شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

خدمات سئو تکنیکال

بهبود سئو از نظر فنی را سئو سایت تکنیکال میگویند. برای خیلی از دوستان این سوال پیش خواهد آمد . که آیا سئو فنی نیاز به برنامه نویسی دارد ؟ آیا نیاز به علم برنامه نویسی دارد ؟ همانطور که عرض شد سئو تکنیکال مربوط به بخش فنی سایت میباشد . یعنی شما سایت را برای ربات های موتورهای جستجو آماده میکنید . این بخش ها میتواند مربوط به کدهای سایت هم مربوط باشد . پس اگر در مورد برنامه نویسی علم داشته باشید خیلی بهتر بوده و راحت تر میتوانید باگ های مربوط به برنامه نویسی را رفع نمایید . این باگ ها بسیار زیاد میباشند که در بخش مقالات سئو میتوانید مطالعه نمایید .

 

خدمات سئو سایت تکنیکال

خدمات سئو تکنیکال در وب سازان مرصاد

بهبود سرعت سئو سایت

بهبود سرعت سئو سایت

یکی از خدمات سئو سایت تکنیکال، بهبود سرعت سایت است. سایت محبوب سایتی است که در عین زیبایی سرعت خیلی خوبی داشته باشد. زیرا عصر امروز عصر سرعت ها است. افراد میخواهند که کارهای خود را بدون معطلی پیش ببرند.

تیم فنی وب سازان مرصاد با بررسی کدهای سایت، سعی در بهبود دادن آن خواهد داشت. تا سایت از نظر هسته مشکلی نداشته باشد. و همچنین از CDN های مناسب برای شما استفاده خواهند کرد. سلامت سرور سایت شما را بررسی میکنند. در صورت وجود مشکل آن را حل خواهند کرد. با انجام تمام این موارد سرعت سایت شما بالا خواهد رفت.

بهبود سرعت سئو سایت

ریسپانسیو بودن

ریسپانسیو بودن

یکی از فاکتورهای سئو سایت گوگل، ریسپانسیو بودن سایت است. باید بگوییم که اگر سایت شما در ابتدا رسپانسیو نباشد. باید قید قرار گیری در صفحات اولیه گوگل را بزنید. باید بدانید که تقریبا همه کاربران اینترنت با وسیله ای غیر از کامپیوتر یا لپ تاپ شخصی خود آمده اند.

بنابراین شما باید از همان ابتدای طراحی سایت خود، سایت خود را واکنشگرا با همه دستگاه ها طراحی کنید. البته اگر نیست نگران نباشید. طراحان وب سازان مرصاد  ابتدا سایت شما را ریسپانسیو خواهند کرد. سپس بقیه اصول بهینه سازی سایت را پیاده سازی میکنند.

ریسپانسیو بودن

بهبود ساختار سایت

ساختار سایت

یک سایت پچیدگی های بسیار زیادی ممکن است داشته باشد. هرچه امکانات شما بیشتر باشد. سایت شما پیشرفته تر خواهد بود. شما باید سادگی را در عین پیچیده بودن ساختار سایت خود حفظ نمایید. سایت شما اگر پیچیده باشد. کاربر با ورود به سایت شما گیج خواهد شد.

و نرخ پرش یا نرخ خروج کاربران از سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد. و گوگل امتیاز منفی برای شما در نظر خواهد گرفت. ساختار سایت خود را با متخصص معماری اطلاعات بهبود ببخشید. اگر ساختار سایت شما اصولی باشد. اعتبار صفحات بین هم پخش میشود. و بهینه سازی سایت و سئو سایت شما به طور کلی بهبود میابد.

این موضوع را در نظر بگیرید که اگر سایت شما بر اساس طراحی سایت با وردپرس طراحی شده باشد . بخش بک اند سایت اصولی طراحی شده است . چرا که وردپرس دائما در حال بروزرسانی مدیریت محتوای خود میباشد . پس نگران این موضوع نباشید.

بهبود ساختار سایت

ساخت سایت مپ

ساخت سایت مپ

 سایت مپ در واقع لیستی است که تمام صفحات شما در آن نوشته خواهد شد. و به موتورهای جستجوگر معرفی میشود. شما صفحاتی که میخواهید ربات های گوگل آن را بررسی کنند. داخل فایل سایت مپ سایت خود قرار میدهید.

