شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال

طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال مشابه نتفلیکس و نماوا این روزها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به شرایط قرنطینه و شیوع بیماری ها مردم ترجیح میدهند که از منزل خود خرج نشوند. یکی از مواردی که باعث سرگرمی میشود فیلم دیدن است. فیلم دیدن باعث میشود که شما اوقات فراغت خود را سالم بگذرانید. همه افراد به فیلم دیدن علاقه دارن و هر شخصی سبک های مشخصی را دوست دارند. تماشای انواع فیلم و انیمیشن های ایرانی و خارجی در هر خانه ای یک نوع تفریح است. اگر ایده ای دارید و میخواهید که طراحی اپلیکیشن تماشای فیلم و سریال را انجام دهید جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

ممکن است که تلویزیون شما مشغول باشد و نتوانید فیلمی که موردنظرتان است را مشاهده کنید. و یا اینکه ممکن است خارج از منزل باشید و بخواهید که فیلمی تماشا کنید. با طراحی اپلیکیشن فیلم شبیه نماوا و فیلمیو میتوانید این مشکلات را حل کنید. افراد میتوانند با استفاده از این اپ ها فیلم و سریال خود را تنها در تلفن همراه مشاهده کنند. امکان پخش و استاپ فیلم ها در اپلیکیشن بسیار راحت تر از تلویزیون است. شاید در گذشته برای نگهداری فیلم ها وسریال هزینه زیادی را بابت رم و حافظه پرداخت میکردید. اما حال به این صورت است که شما یک پایگاه داده عظیمی از فیلم ها و سریال ها در تلفن همراه خود دارید بدون اینکه حافظه شما را اشغال کرده باشد.

طراحی اپلیکیشن فیلم

همانطور که میبینید تعداد سریال های خانگی در حال افزایش است زیرا تمایل مردم به مشاهده فیلم و سریال زیاد شده است. طراحی اپلیکیشن مشابه فیلمو و نماوا برای شما سود آوری خواهد داشت زیرا شما درآمد خوبی از پرداخت عضویت افراد نصیبتان خواهد شد. شرکت های بزرگی که سریال و فیلم پخش میکنند علاوه بر طراحی وب سایت برای آسایش بهتر کاربران خود اقدام به ساخت اپلیکیشن فیلم و سریال کرده اند.

بسیاری از کانال های تلویزیونی نیز امکان پخش آنلاین را نیز در اپلیکیشن های خود قارر داده اند. که شما یک تلویزیون در گوشی همراه خود داشته باشید. شاید در گذشته برای دنبال کردن یک مسابقه خارج از منزل باید به رادیو گوش میدادید اما حال به این صورت است مه میتوانید مسابقات را از گوشی همراه خود به صورت زنده دنبال نمایید.

ویژگی های مهم طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال

  • ثبت نام آسان کاربر تنها با درج شماره تماس و ایمیل
  • امکان چت با پشتیبانی و درج نظرات و حذف نظراتی که موضوع اصلی فیلم ها را لو میدهند
  • تنظیمات پخش فیلم ها
  • پشتیبانی از زیر نویس و دوبله به زبان های مختلف
  • پرداخت عضویت به صورت آنلاین
  • جستجوگر پیشرفته برای جستجوی فیلم موردنظر همراه با فیلترهایی اعم از سال ساخت، کارگردان، نام فیلم، ژانر فیلم و غیره
  • ارسال نوتیفیکیشن به کاربر و ارائه تخفیف های مختلف به مناسبت های مختلف
  • پنل مدیریتی حرفه ای برای مدیریت اپلیکیشن فیلم
طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال
طراحی سایت رایگان

نکات طراحی اپلیکیشن مشابه فیلیمو و نماوا

  • ایجاد مراجعی بزرگ از فیلم ها و سریال ها، مستندها و غیره در این سایت و اپلیکیشن باعث محبوبیت هرچه بیشتر آن شده است. تنوع فیلم ها و سریال ها در اپلکیشن فیلمیو بسیار زیاد است. افراد با هر سلیقه و در هر سن و سالی که هستند میتوانند فیلم ها و سریال ها مورد علاقه خود را مشاهده نمایند.
  • صرفه جویی در زمان و سرمایه مخاطبان یکی از مزایای ساخت اپلیکیشن مشابه فیلیمو است. طراحی سایت فیلم و موزیک بسیار پرطرفدار شده است. تصور کنید که در کذشته باید هزینه زیادی را بابت فیلم و سریال ها پرداخت میکردید اما حال میتواند تنها با شارژ اکانت خود در این سایت ها به تمام فیلم ها و سریال ها دسترسی داشته باشید.
  • صاحب سایت فیلمیو درآمد بسیار خوبی از طریق شارژ اکانت های مشتریان خود دارد. که این منبع درآمد به حدی است که هر کسی را وسوسه کند که اقدام به طراحی اپلیکیشن مشابه فیلمو نماید.
  • از مزایای اپلیکیشن فیلیمو این است که مطابق با فیلم هایی که پخش کرده اید موارد مشابه و مورد علاقه را به شما پیشنهاد دهد. که این سیستم بر پایه الگوریتم های هش مصنوعی است. به این صورت اکانت شما شخصی سازی شده و میتوانید لیست های پخش خود را مشخص کنید.
  • درج نظرات و پشتیبانی قوی سایت و اپلیکیشن فیلیمو موجب محبوبیت هرچه بیشتر آن شده است. همانطور که میدانید افراد زیادی هستند و سایت درخواست میکنند. اما باید بدانید که با پرداخت هزینه طراحی اپلیکیشن فیلم میتوانید توجه کاربران را بیشتر به کسب و کار خود جلب کنید.

