شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا یکی از جستجوهای ترند در حوزه طراحی اپلیکیشن است. همانطور که میدانید طراحی سایت دیجی کالا خواستار زیادی دارد. همه این موارد به این دلیل است که دیجی کالا تبدیل به یکی از موفق ترین پلتفرم های فروشگاهی شده است. و همین موضوع باعث شده است که ساخت اپلیکیشن فروشگاهی دیجی کالا درخواست های طیف زیادی از افراد است. این اپلیکیشن رابط کاربری و تجربه کاربری بسیار خوبی دارد. و به همین دلیل توانسته است که محبوبیت زیادی کسب نماید.

داشتن سایت و اپلیکیشن با امکانات دیجی کالا برای هر کسب و کار و شرکتی یک آرزو است. شرکت وب سازان مرصاد  با بررسی های فراوان به این نتیجه رسیده است که افراد میتوانند با هزینه مناسبی صاحب اپ و سایت شبیه دیجیکالا شوند. اما آنچه که مهم است بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ است. باید پشتکار داشته باشید و بتوانید برند خود را تبلیغ نمایید. تا به مرور زمان در جایگاه بسیار خوبی قرار بگیرید.

زمانی که یک برند به جایگاه خوبی میرسند سایر برند ها سعی میکنند از آن تبعیت کنند. این کار غلط نیست ولی شما با ایده های خود را نیز به کار گیرید. زیرا نمونه کپی ضامن موفقیت شما نیست. یا باید چیزی خلق کنید یا اینکه سعی کنید تا بتوانید ایده های قبلی را بهبود بدهید. ما طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا همراه به کارگیری ایده های نو برای شما انجام میدهیم. برای مشاهده هزینه ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا با ما در ارتباط باشید.

مزایای طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

استفاده از تجارت الکترونیک برای فروشندگان، تولید کنندگان، تامین کنندگان و غیره همراه با مزایای زیادی است. تولیدکنندگان میتوانند بدون واسطه محصولات خود را به فروش برسانند.با طراحی فروشگاه اینترنتی میتوانید ویترینی آنلاین از محصولات در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. که این ویترین پر از کالاهای نامحدود است که به صورت شبانه روزی امکان خرید و فروش در آن وجود دارد. افراد میتوانند کالاهای این ویترین بزرگ را باهم از نظر کیفیت و قیمت مقایسه نمایند.

با طراحی اپلیکیشن فروشگاهی دیجیکالا مشتریان شما تا میزان زیادی افزایش پیدا میکند که همینباعث میشود که فروش شما بیشتر شود. از آنجایی که شما تمام کسب و کارهای را در یک نقطه متمرکز میکنید بنابراین هزینه های اضافی نیز کاهش پیدا میکند. شما از این طریق شناخته میشوید. زیرا افراد اپ شما را در مواقع ضروری در تلفن خود نگه داشته و از آن استفاده میکنند. ساخت اپ دیجیکالا باعث ارائه خمات به صورت شبانه روزی بوده است.

ویژگی های منحصر به فرد اپلیکیشن دیجی کالا

  • دسته بندی پیشرفته انواع کالاها به ترتیب
  • پیشنهادات شگفت انگیز و برگزاری انواع تخفیف به مناسبت های مختلف
  • روش های مختلف تحویل کالا و پرداخت کالا
  • امکان نظرسنجی و امتیازدهی کاربران
  • ساخت سبد حرفه ای خرید به همراه صدور پیش فاکتور اتوماتیک
  • پشیتبانی بهصورت 24 ساعته و به صورت های آنلاین
طراحی اپلیکیشن مدرسه
طراحی سایت رایگان

اهمیت ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا

سایت دیجی کالا چند سالی است که تبدیل به رتبه یک فروشگاه های اینترنتی شده است. این اپلیکیشن در چند سال اخیر پیشرفت های بسیار زیادی داشته است. در ابتدا از کالاهای دیجیتال مانند موبایل و لپ تاپ شروع کرده و حالا در این فروشگاه اینترنتی شما هر چیزی را میتوانید پیدا کنید. دیجی کالا یک رابط کاربری و تجربه کاربری بسیار زیبا و خوبی دارد. کاربران با ورود به این سایت حسی خوبی به دست می آوردند. و همین زمینه ای میشود که کالاهایی که نیاز ندارند را نیز خریداری کنند.