ساخت سایت مپ به بهبود سئو سایت شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. سایت مپ از نوع xml باعث سازماندهی و ساختاربندی سایت شما میشود. در واقع شما با سایت مپ، صفحات سایت خود را به موتورهای جستجوگر معرفی میکنید. در بسیاری از سایت ها که از مدیریت محتوای وردپرس و یا جوملا استفاده میکنند . این بخش توسط پلاگین ها به صورت خودکار انجام میگردد .

این موضوع را در نظر داشته باشید . که شما باید آدرس سایت مپ خود را به سرچ کنسول موتورهای جستجو معرفی نمایید . تا اندکس شدن صفحات شما راحتتر انجام بپذیرد .

ساخت سایت مپ

بهبود تجربه کاربری

بهبود تجربه کاربری

تجربه کاربری میزان رضایت کاربران از سایت شما را مشخص میکند. هرچه رضایت کاربران از سایت شما بیشتر باشد نشان دهنده این است. که سایت شما خوب و استاندارد طراحی شده است. گوگل به تجربه کاربری یا UX بسیار اهمیت میدهد.

تجربه کاربری به ظاهر سایت، فرآیندها، عملیات های سایت و غیره ربط پیدا میکند. در واقع هرچه تعامل کاربر با سایت شما بهتر باشد. تجربه خوبی از سایت شما خواهد داشت. ساختار سایت باید بسیار هوشمند طرح ریزی شود. تا کاربر بتواند از ویژگی های سایت شما بهره کافی را ببرد.

مدت زمان حضور کاربر در سایت شما بسیار مهم میباشد . طراحی وب سایت باید به گونه ای انجام شود تا کاربر برای مدت زمان بیشتری در سایت شما حضور داشته . و از امکانات سایت استفاده نماید تمام این موارد توسط موتورهای جستجو رصد خواهند شد .

بهبود تجربه کاربری

فایل robots.txt

فایل robots.txt

یکی از موارد سئو سایت تکنیکال ساخت فایل ربات است. فایل robots.txt یک فایل متنی است که برای ربات های گوگل نوشته میشود. در این فایل به ربات های جستجوگر میگوییم که کدام صفحات وب را پیمایش کند. و به کدام صفحات سایت اجازه دسترسی نداشته باشد.

شما با این سایت میتوانید رفتار ربات های جستجوگر را کنترل نمیایید. تا به منابعی که شما اجازه دادید دسترسی داشته باشند. حذف دسترسی ربات های جستجوگر به صفحه یا عنصری از سایت با دستور disallow مشخص میشود.

خیلی از افراد این فایل به ظاهر ساده را نادیده گرفته . و از استفاده کردن آن امتناع میکنند . در صورتیکه همین فایل در سئو سایت شما بسیار حائز اهمیت میباشد . حتما از وجود این فایل در روت هاست خود مطمئن شوید .

فایل robots.txt

مشاوره خدمات سئو سایت تکنیکال

از طریق فرم زیر میتوانید با کارشناسان بخش سئو وب سازان مرصاد در ارتباط باشید.

طراحی سایت رایگان

چند نکته مهم در خدمات سئو تکنیکال

در این بخش چند نکته بسیار مهم از سئو سایت تکنیکال برای شما عنوان خواهیم کرد . اول اینکه نوع وب سایت که میخواهد به صورت طراحی سایت اختصاصی باشد . طراحی سایت حرفه ای و یا اینکه طراحی سایت با وردپرس باشد مهم نیست . فقط این موضوع را در نظر بگیرید که ساختار سایت شما باید اصولی باشد . 

طراحی سایت واکنشگرا در آن رعایت شده باشد . در برنامه نویسی از کدهای بهینه سازی شده استفاده شده باشد . دوما سعی کنید که از گواهینامه SSL استفاده نمایید . این موضوع مقداری در سئو سایت شما تاثیر خواهد داشت .

 یک مورد بسیار مهم لطفا فایل ROBOTS.TXT سایت خود را از سایت دانلود نکنید . چرا که دیده شده بعضی افراد هم از ایندکس شدن صفحات مهم جلوگیری کرده اند . شما با دانلود فایل و قرار دادن در هاست این دسترسی ها را ناخواسته از ربات ها خواهید گرفت.

بیشتر مطالعه کنید ...