شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

سئو سایت خبری

زمانی که صبحت از سئو سایت خبری میشود برای این است که بتوانید بازدید های خود را تا چندین هزار نفر افزایش دهید. تکنیک هایی که در این بخش خدمت شما ارئه میشود بر اساس تجربه ها به دست آمده است که میتوانید از این راهکارها استفاده کنید. لازم است بدانید که سئو بعد از طراحی سایت خبری بسیار مهم است. 

 

بهینه سازی و سئو سایت خبری

طبق تجربه گفته میشود که بازار سئو سایت های خبری در ایران بسیار سخت است زیرا رقابت بسیار بالا است. ما در این بخش از شما میخواهیم که بخشی از بازار را در دست بگیرید که اصطلاحا به آن استراتژی گوشه بازار گفته میشود. این استراتژی با نام نیچ مارکتینگ نیز شناخته میشود که یکی از تکنیک های دیجیتال مارکیتنگ است. بر اساس این تکنیک برای رسیدن به موفقیت زودتر در یک بازار سعی کنید به جای اینه هدف عمومی را جزو هدف خود قرار دهید گوشه ای از بازار که کمتر به آن توجه میشود را در دست بگیرید.

هدف اصلی سایت های خبری این است که کاربارن مدت زمان بیشتری را در سایت شما حضور داشته باشند. زیرا این سایت ها درآمدی بابت فروش محصولات ندارند. آن ها میتوانند با توجه به تعداد مخطابان و مدت زمانی که در صفحات میگذرانند درآم داشته باشند. بنباراین این سایت های خبری تلاش خود را میکنند که کاربارن بیشتر جذب کرده و این کاربران صفحات بیشتری را مطالعه کرده و مدت زمان بیشتری در سایت باشند. بنابراین سعی کنید که دسته بندی ها را به درستی ایجاد کنید زیرا در سئو ساتی خبری بسیار مهم است.

 

 

heroooooo -وب سازان مرصاد
آنالیز وب سایت

آنالیز وب سایت

بررسی وب سایت از نظر محتوا - سئو onpage - سئو offpage , کدهای وب سایت

تولید محتوا

تولید محتوا مناسب

ارائه مشاوره و همچنین تولید محتوای مناسب برای نتیجه بهتر در سئو

خدمات سئو سایت

خدمات سئو سایت

شامل سئو داخلی و سئو خارجی سایت ، لینک دهی داخلی و گرفتن بک لینک های لازم

اقدامات ویژه

اقدامات ویژه سئو

اقدامات لازم و نهایی برای قرار گرفتن سایت در نتایج اول گوگل و بهبود سایت از نظر سئو

سفارش سئو سایت خبری در وب سازان مرصاد

کارفرمایان عزیز چنانچه شرکت  وب سازان مرصاد را برای پروژه سئو خبری خود انتخاب نموده اید، در درجه اول باعث افتخار ماست که توانسته باشیم شما را در این مورد همراهی کرده باشیم . در درجه دوم می توانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما ارتباط برقرار نمایند .

پکیج های هزینه سئو

آنالیز سئو سایت

میلیون تومان 2.5
  • آنالیز سئو تکنیکال
  • آنالیز محتوا و سئو داخلی
  • آنالیز سئو خارجی
  •  
  •  
  •  

مشاوره ساعتی سئو

میلیون تومان 1.2
  • مشاوره سئو تکنیکال
  • مشاوره لینک سازی
  • مشاوره سئو داخلی
  •  
  •  
  •  

طراحی پلن سئو

میلیون تومان 6.5
  • ارائه کلمه کلیدی
  • طراحی برنامه محتوایی
  • طراحی ساختار محتوای
  • بررسی رقبا
  • ایجاد اصلاحیه فنی
  • طراحی برنامه لینک سازی
پیشنهاد ما

پکیج پایه

میلیون تومان 5.5
  • تحقیق کلمات کلیدی
  • تولید محتوا
  • بهینه سازی ساختار محتوایی
  • اصلاح مشکلات فنی
  • جرای برنامه لینک سازی
  •  

11 شیوه برای افزایش سئو سایت خبری

بخشی از بازار را در دست بگیرید.

برای مثال برای اینکه یک سایت خبری در همه حوزه ها داشته باشید میتوانید صرفا در مورد موضوعات مختلفی مانند سیاسی ، زیبایی ، کودک، تکنولوژی و غیره فعالیت داشه باشید. هرچه موضوعات شما در یک حوزه متمرکز تر باشند باعث میشود که گوگل به شما اعتماد کرده  شانس بالاتری برای کسب رتبه در گوگل داشته باشید.

البته به معنای محدود کردن خود نیست زیرا میتوانید بعد از اینکه به رتبه امنی رسیدید در حوزه های دیگر نیز فعالیت خود را گسترش دهید. و به تولید محتوا در موضوعات دیگر بپردازید.

عدم تمرکز صرفا روی خبرها

هدف نهایی سایت های خبر یاین است که تعداد بازدیدکنندگان را افزایش دهند. برای بالا بردن بازدید از سایت های خبری علاوه بر راینکه بخشی برای درج اخبار داشه باشید بخشی نیز باید برای مقالات داشته باشید. در واقع مقالات نیز در حوزه توضیح و آموزش مسائلی باشند که کاربران آن را در گوگل زیاد جستجو میکنند. بازدید از مقاله ها ثابت است و به صورت کوتاه مدت مانند خبرها نیست. بنابراین شما میتوانید بازدید خوبی از مقالات خود داشت هباشید.

