلات خود بپردازد. مشتری باید در این مرحله پیش فاکتور را با تغییراتی که میخواهد اعلام نماید . و پس از آن فاکتور نهایی را تایید کند. سپس پیش نویس قرارداد از طرف شرکت طراحی سایت در اختیار مشتری قرار داده میشود. که در این قرارداد جزئیات موارد مربوط به قرارداد و شرایط لازمه درج میشود. بعد از اینکه قرارداد نهایی میشود در نسخه در اختیار مشتری و در اختیار شرکت طراحی سایت قرار میگیرد و به امضای دو طرف میرسد. که مشتری موظف است برای شروع پروژه نصف مبلغ قرارداد را پرداخت نماید. و مابقی آن در دو قسط در انتهای تحویل پروژه به شرکت طراحی سایت واریز کند. بنابراین قبل از انعقاد قرارداد، برآورد هزینه طراحی سایت را در این بخش انجام دهید.

 

برآورد هزینه طراحی سایت - نهایی سازی فاکتور و انعقاد قرارداد