شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد
تقویت رپورتاژ بعد از انتشار

تقویت رپورتاژ بعد از انتشار

بعد از آنکه رپورتاژ آگهی منتشر شد باید تا جایی که میتوانید از فرصت استفاده کرده و آن را تقویت کنید. برای این کار روش های زیادی وجود دارد. یکی از این تکنیک ها قرار دادن کامنت در آن صفحه است. خوب طبیعتا هرچه تعداد کامنت ها بیشتر باشد باعث میشود که صفحه بروز شده  اهمیت آن بیشتر شود. یکی از موارد این است که میتوانید برای رپورتاژ های خود بک لینک خریداری کنید. تمام مواردی که عرض میشود برای بهبود سئو سایت به صورت غیر مستقیم است. 

برای رپورتاژ قوی که هزینه زیادی بابت آن داده اید میتوانید یک بک لینک خریداری کنید. در واقع این کار شما را جریمه نمیکند زیرا آن را برای سایتی که در آن رپورتاژ قرار داده اید خریداری کرده اید. اگر سایت موردنظر بک لینک برای فروش داشته باشد نیز عملا باعث میشود یک لینک داخلی به رپورتاژ خود بدهید. و در این صورت صفحه رپورتاژ آن سایت ارزشمند میشود. البته موردی که هست باید سایت موردنظر برای انجام این کار مواقت نماید.

فهرست مطالب

بهتر است اگر میخواهید بک لینک خریداری کنید و هزینه کمی پرداخت کنید تا حد امکان مخرب نباشند و دلی بقیه موارد مشکلی نخواهد بود. ریپورتاژ را میتوانید در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و در این صورت یک لینکی به آن میدهید. با این کار برای رپورتاژ آگهی های خود لینک سازی میکنید که باعث قدرتمند تر شدن آن صفحه میشود.

راه های افزایش قدرت رپورتاژ آگهی

بعد از سفارش تولید محتوا و تهیه رپورتاژ آگهی نوبت به انتشار آن میرسد. برای انتشار باید سایت هایی را انتخاب کنید که رتبه الکسای بسیار خوب و بازدید بالایی دارند. حال مسئله ای است که باید همین آگهی متنی خود را قدرتمند سازید در این صورت بک لینکی که به سایت شما داده شده است نیز قوی خواهد شد.

کامنت گذاری

یکی از روش های ساده برای تقویت رپورتاژ آگهی منتشر شده کامنت مارکتینگ است که بهتر است این مورد را حتما امتحان کنید

خرید بک لینک

میتوانید از بک لینک های 3 ماهه ارزان قیمت برای تقویت رپورتاژ آگهی خود استفاده نمایید.

شاخص کردن رپورتاژ

یکی از موارد مهم این است که از محتوای یونیک و منحصر به فرد استفاده کنید که برای کاربران کاربردی است. در این صورت بازدید از مطلب شما بالا خواهد رفت.

انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر

سایت هایی که بازدید بالایی برای رپورتاژ آگهی دارند کاربران زیادی را نیز به خود جلب میکنند. به همین دلیل نیز افراد از سایت های خبری برای درج رپورتاژ استفاده میکنند.

افزایش فروش با انتشار رپورتاژ

تبلیغات و برندینگ یکی از روش های بازاریابی محصولات است. با استفاده از تبلیغات بنری، کلیکی و تبلیغات محتوایی میتوانید فروش محصولات خود را افزایش دهید. و به شما توصیه داریم که برای این کار از سایت های دیگر استفاده نمایید. لازم به ذکر است که انتشار رپورتاژ یک نوع بازاریابی محتوایی است که برای معرفی سایت به مخاطبان مورد استفاده قرار میگیرد. 

بازاریابی محتوایی فرآیندی است که که با تولید محاوای بهینه در سایت های پربازدید میزان جذب مخاطبان را افزایش میدهد.. در واقع در حال حاضر بازاریابی محتوایی حرف اول در تبلیغات میزند. باید خوانندگان با استفاده از محتوای شا تبدیل به مشتری دائمی شوند. بنابراین با بازنشر محتوای محصول خود فروش آن را افزایش میدهید.

