شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی سایت عطاری

امروزه افراد بر هر حسب نیاز خود گیاهان دارویی را به صورت اینترنتی جستجو میکنند. به همین دلیل است که توصیه میشود افرادی که در این زمینه فعالیت دارند. اقدام به راه اندازی سایت حرفه ای برای کسب و کار خود کنند. تا بتوانند از این طریق جایگاه خوبی داشته باشند. و مشتریان بسیار زیادی پیدا خواهند کرد. طراحی سایت عطاری یا طراحی سایت گیاهان دارویی برای ارائه گیاهان دارویی و درمانی موردنیاز است. و باعث داشتن زندگی سالم و شاد برای مخاطبان شما خواهد شد.

صاحب عطاری همواره تمام محصولات خود را توضیح میدهد. شما نیز میتوانید با ارائه سایت، تمام محصولات خود را توضیح دهید. و تصاویر مربوط به هر گیاه دارویی و درمانی را در سایت قرار دهید. با طراحی سایت گیاهان دارویی تعداد زیادی از مشتریان به سمت سایت شما خواهند آمد. و از این طریق میتوانید همیشه در دسترس بوده و مشتریان خود را داشته باشید. لازم به ذکر است که طراحی سایت زعفران نیز به نوعی در حوزه دارو گیاهی است که توصیه میکنیم مشاهده کنید.

گیاهان دارویی میتوانند در صفحه ای مجزا وجود داشته باشند. گیاهان میتوانند بر اساس خاصیت درمانی که دارند دسته بندی شوند. کاربران با جستجو میتوانند محصول مورد نظر خود را بیابند. تجربه کاربری در طراحی سایت عطاری بسیار مهم است. زیرا ممکن است که افرادی که زیاد با خرید اینترنتی آشنایی ندارند وارد سایت شما شوند. و مستقیما محصول موردنظر خود را بیابند. کاربر باید بتواند در زمان کوتاه به اهدافی که میخواهد در سایت شما برسد. اگر نتواند از امکانات سایت شما به خوبی استفاده نماید. مجبور است که سایت شما را ترک نماید. و به سراغ دیگر سایت ها برود.

طراحی سایت عطاری آنلاین با وب سازان مرصاد

استفاده از دسته بندی و گروه بندی گیاهان دارویی پیشرفته مهم است. زیرا ممکن است که شما هزاران نوع گیاه داشته باشید. بنابراین باید بتوانید آن ها را به گونه ای در سایت عطاری خود قرار دهید. که قابل شناسایی و جستجو باشند. همانطور که شما در مغازه عطاری خود گیاهان را دسته بندی کردید. و زمانی که به یک دسته نیاز داشته باشید میدانید که در کجا قرار داده اید.

در طراحی سایت عطاری نیز مزیت دسته بندی به این دلیل است. کاربر باید بتواند در زمان کوتاه به محصولاتی که میخواهند دست یابند. به همین دلیل است که توصیه داریم از جستجوگر حرفه ای در سایت استفاده شود. فیلتربندی نیز قرار دهید. که بر اساس آن آیتم ها بتوانند چیزی که میخواهند را بیابند. زیرا گاهی نام گیاهان فراموش میشوند.

بخش پشتیبانی و مشاوره در طراحی سایت عطاری نقطه قوت شما است. بسیاری از مردم بیماری و مشکلی دارند. اما نمیدانند که از چه داروهای گیاهی استفاده نمایند. به همین دلیل است که به شما توصیه میکنیم این بخش را جدی بگیرید. باید کاربران بتوانند در مشاوره آنلاین سولات خود را با شما مطرح کنند. عوارض و بیماری خود را شرح دهند.

طراحی سایت عطاری

سفارش طراحی سایت عطاری در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد را برای پروژه عطاری خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

طراحی سایت گیاهان دارویی

طراحی سایت عطاری آنلاین

برای مغازه و فروشگاه خود طراحی سایت عطاری قرار دهید. که برای کسب و کار شما یک ام بزرگ ترقی و پیشرفت خواهد بود. همانطور که میدانید بسیاری از افراد دسته به طراحی سایت فروشگاه اینترنتی زده اند. زیرا میدانند که از این طریق میتوانند مشتریان بیشتری داشته باشند. کسب و کار اینترنتی ریسک بسیار زیادی ندارد. زیرا شما هزینه ای بابت اجاره مغازه نیازی نیست که بدهید. هزینه ای که میشود صرف نگهداری سایت و سئو سایت خواهد بود. بنابراین باید بدانید که اکثر مشتریان شما در همین دنیای وب هستید. و با راه اندازی سایت حرفه ای میتوانید این افراد را جذب نمایید.

