شرکت طراحی سایت وب سازان مرصاد

خدمات سئو خارجی

خدمات سئو خارجی و یا همان SEO off-page به تمامی فرایند سئو سازی در خارج از سایت گفته میشود . که قصد داریم در این مقاله به زبان ساده برای شما عزیزان شرح دهیم . خوب اگر تا به اینجا مقالات سئو سایت را دنبال کرده باشید . متوجه شده اید که سئو فرایند پیچیده و تخصصی میباشد . که نیاز به تجربه فراوان در این زمینه دارد. کوچکترین اشتباه باعث شده تا سایت شما توسط موتورهای جستجو جریمه شوند. خوب حال میخواهیم بدانید که چگونه میشود یک سایت از خارج سئو شود. لازم است که همینجا شما را با پدید لینک بیلدینگ یا لینک سازی خارجی آشنا سازم.

 

خدمات سئو خارجی

چرا به off-page seo نیاز داریم ؟

بسیاری از افراد یک سایت را راه اندازی میکنند. که خودشان بیشتر این اقدام را میکنند . از همان ابتدا گام را برای دیجیتال مارکتینگ اشتباه بر میدارند . بعد از اینکه سایت را در فضای وب انتشار دادند شروع به سئو سایت میکنند. آن هم مجددا توسط خودشان بعد از اینکه به نتیجه نرسیدند . با متخصصین ارتباط برقرار کرده و سفارش سئو را درخواست میدهند

چرا این تصور را دارید که سایت شما باید سئو شود . این جزء محالات است و شما فقط فشار به این سئوکار وارد میکنید . و در نهایت انگ کار نابلدی را به وی میچسبانید . متوجه نیستید که خشت اول را خود شما نهاده اید و مشکل از همانجاست . ما در این بخش در مورد خدمات سئو خارجی برای شما توضیحاتی را ارائه خواهیم نمود .

سئو و بهینه سازی سایت وب سازان مرصاد
سئو سایت فروشگاهی

لینک سازی در خدمات سئو خارجی

لینک سازی خارجی یا back links یعنی شما از یک سایت دیگر به سایت خود لینک میدهید. سایت مبدا باید بسیار معتبر و دارای ترافیک بالا باشد. و همچنین موتورهای جستجوگر نیز آن را تایید کنند. لینکی که به سایت شما می آید نشانگر محبوبیت آن صفحه از سایت شما خواهد داشت. اگر سایت دیگری لینک صفحه شما را در سایت خود قرار دهد. گوگل به این پی میبرد که محتوای آن صفحه از سایت شما بسیار غنی بوده است.

که یک سایت دیگر لینک صفحه از سایت شما را قرار داده است. تا شما را به مخاطبان خود معرفی کند. و همچنین سایت خود را پربارتر بکند. مانند این است که شما دنبال یک هتل خوب میگردید. و با پرسیدن از افراد مختلف به یک نقطه نظر میرسید. آن ها با آوردن اسم آن هتل، در واقع ارزش هتل را بالا میبرند. البته مهم است که شما از چه کسانی نیز سوال کنید. بنابراین گوگل ارزش سایت مبدا را میسنجد. و بر اساس ارزش سایت موردنظر به بک لینک شما امتیاز میدهد.

شروع با لینک سازی ؟

بنابراین اگر در ابتدای کار هستید. با مراقب سایت هایی که بک لینک میدهند باشید. زیرا اگر به صورت آماتور لینک سازی خارجی ( خدمات سئو خارجی ) کنید. گوگل سایت شما را جریمه خواهد کرد. و به جای بهبود سئو، سئو پنالتی برای شما در نظر میگیرد. بنابراین روی سایت خود به خوبی کار کنید. تا بتوانید پس از مدتی از سایت های خوب ومعتبر بک لینک بگیرید.

شرکت ما با متخصصان سئو کاری ( خدمات سئو خارجی ) که دارد به شما اطمینان خواهد داد که سئو سایت شما را در حداقل زمان ممکن بهینه سازی سایت خواهد کرد. بنابراین برای خدمات سئو و آوردن سایت به صفحه اول گوگل به شرکت معتبر وب سازان مرصاد  مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا به شما ثابت نماییم که آوردن سایت به صفحه اول گوگل تنها یک رویا نیست. با کمی پشتکار و تلاش میتوانید به جایگاه مورد نظر خود برسید.