بهترین اپلیکیشن های فیلم

طراحی اپلیکیشن مشابه فیلیمو

طراحی اپلیکیشن مشابه فیلیمو یکی از پلن های ساختا اپلیکیشن دئووب در حوزه فیلم و سریال است. شما در این اپ آرشیو بزرگی از فیلم ها وسریال های مختلف را میبینید. کیفیت پخش و سرعت پخش فیلم های در این اپ بسیار زیاد است. فیلمیو نیز رایگان نبوده و برای استفاده از خدمات آن باید اشتراک تهیه کنید. لازم به ذکر است که تازگی فیلیمو مدرسه نیز اضافه شده است. که این بخش برای دانش آموزان است که بتوانند به صورت آنلاین فیلم های آمزشی کتاب های درسی خود را مشاهده نمایند.

طراحی اپلیکیشن مشابه نماوا

اپلیکیشن نماوا یکی از اپلیکیشن های پخش آنلاین فیلم و سریال است. شما میتوانید اشتراک آن را به صورت ماهانه و سالانه پرداخت کرده و از خدمات آن استفاده نمایید. در این اپلیکیشن ژانر های مختلفی از فیلم ها و اپلیکیشن های خارجی و ایرانی وجود دارند. این اپلیکیشن توسط شرکت شاتل در سال 93 راه اندازی شد. یکی از موارد خوبی که در این اپلیکیشن دیده شده است قرار دادن فیلم های آموزشی در زمینه های مختلف است که بسیار ارزشمند است.

طراحی اپلیکیشن مشابه لنز

یکی از اپلیکیشن های معرفی که برای تماشای فیلم و سریال که بعد از فیلمو و نماوا آمده است لنز است. شما میتوانید در لنز کنسرت های آنلاین را نیز تماشا کنید. با نصب این اپلیکیشن میتوانید طیف گسترده ای از فیلم ها و سریال ها را ببینید. بسیاری از مسابقات و برنامه های ورزشی و فرهنگی در این اپلیکیشن به صورت آنلاین پخش میشوند. جهت طراحی اپلیکیشن فیلم مشابه لنز میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

طراحی اپلیکیشن مشابه آیو

یکی از اپ های تماشای آنلاین فیلم و سریال آیو است. شما میتوانید برنامه های مورد علاقه خود را در آن مشاهده نمایید. بنرامه ها به صورت دوبله شده نیز قرار میگیرند. بخش ورزشی آیو طرفداران خود را دارد که میتوانید مسابقان ورزشی را به صورت زنده مشاهده نمایدی. جهت طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال مشابه آیو با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

طراحی اپلیکیشن مشابه تلوبیون

اپلیکیشن تلوبیون یکی از اپ های پرطردفار است که صدا و سیما این اپ را راه ادازی کرده است که میتوانید به 30 شبکه تلویزیونی متصل شوید. در این اپ آرشیو بزرگی از فیل ها و سریال ها و برنامه های پخش شده وجود دارد. همچنین میتوانید به صورت زنده شبکه های تلویزیونی را مشاهده نمایید. جهت طراحی اپلیکیشن مشابه تلوبیون میتوانید از مشاوره ما بهره مند شوید.

طراحی اپلیکیشن در تهران

مزایای ساخت اپلیکیشن فیلم و سریال

تنوع فیلم های نامحدود

همانطور که گفته شد شما در گذشته باید به فکر حجم فیلم های که دانلود میکردید میبودید زیرا رم و حافظه شما را اشغال میکرد. اما حال شما به راحتی از طریق اینترنت به پایگاه داده بزرگی از فیلم های متنوع و نامحدود متصل میشوید.

محتوای اصلی و با کیفیت

یکی از ویژگی های خوب طراحی اپلیکیشن تماشای آنلاین فیلم و سریال محتوای باکیفیت آن ها است. شما میتواند در لحظه کیفیت فیلمی که مشاهده میکنید را تغییر دهید. شما در این اپلیکیشن ها چون هزینه اشتراک میپردازید دیگر تبلیغات نخواهید دید.

مقرون به صرفه

یکی از مزایای مهم طراحی اپلیکیشن فیلم و سریال مقرون به صرفه بودن آن است. افراد میتوانند بدون آن که هزینه زیادی را بابت فیلم و سریال بپردازند تنها با خرید اشتراک کم هزینه هزاران فیلم و انیمیشن را در مدت مشخص تماشا نمایند.

بدون تبلیغات

یکی از دغذغه های کاربران تبلیغات بازرگانی میان فیلم ها و سریال است. از مزایا طراحی سایت فیلم مشابه نماوا و فیلمو این است که دیگر خیال کاربران را از تبلیغات بین برنامه راحت میکنید. که همین موضوع باعث رضایتمندی هرچه بیشتر کاربران میشود.

استفاده آسان

از مزایای طراحی اپلیکیشن فیلم استفاده کاربری آسان آن است. همانطور که میدانید افراد از اپلیکیشن تلفن همراه خود بیشتر استفاده مینند. افراد با داشتن اپلیکیشن فیلم و ثبت نام در آن میتوانند هر زمان که نیاز داشتند بدون جستجو در گوگل، وارد اپلیکیشن فیلم شده و با یک سرچ فیلم مورد علاقه خود را پخش نمایند.

دسترسی همیشگی

همانطور که گفته شد شما در اپلیکیشن تماشای آنلاین فیلم محدودیت نداردی. هر زمان و در هر محیطی که باشید تنها با اتصال به اینترنت میتوانید فیلم مورد علاقه خود را در گوشی همراه یا تبلت خود مشاهده کنید.