تقویت رپورتاژ آگهی ارزان

هر سایتی برای قرار دادن رپورتاژ مبلغ مشخصی را دریافت میکند. تعدادی از این سایت ها هزینه های بسیار بالایی برای انتشار محتوای بازاریابی شما دارند. میتوانید از رپورتاژ های ارزان استفاد کنید اما با روش هایی که گفته شد آن ها را تقویت کنید. در واقع رپروتاژ ها یکی از عامل ها برای بهبود رنکینگ سایت شما هستند. بنابراین اگر هم ارزان ولی نتیجه خوبی در پی خواهد داشت.

استفاده از لانگ تیل ها برای رپورتاژ آگهی

یکی از کارهایی که برای گرفتن رتبه در رپورتاژ خود انجام میدهید این است که از لاینگ تیل کیووردها استفاده کنید. لاینگ تیل کیوورد ها کلمات یا عبارات کلیدی هستند که طولانی بوده اما جستجوی خوبی دارند. برای مثال اگر یک رپورتاژ آگهی میخواهد در مورد خرید ویلا در شمال باشد میتوانید این عبارت را طولانی تر کرده و به صورت خرید ملک و ویلا در شهرهای شمالی با قیمت ارزان. البته این مورد یک مثال بود و بستگی به نوع کسب و کار دارد. با نوشتن این موارد ممکن است که رپورتاژ آگهی شما در نتایج جستجو دیده شده و در این صورت بازدید بسیار بالایی را کسب نماید.

استفاده از باگ سایت ها برای تقویت رپورتاژ

یکی از دیگر روش ها این است که بازدید به آن صفحه از رپورتاژ را افزایش بدید. میتوانید از روش های مختلفی برای این کار استفاده کنید. این باعث میشود که محتوای شما در آن سایت به صورت شاخص دیده شود. البته این تکنیک به صورت سئو کلاه خاکستری است اما سعی کنید که در انجام آن زیاده روی نکنید.

در سایت هایی که رپورتاژ قرار میدهند بخش هایی مانند سایدبار در کنار و فوتر خود دارند که در آن مطالب پربازدید، محبوب و غیره را قرار میدهند. شما میتوانید با استفاده از تکنیک هایی که گفته شد سعی کنید که مطلب خود در سایتی که رپورتاژ قرار داده اید را افزایش دهید. بنابراین سایت موردنظر را آنالیز کنید و ببینید که همچنین مواردی را دارند یا خیر. با انجام این عمل مطلب شما جزو مطالب پربازدید قرار گرفته و در تمامی صفحات آن سایت قرار داده میشود. در این صورت بک لینک از تمامی صفحات به رپوتاژ آگهی شما داده میشود.

یکی از افزونه هایی که برای این کار استفاده میشود در کروم است که میتواند بازدید آگهی شما را افزایش دهد. با این کار سایت شما در مطالب اولیه قرار خواهد گرفت. البته اخطار به شما میدهم که برای سایت خود از همچنین مواردی استفاده نکنید. علت گفتن این موارد برای رپورتاژ در سایت های دیگر از جمله خبری است.

ویژگی انتشار رپورتاژ آگهی

  • بهترین استراتژی برای لینک سازی طبیعی است که گوگل نیز به آن اهمیت زیادی میدهد.
  • به صورت دائمی بوده و نیازی به تمدید آن ندارید
  • به نوعی خدمات و محصولات شما را معرفی میکنند و به صورت مستقیم تبلیغ نمیکنند
  • رپورتاژ آگهی اغلب در سایت های خبری منتشر میشوند زیرا بازدید بسیار بالایی را دارند
  • هزینه رپورتاژ آگهی ممکن است در بعضی سایت ها بسیار بالا باشد اما تاثیرگذاری آن بسیار اقتصادی است
به اشتراک گذاری پست ها

ادامه دارد …..

تیم تحریریه وب سازان مرصاد
تیم تحریریه وب سازان مرصاد

تیم تحریریه وب سازان مرصاد متشکل از محتوا نویسان است که به کوشش آن ها مقالاتی برای افزایش دانش شما در زمینه طراحی سایت ، سئو و دیجیتال مارکتینگ تولید میشود.

پست های مرتبط را مطالعه کنید ...