بسیاری از عطاری ها و مغازه ها به گونه ای هستند که مشتریان خود را دارند. و صرفا فروش بالایی ندارند. مگر اینکه تردد در آن قسمت بالا باشد. اما با طراحی سایت عطاری شما همه روز تردد کاربران اینترنتی را خواهید دید. که تعدادی از این بازدیدکنندگان مشتریان شما خواهند شد. شما نیازی به صرف هزینه زیادی نخوهید داشت و هرچه دارید سود شما خوهد بود.

شما میتوانید به صورت شبانه روزی و در روزهای تعطیل محصولات خود را بفروشید. و نسبت به زمان یا مکان خاصی محدود نباشید. شما میتوانید گیاهان دارویی خود را نیز به شهرهای دیگر نیز ارسال نمایید. بنابراین از طریق سایت عطاری دایره حوزه کاری شما گسترده تر شده است.

سئو سایت عطاری

در طراحی سایت فروش گیاهان دارویی خود مشکل جا نخواهید داشت. زیرا سایت یک فضای وسیع و نامحدودی را به شما میدهد که میتوانید هر تعداد محصولی که میخواهید را به همراه تصویر و توضیحات قراردهید. سعی کنید که به صورت مدام مقالاتی در زمینه گیاه پزشکی و تب سنتی منتشر کنید. که بهم به سئو سایت عطاری شما کمک میکند. و هم باعث میشود که بازدیدکنندگان سایت شما نیز افزایش یابد و در نتیجه فروش شما افزایش یابد. که با گذشت زمان تبدیل به یک برند فروش گیاهان دارویی خواهید شد.

شما در سایت خود یک ویترین بزرگ داری که همه چیز مهیا و قابل نمایش است. و کاربران تنها با یک سرچ میتوانند به محصول برسند. و اگر نام گیاهانی که باید مصرف کنند را ندانند میتوانند با مشاوران شما مشورت نمایند. البته باید بگوییم که باید برای سایت خود بازاریابی اینترنتی نیز انجام دهید. بدین منظور ما به شما سئو سایت و بهینه سازی سایت را توصیه میکنیم. که آوردن سایت به صفحه اول گوگل دیگر یک دغدغه نخواهد بود. زیرا تیم سئو شرکت طراحی سایت معتبر دئووب اینکار را برای شما انجام خواهد داد.

طراحی سایت عطاری ارزان

شما ممکن است که تازه بخواهید کسب و کار اینترنتی عطاری را شروع کنید. و یا اینکه بودجه لازم برای راه اندازی یک سایت عطاری و گیاهان دارویی را ندارید. به هین دلیل به شما توصیه میکنیم که میتوانید با طراحی سایت عطاری ارزان گسب وکار گیاهان دارویی خود را به صورت آنلاین راه اندازی کنید. شاید با توجه به هزینه های طراحی سایت اقدام به سفارش ساخت سایت نمیدادید.

اما دئووب با توجه به بودجه و خواسته های شما تمام جوانب لازم را میسنجد. که بتوانید سایت استاندارد و کاربردی خود را راه اندازی کنید. شما میتوانید با یک سایت ساده نیز تبدیل به بند شود. اما خوب هرچه سایت امکانات بیشتری داشته باشد کاربرپسند تر است. اما باید اعلام کنیم که قرار گرفتن سایت عطاری شما در صفحه اول گوگل بسیار مهم است. که باید آن را کالملا جدی بگیرید. زیرا تا زمانی که کسی شما را نبیند درخواستی هم نخواهد داد.

البته برای عزیزانی که میخواهند طراحی سایت حرفه ای داشته باشند نیز پلن پرداخت چند مرحله ای برای هزینه طراحی سایت وجود دارد. که در این صورت نگرانی شما نیز در مورد هزینه های جانبی سایت نیز برطرف خواهد شد.

طراحی سایت عطاری آنلاین با وب سازان مرصاد

هزینه طراحی سایت فروشگاه محصولات گیاهی و اورگانیک

با توجه به امکانات و قابلیت هایی که در سایت انتخاب میکنید سایت فروشگاه محصوالت گیاهی و اورگانیک برای شما راه اندازی خواهد شد. نمونه سایت های زیادی در این موضوع ساخته شده اند که فروش خوبی نیز دارند. بنابراین شما اگر میخواهید جزو دسته افرادی باشیدکه کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کرده اند باید هزینه کنید.که میتواند شامل وقت و انرژی و سرمایه ای باشد که در این راه میگذارید.

در واقع ما میخواهیم خدمت شما عرض کنیم که مشتریان زیادی هستند که برای طراحی سایت خشکبار تماس میگیرند. که این نشان دهنده رونق گرفتن تجارت آنلاین است. بنابراین شما نیز دست به کار شوید و برای بهبود و رونق کار خود همین حالا شروع کنید. متوجه خواهید شد که به مرور زمان، فروش شما از سایت بیشتر از فروش شما از اینترنت خواهد بود. برای برآورد هزینه طراحی سایت فروشگاهی گیاهان دارویی و اورگانیک میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. از طرفی لازم است ذکر کنم که باید در کنار ساخت سایت، سئو و بهینه سازی اصولی سایت شما نیز انجام شود تا بتوانید در نتایج اولیه گوگل باشید.