از لینک های داخلی و تگ استفاده کنید

لینک داخلی در سئو و بهینه ساز سایت تاثیر بسیار زیادی دارد. اما در سایت های خبری با توجه به آنکه حجم مطالب بسیار بالا است نمیتواند لینک سازی را به درستی میان صفحات انجام دهید. شما میتوانید برای این منظور از تگ استفاده کنید. برای مثال میتوانید یک تگ “اخبار مربوط به رایانه” داشته باشید که تمامی مقالاتی که در مورد آن موضوع نوشته میشود مربوط به آن دسته میشود.

افزایش سرعت ایندکس

یکی از ویژگی های مهم سایت های خبری این است که سرعت ایندکس آن ها بسیار بالا است. منظور از سرعت ایندکس یعنی بررسی مطلب توسط رابت های گوگل و قرار گرفتن آن در نتایج serp است. سایت هایی ممکن است هر چند روز یکبار ایندکس شوند و یک سایت های خبری مهم مانند ایسنا ممکن است هر دقیقه ایندکس شود.

حال برای بالا بردن سرعت ایندکس باید مقالات بیشتری در سایت خود منتشر کنید. زیرا خزنده های گوگل بر اساس کارکردی که دارید به سایت شما سر زده و صفحات شما را ایندکس میکنند.

آپدیت سریع

در مقاله سئو محتوا گفته شد که آپدیت کردن محتواها چه تاثیری بر روی بهبود سئو دارد. اما خوب همچنین کاری را نمیتوان برای سئو سایت خبری انجام دهیم. چرا که سایت های خبری مقالاتی که منتظر میکنند مطابق با اخبار روز است که بعد از گذشت چند روز دیگر اهمیتی ندارد. اگر هم محتوای همیشه سبز یا به اصطلاح بدون تاریخ مصرف نیز وجود داشته باشد باز هم چن تعداد مقالات بسیار بالا است نمیتوان همچنین کاری را انجام داد.

در این تکنیک کلمات و خبرهایی که برای سئو سایت اهمیت دارد را باید در بازه های کوتاه آپدیت کنیم. برای مثال یکی از مواردی که امروز بسیار جستجو میشود در حوزه اخبار اوکراین است. بنباراین شما میتوانید مقالاتی که در این دسته هستند را آپدیت کنید. شما هم میتوانید به صورت کوتاه مدت بر روی سئو مقالات خود کار کنید تا بتوانید آن ها را به رتبه های اولیه برسانید.

مقالات تله

اگر وارد سایت های خبری شده باشید در سایدبار و سایر بخش ها مقالات با عناوین عجیب و طولانی را مشاهده میکنید که اگر وارد آن صفحه شوید و مطلب را بخوانید متوجه میشوید که یک تله بوده است که شما را جذب آن صفحه کند. همانطور که گفته شد هدف سایت های خبر یجذب مخطابان بیشتر است در اقع سایت های خبری با انتشار این نوع مقالات با عناوین کلیک کردنی میخواهند ذهن مخاطابن را درگیر کنند که وارد صفحه های دیگر نیز شوند و مدت زمان بیشتری در سایت بمانند.

سعی کنید که در کنار مقالات خبری و آموزشی خود مقالات سرگرم کننده ای را قرار دهید تا مقالات برا یکاربران نیز متنوع بروده و بر روی آن کلیک نمایند.

اهمیت به کاربران موبایل

تعداد مخاطابن موبایل بیش از مخاطبان دسکتاپ است. باید همواره ظاهر سایت خود را در دستگاه های مختلف چک کنید که مناسب باشد. د رغیر این صورت سعی کنید که قالب سایت خود با بهینه کنید تا کاربران موبایلی خود را از دست ندهید.

فعال کردن amp

با اضافه کردن کدهای amp به سایت خود میتوانید سرعت لود صفحات خود را افزایش دهید. در واقع یک نسخه از وب سایت شما در گوگل ذخیره شده که کاربران میتوانند وارد آن شوند. الگوریتم های گوگل نیز با قابلیت Amp هم خوانی بیشتری دارند.

بک لینک ها

یکی از موارد مهم در سئو سایت خبری لینک سازی خارجی است. البته ساخت بک لینک بعد از سئو داخلی و سئو تکنیکال سایت است.

برندسازی برای سایت

هرچه قدر هم که بر روی سئو سایت خود کار کنید بدانید که نیاز به برندسازی سایت خود نیز دارید. سعی کنید که برنامه ای برای برندسازی خود داشته باشید. بهترین راه این است که در شبکه های اجتماعی فعالیت داشته باشید و در آن جا نیز به تولید محتوا بپردازید.

سئو تکنیکال سایت های خبری

تحقیق کلمات کلیدی برای سئو سایت در هر حوزه ای قدم اول است. اما باید توه کنید که سئو تکنیکال پایه های سئو کردن سایت است که اگر نباشد نمیتوانید به هدف خود دست پیدا کنید. بنباراین بهتر است که برای این منظور موارد زیر را رعایت کنید :

  • ساخت سایت مپ و تعریف آن به گوگل
  • بهینه سازی کدهای قالب سایت
  • بالا بودم سرعت سایت
  • اضافه کردن ریچ اسنیپت و کدهای اسکیما