شبکه های اجتماعی در خدمات سئو خارجی

یکی از فاکتورهای خدمات سئو خارجی ، بازاریابی شبکه های اجتماعی است. شما باید سایت کسب و کار آنلاین خود را در رسانه های اجتماعی معرفی نمایید. و لینک شبکه های اجتماعی را به سایت خود متصل نمایید. تمام لایک ها، کامنت ها، ریتوییت ها، بوک مارکت ها و غیره که در اکانت شبکه اجتماعی شما انجام میشود. در طراحی سایت توجه کنید که به شبکه های اجتماعی اتصال داشته باشید.

گوگل به آن توجه میکند. باید بدانید که افزایش ارگانیک کاربران سایت و همچنین شبکه های اجتماعی بسیار مهم است. شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجوگر برای این کسب و کارهای اینترنتی، ارزش بسیار بالایی قائل هستند. و به شما امتیاز مثبت خواهند داد.

و همچنین به شما کمک میکنند که زودتر به جایگاه موردنظر خود برسید. هرچه اکانت شما معتبر باشد. اعتبار سایت شما نیز بالا میرود. در واقع این دو به صورت عمل و عکس العمل هستند. بنابراین در شبکه های اجتماعی خود محتواهای مفید و ارزشمند قرار دهید. تا متوجه تاثیر آن برای روی سئو سایت خود شوید.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی
مشاوره طراحی سایت با وب سازان مرصاد

برندینگ در خدمات سئو خارجی

یکی از فاکتورهای خدمات سئو خارجی برندینگ است. برندینگ به این معنا است که کسب و کار شما برای بسیاری از مردم شناخته شده است . و گوگل امتیاز خوبی برای آن برند درنظر خواهد گرفت. گوگل به کلمات کلیدی سرچ شده توسط مردم توجه دارد. برای مثال سایت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا برای مرم شناخته شده است. و روزانه افراد زیادی این نام را در گوگل سرچ میکنند.

ترافیک این سایت بسیار بالا است. همه این منایج به گوگل نشان میدهد. که این سایت در میان مردم بسیار معروف و محبوب است. گوگل نیز نمره CRT سایت را افزایش میدهد. اگر شما برندسازی درستی انجام دهید. افراد با جستجو در گوگل، به سایت شما خواهند آمد و ورودی های سایت شما افزایش پیدا خواهد کرد.

برندینگ و سئو سایت همسو با هم هستند و تاثیر برندینگ در سئو و بهینه سازی سایت را میتوانید ملاحظه کنید . بنابراین سئو سایت ( خدمات سئو خارجی ) خود را به شوه ای مناسب بهبود دهید. تا برندینگ اینترنتی خود کمک کنید. و افراد با جستجو کلمات کلیدی مرتبط سایت شما را در صفحه اول ببینند. و از سایت شما به عنوان یک برند تجاری یاد کنند. بنابریان با تیم وب سازان مرصاد تماس حاصل فرمایید. تا تمام برندینگ را برای شما انجام دهد و سایت شما را به صفحه اول گوگل بیاورد.

مشاوره خدمات سئو خارجی

از طریق فرم زیر میتوانید با کارشناسان بخش سئو وب سازان مرصاد در ارتباط باشید.

طراحی سایت رایگان

پشتیبانی خدمات سئو خارجی

پشتیبانی سئو سایت از جمله خدمات سئو سایت شرکت مرصاد وب است که به صورت شبانه روزی در خدمت شما است. پشتیبانی سئو شامل رفع ایرادات فنی مربوط به کدنویسی، بررسی محتوا از نظر سئو، بهبود سرعت سایت و غیره است. که تمام این موارد برای بهبود سئو سایت و بهینه سازی سایت شما انجام میگیرد. تا همه این موارد دست به دست هم دهند. تا سایت شما در صفحه اول گوگل ( خدمات سئو خارجی ) نمایان شود.

بررسی موارد فنی سایت از نظر کدنویسی، طراحی و غیره
رتبه سایت به صورت روزانه بررسی میشود تا افت جایگاهی نداشته باشید.
بررسی محتوا از نظر بهینه و سئو بودن
طراحی ساختار سایت به صورت بهینه و کاربرپسند
تغییرات سئو سایت مطابق با الگوریتم های جدید گوگل