پکیج برنزی

میلیون تومان 8
  • بخش پرسش و پاسخ سوالات
  • بخش مرتبط با محصولات
  • داشتن بخش مرتبط با خدمات
  • پنل مدیریت ساده با تجربه کاربری آسان
  • داشتن بخش نظرات
  • داشتن بخش اخبار
  • ریسپانسیو

پکیج نقره ای

میلیون تومان 12
  • تمامی موارد پکیج برنزی
  • بهینه شدن ساختار سایت
  • اضافه کردن فایروال
  • مدیریت چند سطحی برای کاربران
  • مشاوره آنلاین
  • سیستم پرداخت آنلاین
  • رزرو آنلاین
  • سامانه چت آنلاین

پکیج طلایی

میلیون تومان 18
  • تمامی موارد پکیج نقره ای
  • پنل اس ام اس
  • داشتن بخش تیکتینگ
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

طراحی سایت گیاهان دارویی

برای داشتن یک سایت زیبا و جذاب میتوانید امکانات و ویژگی های زیادی به سایت اضافه کنید. که در این صورت هزینه طراحی سایت نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در طراحی سایت عطاری سعی داریم که از بهترین ایده ها در سطح بین الکلی و نواستفاده کنیم. که به جذاب سایت شما نیز اضافه کند.

در دسته بندی های محصولات عطاری میتوان به داروهای گیاهی، عرقیجات، روغن ها، دانه ها، … اشاره کرد. که هر کدام بر اساس خاصیتی که دارند باید در دسته بندی های مجزا قرار بگیرند. شما میتوانید محصولات آرایشی اورگانیک نیز اضافه کنید. که برای این کار میتوانید از امکانات طراحی سایت لوازم آرایشی بهداشتی زیبایی کمک بگیرید.

شما میتوانید مانند طراحی سایت درج آگهی از مگامنو ها استفاده کنید. که هر کدام بخش های اصلی و زیر بخش ها دارند. که این منو کل صفحه سایت را دربرمیگرد. البته نگران نمایش گوشی نباشید. که با طراحی سایت ریسپانسیو میتوانیم این نمایش ها را در نسخه گوشی به زیبایی نسخه دسکتاپ نشان دهیم.

در طراحی سایت عطاری باید محاسبه گری باشد که محصولاتی که کاربر خریداری میکند را محاسبه کنید. برای مثال شما ممکن است که به اندازه گرمی از محصولات دارویی خریداری کنید. این محاسبه گر قیمت محضولات را از وزن، اندازه و نوع ارسال مشخص میکند. و در نهایت قیمت نهایی را به کاربر مدهد که کاربران نیز نمیتواند به ورود به درگاه پرداخت آنلاین این قیمت را محاسبه کنند. کاربران از این طریق میتوانند طبق الگوریتم قیمت ها را محاسبه نمایند.

طراحی سایت عطاری و گیاهان دارویی

تا سایت شما به صورت تخصصی جوابگوی نیاز کاربران باشد. برای مثال ممکن است حایز اهمیت است که مشاورانی که قرار میدهید باید متخصص و پزشک گیاه پزشکی باشند. تا بتوانند علت ها را تشخیص دهند. برای اینکار نیز لازم است که مجوز مشاوره آنلاین گیاه پزشکی را داشته باشید. در این صورت کاربران به شما اعتماد بیشتری خواهند کرد. میتوانید افراد متخصص علم گیاه شناسی را در سایت عطاری خود معرفی کنید. تا کاربران در صورت لزوم به یکی از آن ها پیام آنلاین خود را ارسال کنند.

در این نوع سایت ها بهتر است که بخشی مانند طراحی سایت انجمن باشد. که افراد بتوانند در فروم پرسش خود را بپرسند. و دیگران نیاز به صورت آنلاین این پرسش و پاسخ های متخصصان را ملاحظه نمایند. که به بهبود سئو سایت و افزایش ترافیک سایت شما کمک زیادی خواهد کرد.

زیرا برای شما نیز پیش آمده که مشکلی داشتید و به عطاری مراجعه کرده اید. صاحب عطاری نیز توصیه هایی به شما داده است. اما این افراد صرفا تجربی کار کرده اند. و استفاده از افراد متخصص در سایت الزامی است. البته اگر که میخواهید به صورت پیشرفته کار کنید. و با بسیاری از افراد در این زمینه به رقابت بپردازید.

سایر خدمات طراحی وب با وب سازان مرصاد...