ساخت اپلیکیشن مشابه دیجی کالا از جمله نمونه کارهایی است که برای کسب و کارها توصیه میشود. همکارانی داشته ایم که طراحی اپلیکیشن فروشگاهی مشابه دیجی کالا انجام داده و الان نیز در وضعیت خوبی قراردارند. ببینید شما با یک رقیب قدرتمند مثال دیجی کالا طرف هستید. این شرکت حجم زیاید از بازار را در دست خود گرفته است زیرا افراد بانفوذی در این شرکت وجود دارند. اما به هرحال وقتی کسی کاری را انجام داده شما میتانید راهی را پیدا کنید و از آن بهتر انجام دهید. بنابراین فرصت حال خوبی است که به رقابت سالم به اپ های فروشگاهی شبیه دیجی کالا بپردازید.

بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن شبیه دیجی کالا

برای بسیاری از افراد این سوال مطرح میشود که بهترین شرکت طراحی اپلیکیشن چه شرکتی است که بتواند اپ مشابه دیجی کالا را راه اندازی کند. شما باید در مورد شرکت های طراحی سایت و اپلیکیشنی که وجود دارد اطلاعات کافی کسب نمایید. و از این میان باید با شرکت معتبر طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن وارد مذاکره شوید. کیفیت و قیمت دو آیتم بسیار مهم در انتخاب پروژه است. با شرکت معتبر کیفیت بالایی در ساخت سایت و اپ داشته باشد و در مقابل هزینه مناسبی دریافت نماید.

شرکت دئووب مفتخر است که به شما اعلام نماید که تمام کارهای ما همراه با پشتیبانی است. پشتیبانی یکی از ملاک های مهم در انتخاب شرکت است. همانطور که میدانید بسیاری از شرکت ها بعد از تحویل نرم افزار مورد نظر آن را پشتیبانی نمیکنند. این مورد ممکن است در ادامه راه برای شما مشکلاتی ایجاد نماید. پلتفرم های نرم افزاری غیر قابل پیش بینی هستند بنابراین نمیتوانید آن ها را به حال خود رها کنید. متخصص پشتیبانی باید هر روز سلامت سایت شما با ابزارهای مختلف تست نماید.

طراحی اپلیکیشن در تهران

اپلیکیشن دیجی کالا یک فروشگاه آنلاین مارکت پلیس

سایت دیجی کالا یک نوع طراحی سایت فروشگاهی مارکت پلیس است. که اپلیکیشن آن نیز یکی از اپ های فروشگاهی کامل در زمینه فروش آنلاین است. مارکت پلیس به فروشگاه های چند فروشندگی گفته میشود که بستری امن برای فروشندگان و تامین کنندگان ایجاد میکند تا محصولات خود را به فروش برسانند. اکثر مارکت پلیس ها نقش یک واسط را دارند اما دیجی کالا در کنار محصولات خود محصوات سایرین را نیز میفروشد و انبار بسیار بزرگی نیز دارد. برای مثال سایت Ebay یک نمونه خارجی از سایت های مارکت پلیس است که در آن هرچیزی توسط فروشندگان مختلف در سراسر دنیا به فروش میرسد.

طراحی اپلیکیشن مشابه دیجی کالا برای افرادی که قصد فروش محصولات خود را دارند گزینه بسیار خوبی است. در ساخت اپلیکیشن دیجی کالا میتوانید به صورت انفرادی فعالیت داشته باشید که دیجیکالا در ابتدا کالاهای خود را به فروش میرساند. اما حال از تکنیک طراحی وبسایت فروشگاهی مارکت پلیس استفاده کرده است.

مشتریان حقیقی و حقوقی یتوانند ثبت نام کرده و محصولات خود را به فروش برسانند. درصدی از فروش کالاها به مدی رسایت بازمیگردد. باید بتوانید هم طراحی سایت شبیه دیجی کالا حرفه ای و هم اپلیکیشن مشابه دیجی کالا را انجام دهید. لازم به ذکر است که یکی از روش های مهم سئو سایت خوب است. باید با رعایت اصول سئو سایت و قوانینن بهینه سازی موتورهای جستجو رتبه خوبی به دست آورید.